Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Figurki › Warsztat pijanego Meka
Warsztat pijanego Meka
Galeria figurek i modeli, nie tylko ze stajni Genialnego Wytwórcy.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Sb czerw 27, 2015 06:34 PM
Reply with quote

Trochę lepsze zdjęcia ( resztki dziennego światła Smile ) chwilowo szarych zielonych Wink Wszystkie łapki, poza łapą z od kierownicy bike'a u spannera, na magnesach.
Nob


Slaver:


Spanner 1


Spanner 2 ( wersja piesza i na motor )

Boy


Boy 2



Większość to miks części GW i Spellcrow, kamizelki ( poza spannerem 2 ) z gs-u.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Sb czerw 27, 2015 07:22 PM
Reply with quote

Niezła ekipa się szykuje...

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Pn lip 13, 2015 09:20 PM
Reply with quote

W czasie upałów miałem trochę przerwy, potem brak wolnego czasu, ale wróciłem do dłubania Smile
Trike:



podstawą jest orkowy motor GW, tylne koła lego ( opony zdjęte do malowania ), błotniki ze starego buggiesa, reszta plasticard + miedziana siatka, linka i łańcuch. Na błotnikach są magnesy do montowania broni/ozdóbek.
WIP sport bike, chciałem wykorzystać nogi od boar boyza, dającą taką pół-leżącą pozycję.



do zrobienia jeszcze siodełko, mocowanie kierownicy i ozdobniki ( nity itp )
Niestety wyszedł strasznie duży, więc nie wiem czy jednak nie przerobię na choppera dla noba i nie zacznę robić innego sport bike'a.
WIP trakka


niewielka przeróbka trukka GW, koła pod gąsienice są z jakiegoś starego modelu czołgu. Do dokończenia gąsienice, boki i tył paki, osłona kabiny.
Gasięnice robię z plasticardu i kawałków ramek:


pasek z płyty bodajże 0,25 czy 0,1 mm, prostokąty z 0,5mm i kawałki profilu L 3mm.

Jeszcze nie skończone gąsienice, po zamontowaniu:


Niestety patrząc po zasadach banda oparta na motorach jest mało grywalna, bez jakichś house rules'ów, np Outlaw Motorcycle Clubs ( tylko tam z kolei skille wyglądają na przegięte ). Motory są za drogie w zakupie i utrzymaniu, nie bardzo nadają się do ramowania i nie da się z nich walczyć wręcz ( pomijając abordaż, czy ewentualnego pasażera ). Ale za to jest fun ze zrobienia kilku motorów Very Happy


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Wt lip 14, 2015 05:57 AM
Reply with quote

Trakk świetna robota Smile i te gąsienice też dobrze wyglądają a i pomysł dobry na stworzenie ich


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Cz lip 16, 2015 07:08 AM
Reply with quote

Dopiero co trafiłem do Warsztatu i jestem pod ogromnym wrażeniem. Pomysły jak i wykonanie naprawdę świetne. W sumie to nawet podpatrzyłem kilka rozwiązań które zastosuję w swoich pojazdach.
Czekam na rozwój tej orkowej mechaniki!

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Cz lip 16, 2015 09:35 AM
Reply with quote

Dzięki.

Kurde, strasznie mnie kusi kupienie czegoś w tym stylu i wymiana nadwozia na bardziej orkowe... Very Happy Jeszcze fajniej by było na modelu spalinowym to zrobić, ale ich koszt to już trochę przesada.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Pn lip 19, 2015 07:38 PM
Reply with quote

Inspirujące, starannie wykonane konwersje i "scratch-builty" - podobnie jak Pan Ryba również podpatrzyłem kilka interesujących rozwiązań, które też zapewne zagoszczą w moich mekprzeróbkach.

Co do gangu na motorach, faktycznie, jest ryzyko niegrywalności, ale nastawiam się - jak już przystąpię do gry - na testy i ew wykorzystanie tych autorskich zasad.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Wt lip 21, 2015 02:19 PM
Reply with quote

@Kapitan - imo najbardziej brakuje zasady zejścia z motoru do walki wręcz. Tzn jest zasada wychodzenia/schodzenia pasażerów z pojazdu, więc kierowca mógłby na tej samej zasadzie. Ale jedyna zasada dla motorów bez drive'ra jest w abordażu i zakłada, że kierowca został z niego zrzucony, motor się przewraca i jest crippled. Brakuje tej dupereli, które są w zasadach MC - biker może zsiąść z motoru jeśli nie jechał w danej rundzie i potem normalnie wrócić. Ceny i użyteczność motorów też trochę bolą, ale już nie tak. Zestaw 3 motorów + spanner + 2 boyzów/yoffsów swoje kosztuje, a na utrzymanie tego zarabiają max 2 modele ( no jeśli nie robić motorów 2 osobowych ).

A z modeli, miałem pewien pomysł, który było oczywiste, że ktoś już zrobił:


tylko ja w to chcę wrzucić jeszcze mp3-kę + parę głośniczków 2-3cm średnicy Wink
sklep.avt.pl/glosnik-m...-1241.html
sklep.avt.pl/glosnik-m...-1259.html
takie zabawki - podlutowane pod słuchawki od taniej mp3. Super głośne to nie będzie, ale co tam Very Happy


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Warsztat pijanego Meka
Posted: Wt lip 21, 2015 06:19 PM
Reply with quote

Noise Orks Attack Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 7594 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 14217 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 1902 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 42050 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 177865 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy