Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Kantyna › Bery & bojki › Balans w Mordheim a inne systemy
Balans w Mordheim a inne systemy
Zgadnijcie co...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pt lip 24, 2015 11:19 PM
Reply with quote

uxellimus wrote:
Zdaję sobie z tego sprawę od dawna ale po około 20 latach grania w fabularnego Warhammera nie widzę alternatywy dla Mordheim mimo jego wad. Ten świat ma świetny klimat Smile
Weź inny system skirmishowy i grajcie na nim. Mówię absolutnie serio. Mordheim jest fajny, ale z perspektywy człowieka, który z naszego hobby uczynił sposób na życie i zarabianie pieniążków oraz poznał ponad 30 systemów plus drugie tyle pobieżnie, to Mordheim (bazujący na 5-tej edycji WFB) jest po prostu systemem niefajnym. Oczywiście aż ocieka klimatem, ale mechanika jest skopana. Weź dowolny inny system skirmishowy (In Her Majesty Name, Ronin, Song of Blades and Heroes), który zapewni szkielet mechaniki walki, ruchu, aktywacji i morale, a później nadbuduj go zasadami klimatycznymi. To prostsze niż się wydaje.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb lip 25, 2015 12:01 PM
Reply with quote

Do pojedyńczych potyczek może, ale na dłuższą grę? W mordheim ( i reszcie tej trójki gw ) najbardziej podoba mi się system kampanii, rozwoju itp. Nie kojarzę innej skirmishówki z tak rozwiniętym systemem kampanii, a z kolei dodawanie rozwoju do systemów, które go nie przewidywały może nieźle zaburzać balans.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb lip 25, 2015 12:42 PM
Reply with quote

Balans w Mordheimie i tak jest mocno zaburzony. Nawet to co pisał tamten koleś w linku co go Staś zapodał - Mordheim był tworzony najpierw fabularnie a potem rulesowo. Kampania Mordheim jeszcze bardziej ten stan pogłębia (moim zdaniem) biorąc pod uwagę injuries, dochód i awanse (zwłaszcza awanse). Ale faktem jest, że jeżeli system nie przewiduje kampanii z rozwojami (chociaż czy w sumie są konieczne) to raczej gmeranie przy tym (zwłaszcza bez doświadczenia przy tego typu praktykach) może zaburzyć balans jak wspomniałeś

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pn lip 26, 2015 07:38 AM
Reply with quote

duszy wrote:
[...] może nieźle zaburzać balans.
Jaki balans? Smile
W każdym ze wspomnianych przeze mnie systemów można wprowadzić system kampanii (a raczej rozwoju postaci, bo kampania musi mieć jasno określone cele) z Mordheim.
Rzut na eksplorację? Kupowanie nowych stronników? Rany? Kupowanie przedmiotów? Zdobywanie doświadczenia? Zwiększanie statystyk?
Wszystko to dałoby się wcisnąć nawet na przysłowiowego "chama" i by działało, a można chwilkę przysiąść i dopasować do konkretnego systemu, bo i w Mordheim niespecjalnie to działa. Jak bardzo jest niezbalansowany, niech świadczy fakt, że zyskanie +1S, +1A jest zbliżone w trudności do +1I, +1Ld, o tyle samo zwiększa rating bandy, a dobrze wiemy, która postać będzie skuteczniejsza.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn lip 26, 2015 07:54 AM
Reply with quote

Kadzik a jakiemu systemowi można wrzucić skina Mordheimu Twoim zdaniem?
Acha i zapomniałeś dodać:

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pn lip 26, 2015 08:04 AM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
Kadzik a jakiemu systemowi można wrzucić skina Mordheimu Twoim zdaniem?

In Her Majesty Name - sporo zasad specjalnych, ciekawa mechanika, łatwe dostosowywanie postaci.
Song of Blades and Heroes - absurdalnie prosty, ale wciągający system "generic fantasy".
Ronin - system skupiający się na rozpatrywaniu walk (każdy model ma pulę walki, a w momencie starcia gracze w tajemnicy wybierają daną ilość znaczników ataków i obrony), reszta jest dość standardowa.



Quote::
Acha i zapomniałeś dodać:
Nie rozumiem.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pn lip 26, 2015 09:05 AM
Reply with quote

Kadzik wrote:

Quote::
Acha i zapomniałeś dodać:
Nie rozumiem.
Heh, nieudna edycja posta. Było: zapomniałeś dodać kupowanie ekwipunku.

Dzięki za info looknę. (jak wcześniej znajdę pdfa of kors)

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn lip 26, 2015 12:08 PM
Reply with quote

Ogólnie chodziło mi o to, że balans w mordheim i tak jest słaby, rozwój poza jakimś ekstremalnym szczęściem/pechem go zaburza, ale nie tak, żeby stał się niegrywalny. W systemach, w których jest on bardziej wyśrubowany, jak zaczniesz grzebać to jest spora szansa na zwalenie jego podstaw. Np w Infinity, które imo ma świetny balans, ale pomimo, że w 2ed osłabili trochę taktyki "rambo i cheerleaderki", to dopakowanie expem jakiegoś wymiatacza ten balans by zniosło całkowicie.

Song of Blades and Heroes - widziałem jakieś przykłady/raporty z gry. Walka wygląda ciekawie, jest nawet dodatek kampanijny do tego (Songs of deeds and glory ) tylko nie widziałem, czy są dodatkowe zabawki w stylu wspinania/skakania itp. - rzeczy pasujących do walki w zrujnowanym mieście.
W sumie z systemów fantasy największą ochotę mam na Malifaux - i modele wyglądają fajnie i zasady ciekawe, jest z kim grać w Wawie i nie używa kostek - a do nich mam zaj**stego pecha Very Happy

BTW trochę nie ten temat do takiej dyskusji Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pn lip 26, 2015 01:27 PM
Reply with quote

duszy wrote:


BTW trochę nie ten temat do takiej dyskusji Razz

Słuszna uwaga.

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pn lip 27, 2015 06:48 AM
Reply with quote

duszy wrote:
Ogólnie chodziło mi o to, że balans w mordheim i tak jest słaby, rozwój poza jakimś ekstremalnym szczęściem/pechem go zaburza, ale nie tak, żeby stał się niegrywalny. W systemach, w których jest on bardziej wyśrubowany, jak zaczniesz grzebać to jest spora szansa na zwalenie jego podstaw. Np w Infinity, które imo ma świetny balans, ale pomimo, że w 2ed osłabili trochę taktyki "rambo i cheerleaderki", to dopakowanie expem jakiegoś wymiatacza ten balans by zniosło całkowicie.
Infinity jest faktycznie ciekawym przykładem. Mechanicznie stoi pokolenie później niż Mordheim i skupia się na innych aspektach. Porównanie takie jak między piłką nożną - gdzie drużyny biegają, kopią sobie piłkę przez całe boisko i dość łatwo jest się wybronić z trudnej sytuacji; a siatkówką, gdzie uderzenia są precyzyjne i najmniejszy błąd skutkuje natychmiastową karą ze strony przeciwnika. Bardzo ciężko dodać tam rozwoje i w dodatku kampanijnym expa zdobywa tylko jeden model specjalny. Ma drzewka rozwoju, w których może wybierać między ulepszeniami dla siebie, a dodatkami dla całych swoich sił.

IHMN, Ronin i Songi mają w zasadach kalkulatory wyceny punktowej modeli, także łatwo jest modyfikować statystyki (rany i rozwoje), dzięki czemu można dość precyzyjnie określać wartość band (rating).

Quote::
Song of Blades and Heroes - widziałem jakieś przykłady/raporty z gry. Walka wygląda ciekawie, jest nawet dodatek kampanijny do tego (Songs of deeds and glory ) tylko nie widziałem, czy są dodatkowe zabawki w stylu wspinania/skakania itp. - rzeczy pasujących do walki w zrujnowanym mieście.
Moim zdaniem zasady wspinaczki i skakania w Mordheim są całkiem grywalne i łatwo można je przenieść do dowolnego systemu.


Quote::
W sumie z systemów fantasy największą ochotę mam na Malifaux - i modele wyglądają fajnie i zasady ciekawe, jest z kim grać w Wawie i nie używa kostek - a do nich mam zaj**stego pecha Very Happy
Analogicznie - mając pecha w kościach, w kartach też się będzie miało Smile Nie wierzę w farta, wierzę w probabilistykę, a karty i to jeszcze z częstym przetasowaniem wymykają się sensownej ocenie Razz


Quote::
BTW trochę nie ten temat do takiej dyskusji Razz
To przeniosą Smile


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7438
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Balans w Mordheim a inne systemy
Posted: Pn lip 27, 2015 03:16 PM
Reply with quote

@Duszy wydzieliłem wątek.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Balans w Mordheim a inne systemy
Posted: Pn lip 27, 2015 03:39 PM
Reply with quote

@QC - dzięki Smile

@Kadzik - w Malifaux masz większą kontrolę nad "losem", dzięki temu oszukiwaniu fate deck'a i zdolnościom modeli kontrolującym karty na ręce. Do tego liczy się nie tylko wartość, ale i kolor karty, co jeszcze zwiększa ilość kombinacji. A przy pojedynczych rzutach k6 probalistyka/statystyka dużo do gadania nie mają. Zdaję sobie sprawę, że na dłuższą metę moje rzuty nie odbiegają od średniej, ale przy tak małych próbkach mam wrażenie, że pan Murphy bardzo mnie lubi ( np wezwanie większego demona przy próbie leczenia psykerem, 37 jedynek na 40 kostkach itp Wink ).
Poza tym w Malifaux podobają mi się te karty intryg, coś podobnego fajnie można wprowadzić do mordheim itp.

W song of blades & heroes podoba mi się ten mechanizm aktywacji ( jeśli mi się gry nie pochrzaniły ), z rzutem kośćmi określającym ilość akcji i całość wygląda dość prosto, choć nie zawsze duże uproszczenia są dobre ( np. w mordheimie pewnie sporo rzeczy można by poprawić, ale mocno komplikując przy tym zasady ).


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Balans w Mordheim a inne systemy
Posted: Pn lip 27, 2015 04:48 PM
Reply with quote

duszy wrote:
@Kadzik - w Malifaux masz większą kontrolę nad "losem", dzięki temu oszukiwaniu fate deck'a i zdolnościom modeli kontrolującym karty na ręce. Do tego liczy się nie tylko wartość, ale i kolor karty, co jeszcze zwiększa ilość kombinacji.
Tak, tylko teoretycznie przy takim mechanizmie efekt "niefarta" jest jeszcze mocniejszy. Każdy rzut pojedynczy rzut kością jest pojedynczym zdarzeniem losowym. To, że teraz wyrzuciłem 6, nie ma najmniejszego wpływu na następny rzut. Mogę rzucić pięć 6 pod rząd, a szansę na następną 6 są dalej identyczne.
Przy kartach jest inaczej. Jak wyciągnąłem 4 Asy, to więcej już nie mam.


Quote::
A przy pojedynczych rzutach k6 probalistyka/statystyka dużo do gadania nie mają. Zdaję sobie sprawę, że na dłuższą metę moje rzuty nie odbiegają od średniej, ale przy tak małych próbkach mam wrażenie, że pan Murphy bardzo mnie lubi ( np wezwanie większego demona przy próbie leczenia psykerem, 37 jedynek na 40 kostkach itp Wink ).
Statystyka i probabilistyka działają przy próbie co najmniej 200-300. Do tego statystyka w swojej definicji podatna jest na odchylenia, stąd na przykład rozkład Gauss'a: Na 60 kostkach powinieneś wyrzucić 10 jedynek, 10 dwójek etc. ale szansa na to jest niewielka.


Quote::
W song of blades & heroes podoba mi się ten mechanizm aktywacji ( jeśli mi się gry nie pochrzaniły ), z rzutem kośćmi określającym ilość akcji i całość wygląda dość prosto, choć nie zawsze duże uproszczenia są dobre ( np. w mordheimie pewnie sporo rzeczy można by poprawić, ale mocno komplikując przy tym zasady ).
Aktywacja w SoB&H jest świetna! Ostatnio jestem też zdania, że im prościej tym lepiej. Tzn. jedna główna oś powinna być złożona (walka przy skirmishah, dowodzenie dla skali strategicznej etc.) a reszta niech będzie prostsza. Pokusa dodawania kolejnych elementów jest zawsze kusząca, ale często lepsze jest wrogiem dobrego.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Balans w Mordheim a inne systemy
Posted: Wt lip 28, 2015 09:02 PM
Reply with quote

Kadzik wrote:
Tak, tylko teoretycznie przy takim mechanizmie efekt "niefarta" jest jeszcze mocniejszy. Każdy rzut pojedynczy rzut kością jest pojedynczym zdarzeniem losowym. To, że teraz wyrzuciłem 6, nie ma najmniejszego wpływu na następny rzut. Mogę rzucić pięć 6 pod rząd, a szansę na następną 6 są dalej identyczne.
Przy kartach jest inaczej. Jak wyciągnąłem 4 Asy, to więcej już nie mam.
Niby tak, z drugiej wciąż masz większą kontrolę nad tym, niż nad pojedynczym rzutem kostką. Nie przeglądałem zdolności modeli za bardzo, ale jest kilka takich, które potrafią wpływać na rękę.
Quote::
Statystyka i probabilistyka działają przy próbie co najmniej 200-300. Do tego statystyka w swojej definicji podatna jest na odchylenia, stąd na przykład rozkład Gauss'a: Na 60 kostkach powinieneś wyrzucić 10 jedynek, 10 dwójek etc. ale szansa na to jest niewielka.
taa, to jak pisał jachu_ka z forum 40-tki - przy grze 180+ orkami on się już nawet nie bawi w rzuty, ma przygotowane tabelki ze statystykami rzutów dla poszczególnych wartości WS, S-T itp. Nawet jak przeciwnik na początku protestuje, to po jednej-dwóch turach rzucania kilkuset kości jednak się zgadza na korzystanie z tego Wink


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 434
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Balans w Mordheim a inne systemy
Posted: Wt lip 28, 2015 11:47 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Niby tak, z drugiej wciąż masz większą kontrolę nad tym, niż nad pojedynczym rzutem kostką. Nie przeglądałem zdolności modeli za bardzo, ale jest kilka takich, które potrafią wpływać na rękę.
Tak, oczywiście. Generalnie masz większą kontrolę, choćby dzięki posiadaniu kart na ręce. Jak trzymasz dobre karty to fajnie, jak trzymasz kiepskie też dobrze, bo to znaczy, że w talii zostały niezłe. Tylko gorzej jest jak dochodzą ciągle karty słabe i nic z tym nie można zrobić.
Do kart nic nie mam, ot choćby moja ulubiona gra ma mechanikę aktywacji kartami.



Quote::
taa, to jak pisał jachu_ka z forum 40-tki - przy grze 180+ orkami on się już nawet nie bawi w rzuty, ma przygotowane tabelki ze statystykami rzutów dla poszczególnych wartości WS, S-T itp. Nawet jak przeciwnik na początku protestuje, to po jednej-dwóch turach rzucania kilkuset kości jednak się zgadza na korzystanie z tego Wink
Dziwnym nie jest. Przy tej ilości rzutów, rozkład normalny działa już niemal bez zgrzytów, ale dalej może się zdarzyć sytuacja w której rzucając 180 kostkami na 6+ trafimy tylko 10 razy. I między innymi dlatego dalej rzucamy kostkami. To do tego służy statystyka - nie po to by zapisywać rzeczy jasne i niezmienne, ale do opisu zjawisk dynamicznych. Do tego ludzki umysł ma tendencje do szukania pozornych zależności i wygładzaniu przybliżonych wyników. W lotku wynik 1, 2, 3, 4, 5, 6 jest dokładnie tak samo prawdopodobny jak 13, 22, 27, 35, 42, 44. Niestety ten drugi jest łudząco podobny do 14, 22, 27, 35, 42, 44 oraz 12, 22, 27, 35, 42, 44 etc. Pozornie brak schematu, ale tylko tego łatwego do zauważenia.
Wracając do powyższego rzutu 180 kostkami trafiając na 6+: nasz mózg "łatwo policzy", że powinno trafić 30 razy. Ale szansa na dokładnie to zdarzenie wynosi 8%! Dzieje się tak ponieważ, prawdopodobieństwo zdarzeń ma formę ciągłą i najlepiej przedstawić je przy pomocy wykresu, który ma formę dzwonu. Im więcej kostek, tym dzwon jest bardziej płaski. Idąc dalej przykładem dużo lepiej napisać, w jakim zakresie ten "dzwon jest wypukły" - otóż 40% szans znajduje się w przedziale 28-32. Pytanie cóż to jest różnica 28 a 32 przy 180 rzutach? Niby niewielka, ale idziemy dalej. 96% wyników mieści się dla zdarzeń od 20 do 40 sukcesów (20 a 40 to dwukrotna różnica!) przy rozkładzie dużo mniej zróżnicowanym niż od 2 do 12 dla 2k6. Przy 2k6 uzyskanie 2, 3, lub 4 jest tak samo prawdopodobne jak uzyskanie 7. Tutaj podobnie - uzyskanie 20, 21 lub 22 jest tak samo prawdopodobne jak uzyskanie 30 i tak samo możliwe jak uzyskanie 38, 39 i 40. Wyniki skrajne pokroju 2 sukcesów, albo 100 sukcesów są "niemal niemożliwe", ale rzucenie wyniku 40 szóstek (i więcej) jest tak samo prawdopodobne jak rzucenie 12 na 2k6.

Wydaje mi się, że większość graczy ma ten problem, że nie do końca wie czym jest probabilistyka, prawdopodobieństwo, statystyka, a zwłaszcza zdarzenia niezależne.
Dla części statystyka to rzut 10 kostkami na 4+ i trafienie 5 z nich (gdzie matematycznie szansa na to wynosi 25%) i za Chiny nie da się też im wytłumaczyć, że błędnie zakładają, że skoro nie zdali 5 testów morale, to ten na pewno zdadzą, bo przecież szansa na oblanie 6 testów na 4+ jest równa tylko 10%.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 377 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 2080 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Mordheim 3miasto 0 Picek 149 Mordheim 3miasto
 Pn kwiet 03, 2017 10:28 AM 
Picek View latest post
No new posts Kostnica [10.12.2016] MORDHEIM: AGE OF SIGMAR
-suplement for the Age of Sigmar
8 Pan_Ryba 854 Re: [10.12.2016] MORDH...
 Śr grud 14, 2016 12:49 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Letnio-jesienne Dębowej Tarczy rozgrywki w Mordheim w SDQ
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
30 Przybywoj 2093 Letnio-jesienne Dębow...
 Pn list 20, 2016 03:51 PM 
aniollech View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Nightwalker
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 403

Na stronie:
Użytkownicy: 2
Goście: 31
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
Krnabrny > ForumsPro
Torin > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy