Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 39 40 41 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz paźdź 15, 2015 02:57 PM
Reply with quote

Jeśli gracie na zasadach kampanii to przeciwnik nie ma znaczenia.
Wszystko zależy od tego jak złożysz swoją drużynę i czy będziesz umiał wykorzystać swoje mocne strony.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz paźdź 15, 2015 04:10 PM
Reply with quote

To zależy - bo, tak naprawdę, wszystko zależy od losowanych scenariuszy. Często bandą lepszą jest nie ta, która jest w stanie spuścić łomot przeciwnikowi, ale ta, która jest w stanie zrealizować założenia scenariusza. I, jeśli kampania jest 1 na 1, wiele zależy od farta w rzutach w sekwencji po potyczce.

Moim zdaniem niezły jest fun gdy zestawi się HE z kraśkami, skavenami lub zwierzoludźmi - trzy różne bandy, trzy różne style, każdy na tyle odmienny, żeby było interesująco. Fajnie też wypada zestawienie z większością band ludzkich - chociaż tu nie ma takich kontrastów w stylu gry.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
crabsy
Nieświadomy
Nieświadomy

crabsy

Offline

Joined: paźdź 12, 2015
Posts: 5

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 16, 2015 10:06 AM
Reply with quote

Quote::
Jeśli gracie na zasadach kampanii to przeciwnik nie ma znaczenia.
Wszystko zależy od tego jak złożysz swoją drużynę i czy będziesz umiał wykorzystać swoje mocne strony.
Jeśli się nam spodoba to będziemy grać kampanie, cały problem polega na tym że moja dziewczyna (z którą będę grał) nie ma dużo doświadczenia bitewniakowego (graliśmy w dwa proste skirmishe) i nie chciałbym jej zrazić od pierwszej rozgrywki, więc szukam czegoś co by miało podobne siły na samym początku, a nie bandy która musi trochę się pomęczyć zęby zabłysnąć.
Quote::

Moim zdaniem niezły jest fun gdy zestawi się HE z kraśkami, skavenami lub zwierzoludźmi - trzy różne bandy, trzy różne style, każdy na tyle odmienny, żeby było interesująco. Fajnie też wypada zestawienie z większością band ludzkich - chociaż tu nie ma takich kontrastów w stylu gry.
Dzięki Smile

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 16, 2015 11:19 AM
Reply with quote

Są też bandy z którymi gra dla ciebie sensu nie ma via Ogry albo Niziołki.

Tłumaczę:
Niziołki złożone na strzelaniu zrobią ci przysłowiowy Holocaust na szybkości.
Ogry z byczą szarża przeciw T3 zrobią z ciebie marmoladę.
Middenheim z maksymalna ilościa piechoty z halabardami np tez może być dla ciebie zabójczy ( S5 ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt paźdź 20, 2015 12:16 PM
Reply with quote

Czy można mieć ochronę pancerza na 0+ Np. pawęż, pancerz z ithilmaru, skóra lwa?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt paźdź 20, 2015 01:21 PM
Reply with quote

Można ale wynik 1 oznacza niepowodzenie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 23, 2015 07:02 AM
Reply with quote

Witam,
quidamcorvus wrote:
Można ale wynik 1 oznacza niepowodzenie.
To znaczy że trzeba użyć siły 6 żeby pancerz był na 3+ ? Jak w starych edycjach Warhammera ?:)


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 23, 2015 09:28 AM
Reply with quote

Apok wrote:
Witam,
quidamcorvus wrote:
Można ale wynik 1 oznacza niepowodzenie.
To znaczy że trzeba użyć siły 6 żeby pancerz był na 3+ ? Jak w starych edycjach Warhammera ?:)
Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 23, 2015 01:02 PM
Reply with quote

Próbował ktoś kiedyś grać bez krytycznych fartów i niefartów ?

Tzn 1 to nie zawsze porażka oraz 6 to nie zawsze sukces itp ?

W takim wypadku pancerz na 0+ zawsze by chronił przed trafieniem z siła 3 itp tak samo z US 6+ ujemnych modyfikatorów zawsze byśmy trafiali. Ciekawi mnie czy ktoś ma jakieś doświadczenia z takimi zasadami.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 23, 2015 02:02 PM
Reply with quote

Gramy teraz na 2k6 i jest lepiej Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 23, 2015 07:17 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Są też bandy z którymi gra dla ciebie sensu nie ma via Ogry albo Niziołki.

Tłumaczę:
Niziołki złożone na strzelaniu zrobią ci przysłowiowy Holocaust na szybkości.
Ogry z byczą szarża przeciw T3 zrobią z ciebie marmoladę.
Middenheim z maksymalna ilościa piechoty z halabardami np tez może być dla ciebie zabójczy ( S5 ).

Sorry, że dopiero teraz, ale miałem trochę zapiernicz.
Nie jest aż tak źle.

Z niziołkami nie grałem - na papierze nie wygląda to źle - można ich bić z dystansu - gorzej znoszą ostrzał, nie są tak mobilne jak HE - czyli bieganie i ostrzeliwanie. Jakby ich obsiąść szarżą, to też da się bidoków namordować. Gorzej, że mogą mieć ogra - bo to zawsze wtopa.

Ogry - tak, to już problem jakich mało - tu grałbym po chamsku - zamelinować sie na wyższych piętrach i prowadzić odstrzał. Nie lubię tak grać, ale w polu Ogry rozjadą GE na momencie.

Middenheim - a tu całkiem spoko. Na halabardach nie jest aż tak strasznie - gorzej na dwóch broniach, bo atak z S4 i tak boli, a do tego jeszcze drugi z S3. Tzn. jasne, halabardy też są spoko... ale tu najważniejsze - HE są od middenheimu szybsi, a długie łuki na bliski dystans prują jak miło. Walka z Middenheimem jest trochę jak z Grasantami - po prostu nie daj się wciągnąć do walki wręcz, a będzie dobrze.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb paźdź 24, 2015 06:23 AM
Reply with quote

QC w nowym wydaniu RB należałoby doprecyzować kilka spraw związanych z modelem pojmanym przez inną bandę. Bo nigdzie w obecnym nie jest to napisane. Gdzieś kiedyś udzielałeś odpowiedzi na te pytania ale nie zostało to przeniesione na karty RB.
1. Pojmany model nadal wlicza się do limitu modeli.
2. Jest liczony do prestiżu.
Itd.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb paźdź 24, 2015 11:23 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
QC w nowym wydaniu RB należałoby doprecyzować kilka spraw związanych z modelem pojmanym przez inną bandę. Bo nigdzie w obecnym nie jest to napisane. Gdzieś kiedyś udzielałeś odpowiedzi na te pytania ale nie zostało to przeniesione na karty RB.
1. Pojmany model nadal wlicza się do limitu modeli.
2. Jest liczony do prestiżu.
Itd.
Liczy się tak samo jak model opuszczając potyczkę.
Dopisze to do podręcznika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb paźdź 24, 2015 12:37 PM
Reply with quote

A nie wystarczy doprecyzować zapisu w paragrafie
Quote::
Prestiż drużyny:
Każda kompania posiada swój PRESTIŻ DRUŻYNY – im wyższa wartość notowań tym większy respekt budzi drużyna. PRESTIŻ DRUŻYNY to zwykle liczba służących w szeregach kompanii modeli pomnożona przez 5, plus zebrane przez modele Punkty Doświadczenia. Ponadto WIERZCHOWCE zwiększają notowania o +5 punktów, z kolei DUŻE CELE takie jak Ogry o kolejne +20 punktów, a POTWORY o następne +50 punktów. Z kolei MACHINY zwiększają notowania o +25 punktów, zaś każdy MAGICZNY PRZEDMIOT o dodatkowe +5 punktów. Na PRESTIŻ DRUŻYNY wpływ ma także posiadane przez drużynników wyposażenie i tak za każde 10 zk które wart jest posiadany przez kompanię EKWIPUNEK (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK) notowania drużyny zwiększają się o +1 punkt, w przypadku przedmiotów Rzadkich pod uwagę należy wziąć cenę podstawową.
Ponadto, należy pamiętać, szczególnie w przypadku rozgrywania kampanii, że do Prestiżu Drużyny wlicza się także notowania tych modeli, które przeżyły potyczkę, a które w wyniku odniesionych ran lub POJMANIA nie mogą wziąć udziału w kolejnej rozgrywce.
Należy zauważyć, że PRESTIŻ DRUŻYNY, wraz ze wzrostem doświadczenia oraz rekrutacją lub śmiercią niektórych postaci, zmienia się po każdej potyczce.
Question Mysli


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb paźdź 24, 2015 12:43 PM
Reply with quote

Ok może tak być. Wcześniej nie było Razz

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 39 40 41 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
36 quidamcorvus 1356 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 15, 2018 06:56 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1966 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14766 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70222 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135055 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy