Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › Modyfikator Rout Testu
Modyfikator Rout Testu
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Adasko
Przebudzony
Przebudzony

Adasko

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 374
Location: Września / Poznań
Filia Wielkopolska

Post Post subject: Modyfikator Rout Testu
Posted: Śr kwiet 03, 2013 04:17 PM
Reply with quote

Po wczorajszej przegranej przeze mnie grze, w ktorej ja stracilem 3 modele (Averland, drugi rout nie zdany), a kumplowi zostały 3 (OnG, zdane z 8 routów pod rząd) uznaliśmy, że przydałyby się jakieś modyfikatory Rout testu w zależności od liczby straconych modeli - przy okazji jako pewien przyspieszacz gry.

Przygotowałem wersję bardzo roboczą, do testów i debat:
chomikuj.pl/purplehaze...773757.pdf
Wszelkie przemyślenia mile widziane


_________________
adasko-miniatures.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2932
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Modyfikator Rout Testu
Posted: Pn czerw 03, 2013 12:16 PM
Reply with quote

he-he to Twój kumpel od O&G miał niezły fart kostkowy, różne cuda w Mordheim się dzieją, zdarza się.. Smile
Testowaliście już te modyfikatory w grze?

W klubie w trakcie grania kampanii staramy się zaopatrywać po prostu bandy w ekwipunek, który to pozwala ruta zdać lub odwlec. Są przecież fajne fluffowe przedmioty jak sztandary, rogi bitewne czy inne relikwie, albo nawet królicze łapki, które zdanie routa bardzo ułatwiają, a o których w ferworze dozbrajania band nieraz się zapomina.. Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Modyfikator Rout Testu
Posted: Śr sierp 05, 2015 04:53 PM
Reply with quote

Dopiero teraz znalazłem i mi się podoba.

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Modyfikator Rout Testu
Posted: Cz sierp 06, 2015 07:04 AM
Reply with quote

zbyt skomplikowane, kolejne tabelki, gra ma prostą zasadę, rout i nara.


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1009

Post Post subject: Modyfikator Rout Testu
Posted: Cz sierp 06, 2015 07:43 AM
Reply with quote

My gramy na -1 do rzutu za każdy stracony model powyżej 25%, testy tylko w turach następujących po turze stracenia modelu.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Modyfikator Rout Testu
Posted: Cz sierp 06, 2015 07:45 AM
Reply with quote

To jest właśnie wałowe - co z tego, że scenariusz ma objectivy skoro i tak rout wszystko kończy? Tak na marginesie to już naprawdę miałem dosyć bitew gdzie ja staram się zrealizować objectivy a przeciwnik ma je w d i chce mnie po prostu zroutować.

A te modyfikatory są jak dla mnie proste - im więcej tracisz tym większe szanse, że zwalisz routa.
Krnabrny wrote:
My gramy na -1 do rzutu za każdy stracony model powyżej 25%, testy tylko w turach następujących po turze stracenia modelu.
Sensowne i proste. Chyba w końcu looknę ten podręcznik do Wheim. A macie jakieś kary za nagminne voluntary routy?

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy