Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Figurki › Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Galeria figurek i modeli, nie tylko ze stajni Genialnego Wytwórcy.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Śr list 12, 2014 07:35 PM
Reply with quote

Jak zawsze konwersja pomysłowa, wręcz śmiała, a co ważniejsze - udana Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Pn list 30, 2014 07:02 AM
Reply with quote

Pogratulować pomysłu Smile

Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Wt marca 17, 2015 11:36 PM
Reply with quote

Dawno nie było żadnego updejtu ale prace idę bardzo powoli......ale idą. Wink

W moich działaniach figurkopodobnych zdecydowałem dokończyć jedną bandę- Possesów ale też w tym "odcinku" nie zabraknie dziwnych figurek .......bardzo dziwnych Mysli Very Happy

OK na początek Magister.
Szybko łatwo i przyjemnie bez wielu udziwnień
Według mojego zamysłu magister ma na twarzy złotą maskę, na szyi kryzę ozdobną a w ręku trzyma kostur ( trochę przerobiona kosa od GW wizards )
Dodatkowa jakiś bits do ozdoby






Całość jeszcze musi być uzupełniona GSem tu i tam

Possessed

Tych gości już zaprezentowałem gdzie indziej na forum ale aby było do kompletu, chłopaki tutaj też wylądują.

Cała przygoda z Possessami zaczeła się od zupełnie innej figurki.
Gdy miałem już gotową koncepcję na possesa i figurka nr 1 już powstała, w sieci pojawiły się screeny z gry komputerowej Mordheim.Tak patrzyłem, tak patrzyłem i nie dawało mi to spokoju więc sprawdziłem staty postaci i już wszystko było wiadomo- S4, T4- to musi kawał byka a nie efemeryczna zjawa.
Pierwsza koncepcja mimo wszystko i tak powstała więc ją zaprezentuję. (figs przed uzupełnieniem GSem)





Tak więc zasili ona moje szeregi figurek "bez celu" Wink

Teraz będą "prawdziwe" possessy
Jedna już była opisywana na forum więc nie będę za długo przynudzał- powstała na wzór pierwowzoru z gry.
Kilka zdjęć z prac, baza figurka Nurgle chaos lord (bardzo polubiłem to figurkę i uważam że świetnie nadaje się na rożne konwersje)

Najpierw amputacja Wink



Głowa pochodzi z WH40 chaos cultist

Nowa noga z zestawu Forsaken do przerobienia pod pazur Wink



naramiennik z jakiś resztek i (tfu!) elfiej tarczy Wink




Dorobiony pazur + reszta




i porównanie do pierwowzoru (mój nie był na diecie )




Drugi też przeszedł długą drogę:
Pełna amputacja



Pomysł na głowę, który ostatecznie zmieniłem



i finalna wersja oparta na bitsach z zestawu forsaken





No i powstał ten trzeci.......... wiem wiem possesów może być tylko dwóch ale jak wspomniałem polubiłem konwertowanie figurki Nurglowego lorda




i gdy figurka była z grubsza gotowa:





powstała nowa koncepcja .....ale o tym na końcu Wink

Pora na mutanty
Tutaj wybrałem figurki Ścibora po drobnej konwersji. Same w sobie są super ale nie byłbym sobą jak bym coś nie pozmieniał Smile





i po




Tak więc possessy prawie już całe. Bohaterowie już są, w darksoul-ach zmieniłem łańcuchy na powroza - zdecydowanie lepiej wyglądają, Beastmeni w przygotowaniu jaki i paru zwyklasów. I tak już prawie powstała banda.

No dobra i pora na tego trzeciego......

W przeglądaniu internetów trawiłem na takie zdjęcie:



Facet nazywa się Liu Xue i ma więcej takich dziwnych rzeźb. Nie wiem dlaczego ale tak mi zapadła ona w pamięci że musiałem się z nią zmierzyć Wink
zaczynamy: niszczymy prawie gotową figurkę




Bierzemy świnię Wink (ta jest od Ścibora i pochcodzi z krasnoludzkiego zestawu blood bowl)





Obcinamy zbędny bagaż




I jeszcze trochę bagażu





a następnie wszytko łączymy





i tak powstała kolejna figurka "bez celu" a może jakiś fluff wymyślę.
W każdym bądź razie jestem zadowolony z tego co powstało (jeszcze parę drobnych poprawek i będzie gotowa)
A mówiłem że będzie dziwnie Wink

Zapraszam do komentowania Smile


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Śr marca 18, 2015 11:13 AM
Reply with quote

Propsy za 5 z 6 konwersji.

Te wszystkie z nurglowego lorda mi się podobają - powiem szczerze.
O czymś podobnym do świnio lorda myślałem ale do CHD jako bullcentaura
Ten gość z nową twarzą i pazurami - ok ale lepszy chyba z ptasim pyskiem by był
Nie podoba mi się ten z głowa Sanguinary guarda - wygląda to źle niestety.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Śr marca 18, 2015 01:55 PM
Reply with quote

A to z głową ptasią ciekawy pomysł.... Mysli
Muszę rozważyć


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Pt marca 20, 2015 07:35 PM
Reply with quote

Naprawdę ciekawe konwersje. Gratuluję pomysłowości.
Feniks zalicza się do moich faworytów : )

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Sb marca 21, 2015 08:20 AM
Reply with quote

Świetne konwersje Smile

Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Pn May 24, 2015 04:13 PM
Reply with quote

Pora przewietrzyć temat Smile
Jak zawsze prace u mnie idą powoli ale idą do przodu Wink

I tak "człowiek-świnia" został dokończony, miało nie być bagażu ale ostatecznie się na niego zdecydowałem. Co zrobić człowiek lubi obwieszać figurki




Następnie kierując się tym że chcę już dokończyć jedną bandę (Następne bandy już rozpoczęte Smile )
do possesów zrobiłem 3 beastmenów ( bo tylu max może być w bandzie Wink )
Tutaj tylko drobne konwersje bo beatmeni sami w sobie wydają mi się i tak już "skonwertowani" przez chaos







i w kupie Smile


Do dokończenia bandy zostali do zrobienia jeszcze tylko zwykli henchmeni -Brethren, których mam ukończonych na 90% ( trzeba tylko dorobić czapki i gotowi) oraz wózek ( taka chyba już moja tradycja że dla każdej bandy robię wózek, tak więc i dla tych też będzie coś specjalnego Wink )

No i na koniec tego odcinka żeby nie był za zwyczajnie, kolejna figurka z serii - nie wiem kto to i co to ale ciesze się że ją zrobiłem Smile

tutaj jest jeszcze gorzej niż przypadku człowieka-świni kompletny brak pomysłu nawet na fluff, skąd i jak mógł powstać taki stwór.
po prostu wrzucę zdjęcia:

Baza to figurka wood elf wild riders


do tego tors crypt horrora z vampirów + różne bitsy.

Pierwsza wersja- topór wyglądał mi przyciężkawo do "skocznej" figurki




wymieniłem oręż i oto efekt końcowy




jak zwykle zapraszam do komentowania Very Happy


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Pn May 25, 2015 12:09 PM
Reply with quote

Czekam na malowanie, bo zapowiadają się bardzo ciekawie ;]

Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Cz czerw 11, 2015 09:01 PM
Reply with quote

Było trochę długiego weekendu wiec prace dalej ruszyły. Na moje szczęście/nieszczęście zacząłem kolejną bandę Rolling Eyes
Possessy już prawie, prawie gotowe, zostało parę drobnych korekt i wrzucę całą bandę a tym czasem - "wózek" do possesów. Very Happy

Wiem, wiem Possesy nie mają wózka ale jakoś tak już, że przy moich bandach zawsze wózek powstaje więc i tym razem też się bez niego nie obyło.

W poszukiwaniu inspiracji dla tegoż pojazdu trafiłem w różne najdalsze zakątki internetu ale prawdziwa inspiracja okazała się tuż za rogiem w Polsce, dokładniej pan Zdzisław Beksiński. Polski artysta znany/nieznany (kto nie słyszał polecam google) ale z prawdziwie mroczną twórczością (i niestety z pospolitym zakończeniem). Niektóre jego obrazy są niesamowite (tak jak powoli rosnące ceny za jego twórczość) i klimatem pasują do mrocznych sfer mordheim

I tak w pamięci utkwił mi ten o to obraz:



Ponieważ wózek tej bandy nie mógł być zwyczajny pomyślałem że klimat zmutowanego ..... no właśnie czego Mysli - rydwanu? będzie doskonale pasował.
Przeanalizowałem z czego mógł bym takie coś zbudować i rozpocząłem realizację.

Baza skaveński Screaming Bell



następnie "oczyszczenie" i wstawienie elementu środkowego




wygładzanie green stuffem w płynie



Nogi to takie chosowe odnóża niejakiego plague drona
Kolejny etap był trudniejszy - nałożenie reliefów. Na początku kompletnie nie wiedziałem czym to zrobić ale życie a raczej zaschnięta wykałaczka z nagromadzonym klejem podsunęło mi proste rozwiązanie- klej PVA- klasyczny używany przy makietach itp.

Wyrysowałem wzory ołówkiem i zacząłem nanosić kolejne warstwy. Jedna wysychała, kolejna na nią . Efekt myślę że wyszedł zadowalająco.





W rzeczywistości wygląda to trochę lepiej Wink

Na koniec nie mogłem się powstrzymać żeby nie zrobić jakiegoś magistra do środka Wink

Baza nogi od flagellanta, korpus crypt ghul, laska to serce Screaming Bell-a Wink




Zapraszam do komentarzy Smile


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8197
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Cz czerw 11, 2015 10:39 PM
Reply with quote

Zapowiada się dobrze, czyli mrocznie i obłędnie Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Pt czerw 12, 2015 07:03 AM
Reply with quote

Nice ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Śr lip 01, 2015 09:32 PM
Reply with quote

Yes, yes , yes
udało się skończyć bandę Possesów. Nie wiem czemu ale szło to jakoś strasznie opornie. Najważniejsze że skończone Smile
Trochę inaczej niż powinno niż zawsze, na koniec zosatwiłem zwykłych henchmenów czyli Brethren.
Pomysł na stworzenie trochę nietypowy ale wyszli moim zadaniem bardzo dobrze.

Baza- skaveni kupieni po taniości na allegro



Obcinamy rączki nóżki .... bierzemy garść space marinsowych główek, to teraz takie modne w świecie WFB Wink nawiasem to kiedy przygotowywałem korpusy, nie było jeszcze nawet wzmianki o zmianach w WFB a główki dostałem kiedyś w prezencie od jednej z firm sprzedającej bitsy.





modyfikujemy i przyklejamy do korpusu




jeszcze trochę złomu z allegro


i wykorzystując cześć głowy Wink oraz nogi powstaje coś takiego




Dalej niby miało być prosto ale strasznie prace mi się ciągnęły.
Oręż poszedł w miarę szybko ale czapki........czapki to była zmora.
Nie mogłem kompletnie poradzić sobie z czapkami których kolejne próby wyrzeźbienia z GS mnie nie satysfakcjonowały + doszedł nowy materiał- miliput, który zupełnie inaczej się zachowywał niż używany dotąd przeze mnie grey stuff.
Wreszcie nie mogąc sobie poradzić wpadłem na taki pomysł.
Zrobiłem papierowe czapki






W środku wypełniłem je miliputem, a z zewnątrz pomalowałem płynnym green stuffem

Efekt wyszedł bardzo OK, szapka ma porządny szpic jest sztywna wygląda lepiej niż na zdjęciu Wink

I tak oto wyszło paru hachmenów (tym razem ograniczyłem się z ich ilością a każdy jest inny no oczywiście sztandar i sygnalista Wink )








I tak oto wyszła cała ekipa zdjęcie rodzinne:

Pierwszy plan magister, z boku darksoule z tyłu dwa possessy



Na lewo beatsmeni, po prawo w drugim rzędzie mutanty a z tyłu henchmeni i wózek z "operatorem" Wink





I tak Possesów skończyłem teraz prace ruszą, a raczej już ruszyły od jakiegoś czasu nad Siostrzyczkami i..............Amazonkami ( Tak mnie wzięło teraz na robienie "kobiecych" band)

Jak zawsze zapraszam do komentowania


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Cz lip 02, 2015 09:25 AM
Reply with quote

Bardzo fajnie to wygląda.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8197
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Good vs Bad czyli rożne bandy i postacie do Mordheim
Posted: Cz lip 02, 2015 10:16 AM
Reply with quote

Konwersje z klimatem i pomysłem Brawo


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 1032 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Poradniki... Tutoriale - czyli jak robią to inni [Linki]
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
111 Dwalthrim 47547 Tutoriale - czyli jak ...
 Pn list 04, 2018 08:41 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Warsztat [Figurki] Modele do bandy Witch Hunters
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
80 Izwor 35605 Re: [Figurki] Modele d...
 Śr paźdź 10, 2018 05:36 PM 
Grish View latest post
No new posts Handel & Rozboje Kupię modele bohaterów do bandy Wysokich Elfów z Ulthuanu 0 InCarius 152 Kupię modele bohater...
 Pn lip 23, 2018 11:51 AM 
InCarius View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Postacie Dramatu...
...czyli pomaluj sobie bohatera specjalnego.
4 quidamcorvus 1907 Re: [Galeria] Postacie...
 Śr kwiet 25, 2018 07:47 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy