Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 42 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 07, 2015 04:31 PM
Reply with quote

witam,
kolejne noobowskie pytanie Wink
po ostatniej potyczce, jeden z moich kadzielników dostąpił zaszczytu otrzymania kadzielnicy i tak: model który nie zda testu WT, leży na glebie, a gdy go dobije jest wyłączony z akcji. a co by było gdyby przeciwny model posiadał 2 Żw?? traci on jedną ranę, czy z automatu wszystkie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 07, 2015 04:53 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
witam,
kolejne noobowskie pytanie Wink
po ostatniej potyczce, jeden z moich kadzielników dostąpił zaszczytu otrzymania kadzielnicy i tak: model który nie zda testu WT, leży na glebie, a gdy go dobije jest wyłączony z akcji. a co by było gdyby przeciwny model posiadał 2 Żw?? traci on jedną ranę, czy z automatu wszystkie?
Nie ma znaczenia ilość posiadanych punktów Żw.
To mordercza broń.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 07, 2015 05:04 PM
Reply with quote

zacnie Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 07, 2015 05:17 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
zacnie Very Happy
Jak dla kogo Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 08, 2015 07:31 PM
Reply with quote

2 pytania:

1. wracając do censerów, napisane jest tak, że każdy model, który styka się z kadzielnicą, testuje WT, ta zasada tyczy się również modele które walczą w drugim szeregu (broń drzewcowa, łogry, fala szczurów)? np:
k - kadzielnik
P - przeciwnik
Pd - przeciwnik w drugim szeregu

Pd
P
K

2. nowy rulebook, nowe bandy, z tej okazji postanowiliśmy zagrac "od nowa". i mam takie pytanie, jeśli rozgrywam nową kampanie i robię nową drużynę to mogę na "dzień dobry" kupic kadzielnicę, czy dopiero po pierwszej potyczce jak uda mi się ją wylosowac?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 08, 2015 07:45 PM
Reply with quote

1. Liczy się tylko bezpośredni kontakt podstawek. Czyli tylko 'pierwszy' szereg.

2. Tak. Broń znajduje się na liście ekwipunku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt grud 11, 2015 11:28 AM
Reply with quote

Myślałem nad Dryadami.
Wymyśliłem kilka aspektów walki tych stworów:
1) Oplątania: -1 atak dla przeciwnika jeżeli posiada więcej niż jeden, lub - 1WW jeżeli posiada jeden atak.
2) Magiczna ochrona 5+ dla Dryady
3) - 1WW +1Ochrona pancerza dla Dryady
4) +1 S - 1 WT dla Dryady

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt grud 11, 2015 11:35 AM
Reply with quote

To nazwij to jeszcze jakoś po elfiemu. Drzewoduch tez?

I prośba przetestujcie scenariusze turniejowe.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt grud 11, 2015 11:41 AM
Reply with quote

Trzeba by im tego leśnego ducha dodać w zasadzie Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 16, 2015 03:24 PM
Reply with quote

Witajcie. Szykując się do złożenia nowej drużyny naszła mnie mała refleksja na temat piętna slaanesha w rydwanie Zbrojnego stada zwierzoludzi.

Modyfikator -1 do CP wydaje się o wiele słabszą opcją od pozostałych.
(Pozostałe opcje to nienawiść dla pasażerów, dodatkowe kostki mocy lub +1 do WT rydwanu).

Moje propozycje:

1. Rydwan naznaczony piętnem Slaanesha szerzy strach

2. Jednostki w 6" od rydwanu na początku fazy walki muszą zdać test CP albo Walczą ostatni

W moich propozycjach raczej chodziło mi o klimat nie o to aby były zbyt OP.

Co o tym sądzicie?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 16, 2015 10:47 PM
Reply with quote

-1 do CP w promieniu 6" to sporo, szczególnie w połączeniu z zaklęciem Fantasmagoria z Dziedziny Slaanesha. To niedocenione piętno, ale umiejętnie wykorzystane może sporo namieszać na polu bitwy.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz grud 17, 2015 08:49 AM
Reply with quote

Zgodzę, się że to dobre połączenie, ale pozostałe piętna nie potrzebują kombinacji z konkretnym zaklęciem aby okazać się przydatne - zwłaszcza, że to tylko jedno z zaklęć i to niedostępne dla nowo zakładanego oddziału.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz grud 17, 2015 01:36 PM
Reply with quote

Slanesh generalnie ma mega mutacje.

Różne chaotyczne bandy mają swoje mocne i słabe strony.

Khorne - trzaśnięcie z duża siła i duża ilościa ataków
Nurgle - duże WT i dużo ŻW ( które przy odpowiednim rozwoju bardzo szybko możemy przywracać sobie czarem 0 )
Tenczo - mutacje + magia + horrory
Slan - mutacje + wyższa inicjatywa + demonetki

Także no.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 20, 2015 09:33 PM
Reply with quote

A ja mam pytanie odnośnie żyrokoptera, czy bohater który go używa może strzelać po ruchu? albo ze swojej broni albo z kuszy powtarzalnej żyrokoptera?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 20, 2015 09:40 PM
Reply with quote

Tak. O ile broń nie podlega zasadzie specjalnej ruch albo strzał.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 42 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57926 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9387 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115451 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354888 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337821 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 41
_BBOT: 0
Razem: 41
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy