Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
[Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Cz sierp 07, 2014 09:43 AM
Reply with quote

Kwestia rozwoju - on losował ataki ja inicjatywę ld itp Very Happy

Potem wszedł w 8 moich chd ( bullcentaur już gryzł piach dawno ) i rozjechal mnie jakoś po 3 - 4 turach walki tak że nic nie zostało.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Ghoulson
Nieświadomy
Nieświadomy

Ghoulson

Offline

Joined: May 20, 2015
Posts: 3

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Śr May 20, 2015 08:22 PM
Reply with quote

A w walce z Kultem Karmazynowej Czaszki?

Grał ktoś przeciwko nim? Wtajemniczony, opętany, kultyści którzy zmieniają się w krwiopusze/bloodletter'ów?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8189
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Śr May 20, 2015 09:03 PM
Reply with quote

Ghoulson wrote:
A w walce z Kultem Karmazynowej Czaszki?

Grał ktoś przeciwko nim? Wtajemniczony, opętany, kultyści którzy zmieniają się w krwiopusze/bloodletter'ów?
Możesz rozwinąć swoje pytanie?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Cz May 21, 2015 09:57 AM
Reply with quote

Ja gram kultem karmazynowej czaszki. Generalnie banda jest przepotężna jeśli się ją w miarę dobrze prowadzi. Zmienianie się w demony to bezsens w 100%. Opłaca się jedynie wziąć najemne ostrza jak masz kompanie najemników i ich zmieniać ;D ( nie wiem czy można bo nie mam podręcznika pod ręką ale jeśli tak to to jedyna dobra opcja ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Ghoulson
Nieświadomy
Nieświadomy

Ghoulson

Offline

Joined: May 20, 2015
Posts: 3

Post Post subject: Re: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Cz May 28, 2015 12:39 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Ghoulson wrote:
A w walce z Kultem Karmazynowej Czaszki?

Grał ktoś przeciwko nim? Wtajemniczony, opętany, kultyści którzy zmieniają się w krwiopusze/bloodletter'ów?
Możesz rozwinąć swoje pytanie?

Jak Reiklandczycy mogą sobie poradzić z banda której mają bardzo mocnego Opętanego z dobrze rzuconymi mutacjami i rozwinięciami może mieć S6T6 i Sv3+ . Do tego wchodzą kultyści którzy zmieniją się w bloodletterów którzy sami w sobie są bardzo mocni (nie mówiąc o tych trzech różnych atakach ale ich za to nie winie w końcu to demony!). Ogary i Khorngory to idealne potwory do rozbijania flanki są szybkie (5 ruchu w biegu 10) i mocno biją (S4 który można podrasować bronią wielką +2).

Dlatego jestem ciekaw jaka taktykę obrać, jak radzić sobie z tym szalejącym Khornem. Bo Lizardmenami nie potrafię. Smile

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Cz May 28, 2015 12:51 PM
Reply with quote

Może pestkami? Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Ghoulson
Nieświadomy
Nieświadomy

Ghoulson

Offline

Joined: May 20, 2015
Posts: 3

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Cz May 28, 2015 02:28 PM
Reply with quote

Grish mówisz o Kuszach? Był to jeden z moich pomysłów. Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8189
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Cz May 28, 2015 05:11 PM
Reply with quote

Siłą ludzi jest ekwipunek, kusza, broń palna (w tym pistolety pojedynkowe - świetna broń w reakcji na szarżę stać & strzelać), machiny wojenne, najemnicy.

Ludzie mogą dobrze zarobić, przejrzyj ekwipunek i kup co trzeba.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Pt May 29, 2015 06:21 AM
Reply with quote

Ja bym chyba wystawił kilku na szarżę i potem przyszarżował demony.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Re: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Wt lip 14, 2015 06:12 PM
Reply with quote

Ghoulson wrote:
A w walce z Kultem Karmazynowej Czaszki?

Grał ktoś przeciwko nim? Wtajemniczony, opętany, kultyści którzy zmieniają się w krwiopusze/bloodletter'ów?

Mam trochę doświadczenia w walce (z) Karmazynową Czachą. Świetnie się biją, zatem rozwiązaniem jest... nie bić się z nimi. Ogólnie to jedna z ważnych zasad Warheim - nie walcz nigdy na zasadach przeciwnika. Dlatego też Karmazynów najlepiej po prostu wystrzelać - do bicia Khornitów służą leśne i wysokie elfy, kraśki na strzelanie (jeżeli masz dużo budynków na stole) i psy wojny. Od biedy Averland i Reikland powinny sobie poradzić. Kurcze, teoretycznie nawet niziołki mogą dać radę Smile

Poza tym - pogadajmy o liczbach.
Komplet bohaterów Karmazynowej Czaszki kosztuje 320 koron. Czyli zostaje nam 180 zk na zwykłasów i sprzęt. A zatem - albo wróg wystawi nam bandę na kultystach (jak się uprze to i siedmiu kultystów wystawi - swoją drogą - QC zabij mnie - oni nie byli kiedyś drożsi o 10zk?), albo skołuje 4 ogary, albo 3 khorngory. Albo jakiś mix (ja bym wziął 2 ogary i 3 kultystów albo 2 Khorngory i 2 kultystów). Tak czy inaczej - będzie mu ciężko przebić 9-tkę, a nawet jeśli przebije to nieznacznie.

I teraz najważniejsze - Khornici są nieliczną bandą, na dodatek - choć mają 4s i tą szaloną furię zagłady - są mięciutcy (3 wt, jak to ludzie). A zatem odpowiedź nasuwa się sama - wystrzelać. Pod żadnym pozorem nie bić się. Pruć po najmiększych (kultyści, wtajemniczony, akolici) i czekać aż zawalą test rozbicia. Twoim przyjacielem jest też bunkrowanie się w budynkach, bo nie licz na nawiązanie przez Karmazynów wyrównanej walki strzeleckiej.

Jeżeli wróg poszedł w Khorngory to słabiej, ale wtedy jest go max 7 figsów, a 4WT dla kuszy czy długiego łuku to nie jest aż taki problem.

Czyli - biegasz po mapie i prowadzisz odstrzał. JEżeli się tak złoży, że możesz jednocześnie zaszarżować go z przewagą liczebną - zrób to, bo jeżeli inicjatywa jest po Twojej stronie, to masz duże szanse.

Pozostaje ostatnia kwestia - Opętany. Sam w sobie jest potworem z mutacjami może być jeszcze gorzej. W jakich okolicznościach walczyć wręcz z Opętanym?
W żadnych. To jest największa świnia wśród bohaterów tej gry, więc nie licz, ze można się z nim naparzać. Tzn. jasne, niby teoretycznie można - cuda na k6 zdarzają się częściej niż się wydaje, ale to dalej nierozsądne.

Natomiast gorzej, jeśli walczysz z doświadczonymi karmazynami. Ale cóż - jeżeli dałeś im się rozrosnąć, to pretensje możesz miec tylko do siebie Razz

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Wt lip 14, 2015 11:16 PM
Reply with quote

Jedyna opcja to dużo strzelania chyba. Wejść do budynku i strzelać jak się da. Jak przeciwnik nie m noży do rzucania to jesteś ustawiony bo obstawisz jedną drabinę czy tam dwie i po kłopocie. Gorzej jak te noże do rzucania ma ;D

Kult jest silny - jego siłą jest dosłownie siła. Nie m w tym żadnej filozofii - grając kultem trzeba się chować przed przeciwnikiem jednocześnie posuwając się maksymalnie do przodu - ciężkie zadanie czasem ale nie niemożliwe.

Dobra opcja to super bohater tzn bohater z pancerzem na 2+ który może iść z przodu bandy i przyjmować na siebie cały ostrzał ( w zależności od tego jakie mutacje dostaniemy nie powinno być to trudne bo jest kilka naprawdę cudnych ).

Gorzej jak dostaniemy "konkretne" mutacje które są ciekawe tylko fabularnie albo wręcz te które nam utrudniają rozgrywkę Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 270
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Ludzie] Żołnierze z Reiklandu
Posted: Śr lip 15, 2015 08:33 AM
Reply with quote

Quote::
Natomiast gorzej, jeśli walczysz z doświadczonymi karmazynami.
Dużo gorzej, strzelanie wtedy niewiele pomaga, bo na przedzie idą bohaterowie z 5-6 WT i pancerzami na 1/2+, plus MP albo regeneracja z przedmiotów.

Back to top
View user's profile
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Żołnierze z Reiklandu
dużo zdjęć...
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
23 quidamcorvus 20418 Re: [Galeria] Żołnie...
 Wt grud 11, 2012 10:09 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy