Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
[Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic inkofon - Cz stycz 28, 2016 02:41 PM, Anonymous - Wt marca 15, 2016 03:55 AM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Pt grud 11, 2015 03:12 PM
Reply with quote

Raczej chodzi mi o drabinę i masę ogra/trola czy jego wielkość. Mogą się wspinać ( można by zmienić np że mogą 2 cale bez testu jakiegoś ) także chodzenie po drabinach jest imo bez sensu dla nich względem klimatu.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Sb grud 12, 2015 12:29 PM
Reply with quote

Panowie, ma ktoś pomysł na plakat turniejowe?

PS Do sponsorów dołączył Risuls Extraordinary Market. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Sb grud 12, 2015 12:44 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Panowie, ma ktoś pomysł na plakat turniejowe

Z okładki podręcznika najlepiej IMO.

Ps. Fajnie, ze Ristuls dołączył, lubię te firmę Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Sb grud 12, 2015 12:55 PM
Reply with quote

Źle napisałem:

Quote::
Panowie, ma ktoś pomysł i wykonałby plakat turniejowy.
Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Sb grud 12, 2015 10:23 PM
Reply with quote

Poniżej prezentuję trzeci turniejowy scenariusz. Wszelkie uwagi pożądane.


Naprzód! To priorytet…
Zamknięta w żelaznej skrzyni tajemnica okazała się zaszyfrowaną wiadomością, którą udało się odczytać dzięki kluczom znalezionym w tajnej skrytce zamkniętej w stacji pocztowej. Powiadają, że zakodowany tekst okazał się trudną do zrozumienia mapą, a właściwie zbiorem wskazówek które równie dobrze mogły prowadzić na rynek w Oldenlitz, nieopodal świątyni Sigmara Młotodzierżcy jak i na obrzeża miasta, do jednej z dzielnic biedoty.

Jednak jak powiadają żyjący w Nuln filozofowie: posiadać wiedzę, nie oznacza, móc z niej korzystać… I stało się tak, że posiadająca tajemnicę drużyna otoczona została przez ciekawych sekretów przeciwników, którzy zastawili pułapkę, gotowi przelać rzekę krwi dla czekającej na śmiałków góry złota.[/i]

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu miejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu miejskiego się nie skończą.

Drużyny:
Drużyna która odnalazła stację pocztową, w trakcie rozgrywania scenariusza Naprzód! To priorytet… jest stroną ‘atakującą’.
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera po której stronie stołu rozstawi swoje modele strona ‘atakująca’. Po czym gracz ‘atakujący’ rozstawia swoją drużynę jako pierwszy, w odległości do 6” od krawędzi stołu. ‘Obrońca’ może wystawić swoje modele w dowolnym miejscu na poziomie stołu w odległości nie mniejszej niż 12” od modeli przeciwnika.

Po rozstawieniu modeli gracz ‘atakujący’ rozdziela losowo pomiędzy należących do drużyny bohaterów 3 znaczniki specjalne, przy czym, na początku rozgrywki, żaden model nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Znaczniki specjalne powinny posiadać taki sam awers zaś rewersy powinny zostać przygotowane w ten sposób, by dwa z nich pokazywały pudło!, zaś trzeci oznaczał trafienie!. Model, który posiada znacznik specjalny nie może BIEGAĆ oraz LATAĆ. Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znacznika specjalnego. Ponadto, model który szarżował, został Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! porzuca znacznik specjalny. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, znacznik specjalny należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.

W scenariuszu Naprzód! To priorytet… nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Potyczkę rozpoczyna drużyna ‘atakującego’ gracza.

Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest przetransportowanie znacznika specjalnego oznaczającego trafienie! do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia. Za każdym razem, gdy niosący znacznik specjalny model bohatera wejdzie do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia należy odkryć niesiony przez model znacznik specjalny. Wynik trafienie! oznacza, że model dostarczył właściwą wiadomość, a gra kończy się zwycięstwem drużyny w szeregach, której służy bohater.

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub model bohatera zdoła umieścić znacznik specjalny oznaczający trafienie! w przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefie rozstawienia. W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia to znacznik specjalny oznaczający trafienie! zostaje odkryty przez przeciwnika.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za dostarczenie wiadomości. Każdy bohater, który przetransportuje znacznik specjalny oznaczający pudło! do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia otrzymuje dodatkowe +1 PD.
+2 za dostarczenie wiadomości priorytetowej. Każdy bohater, który przetransportuje znacznik specjalny oznaczający trafienie! do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia otrzymuje dodatkowe +2 PD.

Ponadto, po zakończeniu potyczki należy wykonać rzut K6 za każdy odkryty przez modele znacznik specjalny oznaczający pudło!. Wynik 4+ oznacza, że zdobyte informacje zwiększają ilość odnalezionych przez kompanię w fazie eksploracji Łupów! o +1.

Punktacja turniejowa:
+60 MP za odkrycie znacznika specjalnego oznaczającego trafienie!.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.
+8 MP (maksymalnie +24 MP) za przetransportowanie znacznika specjalnego do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Śr stycz 06, 2016 11:18 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Sb grud 12, 2015 11:57 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Źle napisałem:

Quote::
Panowie, ma ktoś pomysł i wykonałby plakat turniejowy.
Razz

Niestety ale nie posiadam jakichkolwiek zdolności i umiejętności w tym zakresie Sad

Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Pn grud 13, 2015 01:00 AM
Reply with quote

Parę pytań odnośnie 3 scenariusza. Gdybym model niosący znacznik zostanę wyłączony z akcji znacznik pozostaje tam gdzie padł bohater? Na jakich zasadach podnosimy ten znacznik i jak można co przekazywać między bohaterami(jeśli mozna).
I jeśli dobrze rozumiem założenia to jeśli obrońca podniesie znacznik i przeniesie go do strefy rozmieszczenia przecieleglej do strony atakującego to zostaje zwycięzca?
Wybacz tyle pytań.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Pn grud 13, 2015 04:56 AM
Reply with quote

Znacznik specjalny działa na tych samych zasadach co znaczniki kosztowności, czy też znaczniki z drugiego scenariusza.

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Pn grud 14, 2015 11:41 AM
Reply with quote

Prośba do bloggerów.

Jeśli prowadzicie bloga na bloggerze to poniżej, w spojlerze, znajduje się kod postu w wersji html, traktujący o turnieju. Opublikujcie go na swoich blogach pod tytułem:

Piekło pocztowe... - Turniej Warheim FS w klubie Inny Wymiar w Katowicach

W zakładkach wpisując: Turniej Warheim FS, Warheim FS, itp.


SPOILER! Click here to read.

I lista sponsorów, którzy na dzień dzisiejszy zdecydowali się ufundować nagrody.
[img][/img]


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pt grud 18, 2015 10:31 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Pn grud 14, 2015 12:02 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Prośba do bloggerów.

Jeśli prowadzicie bloga na bloggerze to poniżej, w spojlerze, znajduje się kod postu w wersji html, traktujący o turnieju. Opublikujcie go na swoich blogach pod tytułem:

Piekło pocztowe... - Turniej Warheim FS w klubie Inny Wymiar w Katowicach

W zakładkach wpisując: Turniej Warheim FS, Warheim FS, itp.


SPOILER! Click here to read.

I lista sponsorów, którzy na dzień dzisiejszy zdecydowali się ufundować nagrody.

Will do.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Wt grud 15, 2015 10:21 PM
Reply with quote

Poniżej prezentuję czwarty turniejowy scenariusz. Wszelkie uwagi pożądane.


Podwójny agent
Bogowie Chaosu po raz kolejny przesunęli figury na szachownicy, zmieniając rozkład sił zmagających się na polu bitwy śmiertelników. Oto bowiem wiadomość, którą z takim trudem udało się wydobyć z żelaznej skrzyni i wydrzeć z rąk przeciwników okazała się niepełna. Niekompletna mapa powstała na podstawie zebranych informacji miast prowadzić do celu wzbudzała jedynie złość u wściekających się z bezsilności dowódców.

Jednak Mroczne Potęgi miały swój własny plan. I stało się tak, że ci którzy sprzedali swą lojalność za garść złotych koron okazali się jedynie pionkami w rękach szalonych szachistów, pionkami których zadaniem było ulec potężniejszym od siebie figurom.

Przepatrywacze towarzyszący zbrojnym wypatrzyli pośród ruin leżącej na obrzeżu Oldenlitz dzielnicy biedoty trzech dezerterów, którzy otoczeni przez wrogie kompanie usiłowali wydostać się z pola bitwy i zachować dla siebie zdobyte podczas kampanii informacje…


Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Na środku pola bitwy należy pozostawić pusty plac o średnicy około 5” lub umieścić element terenu miejskiego reprezentujący rynek. Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu miejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu miejskiego się nie skończą.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić na poziomie stołu w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.

Następnie na środku stołu należy umieścić 3 modele reprezentujące dezerterów, którzy przed rozpoczęciem rozgrywania scenariusza Stacja pocztowa opuścili szeregi swoich drużyn. Następnie gracze rozdzielają losowo pomiędzy dezerterów 3 znaczniki specjalne, przy czym, na początku rozgrywki, żaden model dezertera nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Znaczniki specjalne powinny posiadać taki sam awers zaś rewersy powinny zostać przygotowane w ten sposób, by dwa z nich pokazywały pudło!, zaś trzeci oznaczał trafienie!. Modele dezerterów poruszają się o 4” w losowo określonym kierunku na początku rundy przed turą pierwszego z graczy.

W scenariuszu Podwójny agent nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest pojmanie przekradających się pośród ruin dezerterów i przetransportowanie wraz ze znacznikami specjalnymi do własnej strefy rozstawienia gracza. Za każdym razem, gdy niosący znacznik specjalny model dezertera wejdzie do własnej strefy rozstawienia gracza należy odkryć niesiony przez model znacznik specjalny. Wynik trafienie! oznacza, że pojmany został podwójny agent, a gra kończy się zwycięstwem drużyny która schwytała szpiega.

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub model podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! zostanie przetransportowany do własnej strefy rozstawienia gracza. W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia to model podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! zostaje pojmany przez przeciwnika.

Dezerter może zostać pojmany przez dowolnego bohatera, który na końcu fazy ruchu znajdzie się w odległości do 1” od modelu. Bohater, który eskortuje dezertera nie może biegać oraz LATAĆ. Należy zauważyć, że bohaterowie nie mogą przekazywać sobie dezerterów. Ponadto, bohater który szarżował, został Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! porzuca dezertera. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, dezerter porusza się o 4” w losowo określonym kierunku na początku rundy przed turą pierwszego z graczy.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za pojmanie dezertera. Każdy bohater, który przetransportuje dezertera niosącego znacznik specjalny oznaczający pudło! do własnej strefy rozstawienia gracza otrzymuje dodatkowe +1 PD.
+2 za pojmanie podwójnego agenta. Każdy bohater, który przetransportuje podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! do własnej strefy rozstawienia gracza otrzymuje dodatkowe +2 PD.

Drużyna, która pojmała podwójnego agenta w kolejnej potyczce jest ‘obrońcą’.

Ponadto, po zakończeniu potyczki należy wykonać rzut K6 za każdy odkryty przez modele znacznik specjalny oznaczający pudło!. Wynik 3+ oznacza, że zdobyte informacje zwiększają ilość odnalezionych przez kompanię w fazie eksploracji Łupów! o +1.

Punktacja turniejowa:
+60 MP za pojmanie lub przetransportowanie podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! do własnej strefy rozstawienia gracza.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.
+8 MP (maksymalnie +24 MP) za przetransportowanie dezertera do własnej strefy rozstawienia gracza.


Lista opublikowanych do tej pory scenariuszy:
- Żelazna skrzynia
- Stacja pocztowa
- Naprzód! To priorytet...
- Podwójny agent


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn grud 28, 2015 10:52 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Śr grud 16, 2015 10:40 PM
Reply with quote

Do sponsorów turnieju dołączył HobbyZone.



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Cz grud 17, 2015 02:12 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Do sponsorów turnieju dołączył HobbyZone.

Grubo Smile Brawo


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Cz grud 17, 2015 05:53 PM
Reply with quote

Odnośnie ostatniego scenariusza:
O ile dobrze rozumiem, po Stacji pocztowej ucieka mi jeden model, natomiast w Podwójnym agencie mam mieć trzech dezerterów?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...
Posted: Cz grud 17, 2015 06:00 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Odnośnie ostatniego scenariusza:
O ile dobrze rozumiem, po Stacji pocztowej ucieka mi jeden model, natomiast w Podwójnym agencie mam mieć trzech dezerterów?
Tak. W drugim scenariuszu tracisz jednego stronnika.
W czwartym scenariuszu występuje 3 dezerterow. Ale... Grać przeciwko sobie mogą zarówno dwaj gracze którzy w drugim scenariuszu stracili stronnikow jak i dwaj gracze którzy nie stracili żadnych modeli dezerterow. Stąd symboliczną liczba 3 oznaczające dezerterow w całej kampanii.

I właśnie z uwagi na powyższe musiałem zrezygnować z pierwotnego pomysłu i podziału na broniący atakujący. I zastosować występujące w scenariuszu rozwiązanie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 52671 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7213 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 8261 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7943 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7605 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 26
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy