Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 18, 2014 12:42 AM
Reply with quote

I mały bonus. STĄD możecie ściągnąć wersję wip podręcznika do WFS - z nieaktualnym spisem treści, indeksem i bez okładki.

Za to podręcznik zawiera opublikowane do tej pory erraty oraz zmiany, które pojawią się w kolejnej edycji.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr czerw 18, 2014 08:05 AM
Reply with quote

gdzieś mi posta wywiało.. jeszcze raz.
QC, jest szansa w którymś momencie na wersję podręcznika z zakładkami rozdziałów i podrozdziałów w pdf?
priti priti pliiizzz?
Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr czerw 18, 2014 11:46 AM
Reply with quote

A masz program do konwersji doc na pdf ktory zachowuje zakladki?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Asterix
Nieświadomy
Nieświadomy

Asterix

Offline

Joined: marca 18, 2014
Posts: 19
Location: Pszczyna

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn marca 09, 2015 03:16 PM
Reply with quote

Zaczęliśmy grać kampanię sobie w trzech i zrobiliśmy parę "home rules" na starcie. Zastanawiam się czy w jakiś znaczny sposób coś przegięliśmy - jakby ktoś miał jakieś sugestie to chętnie wysłucham:

1. Walka odbywa się zawsze wg inicjatywy z tym że szarżujący wojownik otrzymuje:
+k3 do inicjatywy
+1 atak
+1 do trafienia

2. Szarża
dla postaci o ruchu 5 i mniej = M + 2k3
dla postaci o ruchu 6 i więcej = M + 3k3

3. Każdy stronnik to osobna postać zdobywająca doświadczenie (nie na zasadzie grupy stronników)

4. Na starcie :
każdy dowódca ma 2 poziom i otrzymuje dwa rozwinięcia
każdy bohater dostaje 1 rozwinięcie

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Thorot
Nieświadomy
Nieświadomy

Thorot

Offline

Joined: kwiet 01, 2015
Posts: 8

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr kwiet 01, 2015 09:46 PM
Reply with quote

Witam, jestem nowy na forum oraz świeżym graczem w Warheima, ale zauważyłem kilka niesprawiedliwości. Większość wymasowanych bohaterów jest plus minus na poziomie lordów z warhammera. Poza wampirami i chaosem. Wampiry na maksymalnym rozwinięciu są mocniejsze od smoka i to praktycznie samograje z którymi nie da się wygrać. Rozumiem zwiększone życie o jedne punkt. ale siła 7 i wytrzymałość 6? To już przesada.
Propozycja moich zmian
Początkowe ww wampira powinno być na poziomie 5. Początkowa siła 4. A maksymalna siła i wytrzymałość równa 5.
Idąc dalej zwierzoludzie zwykłe gory nie powinny mieć wyższej walki wręcz niż 6.
A teraz kulty chaosu. Tak jak przywódcy gangu innych ras są wzorowani na Lordach i bohater ich są na...czempionie oddziału specjalnego?
W kultach chaosu wtajemniczony powinien mieć: Maksymalną ww 7. i zwiększony koszt do 90. Wtajemniczony Khorna mógłby mieć o jeden większą siłe lub ww a nurgla wt. Slaanesha maksymalną Inicjatywę 8. Ale to kwestia już drugorzędna
Grasanci co jest najważniejsze wybraniec chaosu, Maksymalna walka wręcz 8, maksymalna siła 5, maksymalna wytrzymałość 5, maksymalna inicjatywa 8. Wojownik chaosu maksymalne ww 7. maksymalna siła 5.
to tyle.
I do kompani orków dać możliwość wsadzenia goblina na wilka bądź dodanie jeźdźców wilków do kompani.

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr kwiet 01, 2015 11:38 PM
Reply with quote

Thorot wrote:
Witam, jestem nowy na forum oraz świeżym graczem w Warheima, ale zauważyłem kilka niesprawiedliwości.
Thorot, witaj na Azylium Smile

W miarę możliwości postaram się krótko i zwięźle odpowiedzieć na twoje wątpliwości i propozycje.

Jak słusznie zauważyłeś, wampiry dość mocno odstają od reszty postaci charakterystykami maksymalnymi. Wynika to z prostego faktu, porównaj sobie całość sił jakimi dysponują poszczególne kompanie - szczególnie stronników, w tym czy się rozwijają, czy mogą zostać bohaterami?

Już wiesz dlaczego wampiry są tak silne? Odpowiedź jest prosta, w odróżnieniu od przytoczonych przez ciebie Grasantów czy Kultystów, Nieumarli nie dysponują 'rozwiającymi' się stronnikami i to właśnie wampir musi nadrabiać te braki.

Z kolei wspomniani wcześniej Grasanci i Kultyści to wciąż tylko ludzie i stąd takie a nie inne charakterystyki maksymalne, które jednak mogą zostać zwiększone dzięki Stygmatom Chaosu.

A Wt 6 nie przejmuj się za bardzo, kilka przysłowiowych goblinów z pałkami i nawet Krwawy Smok może zostać Wyłączony z akcji!

Co do Zielonoskórych, to wilczy jeźdźcy występują w kompanii Hobgoblinów.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 02, 2015 06:30 AM
Reply with quote

Ja od siebie dodam tak. Mam swoich kultystów Khorna. Mogę swobodnie przespacerować się praktycznie po wszystkim w mojej lidze (https://www.dropbox.com/s/adttgg2hr4frf5z/Karta%20dru%C5%BCyny.docx?dl=0). Głównie wynika to z tego że z siła 4+2 czy tam nawet 4 i furia zwyczajnie robię przesiew stronnikami w bohaterach przeciwnika.

Co do karków. U nas w klubie chyba największym karkiem jest bohater z bandy Radzika. Helmut bo tak się flagelant zowie ma chyba 5 ataków z cepa bojowego z S6 w pierwszej turze walki. 3 ŻW i 5 WT ( 4+twardziej o ile pamiętam) i unik.

Z wampirami to jest tak mi się wydaje ( nie miałem okazji walczyć więc nie wiem na 100% ) że to jest taki latający cyrk jednego artysty. Wpadł bym w niego 2 bohaterami albo 3 swoimi pro stronnikami i bym go starł z powierzchni ziemi. Ostatecznie kup sobie pochodnie albo czosnek i po kłopocie ;D


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Thorot
Nieświadomy
Nieświadomy

Thorot

Offline

Joined: kwiet 01, 2015
Posts: 8

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 02, 2015 01:29 PM
Reply with quote

Wybrańcy chaosu ludźmi do końca to już nie są, równie dobrze można uznać lorda chaosu człowiekiem a wojownicy chaosu zawsze mieli wyższą walkę wręcz od innych, zwłaszcza od zwierzoludzi. W kompani wampirów jest kilka postaci które awansują. Upiory i Dregowie. Nadal więc mnie nie przekonują powody dla których są tak silne.

Wilczy jeźdźcy: miałem na myśli zwykłe gobliny w bandzie orków i goblinów. Dodam jeszcze że uważam ze koszt trolla jest dość wysoki. Jest potężny ale głupota powoduje u niego straszny minus. Gdyby kosztował 200 z gatunkiem byłby dużo gry walniejszy.

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 02, 2015 03:57 PM
Reply with quote

Warheim to nie WFB, troll powinien być ekskluzywnym dodatkiem do bandy. Wysoki koszt to właśnie powoduje. Poza tym jak go prowadzi na smyczy szef, to strach mniejszy. Poza tym jest strasznie ciężki do ubicia.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 02, 2015 05:20 PM
Reply with quote

@Thorot
Ghoule nie mogą używać oręża i psncerza a Upiory są alternatywą dla tychże w kompanii Krwawych Smoków, więc porównanie ich ze stronnikami chaosytów którzy nie mają takich ograniczeń jest nieproporcjonalne.

Grasanci i Kultyści to ludzie ale od zwykłych śmiertelników odróżniają ich Stygmaty i Piętna Chaosu. Co robi różnicę.

W Orkach & Goblinach testowaliśmy zielonoskórych na Wilkach i Dzikach ale są zbyt potężni. Poza tym zielonoskórzy mają już duży wybór stronników.

A cena Trolla odzwierciedla fakt, że stwór jest niemal nieśmiertelny.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb sierp 06, 2016 12:30 PM
Reply with quote

Okej. Ja mam kilka propozycji zmian na listach band.

Muszkieterzy z Nuln.
Moim skromnym zdaniem nie ma sensu wprowadzenie ograniczenia, które polega na wyborze muszkieterzy lub halabardziści. Muszkieterzy są jajem tej bandy, jej głównym pazurem (w połączeniu z Inżynierem rzecz jasna) i nie widzę przyczyny, by ktokolwiek miał w strzeleckiej bandzie zrezygnować z podstawowej jednostki strzelającej. No nikt przy zdrowych zmysłach nie zrobi Nuln na halabardach. Jak będzie chciał się bawić ludźmi z halabardami, to ma do tego lepsze bandy.
W o,75 wybór był rangerzy lub strażnicy - i to był wybór sensowny - wspierasz strzelców ofensywną piechotą, czy defensywnymi kraśkami? Spoko. Dwie różne koncepcje bandy, ale dalej jajem są muszkieterzy.
Proponuję, by wrócić do układu w którym bierzesz strażników miejskich lub kraśków.

Druga sprawa to banda Nekrarchy. A konkretnie wielkie nietoperze. To zrobiło się strasznie mocne dziadostwo - można mieć je 3. Nie są drogie jak na swoje statsy. Ale tak było zawsze. W sumie przywykłem.
Ale teraz dostały standardowy zestaw zasad dla modeli 40x40. W tym byczą szarżę.
Kurcze, mieć w bandzie trzy jednostki z byczą szarżą na podstawkach 40x40 to strasznie dużo. I to jeszcze latające. No spychacz śmierci. Zdjąłbym im byczą szarżę. Wiem, że inne 40x40 mają, ale tutaj to za dużo.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb sierp 06, 2016 06:21 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej. Ja mam kilka propozycji zmian na listach band.

Muszkieterzy z Nuln.
Moim skromnym zdaniem nie ma sensu wprowadzenie ograniczenia, które polega na wyborze muszkieterzy lub halabardziści. Muszkieterzy są jajem tej bandy, jej głównym pazurem (w połączeniu z Inżynierem rzecz jasna) i nie widzę przyczyny, by ktokolwiek miał w strzeleckiej bandzie zrezygnować z podstawowej jednostki strzelającej. No nikt przy zdrowych zmysłach nie zrobi Nuln na halabardach. Jak będzie chciał się bawić ludźmi z halabardami, to ma do tego lepsze bandy.
W o,75 wybór był rangerzy lub strażnicy - i to był wybór sensowny - wspierasz strzelców ofensywną piechotą, czy defensywnymi kraśkami? Spoko. Dwie różne koncepcje bandy, ale dalej jajem są muszkieterzy.
Proponuję, by wrócić do układu w którym bierzesz strażników miejskich lub kraśków.

Druga sprawa to banda Nekrarchy. A konkretnie wielkie nietoperze. To zrobiło się strasznie mocne dziadostwo - można mieć je 3. Nie są drogie jak na swoje statsy. Ale tak było zawsze. W sumie przywykłem.
Ale teraz dostały standardowy zestaw zasad dla modeli 40x40. W tym byczą szarżę.
Kurcze, mieć w bandzie trzy jednostki z byczą szarżą na podstawkach 40x40 to strasznie dużo. I to jeszcze latające. No spychacz śmierci. Zdjąłbym im byczą szarżę. Wiem, że inne 40x40 mają, ale tutaj to za dużo.
Zgadzam się z tobą. Zresztą podobną propozycję wysunęła Sister of Mercy i nawet przygotowaliśmy aktualizację, którą opublikuję na blogu w czwartek.

Związana jest ona głównie z wprowadzeniem zasad obłędu ale zmieniliśmy też parę innych rzeczy.


I tak, odnośnie drużyny Muszkieterów z Nuln to muszkieterzy i strażnicy miejscy mogą być rekrutowani równolegle.


W przypadku kompanii Nekrarchy zrezygnowaliśmy z 0-3 Piekielnych Nietoperzy, na rzecz 0-1 Roju Nietoperzy, który prezentuje się następująco:




Ponadto:
Nastąpiła zmiana nazwy umiejętności OBIEŻYŚWIAT na ŚWIATOWIEC.

Zmianie uległa także umiejętność ZWIADOWCA dostępna dla bohaterów. Teraz jest to:
Quote::
Obieżyświat:
Bohater podlega zasadzie specjalnej RANGER oraz ZWIADOWCA.


Następujący bohaterowie i stronnicy...

Harpunnik, Przepatrywacz, Szablozębny, Niedźwiedź, Nomada, Traper, Myśliwy, Zbrojny Graala, Ptasznik z Catrazzy, Starszy, Zwiadowca, Pasterz, Wojownik Cienia, Widmo, Górnik, Łowca, Traper (Gnoblar), Gorger, Kawalerzysta Chaosu, Grabieżca, Nieumarły Nomada, Traper (Goblin), Sieciarz Nocnych Goblinów, Ośmiornica Bagienna, Skink-Kameleon

...podlegają zasadzie specjalnej RANGER.


Najemne Ostrza:
Czarownica, Goniec, Kartograf, Skrytobójca, Złodziej, Zwiadowca
Zmiana nazwy zasady specjalnej obieżyświat na światowiec. Podlega zasadzie specjalnej obieżyświat.

Szczurołap
Podlega zasadzie specjalnej RANGER. Prestiż drużyny +32.

Zwiadowca
Podlega zasadzie specjalnej RANGER. Prestiż drużyny +26.
Zmiana nazwy zasady specjalnej obieżyświat na światowiec.


Mechanizm rangera
Powiadają, że mechanizm zamętu oddziałuje na zmysły wrogów oślepiając ich i ogłuszając. Wielu przeciwników boleśnie przekonało się o skuteczności działania tego urządzenia.
KOSZT: 35 ZK
DZIAŁANIE: raz na potyczkę
EFEKT: Bohater używający mechanizmu rangera podlega zasadzie specjalnej RANGER oraz ZWIADOWCA.


MELANCHOLIA

Służący w kompanii losowo określony model bohatera zostaje ogarnięty melancholią, postać do końca rozgrywki musi przerzucić wszystkie udane testy trafienia. Aby zrealizować zadanie specjalne bohater musi przeżyć potyczkę i co najmniej raz wziąć udział w walce wręcz.

Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

- NAGRODA -
Model bohatera, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +K3 PD.
- LUB -
Drużyna otrzymuje
+1 Punkt Odporności.


Na chwilę obecną w dziale Download dostępna jest aktualna wersja pełna podręcznika (dwa pierwsze linki od góry).

Czyli TEN i TEN.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Wt sierp 09, 2016 11:36 AM
Reply with quote

Czy w przypadku Roju Nietoperzy do rozważenia byłby modifikator - 1 do trafenia dla broni zasięgowych ? Wydaje mi się że nie byłoby to zbyt mocne a raczej dość klimatyczne ( moim zdaniem ).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Wt sierp 09, 2016 11:45 AM
Reply with quote

Magus wrote:
Czy w przypadku Roju Nietoperzy do rozważenia byłby modifikator - 1 do trafenia dla broni zasięgowych ? Wydaje mi się że nie byłoby to zbyt mocne a raczej dość klimatyczne ( moim zdaniem ).
Warte rozważenia, choć raczej ogólne -1 do trafienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Wt sierp 09, 2016 08:43 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Magus wrote:
Czy w przypadku Roju Nietoperzy do rozważenia byłby modifikator - 1 do trafenia dla broni zasięgowych ? Wydaje mi się że nie byłoby to zbyt mocne a raczej dość klimatyczne ( moim zdaniem ).
Warte rozważenia, choć raczej ogólne -1 do trafienia.
IMO OK.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 14 15 16
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9186 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy