Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 33 34 35 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 02:07 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
A co myślisz o zniesieniu możliwości atakowania na drugi szereg ?
Pika pozwala atakować z drugiego szeregu, bo od tego jest. Czemu to zmieniać. Podobnie działają zasady specjalne rój czy sfora.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 02:12 PM
Reply with quote

Mówie o atakowaniu modeli w 2 szeregu. Tzn ja stoję za plecami mojego modelu i mogę atakować ale również mogę być atakowany.

Model uzbrojony w broń DRZEWCOWĄ, który stoi bezpośrednio za innym
sprzymierzonym modelem, który walczy wręcz może zaatakować i zostać
zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika.

Tzn można zaatakować model który w teorii jest z nami w walce poprzez swoja włócznie. Jak dla mnie to trochę bez sensu ( ja wiem że to przez to żeby nie była za silna broń ale no. )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 02:36 PM
Reply with quote

Zasada obowiązuje w celu załadowania rozgrywki. Inaczej mogłoby dochodzić do nadużyć. Mocny duży cel z przodu i słabsi,uzbrojeni w pikę ale nie do ruszenia za nim.

Zasada zostanie. Czasem trzeba odpuścić sens i logikę. Traktuj zasady jak szachy. Tam też koń porusza się po literze L. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 02:38 PM
Reply with quote

Raczej wymusiło by formowanie szyków podczas walki i wykorzystanie broni drzewcowej przez obie strony.

No nic w każdym razie. Coś wymyślę dam znać jeszcze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 03:00 PM
Reply with quote

Nie wszyscy mają do niej dostęp, a część stronników nie może używać broni.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz lip 23, 2015 07:10 PM
Reply with quote

Propozycja :

Kult pogromców powinien mieć z bazy ochronne tatuaże a umiejętność ochronne tatuaże coś tam powinna podnosić to na 5+. Krasnoludy te nie mają pancerza tak jak dzikie orki więc w sumie należy im się podobne traktowanie.

Czemu ta uważam ? Jeśli się porówna bohatera który ma nawet super bonusy w stylu 3 ŻW , 5/6 WT i S3 + 1 za silny cios + 2 za broń wielką z bohaterem z kompani na podobnym poziomie ( zakładam że wszystkie rozwinięcia są wylosowane na początku takie czyli 2 awanse na żywotność, 1 na WT, 2 na umiejętności ( silny cios i twardziel ) czyli łącznie 5 awansów. Liczmy że 5 awansów to koło 16 ptk ( zaczynamy z 8 ) czyli koło 8 rozgrywek z banda na podobnym poziomie.

Każda ludzka banda która ma dostęp do porządnego ekwipunku magicznego takiego pana zmieli. Nawet nie trzeb strzelania w tym wszystkim. 1 pan z pancerzem na 2+ w walce wręcz z przerzutami ( pancerz świtu + tarcza ) i może takiego krasnoluda trzymać i trzymać i trzymać aż go weźmie i zabije. Zabić go może na milion różnych sposobów bo nasz krasnolud pancerza nie ma a my pancerz mamy i to niezły.

Specialnie do przykładu użyłem zwykłej ludzkiej bandy. Ba to samo może zrobić niziołek. Hełm fortuny + gromnirowy pancerz + tarcza. Mamy pancerz na 1+ z przerzutem z hełmu. Dodatkowo mamy miliony różnych dodatków ( szczęście, -1 do trafienia z zasady, kolejne możliwe -1 z umiejętności tancerz ). Przy nowej tabelce mając 2 siły możemy zranić na 6+ każdego. I co ciekawe statystycznie nasz niziołek w pancerzu w walce z krasnoludzkim zabójcą twardym jak stal wcale nie umrze ani nie ucierpi.

Zabójca ( 1 atak z topora 2h lub 2 ataki z 2 toporów ) 3 ŻW 5/6 WT 1A S3 ( silny cios, twardziel )
Niziołek ( 1 atak mieczem ) 3 ŻW 2 WT 1A S2 ( szczęscie, tancerz, celny cios )

WW obaj panowie mają bazowe czyli 6 dla Pogromcy Smoków i 3 dla Niziołka Sierżanta.

Pogromca szarżuje, ma 2 ataki. Trafia na 2+ w szarży z modyfikatorem -2 dla głównej ręki i -3 dla drugiej. Czyli na 4+ i 5+ , wchodzi statystycznie 1 trafienie. Rani na 3+, czyli statystycznie wbija ranę. Niziołek robi test pancerza. Łącznie dostaje modyfikator -2 ( przebicie pancerza + silny cios ). Ma pancerz na 3+ z przerzutem. 87% na to że nizołek wypancerzuje naszą ranę w pierwszej turze.

Niziołek oddaje, ma 1 atak. Trafia na 4+ czyli na 50%, na 75% każdy atak może wyparować zabójca. Zakładamy że atak nie wychodzi.

W każdej następnej turze zabójca trafie na 5 z głównej ręki i 6 z drugiej. Bije jako drugi więc prawdopodobnie jest zmuszany do bicia dwoma toporami zamiast bronią wielką która nie mógł by parować.

Walka toczy się w nieskończoność. Niestety niziołków jest 15. Nawet niziołki z halabardami jako początkująca banda ( tak 6 gier ) są wstanie odrzucić zabójców i ich finalnie wykończyć.

Do czego dążę - muszą dostać bazowo jakąś ochronę magiczną.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz lip 23, 2015 08:21 PM
Reply with quote

Nie zapominaj że wszyscy krasnoludzcy bohaterowie mają dostęp do umiejętności siłowych, w tym twardziela. Poza tym są trudni do zabicia. A Tan i Inżynier/Kowal mogą nosić pancerze.

Pogromcy są dobrzy w ataku, a nie w obronie i tak trzeba nimi grać.
Jeśli dasz im ochronę magiczną na starcie to jaką będą miały słaba stronę?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lip 24, 2015 12:33 AM
Reply with quote

Mięciutcy są. To jest ich główna słabość. Atakowanie atakowaniem ale do tego ataku jeszcze musi dojść jakoś + jakoś trzeba zwrotkę przeciwnika ustać.

Nie wiem jak inni ale wg mnie ta banda jest zwyczajnie strasznie słaba. Praktycznie nie może się rozwijać jeśli chodzi o prestiż, właściwie to nie ma co tam dokładać z biegiem czasu poza uzupełnianiem strat. Maksymalny potencjał tej bandy można osiągnąć przy super rzutach w około 8-9 rozwinięć, potem juz niewielkie zmiany zostają. I każda następna gra sprawia że przeciwnik jest od nas coraz silniejszy i silniejszy i silniejszy.

Także imo - magiczna ochrona by im nie zaszkodziła. Może przy pierwszych grach to faktycznie urwanie czapki jest ale jak to jest 20 gra to żal nawet trochę. Wystawiasz gościa z pancerzem 0+, magiczna ochrona 4+ i uskokiem/unikiem i wiesz że w takiej bandzie pratycznie nie ma szansy żeby cię ktoś zatrzymał na dłużej.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb lip 25, 2015 06:35 PM
Reply with quote

Pytanie.

Miałem sobie przedmiot - Korona wiecznego podboju. Zostałą mi skradziona. Kupuje nową. Czy jeśli odzyskam starą to mogę mieć 2 sztuki w tej samej drużynie ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb lip 25, 2015 09:15 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Pytanie.

Miałem sobie przedmiot - Korona wiecznego podboju. Zostałą mi skradziona. Kupuje nową. Czy jeśli odzyskam starą to mogę mieć 2 sztuki w tej samej drużynie ?
Możesz mieć, ale używasz tylko jednej:
Quote::
Ponadto, konkretny magiczny przedmiot nie może być używany przez więcej niż jeden model w kompanii


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 26, 2015 03:13 PM
Reply with quote

Ok. Jeszcze jedno pytanie.

Moja ekipa nie zdała testu rozbicia. Przeciwnik mnie dogonił i zamiast dobić - okradł. Legalne czy nie ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 26, 2015 06:58 PM
Reply with quote

Nie. Ograbić można modele, które zostały WzA! tylko w fazie walki wręcz.

Quote::
Model bohatera, który w fazie walki wręcz Wyłączy z akcji! wrogiego bohatera lub stronnika (ale nie Najemne Ostrze) może oszczędzić życie pokonanego w zamian za okup.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lip 29, 2015 11:13 AM
Reply with quote

Witam,

Chciałem się zapytać, ponieważ przymierzam się do stworzenia kolejnej bandy do Warheim, jako że mam pokaźną armię Jaszczuroludzi, wybór padł na nich właśnie. Stąd mam pytanie, czy Kroxigor może zostać Bohaterem? Nigdzie nie widzę zakazu, natomiast cena 180 wydaje się prawdziwą okazją za jego początkowe umiejętności (20 zk tańszy niż minotaur a o niebo lepszy) Jeśli do tego doda się możliwość mianowania na bohatera to w ogóle wypas. Nie żeby mi to przeszkadzało, wręcz przeciwnie.
Dodatkowo, jeżeli faktycznie można go awansować, to czy w przypadku awansu mogę również zatrudnić Salamandrę?

Pozdrawiam,


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lip 29, 2015 11:34 AM
Reply with quote

Nie mam dostępu do podręcznika ale jeśli zdobywa punkty doświadczenia i nie ma zakazu to może awansować na bohatera.

Ale w takim wypadku nie możesz rekrutować salamandry, bo kroxigora wciąż masz w szeregach drużyny.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lip 29, 2015 11:44 AM
Reply with quote

W takim razie, w mojej opinii jest to nieco przepotężny model jak na 180 zk. Jest to oczywiście tylko moja opinia, jednak za 180 zk, 4+ sv trudny do zabicia, możliwość szarży przez wodę, oraz zdobywanie doświadczenia wydaję się nieco zbyt silne, zważywszy że nie jest jedyną "pałką" w bandzie, ale jak już napisałem wcześniej, w to mi graj, to moi przeciwnicy będą lamentować:D


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 33 34 35 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58841 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9605 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118003 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363399 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 348627 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy