Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › BLOOD DRAGONS
BLOOD DRAGONS
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 12:58 PM
Reply with quote

Czyli jako jedyna banda w Mordheim mają mieć limit na 5 bohaterów?
Tych militia bym unikał (ekhm, figurki) zastanawiam się nad jeszcze bardziej odchudzoną wersją wampirów (w sensie jedna z tych zasad by tylko była).
Wtedy nawet mogłaby być ścięta do 12 jk była w pierwowzorze - tak jak u elfów, droga elita dupa zbita (bo się rymuje) Oczywiście bez żadnego dopakowywanie ich tymi special rulesami później i dostępu do ewentualnyvh bloodlines.

Ewentualnie pogrzebać w tych sszkieletach i wightach tylko. Coś im przybić, wtedy nie trzeba byłoby robić 3 grupy henchmenów.
BTW lookłeś na bloodlines?
Trudno jest ale dzięki za feedback!

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 01:35 PM
Reply with quote

Dlaczego 5? 4 podstawowych + awansowany człowiek + awansowany grave guard. Albo 2x awansowany grave guard. Po prostu tylko jeden ludzki henchman na raz może być bohaterem, żeby nie było pół na pół - połowa undead, połowa żywa, no i miało to jakieś uzasadnienie - jest dowodzącym tej grupki żywych.
Cała banda wąpierzy nie pasuje za specjalnie do blood dragonów.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 03:20 PM
Reply with quote

He, ci ludzie to mój patent do Sylvanii tylko dlatego bo do vC (bazuję na army listach z 6ed) pasowało. U blood Dragonów nie ma Sylvanian Militia Smile Miałoby sens tylko ewentualnie (ze sporym naciąganiem fluffu to wcześniejsze coś z akolitami/kandydtami ale mimo wszystko - naciągane.

Do tego ścięcie do 3 Wight guardów (którzy mają tak naprawdę słabe staty i nie mogą biegć) jest bez sensu - 5 to minimum, jeżeli nie 7.

Grupka wąpierzy psuje właściwie tylko do blood drgonów bo Wink :


Z drugiej strony tak jak wspominałem - można ich ogólnie nie używać i pogrzebać przy szkieletorach i wightach. Zastanawiam się czy (po raz kolejny skonsultowałem listę z army booka) nie wyrzucić nekromanty na rzecz 3 Blood Knighta - tylko, że wtedy 4 bohaterów kosztuje 300 gc czyli drożej niż u possessed.

Spellcaster nawet by tam pasował i przy powrocie do poprzedniej koncepcji (zombie, dire wolfy, wighty) mógłby być.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 03:49 PM
Reply with quote

Może dać zasadę, że szkielety/wighty/dire wolfy w 6" od szefa mogą biegać? Wtedy ta banda nie byłaby tak powolna.
Ludzie w bandzie Blood Dragonów... średnio mi to pasuje. Jeżeli już to raczej w limicie 0-3.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 04:15 PM
Reply with quote

O, Michał Smile Tak, ludzie raczej do wysiadki. To mogłaby być dyżurna zasada do wszystkich undeadów ale raczej wkracza w tę sferę, "za dobrze" Smile
Na pewno jacyś biegacze są potrzebni i zastanawiam się czy biegające wighty z limitem na 12 to będzie takie wielkie "och, ach przegięte".

Chyba, że...

1. podnieść po prostu wightom movement o 1? Nie byliby aż tak wolni a jednocześnie nie mogliby biegać.

2. Lub ewentualnie hell knight jako bohater, który w x zasięgu daje im bieg.

3. Zostawić wightów tak są (S3), razem ze szkieletami i dire wolves. Dodać dodatkowego (0-3) wampira/hell knighta. Limit 12.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 04:47 PM
Reply with quote

Hmmm... albo jestem ślepy, albo wight nie wzbudza strachu :8
Wighta można potraktować jako ghoula na sterydach - myślę, że jakby podnieść cenę do 50, to spokojnie mógłby sam biegać.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 06:30 PM
Reply with quote

Wzbudza of kors Smile
Hm. JEżeli za 50gc i mógłby biegać bez zasady wight blades, która byłaby jako pierwszy awans - to mogłoby nawet działać.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Wt wrz 08, 2015 07:05 PM
Reply with quote

Quote::
0-4 Wights ...............45 gc each
Grave Guards are undead warriors, raised by the vampire to serve him as guards.
Although they look very similar to ordinary skeletons, they are driven by an eternal hate
for all living beings which can be seen in the green fire which burns within their empty
eyesockets.
Profile M WS BS S T W I A LD
Wight 4 3 0 3 4 1 3 1 6
Weapons/Armour: Grave guard may be equipped from the Undead Warrior equipment
table.
SPECIAL RULES:
Immune to Psychology: A grave guard is immune to all forms of psychology and needs
not to roll all-alone tests.
Immune to Poisons: A grave guard is immune to all forms of poison.
No Pain: In combat treat "Stunned" results as "Knocked Down".
Slow: Grave Guards are very slow when walking in their rusty armours. They may not
run, although they are allowed to charge normally.
Wight Blades: Grave Guards carry weapons laden with evil magic. All close combat ‘to hit’ rolls of a
6 will automatically wound. You may roll ‘to wound’ as normal to determine if it is a ‘critical hit’, but
even a failed ‘to wound’ roll will still cause a wound if a 6 was rolled first ‘to hit.

No i właśnie nie widzę, aby wzbudzał strach. Ma tylko zasady: Immune to Psychology, Immune to Poisons, No Pain, Slow i Wight Blades.
Popraw to przy okazji Smile

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Śr wrz 09, 2015 11:40 AM
Reply with quote

drive.google.com/file/...sp=sharing

Nowa wersja.

Dlaczego zmiany:
- Główne założenie: jakość nad ilością (mają 12 i nie można nawet tego podbić)

- Podwyższenie statów blood knightów:
Jest tylko 4 bohaterów startowych i w sumie tylko 4 modele biegające (czyli bohaterowie). Jeden z nich ma ludzki profil a wampir i 1 blood knight kosztują więcej niż wszyscy startowi bohterowie niektórych band. Więc na pewno nie będą wałowi. Generalnie 75gc za staty wampira z -1A, -1W, -1LD. Tym bardziej, że jak zginie to odkup za 75 "boli" więc wszystko się równoważy.

- grave guard's - założenie nr 1 tym bardziej, że jest to jedyna grupa która awansuje. 5 niebiegających henchmenów, którzy jako jedyni mogą awansować jest bez sensu.
(ciągle nie poprawiłem strachu)

FEEDBACK PLEASE

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: BLOOD DRAGONS
Posted: Śr wrz 09, 2015 09:56 PM
Reply with quote

Proponuję wighty 0-4 za 45 gc z T3, WS 3, mogące biegać, mające no pain, immune to psychology, fear oraz wright blade, ale tylko wtedy gdy używają miecza, broni dwuręcznej lub halabardy.

Mam taki na nie pomysł, ponieważ pasuje mi on do opisów upiorów z podręcznika do 2ed. WFRP.

Blood knight mógłby zaczynać z 12 exp.

Może zamiast pesełów wykombinować jakiegoś stronnika - nietoperza/rój owych poczciwych ssaków.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Śr wrz 09, 2015 10:30 PM
Reply with quote

Dzienks. Blood Knighty mogą mieć 12 ale to moim zdaniem max.possessed mają 8. Wighty w tym wydaniu niestety nie będą działać ani w kontekście armii ani we własnym kontekście Smile będą drogie, 0-4 henchmenow z możliwością XP prawie uniemożliwi wykonywanie objectivów, do tego będzie to bardzo krucha jednostka, która ani nie jest wytrzymała ani mocno nie klepie i w sumie nie stanowi żadnej siły bandy. Wydaje mi się, że cena 50 gc za to co robią jest w miarę sprawiedliwa.
Tak na marginesie to lepiej kierować się armybookami z batla niż podręcznikiem do RPG 2nd edycji. Smile albowiem mordheim na batlu bazuje a Wighty w kazdej edycji to twarde trupy. Direct wolfy powinny raczej zostać z kilku powodów.są bardziej klimatyczne niż nietoperze w tym wydaniu wampirów, nietoperze powinny latać a w mordheimie nie mamy zasad latania do tego jest to jedyny szybki henchmen w warbandzie gdzie tylko 4 modele mogą biegać a banda ma 12 max.
A co powiesz o bloodlines co byś zostawił co wywalił?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Cz wrz 10, 2015 03:11 PM
Reply with quote

Jakie właściwie skille mogą mieć herosi tej bandy? W pdfie nie ma nic na ten temat.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Cz wrz 10, 2015 04:35 PM
Reply with quote

Są tutaj (nie wklejałem ich do pdf jeszcze bo nawet nie wiem co)
Blood Dragons Bloodline Skills

(zebrałem z armybooka 6ed i blood dragonowych warband z internetu)

1. Blademaster - jeden wróg ma -1 atak w CC. Wampir wybiera który.

2. Heart Piercing - wampir może zrerollować wszystkie hity w pierwszej turze każdej walki wręcz.

Z innych BD warband:

3. Master strike - killing blow: albo te 6 na hit to rana, albo art of silent death

4. Protected by Honour
The Vampire gains a 5+ special save against any spell or ranged attack that affects him. Note that this save may even be used against spells or attacks which would otherwise allow no save. This ability does not, however, provide a further save; it merely allows the Vampire a save when a better one is unavailable. This save is entirely unmodifiable.

5. Blademster 2 - Superbly trained by some of the best swordsmen throughout history the Vampire can easily turn aside the blows of his enemies.
The Vampire needs only to tie the roll ‘to hit’ in order to parry (this means he can parry a roll of 6). He can also re-roll a failed parry (but cannot re-roll a re-roll, nor can he parry more than one attack).

6.The Blood Dragon summons up a terrifying battle hatred to channel against the living.

The Vampire now Hates all non-undead.

7.Honour or Death
The battle honour of the Blood Dragons force the vampire to seek valiant battle with a worthy opponent.

Before the battle, see which enemy model has the most Experience points in every enemy warband. The Blood Dragon model will fight with +1 to hit when fighting those models, and if he comes within charge distance to them, he will charge them, ignoring interposing models. If model was taken OoA by Blood Dragon model with this skill, Blood Dragon gets additional +1xp.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Cz wrz 10, 2015 05:08 PM
Reply with quote

Chodziło mi o to, czy mają też normalne skille z podręcznika (combat, strength, speed, itd.)

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: BLOOD DRAGONS
Posted: Cz wrz 10, 2015 05:25 PM
Reply with quote

A oczywiście że mają.
Wampir ma to co wampir
a mini wampir to samo bez academic.

drive.google.com/file/...sp=sharing
Kolejna wersja.
Pomyłka - wighty 0-5 zamiast 0-6.

Uważam, że banda jest zbalansowana (nawet na niekorzyść) w tej wersji będzie testowana we wtorek.


Co z bloodlines.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Wydarzenia [Blood Bowl] 23-24.04.16 Mistrzostwa Polish Open '16 4 Domingo 722 [Blood Bowl] 23-24.04....
 Pn lut 29, 2016 09:41 PM 
Domingo View latest post
No new posts Inne systemy Blood Bowl
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
18 Kadzik 7006 Re: Blood Bowl
 Wt sierp 25, 2015 10:47 AM 
Domingo View latest post
No new posts Wydarzenia [Blood Bowl] 21-22.08.2015 War Saw Cup 0 Domingo 631 [Blood Bowl] 21-22.08....
 Śr sierp 19, 2015 07:43 AM 
Domingo View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Basior
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 405

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 0
Razem: 38
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy