Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › Dark Elves
Dark Elves
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Cz paźdź 01, 2015 06:09 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
Wrzuć Art of Silent Death dla assassina i po kłopocie.

AoSD combosuje się z Fighting Claws u Skavenów. DE mają coś podobnego?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 04:16 PM
Reply with quote

Bartek czemu podniosłeś assassinowi i beastmasterowi xp do 12? 8 wystarczy w zupełności.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 06:55 PM
Reply with quote

Podniosłem ze względu na ich ponadprzeciętne staty. Poza tym, elfy żyją na tyle długo, że nawet jako młodziaki będą mocno doświadczone.

Dzięki za pomysły w kwestii umiejętności specjalnej. Może zdecyduję się na coś w stylu killing blow, bo Delfy nie mają żadnych zabawek typu pazury, przez co AoSD średnio pasuje. Myślę nad czymś co podkreślałoby mistrzostwo, które elfy mogą zdobyć w szermierce.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 07:08 PM
Reply with quote

Rozumiem, ale będą wolniej awansować i są dosyć drodzy. Według mnie wstaw im 8xp bo a)powyższe b)podbija za mocno rating co nie ma odzwierciedlenia w statach (aż tak). Possessed, black skaveny, bestigory i brutes w carnivalu mają 8xp. A to jedne z najlepszych modeli w grze.

U moich blood dragonów jest art of silent death - widziałeś zresztą. Nie potrzebują do tego pazurów - eshin clawy dają tylko dodatkowy atak i wcale nie zubaża aosd ich brak. Może nie przesadzajmy, że są mistrzami szermierki (jak blood dragoni hehehe) a killing blow nie da się zrobić w mordheim jak w batlu. W razie nie ma mowy o czymś co ściąga figurkę bo wyrzuciło się jakąś szóstkę lub z grzebaniem przy (serious) injuries - takich rzeczy w Mordheim nie ma. Do tego jest właśnie art of silent death - bardzo dobry ekwiwalent. Poza tym poza assassinem i ewentualnie executionerami u Dark Elfów killing blowa nie miało nigdy nic.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 09:54 PM
Reply with quote

Wena wróciła - skrobnąłem inne zdolności specjalne dla moich elfów. Oprócz tego miałem też dotyk wizji w kwestii dawnych zasad Slavers i Starngers, teraz zamiast nich powstało podobne choć mam nadzieję, że tym razem zbalansowane duo: Pride of Druchii i Raiders.

Oto nowa wersja:

Druchii 0.8

Standardowo zmiany w stosunku do poprzedniej wersji zaznaczyłem na czerwono.

Co Wy na to?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 10:43 PM
Reply with quote

Jak dla mnie nice. Podoba mi się to z tymi trzema levelami i OoA. (mam nadzieję, że będzie działać na +). Jedyne co to te 12xp dla bohaterów ale jeżeli wiesz, że będą działać z 12xp to ok.

Znalazłem jeszcze, że Beastlash nie ma "beastmaster only" chyba się gdzieś zapodziało.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 10:48 PM
Reply with quote

Nie mam pojęcia czy będzie działać. Wydaje mi się, że tak powinno być - elfy powinny mieć więcej doświadczenia.

"Beastmaster only" jest w tabeli ekwipunku.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:08 PM
Reply with quote

Rzeczywiście jest. sory.

Tak jak wspomniałem wcześniej 8xp mają jedne z najlepszych w mordheimie warriorów - possessed, bestigory itd. Moim zdaniem kierujesz się trochę za bardzo backgroundem lub porównujesz bohaterów do innych warband (tak mi się wydaje). Fakt, że mają więcej lat za pasem i są bardziej (teoretycznie) wyskilowani w bcgr niż prawie cokolwiek ale w grze to nie działa w ten sposób. Zawyża się rating i do tego będą wolniej awansować. Mają dobre staty ale to jest ich rasowy plus, do tego odpowiednio dużo kosztują - elfy mają być elitarne ale to moim zdaniem nie uzasadnia, że mają mieć we wszystkim pod górkę. Weź np takiego black skavena - ma super staty a kosztuje 40(?)gc i ma 8xp. Sorceresska rozumiem jak najbardziej ale assassin i beastmaster aż tak wymiatający nie są by płacić za to 12xp. Nawet w oryginale 8xp było u beastmastera.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:21 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:


Tak jak wspomniałem wcześniej 8xp mają jedne z najlepszych w mordheimie warriorów - possessed, bestigory itd. Moim zdaniem kierujesz się trochę za bardzo backgroundem lub porównujesz bohaterów do innych warband (tak mi się wydaje). Fakt, że mają więcej lat za pasem i są bardziej (teoretycznie) wyskilowani w bcgr niż prawie cokolwiek ale w grze to nie działa w ten sposób. Zawyża się rating i do tego będą wolniej awansować. Mają dobre staty ale to jest ich rasowy plus, do tego odpowiednio dużo kosztują - elfy mają być elitarne ale to moim zdaniem nie uzasadnia, że mają mieć we wszystkim pod górkę. Weź np takiego black skavena - ma super staty a kosztuje 40(?)gc i ma 8xp. Sorceresska rozumiem jak najbardziej ale assassin i beastmaster aż tak wymiatający nie są by płacić za to 12xp. Nawet w oryginale 8xp było u beastmastera.

Myszor - co o tym sądzisz? Ja jestem prawie przekonany. Boję się tylko aby nie przekoksić.

Jestem też trochę niepewny co do tej zasady Pride of Druchii i Raiders. Czy to powinny być 3 poziomy, czy może cztery, albo dwa? Tak samo z ilością modeli, które trzeba zdjąć 2,3,4, 1/5, 1/6, 1/4 bandy przeciwnika?

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:59 PM
Reply with quote

Zgadzam się z argumentami Kuby ad. Dark Elfów. Za mocno ich przyciales Bartek :-)

Killing Blow i Infiltracje proponowalem wg battla powiedzmy.

Kuba ma lepiej obcykane zasady i zwykle lepsze ode mnie wyczucie balansu. Ja to bym wszystkim wszystko podkręcił :-)

Szkoda, że nie ma zgody na +1S do broni dlugolufowej na bliskim zasięgu. Naprawdę strzelanie co drugą turę z handguna powoduje, że kompletnie przegrywa konkurencję z kuszą, ktora na dodatek moze miec Quick Shota.
Armour Piercing nie rekompensuje przewag kuszy i upierdliwosci strzelania co 2 tury z handguna. Nie wiem co Kuba masz na myśli pisząc, że zhaerowany handgun jest taki mocny? Że nie ma Move Or Fire i ma Armour Piercing?

A co stoi za moim pomyslem?
Rozważam grę dwarfami oczywiście i chcę ich przykoksowac lepszymi dla nich hrami :-P
A serio to chciałbym zrobić bandę dwarfów które nie sa nudne - kusza, kusza, quick shot, quick shot... Tyle, że znów za "klimat" trzeba płacić grywalnoscia i to jest kijowe.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Sb paźdź 03, 2015 05:11 AM
Reply with quote

Jeśli awansować będą wolno, a liczebni nie są to szybko się underdogów doczekają...
Też należę do tych co mają wysoki rating na początku i wkrótce underdogi.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Wt paźdź 06, 2015 11:53 PM
Reply with quote

Uszanowanie!

W związku z kolejnymi grami doszły kolejne przemyślenia - myślę, że rzeczywiście poszedłem troszkę zbyt bardzo w stronę "słabych elfów". W związku z tym powracam z ceną stronników do 40gc oraz do dwóch poziomów w zasadzie Pride of Druchii.

Powodem tej zmiany jest konstatacja, że zaczynając z czterema bohaterami, potencjalnie dużym obcięciem wpływów przez Pride of Druchii oraz efektywnym kosztem stronników wynoszącym ponad 50gc straty są bardzo trudne do odrobienia. Zdaję sobie sprawę, że śmierć członków bandy ma bardzo boleć u elfów, niemniej przy zasadach z wersji 0.8 dwie słabe gry są w stanie całkowicie wykluczyć bandę z kampanii.

Pozostawiłem startowe doświadczenie Zwierzogromcy i Zabójcy na poziomie 12 pkt. W tym wypadku już ich nie polepszę wziąwszy pod uwagę moje, wyżej zamieszczone, poprawki w wersji 0.9.

Oto wersja 0.9

Druchii 0.9

Chciałby także ogłosić, że kolejna wersja, która się ty ukaże będzie tą, którą zagram w kampanii. Będzie pięknie, ponieważ to akurat ona będzie oznaczona zgrabnym numerem 1.0

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:19 AM
Reply with quote

Dla mnie ok. Daj jeszcze I5 henchmanom i 1.0.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dark Elves
Posted: Śr paźdź 07, 2015 08:51 AM
Reply with quote

Jeżeli to jest końcowa to ok.

Back to top
View user's profile
Przybywoj
Przytomny
Przytomny

Przybywoj

Joined: czerw 06, 2015
Posts: 112
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dark Elves
Posted: Śr paźdź 07, 2015 11:31 AM
Reply with quote

Stronnicy mają już I5.

Muszę zrobić jeszcze jakąś małą zmianę aby móc w pełni legalnie nadać numer 1.0

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Recenzje... [Dark Art Studios] Rozpakuj pudełko...
...czyli co kryje się wewnątrz. Minirecenzje modeli.
9 quidamcorvus 6316 [Dark Art Studios] Roz...
 Pn lip 24, 2016 02:49 PM 
Krnabrny View latest post
No new posts Galeria - Figurki Ludzki skrytobójca z Dark Elf Assassin
zabieg a'la Michael Jackson
4 Ramzeseba 4268 Ludzki skrytobójca z ...
 Wt czerw 10, 2014 09:00 PM 
Ramzeseba View latest post
No new posts Warsztat Konwersja DE Dark Riders 9 Bysior 9453 Konwersja DE Dark Ride...
 Pt czerw 22, 2012 07:57 AM 
Pepe View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy