Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Errata do 0.75
Errata do 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Cz list 12, 2015 10:41 PM
Reply with quote

Quote::
Przejęcie szarży:
Przejęcie szarży jest jednym z wyjątków do porządku obowiązującego w czasie rundy. Umożliwia graczowi, po spełnieniu wymienionych poniżej warunków, działania w czasie tury przeciwnika.
Jeżeli jeden ze sprzymierzonych modeli, niezwiązany walką wręcz, stoi pomiędzy modelem szarżującym a szarżowanym w odległości do 2” od trasy szarży to na życzenie gracza może próbować przejąć szarżę. Aby przejąć szarżę model musi spełnić następujące warunki:
- model sam nie może być szarżowany,
- model musi znajdować się w STREFIE PRZEJĘCIA,
- szarżujący musi znajdować się w polu widzenia modelu
- postać musi wykonać udany test I,
- w przypadku, gdy wykonujący akcję szarża model przeciwnika budzi STRACH lub GROZĘ, postać wyznaczona do przejęcia szarży musi wykonać także test STRACHU. Niepowodzenie oznacza, że postać przestraszyła się wroga i nie rusza się z miejsca. W przypadku, gdy to model wyznaczony do przejęcia szarży budzi STRACH lub GROZĘ, należy dostawić modele do siebie i wykonać (jeśli zachodzi taka konieczność) test STRACHU dla postaci która szarżowała, tak jakby to ona była celem szarży.
- bez względu na wynik testu STRACHU w najbliższej fazie walki wręcz model wykonujący akcję szarża jest traktowany jako szarżujący, a model przejmujący szarżę jako cel szarży.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 0.75
Posted: Cz grud 10, 2015 10:27 PM
Reply with quote

Quote::
Znacznik kosztowności:
W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM FS reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez modele już w trakcie rozgrywania potyczki.
Jeśli w scenariuszu nie napisano inaczej znaczniki kosztowności mogą zostać podniesione w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Model nie może podnieść znacznika kosztowności jeżeli w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii lub fazie strzelania, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.
Postać, która podniosła znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób.
Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności za wyjątkiem umieszczenia znacznika w przystosowanej do transportu SKRZYŃ ŁADUNKU odpowiedniej MACHINIE WOJENNEJ. Dowolny model, który w trakcie rozgrywania potyczki zdobył znaczniki kosztowności, może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz sprzymierzonej MACHINY WOJENNEJ. Każdy znacznik kosztowności złożony w MACHINIE WOJENNEJ traktowany jest jak jedna SKRZYNIA ŁADUNKU. Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych znaczników kosztowności nawet w przypadku przegrania potyczki.
Z kolei, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test, Uciekający! model zachowuje znaczniki kosztowności. W przypadku Wyłączenia z akcji! modelu MACHINY WOJENNEJ znaczniki kosztowności tracone są automatycznie.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! modelu lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 0.75
Posted: Śr grud 23, 2015 08:09 PM
Reply with quote

UPORCZYWOŚĆ: Model w biegu jest nieustępliwy niczym następujące po sobie pory roku, a jego pochód jest praktycznie nie do powstrzymania. Model może biec, nawet jeśli wróg znajdzie się na tyle blisko, by powstrzymać bieg, model niesie znacznik kosztowności lub zabraniają tego efekty pogody.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 0.75
Posted: Pn grud 28, 2015 09:24 PM
Reply with quote

OCHRONNE TATUAŻE: Krasnoludzcy Pogromcy zdobią ciała tatuażami, amuletami i wojennymi barwami. Ich wiara w owe symbole jest tak silna, że Khazadzi uzyskują Magiczną Ochronę na 6+.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Wt grud 29, 2015 12:43 PM
Reply with quote

Pobrałem właśnie wersję WIP i nie zmieniłeś z powrotem wartości ŻW dla bohaterów.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Wt grud 29, 2015 12:45 PM
Reply with quote

A co miałem zmienić?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Wt grud 29, 2015 12:49 PM
Reply with quote

Są o jeden większe, a z wypowiedzi graczy wynikało, że się to im nie podoba. Wampir z 3 ŻW to średnia przyjemność. I nie mów mi, że można go obskoczyć kilkoma chłopkami. To jest przegięcie. Już lepiej wprowadzić zasadę, że jeżeli zginie dowódca to można go odkupić po k3 +1 turach. Niektórzy tak grają.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Wt grud 29, 2015 02:33 PM
Reply with quote

Wampir z 3 Żw, a taki Ogr Łowca z 4 Żw. I nie jest to takie straszne, jak się wydaje.

Za to 2 Żw na zwykłych dowódcach cieszy. Gramy tak od dłuższego czasu i nie ma jakiś większych przegięć.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Wt grud 29, 2015 04:12 PM
Reply with quote

To postaw sobie zwykłego dowódcę przeciwko wampirowi albo łowcy i poturlaj kostkami.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 0.75
Posted: Wt grud 29, 2015 06:12 PM
Reply with quote

Porównaj sobie cenę dowódców. Za cenę wampira lub łowcy wystawiam 2 lub 3 innych dowódców i wtedy mogę pokusa kostkami Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Dwie Wieże. 13 quidamcorvus 7400 [Errata] do wersji Dwi...
 Wt sierp 27, 2019 09:02 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 11750 [Errata] do wersji Ksi...
 Pn May 13, 2019 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] ...do wersji...
...Ostatnia faktoria.
4 quidamcorvus 4326 Re: [Errata] ...do wer...
 Pn stycz 20, 2019 12:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Przeklęty Szczurołap. 0 quidamcorvus 4126 Errata do Przeklęty S...
 Pn czerw 10, 2018 04:21 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 6824 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 02:58 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 41
_BBOT: 0
Razem: 41
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy