Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Letnia kampania Mordheim
Letnia kampania Mordheim
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pt lip 03, 2015 07:01 PM
Reply with quote

Cześć!
Zapraszam serdecznie na wakacyjne spotkania w SDK.
W miesiącach lipiec oraz sierpień spotykamy się w każdy wtorek w godzinach 17 - 21 w Sali Dziecięcej (pomieszczenie na najwyższym piętrze w SDK), a nie jak to było do tej pory w Sali Klubowej.
Od września wracamy standardowo do Sali Klubowej.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pt lip 03, 2015 08:16 PM
Reply with quote

REJESTR BITEW LETNIEJ KAMPANII MORDHEIM

1 bitwa (16-VI-2015)
Scenariusz: "Surprise attack"
Mroczne Elfy (Przybywoj) VS Zwierzoludzie (Pan Ryba)
Nieumarli (Bartek) VS Elfy Cienia (Piotr)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../235-lkm-1

2 bitwa (23-VI-2015)
Scenariusz: "Breakthrough"
Mroczne Elfy (Przybywoj) vs Beastmens (Pan Ryba)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../236-lkm-2

3 bitwa (30-VI-2015)
Scenariusz: "Occupy"
Beastmens (Pan Ryba) vs Undead (Aniollech)
Shadow Warriors (Piotr) vs Dark Elves (Przybywoj)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../237-lkm-3

4 bitwa (7-VII-2015)
Scenariusz specjalny: "Geheimnisnacht" DO POBRANIA TU
Elfy Cienia (Piotr) + Undead (Aniollech) + Beastmens (Pan Ryba) vs Zombies
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../238-lkm-4

5 bitwa (14-VII-2015)
Scenariusz: "Breakthrough"
Undead (Aniollech) vs Beastmens (Pan Ryba)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../239-lkm-5

6 bitwa (21-VII-2015)
Scenariusz: "Tajne zadania"
Skavens (Myszor) vs Undead (Aniollech) vs Dwarf (Pan Ryba)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../240-lkm-6

7 bitwa (04-VIII-2015)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../241-lkm-7

8 bitwa (11-VIII-2015)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../242-lkm-8

9 bitwa (18-VIII-2015)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp.../243-lkm-9

10 bitwa (25-VIII-2015)
galeria: debowatarcza.vot.pl/sp...244-lkm-10


Last edited by Pan_Ryba on Pn sierp 31, 2015 10:10 AM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pt lip 03, 2015 08:21 PM
Reply with quote

Kilka słów o obecnie rozgrywanej kampanii.

-Na początku każdego wtorkowego spotkania losowany jest jeden scenariusz który obowiązuje dla wszystkich stołów. Do tej pory były to scenariusze z Mordheim Rulebook, ale z czasem przejdziemy do Empire in Flames, przez scenariusze autorskie, a na Lustri może skończymy.

-Na co czwartym spotkaniu zakładamy zagranie scenariusza specjalnego.

-Obowiązują wszelkie znane lubiane i powszechnie stosowane podręczniki oraz zasady do Mordheim włącznie z "DT_house_rules_v.2.0"

-Wszelkie niejasności, nie spójności i wątpliwości będziemy rozwiązywać sukcesywnie w miarę ich występowania.

Zapraszam serdecznie!

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Åšr lip 08, 2015 06:15 AM
Reply with quote

Przeciwnik- Beastmeni. Scenariusz ocupy. Co prawda nikt z przeciwników nie strzela, ale scenariusz nie rozpieszcza- mało czasu na manewry. Pierwsze tury poskutkowały zajęciem po obu stronach dwóch budynków i szykowaniem się do krwawej jatki. Odział 3 zombich z Masakratem na czele i asystą Szpadlowa zajął jeden z budynków. Przeciwnik zajął budynek wis Vis-à-vis i tu przez większość bitwy był pat. Z drugiej strony stołu na wieżę wspięli się kolejno Truchło, Grzebański, Bezimienna i Profancja. Idealny do ostrzału wroga budynek, wydawał się nie do ruszenia. Sytuacja z początku podobna jak po drugiej stronie zaczęła tu jednak nabierać tępa. Chyżo skaczący po dachach Beastmeni niebezpiecznie zbliżyli się do wieży, toteż w stronę właśnie okupowanego przez nich budynku ruszyli pozostali moi rządni mózgów wojacy. Główna bitwa rozegrała się właśnie tam. Mimo długich zmagań i ostatecznie stracie 6 zombich i ghoula (całej atakującej gromady) nie udało się powstrzymać przeciwnika i udaremniając utrzymanie baszty w naszych rekach wtargnął on na jej teren. Szali nie przechyliłby oddany jeszcze niecelnie strzał z łuku. Odrębny wątek stanowiła psychologiczna gra dwóch magów- "Kozy" i Tajemniczo Zamyślonego. Obaj posiadając zdolność do lotu oraz dodatkowe zaklęcie nieźle namieszali. najbardziej spektakularne akcje to: Koza próbująca z dachu obryzgać Masakrata własną krwią, Tajemniczo zamyślony siejący śmiech w duszy Kozy i tym samy zmuszający ją do skoku z wysokości (w tym utraty przytomności) i taktyczna ucieczka Kozy przed Masakratem który nie wyniuchał jej stojąc tuż tuż tj. testując inicjatywę wyrzucając 6 (przy inicjatywie 5). Taktyczna ucieczka Kozy na skrzydłach była o tyle drażniąca, że przełamała patową sytuację bo ta maszkara wróciła na dach z którego uprzednio pod wpływem czaru spadła.

Podsumowując 4 zombiaków nie dało się po bitwie poskładać. Ciała były zbyt porozrywane i trzeba było nowe truchło od elfów bratobójców kupować... (Obciach ale co elf to elf i jaka okazja!)
Awansów brak, ale eksploracja pełna i kamulec na dnie studni wyłowiony.
Po opłaceniu najemników udało się przehandlować dwa trupy więc nie najgorzej rating -1. Liczebność- 2.

Jeszcze raz wielkie dzięki Ci Mistyczny Panie Rybo za motywujący sms!


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Åšr lip 08, 2015 07:15 AM
Reply with quote

Zapodałem info o kampanii wakacyjnej na Fanpageu_DT.
Jako że na poddaszu nie bardzo jest jak obracać tuningowanymi makietami to ja swój powrót do SDK zapowiadam po wakacjach, gdy będzie już normalny dostęp do dużej sali. Na jakiegoś one offa może uda mi sie wpaść w sierpniu - zobaczymy jak będzie z czasem. Wink

Lechu - b. fajna relacja Smile


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Åšr lip 08, 2015 08:54 AM
Reply with quote

Panie Piotrze sprawdzałem po raz kolejny i tak jak mówiłem szadoł elfy mogą używać broni BP Smile

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Cz lip 09, 2015 08:37 PM
Reply with quote

W miniony wtorek graliśmy scenariusz "Geheimnisnacht". Na polu gry w sojuszu stanęli Shadow Warriors, Undeads oraz Beastmeni za przeciwnika mając narastającą chordę zombi. Każda ze stron wystawiała dwa modele, kapitana oraz dowolnego bohatera, modele znajdowały się na środku planszy. Na czterech krawędziach stołu znajdowały się zombi, na początku gry było ich 40. W turach nieparzystych przybywało 4k4 zombi. Celem gry było przetrwać 10 tur i nie zostać ugryzionym.

Już od pierwszej tury wszyscy mieli w głowie by wejść jak najwyżej i tam schronić się przed nadchodzącą falą zombi. Elf Cienia wraz z Nieumarłymi udali się w kierunku pobliskiej wierzy, zaś Zwierzoludzie pobiegli na kładki rozpostarte między budynkami.
Mimo licznych prób wampirowi wraz z poplecznikiem nie udało się wspiąć na wierzę, tym samym ich osaczenie było nieuniknione przez nadciągający tłum zombiaków.
Elfy z wysokości co i raz za pomocą łuków zdejmowały pojedyńcze modele.
Beastmeni pomału, ale skutecznie łupały następujących po sobie zombi.

Prawdziwe emocje rozpoczęły się z momentem gdy poturbowani przez zombi bohaterowie musieli testować, czy sami nie przemienią się w jednego z potworów i nie dołącza do nieumarłego pochodu.
Długo nie trzeba było czekać, kolejne postacie przeistaczały się i ruszały w kierunku swoich żywych towarzyszy.

Na początku dziesiątej tury na placu boju pozostał już tylko jeden wywrócony od przyjętych ciosów Elf oraz Beastmen Chief. W ostatniej turze obaj bohaterowie zeszli od poniesionych ran. Tym samym nikt nie osiągnął zwycięstwa.

Współgraczom dziękuję za świetne spotkanie! Może przyszłym razem skutecznie stawimy opór dla chordy nieumarłych.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Cz lip 09, 2015 08:43 PM
Reply with quote

Zapomniałem jeszcze wspomnieć o najlepszym aspekcie spotkania, mianowicie, wraz z Piotrem mieliśmy okazję zagrać w autorską planszówkę naszego kolegi Aniollecha pod tytułem "Haratanka".
Gra jest naprawdę świetna i gorąco ją polecam. Nawet nie przypuszczałem, że prowadzenie własnej drużyny piłkarskiej może być aż tak ekscytujące. Czekam na kolejną okazję na harataną partyjkę.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pt lip 10, 2015 01:30 PM
Reply with quote

Uzupełniając raport Pana Ryby, pozyskiwanie zombich to nie łatwe zajęcie, zawsze istnieje ryzyko, że trafi się na jakąś sprofanowaną miejską zabudową przeklętą nekropolię... Kiedy zaczęła otaczać nas horda zombich nie mieliśmy już żadnej wątpliwości. Jedynym ratunkiem było przeczekać, wszak bez woli nekromanty te żądne mięsa kreatury nie mogą długo egzystować. Przeczekać- łatwo powiedzieć... Sytuacja stawała się coraz bardziej nieciekawa nie tylko dla nas, zepchnięci na wielki plac, bez drogi ucieczki zostali także zwierzoludzie i dwa elfy. Strzelanie do chodzących zwłok okazało się marnowaniem strzał, a bezpośrednia walka skazana na niepowodzenie.
Mimo zawartego kryzysowego sojuszu skutki tej przygody okazały się dla nieumarłych nieciekawe. Znów poległ przemieniony w zombiego Masakrat, zaś Profancja ledwie wyleczyła się z zombiego obłędu.

Pan_Ryba wrote:
Może przyszłym razem skutecznie stawimy opór dla chordy nieumarłych.
Nie dopuszczÄ™ do tego!


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
hexenjager
Przebudzony
Przebudzony

hexenjager

Offline

Joined: May 16, 2014
Posts: 221
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Sb lip 11, 2015 10:33 AM
Reply with quote

Chyba chodzi o "horde"?

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn lip 12, 2015 05:32 AM
Reply with quote

hexenjager wrote:
Chyba chodzi o "horde"?
Chyba chodzi o hordę Panie purysto językowy.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn lip 13, 2015 11:10 AM
Reply with quote

/Na pewno chodziło o ortografa. Dzięki za uwagę./

Kto jutro obecny w SDK?

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn lip 13, 2015 01:49 PM
Reply with quote

Ja.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn lip 20, 2015 08:48 AM
Reply with quote

Okres urlopowy nie sprzyja rozpisywaniu siÄ™ na forum, za to nie przeszkadza w uskutecznianiu gry w SDK.
Na jutro mam dwie propozycje, w zależności od przybyłych:

-"Secret Agendas" (bardzo sympatyczna wieloosobowa rozgrywka, swego czasu proponowana przez Nahara)
Tutaj scenariusz, oraz zadania:
Tajne zadania 1
Tajne zadania 2


-"Kabała z bombą" (czyli testowanie scenariusza na nadchodzący turniej w Zgierzu)
azylium.vot.pl/ForumsP...rt=45.html

Zapraszam i do zobaczenia!

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn lip 20, 2015 01:04 PM
Reply with quote

Ostatnio frekwencja nie dopisała, ale dobrej zabawy nie zabrakło.
Wpierw oczekując na trzeciego do scenariusza "Secret Agendas, rozegraliśmy z Panem Rybą turniej Piwnicznych Zakapiorów- graliśmy w "Wojowników z Piwnicy" mojego autorstwa później przeszliśmy do planowanej rozróby. Pierwszy raz zdarzyło mi się grać scenariusz przedarcie i już jest to jeden z moich ulubionych. Daje naprawdę duże pole do popisania się strategią. Moje powolne acz liczne i straszne, ale pozbawione dowódcy trupy tylko na routy wygrały spotkanie z przedzierającymi się zwierzoludźmi.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 5971 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2382 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11320 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6400
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 7710 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy