Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Pimp my ride...
[Warsztat] Pimp my ride...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Pimp my ride...
Posted: Sb list 14, 2015 03:54 PM
Reply with quote

QC w swoim ostatnim raporcie bitewnym pokazał nam, że machiny wojenne są w czasie rozgrywek w Warheim FS mocno niedoceniane i mało kto kupuje zaprzęgi/rydwany/żyrokoptery do swojej drużyny.

A szkoda.

Bo to i modelarsko można się wyżyć i przeciwnika pognębić Smile

U nas machinami zdarza nam się grać dość często, a gra z użyciem rydwanu wymusza wymyślenie nowych taktyk i szukania schronienia na piętrach, kombinowania jak by tu wraży pojazd uszkodzić i samemu łupy zdobyć.

Przy okazji pojawiła się propozycja, by takowe pojazdy móc tiunningować - rozbudowywać znaczy.

Jak miałoby to wyglądać? Podobnie jak z ostrzami dla rydwanu, czyli rekrutując pojazd możemy od razu dokupić jedno ulepszenie, a w każdej kolejnej sekwencji po potyczce moglibyśmy, o ile Ranald będzie sprzyjał i zk nam nie zabraknie, dokupować kolejne ulepszenia.

I tutaj od razu dwie opcje ograniczenia ilości ulepszeń.
- Pierwsza to sztywne ograniczenie do na przykład 3 ulepszeń.
- Drugie to brak górnej granicy ulepszeń ale koszt każdego kolejnego ulepszenie będzie większy. Na przykład 1 tiunning kosztuje 25 zk, drugi 50 zk, trzeci 75 zk, czwarty 100 zk itd.

A co by można dokupić?

Proszę bardzo, mam kilka propozycji:
Ambona myśliwska:
Taka wieżyczka jak w reiklandzkim zaprzęgu QC.
Wybrany przez gracza model bohatera, który przebywa w pojeździe otrzymuje w fazie strzelania modyfikator +1 do testu trafienia, ponadto zasięg broni dystansowej zostaje zwiększony o +6”.

Ostrza:
Ostrza na kołach, podnoszą SIŁĘ trafienia pojazdem o +1.

Wmocniona kostrukcja:
Modele machin o wzmocnionej konstrukcji, które zostały Wyłączone z akcji zostają bezpowrotnie zniszczone, jeśli w czasie rzutu K6 na poważne obrażenia, na kostce wypadnie wynik 1. Wynik 2 lub 4 oznacza, że uszkodzenia są na tyle poważne, że ich naprawa zajmie trochę czasu a machina opuszcza kolejną potyczkę, zaś wynik 5+ oznacza, że uszkodzenia były powierzchowne i machina jest gotowa do następnej rozgrywki.

Szpital polowy:
Jeżeli szpital bojowy brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może przerzucić wynik MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY w rzucie na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla jednego dowolnego Wyłączonego z akcji! bohatera lub stronnika, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.

Pancerny:
Solidna konstrukcja zapewnia rydwanowi Ochronę Pancerza na 3+. Ponadto, dzięki solidnej konstrukcji modele woźnicy i pasażerów otrzymują premię +3 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 4+ jeśli nie posiadają PANCERZA.

Oczywiście to nie jest kompletna lista.

Co wy na to?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Sb list 14, 2015 09:19 PM
Reply with quote

Na scribd.com, na konto QC wrzuciłam plik PDF z propozycją zasad.

Na razie to wersja WIP, w której umieściłam 10 propozycji ulepszeń.

Plik będę edytować w miarę postępu prac nad zasadami.

Wszelkie uwagi mile widziane Smile

ZOBACZ


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Pn list 15, 2015 09:57 PM
Reply with quote

Skończyłam wersję 1.0 zasad ulepszenia pojazdów. Poniżej możecie zapoznać się z efektami mojej pracy.

Zasady w wersji PDF dostępne są także na scribd.com.

Przy okazji zmieni się nieco brzmienie zasady machina wojenna:

Modele ze zdolnością specjalną MACHINA WOJENNA podlegają następującym zasadom:
- Machiny wojenne podlegają zasadzie specjalnej ŁATWOPALNY.
- Naprawa i konserwacja MACHIN WOJENNYCH wymagają sporych nakładów finansowych. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! model MACHINY WOJENNEJ liczony jest podwójnie.
- Wytrzymała konstrukcja zapewnia MACHINIE WOJENNEJ Ochronę Pancerza na 3+. Ponadto, w przypadku pojazdów dzięki solidnej konstrukcji modele woźnicy i pasażerów otrzymują premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiadają PANCERZA.
- Model MACHINY WOJENNEJ podlega działaniu zaklęć i efektom magicznym skierowanym właśnie przeciwko machinom wojennym.
- Stronnicy podlegający zasadzie specjalnej MACHINA WOJENNA nigdy nie zdobywają doświadczenia.



Ulepszenia machin wojennych:
Rydwany i powozy towarzyszące kompanii zapewniają zarówno komfort podróżowania jak i są widocznym znakiem zamożności zbrojnej drużyny. W trakcie rekrutacji kompanii DOWÓDCA może wyposażyć swoją drużynę w podstawowy model MACHINY WOJENNEJ. Z czasem zamożne drużyny mogą doposażyć użytkowane pojazdy dostosowując je do własnych potrzeb i wymagań pola bitwy.

DOWÓDCA może kupować kolejne ulepszenia dla MACHIN WOJENNYCH zgodnie z zasadami podanymi na początku ROZDZIAŁU XV: EKWIPUNEK, jednak każde ulepszenie w jakie zostanie wyposażona MACHINA WOJENNA będzie zmniejszać ŁADOWNOŚĆ pojazdu.

Zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XIX: RYDWANY & POWOZY RYDWANY mogą przewozić woźnicę i do 2 pasażerów wielkości człowieka lub mniejszych, a POWOZY do 7 pasażerów wielkości człowieka lub mniejszych (na MACHINĘ WOJENNĄ nie może zatem wejść model na podstawce 40x40 mm i większej) lub odpowiednio do 2 lub do 7 SKRZYŃ ŁADUNKU, zaś każde ulepszenie zmniejsza maksymalną ilość przewożonych pasażerów i SKRZYŃ ŁADUNKU o -1.

RYDWAN może zostać wyposażony w 2 ulepszenia, zaś POWÓZ można ulepszać aż 5 razy.

Beczkowóz:
Beczkowozy, zwane na południu Imperium cysternami towarzyszą zwykle oddziałom zawodowych żołnierzy i najemników. Zwykle zbrojni wożą w solidnych, dębowych beczkach zapasy piwa lecz zdarza się, że zamożniejsze kompanie wyposażone są w cysterny wypełnione mocną, kislevską wódką.

UWAGI: Modele służące w drużynie, która posiada wypełniony wódką beczkowóz, w trakcie potyczki mogą przerzucić nieudany test STRACHU i GROZY. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto, modele automatycznie zdają testy SAM W WALCE.
CENA: 25+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 6.

Dodatkowe zwierzęta pociągowe:
Doświadczeni woźnice doskonale zdają sobie sprawę, że zwierzęta pociągowe zaprzęgnięte w przeciążony pojazd szybko się zmęczą, a podróż znacznie się wydłuży. Dlatego bogaci drużynnicy często wyposażają machiny wojenne w dodatkową parę zwierząt pociągowych słusznie rozumując, że cztery konie zmęczą się później niż dwa.

UWAGI: Woźnica powożący machiną wojenną zaprzęgniętą w dodatkowe ZWIERZĘTA POCIĄGOWE może zignorować kary do SZYBKOŚCI wynikające z obciążenia pojazdu (zobacz paragraf RUCH RYDWANÓW & POWOZÓW w ROZDZIALE XIX: RYDWANY & POWOZY).
CENA: 30+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.

Kuchnia polowa:
Dobrzy dowódcy wiedzą, że na polu bitwy jedzenie, a zwłaszcza dobre jedzenie, często ma większe znaczenie dla morale wojowników niż obietnica żołdu czy łupów. Kompanie, które mają na swoim wyposażeniu kuchnię polową zwykle nie narzekają na brak nowych ochotników, a walczący w szeregach drużyny wojownicy zwykle chętniej stają do walki z wrogiem czyhającym na przygotowywany w kotle obiad.

UWAGI: Limit modeli kompanii, której DOWÓDCA posiada kuchnię polową zostaje zwiększony o +1 (należy jednocześnie zauważyć, że liczba modeli w kompanii nie może przekroczyć 20 postaci).
CENA: 30+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.

Kufer Mocy:
Zdarza się, że magowie walczący w szeregach zamożnych kompanii otrzymują do dyspozycji pojazdy wyposażone w kufer moce. Podobno ta bogato zdobiona, okuta pasami ołowiu skrzynia zdolna jest uwięzić w swoim wnętrzu Wiatry Magii z których czarownicy splatają swe zaklęcia.

UWAGI: Na koniec każdej fazy magii (własnej i przeciwnika), MAG może pobrać maksymalnie trzy niewykorzystane Kostki Mocy/Rozproszenia i przechować je w Kufrze Mocy. Na początku następnej fazy magii (własnej i przeciwnika) należy wykonać rzut K6. Jeżeli wynik rzutu jest równy bądź większy od liczby przechowywanych Kostek Mocy/Rozproszenia, bohater może dodać je do puli Kostek Mocy/Rozproszenia. Kostki przepadają, jeżeli rezultat rzutu jest mniejszy niż liczba przechowywanych kostek.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.

Ostrza na kołach (tylko rydwan):
Długie kosy zamontowane na kołach rydwanu znacznie zwiększają skuteczność bojową pojazdu, a woźnica powożący machiną wojenną może niczym żniwiarz żnąc zastępy swych wrogów.

UWAGI: W przypadku, gdy pojazd wyposażony jest w ostrza na kołach, SIŁA trafienia MACHINY WOJENNEJ podnosi się o +1.
CENA: 20+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 6.

Pancerny:
Okuta stalowymi pasami i żelaznymi ćwiekami machina wojenna zmienia się w prawdziwą twierdzę, która dla wrogów jest równie trudna do zdobycia jak wzniesiony z kamienia bastion.

UWAGI: Pancerna konstrukcja zapewnia machinie wojennej Ochronę Pancerza na 3+. Ponadto, dzięki solidnej konstrukcji modele woźnicy i pasażerów otrzymują premię +3 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 4+ jeśli nie posiadają PANCERZA.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.

Relikwiarz:
Większość wojowników przemierzających bezdroża Starego Świata to ludzie przesądni i wierzący, którzy często zawierzają swój los bogom, a pocieszenia szukają w świętych pieczęciach, pergaminach i symbolach swych patronów. W Imperium niemal wszyscy żołnierze noszą przy sobie różnego rodzaju talizmany, a bogatsze i bardziej wierzące kompanie umieszczają relikwie także na towarzyszących oddziałom machinom wojennym zmieniając je w jeżdżące relikwiarze.

UWAGI: Święte pieczęcie, symbole bogów Starego Świata i pergaminy na których wypisano tajemne wersety skutecznie chronią Relikwiarz przed wrogą magią. Powóz oraz wszystkie modele znajdujące się na pokładzie Relikwiarza otrzymują ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2).
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Skarbonka:
Popularna wśród poborców podatkowych i zamożnych kupców skarbonka to solidnie wykonany pojazd w który wbudowano okutą stalą masywną skrzynię wyposażoną w dobrej jakości zamek. Podobno część skarbonek uzbrojona jest także w śmiertelne pułapki, które mają dodatkowo chronić kosztowności przed niepowołanymi rękami.

UWAGI: Kompania wyposażona w skarbonkę cieszy się sporym bogactwem i szczęściem. Po zakończeniu rozgrywki, jeśli skarbonka nie została Wyłączona z akcji!, w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! kompania traktowana jest tak jakby sprzedała jedną część Łupu! więcej, niż ma to faktycznie miejsce.
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.

Stanowisko strzeleckie (tylko powóz):
Te kompanie, w szeregach których służą strzelcy często posiadają na wyposażeniu powozy wyposażone w stanowiska strzeleckie, które zwykle znajdują się na dachu pojazdu lub w specjalnie wybudowanych w tym celu wieżyczkach. Znajdujący się na podwyższeniu strzelec dysponuje znacznie lepszym polem widzenia niż inni pasażerowie powozu i może razić ze swej broni kryjących się na tyłach wrogich oddziałów przeciwników.

UWAGI: Wybrany przez gracza model bohatera, który przebywa wewnątrz machiny wojennej otrzymuje w fazie strzelania modyfikator +1 do testu trafienia, zasięg broni dystansowej zostaje zwiększony o +6”, a sam oręż zyskuje cechę STRZELEC WYBOROWY. Ponadto, bohater który zajmuje stanowisko strzeleckie, może potroić zasięg w jakim wykrywa ukryte modele.
CENA: 25+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Szpital polowy (tylko powóz):
W trakcie działań wojennych wyposażony w narzędzia chirurgiczne oraz zapas medykamentów jeżdżący na kołach szpital polowy może stanowić o przeżyciu doświadczonych wojowników, którzy bez odpowiedniego zaopatrzenia mogliby zginąć w wyniku odniesionych ran. A mądry dowódca wie, że jeden wiarus jest wart wielokrotnie więcej niż pół tuzina rekrutów.

UWAGI: Dzięki specjalistycznemu wyposażeniu, które została umieszczone na machinie wojennej ranni bohaterowie i stronnicy bardzo szybko dochodzą do zdrowia. Jeżeli szpital polowy brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce można przerzucić wynik MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY w rzucie na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla jednego dowolnego Wyłączonego z akcji! bohatera lub stronnika, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Wzmocniona konstrukcja:
Doświadczeni w bojach dowódcy gotowi są zapłacić dodatkowych złotem za to, by machiny wojenne wykonane zostały z lepszych i trwalszych materiałów. Doskonale bowiem zdają sobie sprawę, że w trakcie kampanii nieliche trudności może sprawić odkupienie zniszczonego rydwanu lub powozu.

UWAGI: Machina wojenna o wzmocnionej konstrukcji, która została Wyłączona z akcji zostaje bezpowrotnie zniszczona, jeśli w czasie rzutu K6 na poważne obrażenia, na kostce wypadnie wynik 1. Wynik 2, 3 lub 4 oznacza, że uszkodzenia są na tyle poważne, że ich naprawa zajmie trochę czasu a machina opuszcza kolejną potyczkę, zaś wynik 5+ oznacza, że uszkodzenia były powierzchowne i machina jest gotowa do następnej rozgrywki.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Co sądzicie? Macie swoje propozycje ulepszeń?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Cz list 19, 2015 07:30 PM
Reply with quote

Napisałem w komentarzu na blogu, żeby podbić statystkę bloga ;). Ale jako, że nie każdy czyta komentarze pod postami to wklejam też tutaj:
Na pewno ciekawe urozmaicenie rozgrywek. Mój problem z powozami w tym momencie to jednak jedna rzecz - łatwo palne i 1/3 wyników na rzut co się stało po wyłączeniu z akcji powoduje, że giną bezpowrotnie. W związku z tym też, większośc bonusów z rozbudowy powozu można uzyskać w inny sposób np. punkty kampanii, magiczne przedmioty itp. które są mniej narażone na utratę wraz z duża zainwestowaną w nie sumą. Moja propozycja na początek, żeby cene wzmocnionej konstrukcji zrównać z beczkowozem. Druga propozycja to może umiejętnośc "cieśla" dla bohaterów, pozwalająca przezrzucić wynik "co się stało" na powozie. Może też jakiś przedmiot w stylu skrzynka z narzędziami o podobnym działaniu. Im więcej szans na uratowanie powozu tym lepiej, osobna tabela na efekt zranienia po potyczce też nie byłaby zła.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Cz list 19, 2015 08:22 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Napisałem w komentarzu na blogu, żeby podbić statystkę bloga ;). Ale jako, że nie każdy czyta komentarze pod postami to wklejam też tutaj:
Odpisałam też pod blogiem, nie QC ma Wink

Findar wrote:
Na pewno ciekawe urozmaicenie rozgrywek. Mój problem z powozami w tym momencie to jednak jedna rzecz - łatwo palne i 1/3 wyników na rzut co się stało po wyłączeniu z akcji powoduje, że giną bezpowrotnie. W związku z tym też, większośc bonusów z rozbudowy powozu można uzyskać w inny sposób np. punkty kampanii, magiczne przedmioty itp. które są mniej narażone na utratę wraz z duża zainwestowaną w nie sumą. Moja propozycja na początek, żeby cene wzmocnionej konstrukcji zrównać z beczkowozem. Druga propozycja to może umiejętnośc "cieśla" dla bohaterów, pozwalająca przezrzucić wynik "co się stało" na powozie. Może też jakiś przedmiot w stylu skrzynka z narzędziami o podobnym działaniu. Im więcej szans na uratowanie powozu tym lepiej, osobna tabela na efekt zranienia po potyczce też nie byłaby zła.

Dzięki za komentarz Findar.

Co do twojej uwagi dotyczącej 1/3 szans na zniszczenie Wyłączonego z akcji! pojazdu to zauważ, że to samo można by powiedzieć o stronnikach typu Ogr, Minotaur czy Smoczy Ogr, które kosztują podobnie lub nawet więcej.

Ponadto z drugiej strony trudniej jest Wyłączyć z akcji! pojazdy, szczególnie powóz który posiada Wt 8 i 4 punkty Żw oraz Ochronę Pancerza 4+. Dlatego uważam, że jeśli już komuś uda się WzA! pojazd, to ta 1/3 szans na zniszczenie jest całkiem sprawiedliwym wynikiem. Ale dzięki za uwagę i chętnie zapoznam się ze zdaniem innych.

A co do 'cieśli', to planuję napisać zasady dla Najemnego Ostrza - Woźnicy, który to posiadałby właśnie podobnie działającą umiejętność do wyuczynia.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Pt list 20, 2015 07:54 AM
Reply with quote

Jedyna wada powozów w tej grze to ich prędkość która jest śmieszna. Np powóz z 7 nizołkami rusza się wolniej niż pojedyńczy niziołek Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Pt list 20, 2015 08:41 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Jedyna wada powozów w tej grze to ich prędkość która jest śmieszna. Np powóz z 7 nizołkami rusza się wolniej niż pojedyńczy niziołek Very Happy
Niziołek z zapasem jedzenia swoje waży Wink Ale dodatkowe zwierzęta pociągowe poradzą sobie z bandą tłustych Niziołków Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Pn list 23, 2015 09:30 AM
Reply with quote

A tak całkiem powaznie to - silnik parowy bym dołożył.

Likwiduje zwierzęta pociągowe, generuje kostki pary ( mechanika jest bo była dla Iron Demona zrobiona ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Pn list 23, 2015 09:46 AM
Reply with quote

Silnik parowy to IMO ciekawa ale zbyt poważna modyfikacja Mysli
Ale czołg parowy jako Postać Dramatu Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Propozycje zasad] Pimp my ride...
Posted: Wt list 24, 2015 10:34 AM
Reply with quote

Czemu zbyt poważna Very Happy ? Jak dla mnie stado niziołkow w wozie napędzanym para z wszelkimi możliwymi ulepszeniami ( poza tym że kosztował by z miliard ) [ jednak nie miliard bo koszt powozu + 250 liczać że dodatkowe zwierzęta pociągowe i silnik parowy kosztowały by tyle samo ]. Mamy silnik, wzmocniona konstukcje, pancerz, stanowisko strzelnicze i kuchnie. Wszystko czego dobry niziołek potrzebuje do szczęścia.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Pimp my ride...
Posted: Śr lip 06, 2016 07:50 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Koksownik:
Wielu zamożnych dowódców wyposaża swoje machiny wojenne w koksowniki, które zmieniają miotane z broni dystansowej pociski w ognisty deszcz.

UWAGI: Nieprochowa broń dystansowa używana przez modele bohaterów i stronników podróżujących MACHINĄ WOJENNĄ zyskuje cechy oręża PŁONĄCY ATAK. Ponadto, MACHINA WOJENNA wyposażona w koksownik wzbudza STRACH w ZWIERZĘTACH.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 8.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20825 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 64227 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5771 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82624 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 346590 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy