Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt sierp 11, 2015 03:51 PM
Reply with quote

Furia, dodatkowy atak tylko w przypadku 6 na trafienie. Nie ma juz stałego +1.

To prośbę mam. Przetestujcie tego opętanego i dajcie znać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt sierp 11, 2015 04:03 PM
Reply with quote

Hmmm... to dla odmiany osłabia furiatów. Bo zwykłasy cześciej nie będą go wypłacać niż tak. Są bandy (dzikie orki) którym to nie zaszkodzi. Innym już nie wiem. Ale powiedzmy, że jestem w stanie dać szansę nowej furii.

Testować opętanego w najbliższym czasie nie będę - bo aż tak często nie gram (no i niby skąd ja wezmę taką figurkę :P) - dlatego mogę tylko oprzeć się na doświadczeniach ogra chaosu - oczywiście opętany ma druzgoczące ataki (z byczej też, jak rozumiem), ma więcej WW i ogólnie mocniejsze statsy. I jasne - bez testów nie jestem pewnie obiektywny, ale umiem sobie wyobrazić co robi mocniejszy ogr chaosu Wink Nawet jeśli opętany byłby tak samo silny jak ogór, to na bohatera to już przeginka.

A zresztą - to tylko moja opinia. Ale czy na sali znajduje się ktoś, kto uważał że dotychczasowy Opętany był za słaby?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt sierp 11, 2015 04:56 PM
Reply with quote

Druzgoczacy dotyczy ataków z profilu, bycza szarża to wyłącznie trafienie z S modelu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt sierp 11, 2015 10:00 PM
Reply with quote

Ja wciąż wnoszę o pozbawienie Opętanych zasady DRUZGOCZĄCY. Ponadto WW -1, a w zamian dać im nową FURIĘ. A reszta zmian mi się podoba.

A co do POSTACI DRAMATU, to zielonoskórym ORKA NADZORCĘ i gleba-łaa!-gleba, która strzelałaby goblinami stronnikami. Jak znajdę chwilę wolnego, to spróbuję napisać zasady dla dramatisa.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr sierp 12, 2015 07:19 AM
Reply with quote

Witam,
Również uważam, że przy podniesieniu Żw do 3, osłabienie WW do 3, będzie idealnym balansem. A zasada druzgocący powinna zostać ale być tylko przy szarży.

Co do przestawienia na większą podstawkę... nowi wojacy GW z Glottkina są na 40x40 ale spokojnie mieszczą się na 25x25, BA! Są mniejsi niż lord Nurgla (Bohater 1000 i 1 konwersji.).


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt sierp 21, 2015 09:30 PM
Reply with quote

Okej, jestem po czterech bitwach na nowym Opętanym. Przypominałem sobie, ze mam w szufladzie plastikowy Wymiot Chaosu, który dostał tą rolę. Miałem co prawda testować Skryrye (albowiem wróciłem do malowania), ale co tam, YOLO!

Nie jestem urzeczony - to o czym pisałem w dużej mierze się potwierdziło, a na dodatek odkryłem coś jeszcze.
2x zagraliśmy Karmazynową Czachą (Szwagru) i 2x Dziećmi Zagłady (ja).

Mutacje wypadły podobnie (2 korzystne i jedna neutralna/niekorzystna).
Walczyliśmy przeciw różnym bandom. Jeżeli było tak, że nowa banda wychodziła przeciw doświadczonemu Chaosowi (czyli takiemu, który był już po 1 bitwie), to nowa banda dostawała 100 zk na wyrównanie.

Możnaby pisać dużo, ale:
- Taran na bohaterze to łowca expa. NAwet mimo Tempego - atak do dobijania lezących - po dwóch bitwach Opętany Dzieci Zagłady miał 2 rozwinięcia (skille - co w sumie nie dziwi, bo je najłatwiej wylosować). Wziąłem Twardziela i Znamię Nurgla. I po dwóch bitwach miałem typa z 4 ŻW i 5 WT. Pozdro and poćwicz. A i to tylko dlatego, że nie wylosowałem mutacji dającej bonusy do Żw lub WT - bo wtedy zupełnie wlazłbym w jakieś kosmiczne rejestry.
- Bandy nastawione na walkę wręcz pękały straszliwie - Von Carsteinów rozniosłem nawet nie myśląc - szarża na pałę i już, a na zombiasach nałapałem expa, że bania mała. Rozjechałem też wampira, ale to akurat akolitą i szefem.
- Mój kochany Middenhein też rozniosłem, chociaż szwagru kombinował jak dziki. Tutaj nawet straciłem 2 ŻW (z 4) na opętanym i dwóch kultystów, ale to wróg pękł pierwszy.
Moim zdaniem balans każe, by bandy nastawionę na walkę wręcz miały podobne szanse w walce z sobą nawzajem.

Potem zamieniliśmy się i to szwagru wziął Karmazynów. A ja postanowiłem nie kopać się z koniem i najpierw zagrałem wysokimi elfami, a potem kraśkami.
Wysokie elfy dostały spektakularne lanie, chociaż sądziłem że będę mógł pouciekać po stole. A guzik. Taran na miękkich elfach, poracha. A nie mogłem siedzieć w budynkach, bo to był scenariusz "Natarcie". Czar, co prawda, miałem wujowy (wyssanie magii przeciw karmazynom - QC - come on, to musi być jedynka? Smile ), ale nie sądzę by było to coś, co przeważyło szalę zwycięstwa.

Kraśkami jakoś się wybroniłem, ale była to najnudniejsza i najbardziej chamska bitwa a w mojej karierze - zamknąłem się w budynku z widokiem na fontannę (ona była celem misji) inżynier i 3 gromowładnych pruli do wroga o ile się wychylał). Ale i tak nie ubiłem tego potwora, tylko zwykłasów co starali się wjechać mi po drabinach (jednego zatłukłem, dwóch ustrzeliłem).

I właśnie - to jest coś, czego nie zauważyłem pisząc wcześniej. Walka z Opętanym wymagała z mojej strony chamskiego powergamingu - wyżyłowanej rozpiski (za 600 zk, bo Karmazyn był już po 1 bitwie) i paskudnego stylu gry. Było to męczące dla nas obu. I wygrałem tylko dlatego, ze Szwagru się ulitował i ruszył do ataku - bo sytuacja była patowa - ja nie mogę wyjść z budynku bo śmierć, a on mógł czekać skitrany do rana.
No nie była przyjemnością ta bitwa. Walcząc z takimi Karmazynami każde starcie jest rozpaczliwą obroną Częstochowy. Tu nie ma miejsca na towarzyską partyjkę - jeśli chcesz mieć szanse musisz grać na chama i mieć nadzieję, że scenario Ci podpasuje, a zdarzenia losowe nie wykurzą Cię z budynków.

I zdjęcie druzgocących ataków oraz obniżenie WW do 3 nie rozwiązywałoby IMO sprawy. Ja wiem, że GW od pewnego czasu (od Storm of MAgic) ma doktrynę, że wszytko musi być coraz większe, bardziej wy****ne w kosmos, na podstawkach metr na metr najlepiej, ale ja nie jestem GW i my będziemy grac na starego Opętanego Żw 2 i 25x25 Smile
Zresztą - pomysł GW tak bardzo się przyjął, że musieli zwinąć linię WFB Razz
Kupuję wszystkie inne zmiany z erraty, ale tej nie Smile

BTW - Furia na Khornitach wyszła nawet - nawet. Jest słabsza, bo dodatkowy atak wchodzi średnio u co trzeciego ziomka (walczę na 2 bronie). To mocno przycięło Khornitów... ale jakoś strasznie balansu nie wywaliło - bo i tak słabi nie byli. W sumie, jak się zastanowię na chłodno, to nawet spoko.
Nie wiem jak zniosą to Pestilensy, bo u nich to była własnie jedna z kluczowych przewag.

PS. Nie jestem pewny jak rozgrywać nową furię na flagelantach z cepami - bo oni rzucają na atak za każdego z kim są w kontakcie. Czyli teoretycznie - im więcej wrogów atakują, tym większą szansę mają na wypadnięcie szóstki. Dobrze myślę?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt sierp 21, 2015 11:54 PM
Reply with quote

Nam na razie testy idą podobnie.

Testujemy jeszcze parę rozwiązań:
- Pierwsze to podniesienie ceny Opętanego do 180 zk.
- Drugie to dodanie ponadto zasady specjalnej GŁUPOTA, co miałoby odzwierciedlać opętanie właśnie Twisted Evil
Tylko pytanie, czy nie będzie za dużo tych zasad specjalnych. Mysli

Choć z drugiej, strony to byłyby jedyne kompanie z DUŻYM CELEM jako bohaterem.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 22, 2015 01:23 AM
Reply with quote

drachu wrote:
PS. Nie jestem pewny jak rozgrywać nową furię na flagelantach z cepami - bo oni rzucają na atak za każdego z kim są w kontakcie. Czyli teoretycznie - im więcej wrogów atakują, tym większą szansę mają na wypadnięcie szóstki. Dobrze myślę?
Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 22, 2015 05:44 AM
Reply with quote

Czasami was nie rozumiem, po co zmieniacie coś co było dobre i się sprawdzało.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 22, 2015 07:24 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czasami was nie rozumiem, po co zmieniacie coś co było dobre i się sprawdzało.
Gracze zaproponowali to testujemy. Jak się nie sprawdzi to zostanie po staremu.

Choć tak czy inaczej model raczej na pewno straci zasadę druzgoczący.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb sierp 22, 2015 11:44 AM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
- Pierwsze to podniesienie ceny Opętanego do 180 zk.
- Drugie to dodanie ponadto zasady specjalnej GŁUPOTA, co miałoby odzwierciedlać opętanie właśnie Twisted Evil
Głupoty nie będzie. Raczej obniżenie maksymalnych Wt i S do 5, i może jeszcze I do 2.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn sierp 23, 2015 10:10 AM
Reply with quote

Coś by się przydało bo z każdą grą będzie coraz silniejszy taki opętany i co potem ? Nie ma pancerza co niby go torpeduje dość mocno na pewnym etapie gry ale w dalszym ciągu - przy dobrych rzutach ( np metalowe ciało ) może być arcykarkiem podczas pierwszej rozgrywki który sam właściwie przeciwną bande rozwałkuje.

Karmazyn : Metalowe ciało + futro + skrzydła, robi nam się monstrum i tyle.
Nurqlesku : Prymityw + włąściwie jakikolwiek pozytywny albo neutralny stygmat. Gość i tak robi się nie do przejścia. Jak dostanie jeszcze piętno nurgla + maga w asystę to może wciągać całe bandy właściwie.
Slanesz : Niewidzialność/Podwojenie/Ponętny - jedna z nich właściwie wystarczy
Tencza : Skrzydła/Podwojenie/Ognisty oddech

Ah, Kryształowe ciało straciło sens. Ewidentnie jest stworzone pod starą tabelkę gdzie raniło się tylko 3 do góry. Przy obecnej gdzie zawsze ranimy na 6 ( co jest absurdalne ) jest raczej negatywną mutacją niż pozytywną za którą miała robić.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn sierp 23, 2015 11:38 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Głupoty nie będzie. Raczej obniżenie maksymalnych Wt i S do 5, i może jeszcze I do 2.

Max 5 WT + twardziel + ewentualne mutacje. Tak naprawdę taki koleżka i bez cudów może mieć 7 WT (a z cudami to i 8). To dalej dużo.
To samo S - bez łachy wykręcę (z silny ciosem) 6 + dołożę do tego celny cios. I będę ranił 90% modeli w grze na 2+ (z przerzutem za druzgoczący).

Dla mnie wprowadzenie Opętanego jako 40x40 z żw 3 wywala istniejący balans band nastawionych na walkę wręcz i mieszanych (takich co trochę walczą, a trzochę strzelają), a zmiany typu odjęcie 1 WW, czy ograniczenie maksymalnej Wt do 5, czy podniesienie kosztu o 20 zk to kosmetyka, która tego balansu nijak nie przywraca.
Głupota jest takim sobie pomysłem, bo za dużo turlania.

Przyznaję jednak (po poście Apoka przejrzałem produkty GW) - Genialny Wydawca wypuścił ostatnio parę dużych modeli mogących być fajnym Opętanym. I z tego punktu widzenia rozumiem zmiany.
Ale - te fajne modele da się od biedy zmieścić na 25x25 Wink

Moim zdaniem słusznie napisał Pepe - Opętany w dotychczasowym kształcie był zaj**isty.

PS. Apropos słów przedmówcy - nie wiem jak w Waszych grupach, ale jakby mi się miał podwoić wielki Opętany, to współgracze znieśliby to ciężko Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn sierp 23, 2015 04:19 PM
Reply with quote

Quote::
PIEŚNI LOECA: Minstrel otrzymał od Loeca, boga ułudy, niezwykłe moce, którymi może wspierać swych sojuszników w bitwie. W fazie magii najmita, o ile nie Ucieka!, nie został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię!, w fazie ruchu nie wykonał biegu, a w fazie strzeleckiej nie użył broni dystansowej, oraz nie opuścił stołu, może wykonać jedną z poniższych Pieśni Loeca. Należy zauważyć, że minstrel nie może wykonać tej samej pieśni w następujących po sobie fazach magii. Pieśni działają tak samo jak zaklęte czary o poziomie mocy 5. O ile nie podano inaczej w ich opisie, można ich użyć w stosunku do samego minstrela, tudzież dowolnej postaci (bohatera lub stronnika) w odległości do 6” od najmity.

Faza strzelania jest po fazie magii więc jak to jest?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn sierp 23, 2015 05:56 PM
Reply with quote

Jest błędnie, muszę poprawić. Dzięki za zwrócenie uwagi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58935 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9626 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118320 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 364476 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349924 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy