Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb czerw 20, 2015 08:52 PM
Reply with quote

1. Jeśli wyposażysz bohatera w magiczny hełm, to ewentualny pancerz i tarcza muszą być niemagiczne. I tak dalej.
2. Bo niektóre kombinacje są bardzo potężne i bardzo mocno wpływały na grę nawet doświadczonych kompanii.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb czerw 20, 2015 09:26 PM
Reply with quote

1. Kk
2. Potężnych rzeczy jest dużo. Głupi cep bojowy to chyba najbardziej kosmiczna broń świata. Mam 4 ataki ( 3 + furia ). Szarżuje na 4 modele. Wypłacam łącznie 16 ataków po 4 na każdy model. Koszt: 5zk
Opcja z S+1 oraz przebicie pancerza Koszt: 15zk
Opcja z S+1 oraz przebicie pancerza oraz podpalanie wroga Koszt:20zk ( nie dostępna dla każdego ale jednak ).

I tu jest najzabawniejsza rzecz na świecie. Mamy flagelanta który został bohaterem po 1 potyczce. Ma 2 ptk doświadczenia, losuje umiejętność. Bierze sobie Mistrz walki. Teraz kiedy flagelant z cepem szarżuje nasze dajmy na to 3 modele każdy z nich dostaje po 3 ataki na twarz, siła 5, bije jako pierwszy bo nie ma zapisu że bije jako ostatni. Każdy atak jest rzecz jasna z karą -3 do pancerza.

Czasem to się zastanawiam czemu takie przedmioty jak Topór Berserkera są w podręczniku. Koszt 80 + 3k6, brak bonusu do siły, +1A za każdy model z którym jesteśmy w walce. Czyli maksymalnie mamy ( taki z kosmosu przykłąd ) +12 ataków ( minotaur który został bohaterem u bestii dajmy na to okrązony przez 12 modeli na podstawkach 20mm ). Mamy tym miśkiem cep. Nasz misiek z bazy ma ataków 2. Misiek z cepem w takiej sytuacji jak powyższa wypłaca... 24 ataki po 2 na każdy model z którym się styka podstawką z S5.

O co mi chodzi: Chore kombinacje są wszędzie. Przy najtańszym ekwipunku jest ich najwięcej i są najmocniejsze. Magiczne przedmioty są zbyt słabe żeby zmienić grę bardziej niż np strzał z revolvery postaci z US 5 czy głupi flagelant/kultysta khorna z cepem.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb czerw 20, 2015 09:30 PM
Reply with quote

W przypadku cepa wystarczy nieco szerzej rozstawić modele. Poza tym 1 na trafienie/zranienie wypadają dość często. Podobnie w przypadku broni prochowej.

Zasada korbacza będzie nieco zmieniona:
Quote::
Ponadto, korbacz to oręż równie niebezpieczny dla wrogów jak i użytkownika. Jeśli w rzucie na trafienie korbaczem wypadnie 1, to oznacza, że korbacz uderzył także w użytkownika oręża, zadając mu jedno automatyczne trafienie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb czerw 20, 2015 10:19 PM
Reply with quote

Tak samo jak z magicznymi przedmiotami. Wystarczy wykorzystać ich słabą stronę. Np to że gość kosztuje 450 zk w samym sprzęcie i nikt nie będzie nim biegał jak opętany samopas. Nawet elfy z czymś w stylu 0+ pancerza z przerzutem, magicznym pancerzem na 5+ nie są jakoś specialnie nietykalne...

Runiczne przedmioty mają kosmiczne kombinacje. Przykład Runa oporu ( przerzut pancerza ) Runa Kamienia ( +1 save ) wszystko na gromnirowym pancerzu. Koszt łączy to 50 zk + 30 zk + 15 zk. Do tego zwykła tarcza i mamy pancerz 0+ z przerzutem w walce wręcz. Plus runa kamienia może się powtarzać więc zrobienie 5 gromnirowych pancerzy z pancerzem na 2+ wyniesie nas łącznie z pancerzami 250 + 75 zk za runy. Dodatkowo możemy dać sobie runy do ŻW za dodatkowe 30 zk. Mamy 6 krasnoludów z pancerzem na 0+ z czego 1 ma przerzut pancerza, 1 nawet ma -1 ale maks jest 0+ więc ma 0+.

Reasumując magiczne przedmioty są zwyczajnie straszakiem i tyle. Tym bardziej że poza elfami mało kto ma dostęp do jakiś kosmicznych przedmiotów.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
SzczurTezCzlowiek
Nieświadomy
Nieświadomy

SzczurTezCzlowiek

Offline

Joined: czerw 16, 2014
Posts: 20

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt czerw 23, 2015 12:15 PM
Reply with quote

Kilka pytań odnośnie broni: MIOTACZ SPACZOGNIA, a dokładniej jak ustawiać WZORNIK PŁOMIENIA.

Drużyna która strzela nie musi widzieć celu, strzela po prostu przed siebie co rodzi niejednoznaczne sytuacje.

1. Czy można trafić jednostki ukrytej za murkiem? Czy ma tu znaczenie wysokość muru?
2. Czy może strzelać do postaci w domku? Przez okno? (domek z/bez dachu)?
3. Czy można strzelać w głąb lasu?

Może da się jakoś ogólnie sprecyzować zasady, w stylu, płomienie opadają "z góry" i wszystko co widać z góry, że zostało przykryte wzronikiem zostaje trafione?

Druga kwestia, mowa o postaci SPACZINŻYNIER klanu Skryre, a dokładnie rzucanie spaczbłyskawicy. Inżynier nie jest magiem, więc:
4. Czy działa tu zasada Przekleństwo Tzeentcha?
5. Czy można rzucić spaczbłyskawicę z nieodpartą siłą?
6. Czy można spaczbłyskawice rozpraszać?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt czerw 23, 2015 12:35 PM
Reply with quote

Spaczpłomienie obejmują wszystko pod wzornikiem zgodnie z zadadami. W ramach uproszczenia - nie ma znaczenia czy cel jest za murem, ścianą czy w pomieszczeniu.

Co do Spaczinżyniera to 5 i 6 pytanie - Tak.
4 - Tak działa, jednak efekty 10-12 nie mają pełnego zastosowania.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr czerw 24, 2015 07:37 PM
Reply with quote

Ja się zgadzam z QC ze takie ograniczenie jest potrzebne aby nie wprowadzać sytuacji w których bedzie narzekanie 'Ej! to jest przegięte, zje*any motyw!' ;]

No i nie ma dzieki temu najlepszej kombinacji, zawsze cos trzeba kombinowac ;]

Dziki pęd:

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez
gracza drużyna musi wygrać potyczkę zaś służące w
drużynie modele, które nie są związane walką wręcz,
Oszołomione!, Powalone na ziemię! lub nie Uciekają!
muszą w trakcie rozgrywki poruszać się biegiem lub
szarżować.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać
przeciwnikowi kartę.

Czy to zadanie , oraz 'jemu podobne' działają tak że jezeli np wypadnie zdarzenie losowe ktore zabrania biegac, to automatyczne nie zdałem tego zadania czy wszystkie niewylistowane tego typu rzeczy też powinno się uważać jako 'zawieszające' zadanie?

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr czerw 24, 2015 10:59 PM
Reply with quote

Wszystko z ograniczeniami fajnie puki nie masz band po 500 - 700 prestiżu gdzie starcie z karkiem przeciwnika może wysłać w zaświaty twój model bo nie miał tych magicznych przedmiotów. Mnie tylko ciekawi co będzie jak zamkniemy na naszych bandach liczniki prestiżu doświadczenia... Będziemy mieli prestiż podobny różniący się jedynie nieznacznie poprzez magiczne przedmioty itp itd lecz tak naprawdę to zbyt wiele pomiędzy 700 a 900 się nie zmieni.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 06:19 AM
Reply with quote

Witam,
Krnabrny wrote:
Wszystko z ograniczeniami fajnie puki nie masz band po 500 - 700 prestiżu gdzie starcie z karkiem przeciwnika może wysłać w zaświaty twój model bo nie miał tych magicznych przedmiotów. Mnie tylko ciekawi co będzie jak zamkniemy na naszych bandach liczniki prestiżu doświadczenia... Będziemy mieli prestiż podobny różniący się jedynie nieznacznie poprzez magiczne przedmioty itp itd lecz tak naprawdę to zbyt wiele pomiędzy 700 a 900 się nie zmieni.
W takim przypadku należy pogratulować:
a) samozaparcia w graniu ciągle jedną bandą i jedną kampanią
b) mistrzowskiemu graniu bez zabijania siebie nawzajem.
Poważnie u nas w roku gra się kilka kampanii, ale fakt że przeważnie gramy 1v1v1v1, każdy na każdego, a nie 1v1 zabawy z znajdowaniu znaczników kosztowności i szlifowanie bohaterów, więc pewnie obraz mam inny, i powinno wyglądać tak jak u Ciebie... Smile


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 07:24 AM
Reply with quote

pan_sarin wrote:
Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez
gracza drużyna musi wygrać potyczkę zaś służące w
drużynie modele, które nie są związane walką wręcz,
Oszołomione!, Powalone na ziemię! lub nie Uciekają!
muszą w trakcie rozgrywki poruszać się biegiem lub
szarżować.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać
przeciwnikowi kartę.

Czy to zadanie , oraz 'jemu podobne' działają tak że jezeli np wypadnie zdarzenie losowe ktore zabrania biegac, to automatyczne nie zdałem tego zadania czy wszystkie niewylistowane tego typu rzeczy też powinno się uważać jako 'zawieszające' zadanie?
Tak, ewentualne zdarzenia losowe mogą uniemożliwić wykonanie zadania specjalnego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 08:46 AM
Reply with quote

Wiesz co my często graliśmy ( co tydzień ). Najwięcej u nas w klubie to chyba 750 jakoś, potem dwie bandy po 550 jakoś, jedna 490 chyba, 3 koło 300 i tak dalej.

Rok grania robi swoje Razz


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 08:53 AM
Reply with quote

U nas w czasie jednych wakacji wystartowały ze 3 kampanie, bo po kilku potyczkach, wyglądało to na paraolimpiadę, Albo jedna osoba tak się wypakowała że nie było sensu grać dalej, i od nowa. Ale może faktycznie trzeba było przeczekać ten chudszy okres...


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 10:37 AM
Reply with quote

Na podstawie mojej bandy ( Kult Karmazynowej Czaszki 559 prestiżu ) wyciągnąłem takie wnioski:
- Jak ci zginie bohater - trudno przyjdzie nowy
- Jak ci zginie stronnik - trudno przyjdzie nowy
- Jak ci zginie dowódca - trudno ktoś zostanie nowym i gra toczy się dalej
- Jak masz wydać kasę na jakiegoś głąba to lepiej kupić dobry miecz, dobry magiczny hełm i dobrą zbroję przynajmniej na jednego karka który może zatrzymać karka przeciwnika chociaz na chwilę zanim reszta na niego wpadnie.
- Wykopanie z drużyny słabego bohatera to dobra opcja
- Nie należy oszczędzać na pancerzach dla bohaterów

Z kolei gra Niziołkami ( tu coś koło 300 prestiżu ) nauczyła mnie że :
- Dostatecznie dużo strzałów z kuszy jest w stanie zabić każdego, jeśli to nie zadziała to trzeba uciekać
- Nie warto zgrywać bohatera
- Czasem lepiej kontrolowanie przegrać scenariusz niż zostać wybitym do zera
- Powozy się nie opłacają.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 04:47 PM
Reply with quote

Gram w tą grę pewnie z trzy lata. I też grałem mnóstwo kampanii. Przebyłem drogę przez trzy albo i cztery aktualizacje RB. I muszę stwierdzić, że:
- strata dowódcy boli ale nie aż tak bardzo,
- każdego bohatera można odkupić,
- najbardziej boli strata rozwiniętego maga - kapłana,
- pancerze się opłacają,
- restart bandy to nic strasznego,
- duża dysproporcja w prestiżu to nic strasznego - zasada żółtodziobów bardzo szybko to nadrabia - gorzej z przedmiotami,
Nie wszystkie zmiany związane z nową edycją RB się nam podobały więc gramy na lekko zmodyfikowanych zasadach - które są IMO trudniejsze niż te z najnowszego RB.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz czerw 25, 2015 07:14 PM
Reply with quote

My też mamy swoje wprowadzone zmiany. Chyba każdy klub jakieś ma. Z ciekawości jakie macie zmiany wprowadzone ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57873 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9376 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115236 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354196 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 336972 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy