Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Letnia kampania Mordheim
Letnia kampania Mordheim
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn sierp 31, 2015 04:06 PM
Reply with quote

Niestety jutro także wypadła mi rada...


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 01, 2015 08:16 PM
Reply with quote

Chyba trzeba będzie się całkiem na nicki przerzucić, bo namnożyło nam się Bartków Razz
Zdążyliśmy rozegrać 2 bitwy, początkujące rozpiski dwarfów vs reiklandczycy. Wyszło trochę niepedagogicznie, bo obie wygrałem.
Pierwsza - wyrdstone hunt. Dwarfy podzieliły się na 3 grupy ( przy 7 modelach jest to spory wyczyn Razz ), slayer i jeden clansman ruszyli po jeden wyrdstone, drugi slayer, noble i drugi clansman po drugi, thunderer z inżynierem mieli osłaniać kuszami. Reiklandczycy ruszyli zwartą grupą do przodu pod osłoną elfa i kuszników. Jednak ostrzał był niespecjalnie skuteczny po obu stronach. Mniejsza grupka dwarfów szybko została związana walką, większa zrezygnowała z pogoni za kamieniem i ruszyła wesprzeć braci. Po krótkich walkach padł po stronie dwarów slayer, ludziom bodajże younglbood, swordsman i bodajże leader. Ludzie nie zdali pierwszego routa, ale zdołali zgarnąć 2 znaczniki wyrdstone'a, krasnoludy tylko 1. Po obu stronach bohaterowie kiblujący walkę - u ludzi młodzik z arm woundem, u krasi slayer z leg woundem Smile

Druga - defend the find. Mniej liczebne krasnoludy ustawiły się w wieży po środku stołu. Inżynier i thunderer poszli na górę osłaniać, reszta ustawiła się na dole. Ludzie znów ruszyli zwartą grupą osłanianą przez rozstawionych w różnych częściach stołu kuszników i elfa. Ostrzał znów niewiele wniósł, inżynier bodajże 2-krotnie trafił leadera przeciwnika, ale kończyło się na knock down/stunned. Reiklandczycy dotarli do wieży, jednak zostali zmasakrowani w walce przez krasnoludy.
Efekt - krasnoludy wyniosły 8 kawałków wyrdstone'a, thunderer awansował na bohatera ( i w ramach awansu dostał atak... ) i po dwóch bitwach zwiększyły stan liczebny do 9 modeli. W życiu mi tak dobrze nie zarabiały/awansowały dwarfy Neutral


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 01, 2015 09:58 PM
Reply with quote

Miałem dziś przyjemność toczyć walkę krasnoludami przeciwko szczurom Myszora. Graliśmy w "The Pool" z dodatku "Chaos on the streets".

Wszystkie 15 (lub 17?) szczurów zostało rozstawionych w jednym kącie stołu kryjąc się przed spodziewanym krasnoludzkim ostrzałem. Obawa ta była uzasadniona, ponieważ brodacze przybyli na pole walki wyposażeni w dwie rusznice oraz dwie kusze. Ich obsługa rozstawiona na wieżach przy krawędzi stołu miała się okazać cierniem w boku skavenów. Pozostała piątka krasnoludów (czterech brodaczy oraz szlachcic) zajęła dogodną pozycję do podjęcia mozolnego marszu w kierunku środka stołu aby dotrzeć do celu misji.

Pomimo szybkiego marszu i korzystania z osłon, klan eshin stracił trzech członków ( w tym night runner'a) zanim walka o możliwość przetrząśnięcia ruin w poszukiwaniu spaczenia zdążyła się wywiązać w centrum planszy. Krasnoludzcy strzelcy okazali się bardzo skuteczni - każda rana zdana skavenom kończyła się wyłączeniem z akcji.

Początek walki wręcz był korzystny dla brodaczy - udało im się wyłączyć z akcji szarżującego giant rat'a, jedynie kosztem powalenia jednego z ich wojowników poprzez black skaven'a.

Kontrszarża krasnoludów nie poszła jednak dobrze - trzech atakujących młodzików zostało ogłuszonych i ich los w turze szczuroludzi wydawał się przypieczętowany. Uratowała ich tchórzliwość skavenów, którzy po utracie jeszcze jednego wojownika na skutek ostrzału zdecydowali, że to dla nich za dużo i uciekli z pola walki, nie zdając testu załamania.

Nikomu nie udało się odzyskać jakiegokolwiek kawałka spaczenia z ruin pośrodku - obie bandy były zbyt zajęte usuwaniem zagrożenia ze strony przeciwnika aby się tym przejmować.

Po bitwie okazało się, że większość szczurów przeżyła a nightrunner został obrabowany i stracił oko. Krasnoludom udało się przejść potyczkę bez strat.

Podczas eksploracji szcuroludzie znaleźli warlocka, który postanowił się do nich dołączyć w ramach podzięki za dawno oddaną mu przysługę. Oprócz spaczenia krasie znalazły toporek przy jakimś pozostawionym na pastwę losu trupie.

Ze względu na underdoga krasnoludy mogły poszczycić się wieloma awansami - jeden thunderer został nawet bohaterem.

Gra bardzo mi się podobała, ze względu na moje pierwsze kroki z tą nieruchawą rasą oraz pierwsze spotkanie z bandą szczuroludzi. Zachwyca mnie ich mobilność i zastanawiam się, czy nie byłaby to dla mnie ta właściwa strona barykady.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pt wrz 04, 2015 08:14 AM
Reply with quote

Dzięki za świetne spotkanie w miniony wtorek. Mimo iż sam nie brałem czynnego udziału w grze to, milo było przygotować blaty i ogarnąć makiety dla innych. Tym bardziej, iż frekwencja była zaskakująco dobra -osiem osób, co dało nam cztery niezależne bitwy. Raporty powyżej, z odbytego spotkania, cieszą niezmiernie : ) Do następnego wtorku!

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn wrz 07, 2015 06:03 AM
Reply with quote

W najbliższy wtorek (8-IX) w SDK spotykamy się w godzinach 19-22 i pozostaje tak aż do odwołania, to jest okresu wakacyjnego.

Kto będzie obecny?

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn wrz 07, 2015 06:09 PM
Reply with quote

raczej będę.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn wrz 07, 2015 06:19 PM
Reply with quote

jako i ja.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn wrz 07, 2015 07:28 PM
Reply with quote

Będę, niemniej niestety bez braci. Gdyby ktoś miał do pożyczenia figurki psów/wilków to chętnie przygarnę.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn wrz 07, 2015 09:44 PM
Reply with quote

MAm figurki psów w liczbie 4.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Pn wrz 07, 2015 10:33 PM
Reply with quote

Będę zobowiązany - pragnę jutro zacząć testować przerobioną bandę. Będą mi potrzebne maksymalnie 3.

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 08, 2015 01:14 PM
Reply with quote

Również powinienem być.

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 08, 2015 08:49 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
Również powinienem być.

No i byłem, ale znów moje skaveny połamały zęby na dwarfach.

Rzuty kto z kim - gram z Wacławem.
Wacław rzuca scenariusz - oczywiście - Surprise Attack.
Zaczynamy. Dwarf Wacława postawiony na rancie dachu studni widzi kawałek szefa Skavenów. Strzela. 6. Trafia. Czy zrani. 5. Zranił. Co się stało. 6. Out of action. I podobnie wygladała reszta gry.

Zacząłem z 5 figurkami na stole, po pierwszym strzale Wacława były już 4.
Pierwsze posiłki jakie się pojawiły to - uwaga - cały jeden night runner, który, uwaga - zginął praktycznie od razu. Dlaczego? Ano dlatego, że z Randoma 2'' od niego wyrosło drzewo z Forbidden Fruit - Random nr 61. Test Ld z Ld=4 nie mógł się udać, więc night runner podszedł te 2 cale do drzewa, zjadł owoc i był automatycznie OOA.

W trzeciej turze weszły na stół posiłki. Uwaga - 4 verminkinów. Pozostałe 7 figurek nadal kiblowało. Verminkiny ruszyły na dwarfy, ubiły slayera i same zginęły. Dwa kolejne verminkiny próbowały wspiać się na dach studni i zaatakować kusznika z quick shotem, ale albo się nie wspinały, albo jak już się wspięły, to dostawały strzała. Jeden na ooa, drugi po strzale spadł i stunned.

Na drugim krańcu stołu black skavenowi udało się pokonać Roadwardena i Warlocka, jak się później okazało obu na śmierć.

Pierwszy Rout test skavenów to 1+1. W drugim konieczne było użycie rabbit's foot. Trzeci rout test to 6+6 i po grze. W międzyczasie dwarfy też się testowały, ale zdały.

W rzutach po bitwie zestrzelony szef skavenów oczywiście zdechł, podobnie jak giant rat i jeden z verminkinów. Night runner który padł po zjedzeniu zatrutego owocu dostał Stupidity. Po stronie dwarfów jak wspomniałem - obaj hired swordzi wyzionęli ducha.

Nie cierpię. Nie. Po prostu nienawidzę tego kretyńskiego scenariusza. Obiecywałem sobie, ale tym razem dotrzymam słowa - nigdy więcej w niego nie zagram. Wymyślił go jakiś kretyn po prostu.

BTW. Wacławie, czy zmierzyliśmy odległość między tym kusznikiem z dachu a moim szefem...? Wink 36 cali to dużo, ale czy aż tyle...?
Moje gapiostwo, prawdopodobnie nie było zasięgu - prawie z krańca stołu prawie na drugi kraniec i jeszcze po ukosie pod górę.

Banda do piachu. Szczerze mówiąc nie chce mi się już grać skavenami przeciw krasnoludom (trzeci raz pod rząd to robi się serio nudne - chyba też zrobię sobie dwarfy), szczególnie na tak rzadko zabudowanym stole. I szczególnie w ten pieprzony Surprise Attack.

W nowej kampanii tego scenariuszama ma nie być i chwała... Sigmarowi Wink

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 08, 2015 08:53 PM
Reply with quote

Znów graliśmy 2 bitwy, tym razem z Przybywojem testującym Dark Elfy. Testy niestety niespecjalnie wyszły Razz
Pierwszy scenariusz hidden treasure. Graliśmy zmodyfikowany - zamiast rzutów 2d6 ciągnęliśmy karty z puli = ilości budynków, na jokerze znaleziony skarb ( wariacja na temat tokenów itp ). Jednak takie rozwiązanie ma wg mnie ten minus, na który teraz trafiliśmy. Przybywoj znalazł skarb w drugim przeszukiwanym budynku i od razu wycofał się z nim. Bitwa się skończyła błyskawicznie, bez żadnego rzutu kostką. Jednak mała szansa znalezienia na 2d6 prowadzi do większego rozproszenia modeli na stole i doprowadza do jakiegoś konfliktu. Dwarfy po tej bitwie zatrudniły ogra i zagraliśmy jeszcze raz.
Tym razem skirmish, żeby sprawdzić jak DE się sprawdzają w walce. Krasie rozstawiły się mniej więcej po środku, elfy pobiegły wzdłuż krawędzi stołu. Krasnoludy ruszyły w tym kierunku i po paru niezbyt skutecznych strzałach z obu stron zaczęła się jatka... czy też bardziej kibolska ustawka, bo pomiędzy murem makiety, a krawędzią stołu było miejsca na jakieś 2 modele, więc obie bandy się na nim stłoczyły. O dziwo po raz kolejny krasnoludy wyszły z walki bez zadrapania, wybijając przeciwników bez litości. Że też mi tak dobrze w kampanii nigdy nie szło Sad


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 08, 2015 08:58 PM
Reply with quote

duszy wrote:
[...]Że też mi tak dobrze w kampanii nigdy nie szło Sad

1. Ty to zawsze potrafisz tak pozytywnie podsumować, nawet jak wygrywasz przez totalny KO Smile

2. Niektórzy mogliby się obruszyć na słowa sugerujące, że to nie jest kampania Razz

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Letnia kampania Mordheim
Posted: Wt wrz 08, 2015 09:06 PM
Reply with quote

Bo nie jest. Jakieś testy band, testy scenariuszy itp. W kampanii też 2x dwie gry pod rząd by rozpoczęły dyskusje o nie fair przewadze Razz
A normalnie moje bitwy dwarfami wyglądają tak, że po ~2 rundach walki z żywych bohaterów mam tylko inżyniera Razz Slayerzy padają jak muchy, noble jeśli nie jest w gromilu też. Fakt, że teraz trochę inną rozpiskę - bez strzelania za specjalnie, gdybyśmy tworzyli od początku bandy wg HR to i inżynier i ten cały jeden thunderer byliby z handgunami, żeby też lecieć do przodu do walki. Teraz powoli to dokupuję, bo awansowany na bohatera thunderer ma już 2 ataki i siłę 4 - jest właściwie najlepszym wojownikiem w bandzie Very Happy
Zresztą zawsze tak jest - pamiętasz pewną grę w multipla z Kubą, gdzie jeden black skaven wyciął Ci połowę bandy? Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 6033 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2665 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11709 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6585
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 7937 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy