Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt May 05, 2015 08:09 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nocne Gobliny - stronnicy.
Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt May 05, 2015 08:38 AM
Reply with quote

Herszt/szaman/sieciarz też goblin Wink No dobra, a hop-goblin moze ich opanowac?

I kolejne pytanie: na kazdego squiga musi przypadac po jednym opanowującym modelu?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt May 05, 2015 09:53 AM
Reply with quote

Bohaterowie też Gobliny ale lepsze i nie będą ryzykować kiedy stronnika mogą wysłać.

Nocny Hop-Goblin nie może bo jest alternatywą dla Squigów.

Nocny Goblin może poganiać dowolną ilość Squigów w zasięgu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt May 05, 2015 10:48 AM
Reply with quote

Szkoda, już mi sie uwił piękny plan pomidorowej kawalerii Very Happy


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr May 06, 2015 08:33 PM
Reply with quote

Jeszcze jedna kwestia: jak rozumiem stosunek (sic!) squig:NG jest 1:1 przy rekrutacji. Co jeśli, dajmy na to, po grze (wcześniej było np. 5:5) padają 3 NG, a wszystkie squigi przeżywają?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz May 07, 2015 07:33 AM
Reply with quote

Nic. Jak zauważyłeś, dotyczy to tylko rekrutacji. Na taki obrót spraw nic nie poradzisz. Tyle, że więcej squigów nie kupisz dopóki nie zrekrutujesz nowych goblinów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz May 07, 2015 09:40 AM
Reply with quote

Jest jeszcze niewielka nieścisłość: przy wyborze postaci jest napisane, że można mieć dowolną ilość squigów, natomiast przy ich opisie widnieje 0-5.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz May 07, 2015 08:37 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Jest jeszcze niewielka nieścisłość: przy wyborze postaci jest napisane, że można mieć dowolną ilość squigów, natomiast przy ich opisie widnieje 0-5.
Dzięki. Poprawiłem powinno być 0+.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn May 17, 2015 07:41 PM
Reply with quote

Narkotyk : Korrzeń mandrragorry

Dodaje 1 WT na czas 1 potyczki czy na stałe ? Nie wynika to z opisu. W innych narkotykach wyraźnie napisane jest że na potyczkę, tutaj nie więc można sądzić że na stałę.

Jedna porcja mandragory wystarczy, by popaść w groźne uzależnienie. Po
zakończeniu każdej potyczki model musi wykonać test CP, udany test oznacza że
model przezwycięża głód narkotyczny. Nieudany test oznacza, że postać musi
spróbować kupić dawkę narkotyku i natychmiast go zażyć. Jeśli model nie zdobędzie
dawki narkotyku, opuszcza następną potyczkę i zaczyna cierpieć z powodu głodu
narkotycznego. Efekt głodu narkotycznego utrzymuje się do chwili, gdy model zażyje
następną porcję mandragory.
Zażycie korzenia mandragory blokuje działanie układu nerwowego, model
otrzymuje premię +1 do współczynnika WT. Ponadto, wynik Powalony na ziemię! W
TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!.
UWAGI: brak.
CENA: 20+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn May 17, 2015 10:23 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Narkotyk : Korrzeń mandrragorry

Dodaje 1 WT na czas 1 potyczki czy na stałe ? Nie wynika to z opisu. W innych narkotykach wyraźnie napisane jest że na potyczkę, tutaj nie więc można sądzić że na stałę..
Na jedną potyczkę. Doprecyzowałem zapis:

Quote::
Zażycie korzenia mandragory blokuje działanie układu nerwowego, model do końca potyczki otrzymuje premię +1 do współczynnika WT. Ponadto, wynik Powalony na ziemię! W TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!.Zażycie korzenia mandragory blokuje działanie układu nerwowego, model do końca potyczki otrzymuje premię +1 do współczynnika WT. Ponadto, wynik Powalony na ziemię! W TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb czerw 06, 2015 08:54 AM
Reply with quote

Unikanie łapacza, czy można? Normalnie wg. zasad unik wykonuje się po rzucie na zranienie i OP (co jest dziwne, ale ok). Przy łapaczu nie ma rzutu na zranienie, czy można unikać tylko po rzucie na trafienie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn czerw 07, 2015 08:11 PM
Reply with quote

Radzik wrote:
Unikanie łapacza, czy można? Normalnie wg. zasad unik wykonuje się po rzucie na zranienie i OP (co jest dziwne, ale ok). Przy łapaczu nie ma rzutu na zranienie, czy można unikać tylko po rzucie na trafienie?
Nie można. Umiejętność unik pozwala uniknąć zadanych ran, a broń unieruchamiająca nie zadaje ran.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr czerw 17, 2015 10:25 AM
Reply with quote

W zadaniach specjalnych jest zadanie które zbey zdac trzeba nie czarowac w trakcie rozgrywki. Nekromanta ma czar przywolania zombiakow rzucany przed potyczka. Czy traktuje sie wtedy to zadanie jako zdane/niezdane?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8620
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr czerw 17, 2015 12:36 PM
Reply with quote

pan_sarin wrote:
W zadaniach specjalnych jest zadanie które zbey zdac trzeba nie czarowac w trakcie rozgrywki. Nekromanta ma czar przywolania zombiakow rzucany przed potyczka. Czy traktuje sie wtedy to zadanie jako zdane/niezdane?
Czar rzucony jest przed rozgrywką, na potrzeby ślubów milczenie nie jest brany pod uwagę. Więc jeśli nekromanta nie rzuci innego zaklęcia, zadanie zostaje zrealizowane.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb czerw 20, 2015 08:47 PM
Reply with quote

Kurde bo się zakręciłem i nie potrafię odkręcić ( zapis jest dla mnie mało zrozumiały ). Chodzi o limit magicznych przedmiotów:

Mogę mieć tylko 1 magiczny przedmiot z grupy tarcza/pancerz/hełm tak ?

W sensie albo magiczny pancerz albo tarcza albo hełm.

Bo z zapisu wynika że :

Bohater, który używa magicznego PANCERZA nie może jednocześnie używać niemagicznego
PANCERZA. Ponadto, o ile opis magicznego przedmiotu nie stanowi inaczej, bohater
nie może używać jednocześnie niemagicznego PANCERZA oraz magicznego HEŁMU i/lub
magicznej TARCZY.

*czyli mamy magiczny hełm to musimy mieć magiczny pancerz*

A poniżej

Jeżeli bohater wyposażony jest w magiczną TARCZĘ to może jednocześnie
korzystać z niemagicznego PANCERZA. Podobnie, jeżeli bohater używa magicznego HEŁMU,
to może również używać niemagicznego PANCERZA i TARCZY.


Teraz pytanie dodatkowe:
Na co takie ograniczenie tzn wybierz 1 z trzech ( magiczny pancerz/hełm/tarcza ) ? Przy obecnym zapisie - Magiczny pancerz nie pozwala nosić jednocześnie nie magicznego - przedmioty takie jak np. Rękawiice Temakadorra są bez sensu.

Zapis chyba miał na celu wprowadzić ograniczenie dla zbytniego "skarbonkowania" postaci ale no bez sensu trochę jest.

TLDR
1. Czy można nosi magiczny hełm, tarczę i pancerz naraz czy tylko 1 sztukę z powyższych a reszta niemagiczna musi być
2. Po co takie ograniczenie. Przedmioty magiczne nie są aż tak potężne w Warheim żeby potrafiły wygrać grę a bohater ubrany za 450 zk raczej sam nie będzie szarżować na przeciwnika nawet jak ma 1+ z przerzutem i 3ŻW.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
126 quidamcorvus 9033 Re: Pytania i odpowied...
 Śr lip 31, 2019 09:22 AM 
Asmodian View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 3088 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 36488 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 134819 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 185027 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 171
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy