Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 285
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lip 29, 2015 10:43 PM
Reply with quote

Czy rozproszenie czaru wrogiego modelu sprawia że wrogi model zakończył próbe rzucenia czaru niepowodzeniem czy powodzenie ale rozproszone, pytanie na potrzeby użycia czarnego języka.

Czy możesz zastanowić się nad przedmiotem ktory pomaga opanować modele z zasadą demon, chodzi o ich niestabilność podczas rozgrywki jak i szanse przeżycia po.

Pozdrawiam.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8144
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz lip 30, 2015 10:27 AM
Reply with quote

Nie możesz rozproszyć nieudanego zaklęcia.
Jeśli rozpraszasz czar to znaczy że przeciwnik rzucił zaklęcie pomyślnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 285
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz lip 30, 2015 11:03 AM
Reply with quote

Że nie moge to wiem, ok tej interpretacji było mi trzeba, co z przedmiotem? Jak tam banda fimirów? Poczytałem trochę i się okazuje że w zamysłach mieli być wielkości orków ale że rzeźbienie poszło w inną stronę to wyszli trocię więksi;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lip 31, 2015 01:12 PM
Reply with quote

4+ to nie save.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 01, 2015 03:45 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
4+ to nie save.

To jest łuskowata skóra, która jest jakby pancerzem i daje sv na 4+

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8144
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 01, 2015 04:11 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Krnabrny wrote:
4+ to nie save.

To jest łuskowata skóra, która jest jakby pancerzem i daje sv na 4+
Pepe, Krnabrny uważa chyba, że 4+ to nie jest Ochrona Pancerza warta uwagi Wink Ale to tylko moja interpretacja tej jakże lakonicznej wypowiedzi Razz


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 01, 2015 05:31 PM
Reply with quote

A no QC ma rację. 4+ to taka ochrona pancerza warta tyle co funt kłaków. Czemu tak uważam ? 4 siły + topór i już spada do 6+. Czyli wypada mieć te 2+/3+ żeby nam to coś dawało.

W przypadku gada z 4+, mamy możliwość wzięcia tarczy i to go ratuje. Mamy wtedy te 2+ w walce wręcz i szansę na przeżycie jakiś czas. Ma 1 inicjatywy. Słownie 1 oraz 3WW. Jego cena jest ok. Plusem tego modelu jest to że ma maksymalnie 5 siły i 5 wt także jeśli szybko zostanie bohaterem to można z niego konkretnego karka zrobić. 5 siły + silny cios, 5 wt plus twardziel, 5 żw.

Dać mu do tego konkretny magiczny przedmiot ( +2 ataki z bułatu słońca, ostrze pirani czy miecz uderzający jako pierwszy albo miecz bijący bez pancerza ) + jakiś talizman dający +5 ochrony magicznej lub talizman jaguara. Wtedy mamy dobrego karka. Duzo ataków, wysoka siła, wysokie wt, długi zasięg rażenia. Generalnie poezja.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn sierp 03, 2015 07:51 AM
Reply with quote

Do takiego stadium pewnie nie dojdziemy nigdy, jakieś takie chomikowanie rodem z Baldura nam nie wychodzi Smile
Głównie chodziło mi o to że w porównaniu do Minotaura, którym grałem ostatnio jest 20 zk tańszy, mając 4+ sv (co daje ochronę przed strzelaniem lekkim już całkiem znośną) oraz umiejętność twardy do zabicia, która jest fajna. A za te 20 zk więcej Minosek ma I4 i Ws4, oraz mutację, czyli np. wywrócony na wierzch albo inny uber mocny "atut".


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8144
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 10:54 AM
Reply with quote

Co myślicie o wprowadzeniu dostępności dla modeli rekrutowanych w trakcie kampanii?
Dowódca oprócz zgromadzenia odpowiedniej ilości zk musiałby jeszcze znaleźć rekruta.

W ten sposób na pewno wzmocnione zostaną typowo Imperialne kompanie, a osłabione te, które przybyły z odleglejszych rejonów Znanego Świata.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 11:50 AM
Reply with quote

A jak miałoby to w praktyce wyglądać?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8144
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 12:18 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
A jak miałoby to w praktyce wyglądać?
Na razie mam dwie możliwości:
Pierwsza to rzut na dostępność podobnie jak w przypadku przedmiotów rzadkich. Na przykład żołnierz dostępność 6, ogr dostępność 10.

Druga możliwość coś w rodzaju rzutu na pulę dostępnego doświadczenia w przypadku dokupienia stronników do istniejącej grupy.

Do tego jakieś umiejetnosci/najemne ostrza/przedmioty zwiększające szanse.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 12:30 PM
Reply with quote

Może być ciekawe. Ale ile rzutów można by wykonać i od czego miałoby to zależeć (1 przypadek).
Z drugiej strony jak będziesz grał i dostaniesz łomot, stracisz kilka modeli to możesz się już nie pozbierać.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8144
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 01:17 PM
Reply with quote

Każdy model miałby swoją dostępność. W przypadku piechoty byłoby to 6 ludzie, 7 krasnoludowie, 8 elfowie i inni. Kawaleria o +1/+2 więcej a duże cele na 40x40mm na przykład 9 lub 10. Myślę że rzut 2k6 plus ewentualne modyfikatory nie stanowiły tu bariery nie do przejścia.

Ilość rzutów - na przykład ograniczony do jednej grupy stronników (czyli od 1 do 5). A dodatkowe rzuty z umiejętności czy innych punktów kampanii.


A w drugim przypadku można by pulę ustalić rzutem 2k6 plus CP.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 01:54 PM
Reply with quote

Rozwiń poniższą myśl:

Ilość rzutów - na przykład ograniczony do jednej grupy stronników (czyli od 1 do 5).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8144
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz sierp 06, 2015 02:34 PM
Reply with quote

To znaczynia, że na początku w jednej sekwencji po potyczce dowódca może uzupełnić ewentualne braki w jednej grupie stronników (która to może liczyć od 1 do 5 modeli).

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
45 quidamcorvus 1453 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 22, 2018 02:50 PM 
ijon View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1973 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14852 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70452 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135269 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy