Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

1 2 3 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 16, 2016 06:14 PM
Reply with quote

Nowa edycja - nowy wątek.

Zapoznaliście się już z edycją 2k6? Najwyraźniej tak, bo niektórzy już nadsyłają swoje propozycje zmian Wink

Ale na razie plany na przyszłość:

- Po pierwsze dokończyć pisanie zasad dla kompanii Fimirów.
- W planach jest także napisanie zasad dla: Banitów z Księstw Granicznych, Karawany z Arabii, Konkwistadorów z Estalii, Zielonoskórych Piratów, Nieumarłego legionu Liczmistrza i Karnawału Chaosu (z pięcioma znakami Chaosu).
- Napisać zasady dla kilku kolejnych Postaci Dramatu.

Więc roboty jest jeszcze sporo.

W wy macie jakieś pytania/uwagi/spostrzeżenia?


_________________

Last edited by quidamcorvus on Sb stycz 20, 2018 06:45 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 17, 2016 01:42 PM
Reply with quote

Mam pytanie odnośnie zasady "Zbrojny po Zemby". Czy postać może z niej korzystać tylko jeśli ma dwa Rembaki i broń wielką? Czy można ją stosować jeśli np. uzbroimy Debeściaka, albo Herszta w broń wielką i np dowolne dwie bronie ręczne?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 17, 2016 01:57 PM
Reply with quote

Tylko jeśli ma dwa rembaki i broń wielką.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 22, 2016 10:09 PM
Reply with quote

jeszcze jedno pytanie, jak nie uda mi się wykonać mechanizmu inżynierem krasnoludzkim to ponoszę koszt mechanizmu ? I jest jakiś sposób żeby poprawić zdolność robienia mechanizmów? chodzi mi o to czy da się lepiej jak na 4+. Ciężko zrobić fajny przedmiot u krasnoludów Sad inne bandy rzucą na dostępność i jak się uda to kupują, nie ma ryzyka utraty funduszy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 22, 2016 10:10 PM
Reply with quote

Tracisz.
Dlatego najlepiej jako pierwszy wykonać mechanizm/runę szczęścia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 22, 2016 10:27 PM
Reply with quote

a inżynier może dawać swoje US obsłudze np. balisty?

i ostatnie pytanie czy jeśli żywotność modelu spadnie do 0 w wyniku obrażeń zadanych przez działo, balistę itd. to model zostaje automatycznie wyłączony czy rzuca na tabele efektów zranienia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt stycz 22, 2016 10:34 PM
Reply with quote

Tak, może wspomagać drużynę obsługi.

Tak, rzucasz na tabelę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 23, 2016 02:30 PM
Reply with quote

Najemne ostrza dodają tylko podaną wartość prestiżu? czy jeszcze dolicza się ich ekwipunek, doświadczenie itd? np. Ogr ochroniarz daje +22 prestiżu trzeba doliczyć do tego jeszcze 20 za Duży cel ? Albo Ogniomistrz daje +42 doliczamy do tego jeszcze + 25 za machinę wojenną ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 23, 2016 02:49 PM
Reply with quote

Doliczasz tylko wartość podaną w opisie najemnego ostrza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 30, 2016 12:24 PM
Reply with quote

jeżeli szarżuje na przeciwnika i jestem uzbrojony w pistolet, mam prawo strzelić dzięki zasadzie 'bezpośredni strzał'. i tak, normalnie pistolet ma S4 + AP, ale podczas szarży mam jeszcze dodatkowe -1 do save-a, czy to się normalnie sumuje? przeciwnik ma w tym przypadku -3 do save-a (S4 , AP oraz -1Save)?
i jeszcze jedno, gdy już dojdzie do walki muszę bić się tym pistoletem, czy mogę wybrać sobie inną broń np halabardę?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 30, 2016 12:28 PM
Reply with quote

Podczas szarży masz +1 do trafienia, nie ma -1 do OP.
Nie możesz zmienić broni, używasz pistoletu tak jak pałki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 30, 2016 12:43 PM
Reply with quote

tak-tak, wiem, że podczas szarży mam +1 do 'to hit'
chodzi mi o poniższy przypadek

"Bezpośredni strzał:
Model uzbrojony w załadowaną broń dystansową posiadającą cechę oręża BEZPOŚREDNI
STRZAŁ oraz BROŃ RĘCZNĄ może wystrzelić z broni dystansowej w trakcie szarży. Model
otrzymuje dodatkowy +1 ATAK, który ma SIŁĘ broni dystansowej oraz dodatkowy,
kumulatywny modyfikator -1 do Ochrony Pancerza, odzwierciedla to impet z jakim
pocisk uderza w szarżowanego wroga. Należy zauważyć, że BEZPOŚREDNI STRZAŁ
przysługuje jedynie w trakcie szarży. Ponadto, jako podstawę testu trafienia należy użyć
współczynnika WW postaci, a udane trafienie może zostać sparowane zgodnie z
zasadami podanymi w paragrafie PARUJĄCY."

rozumiem, że mam dodatkowy atak, w tym przypadku jak korzystam z pistoletu, to mam 1 atak z S4 oraz z racji ze broń prochowa AP, oraz dodatkowe -1 do save-a z powyższej zasady, czyli -3 do OP, tak?

ok, czyli jak decyduje się na 'bezpośredni strzał' to muszę bić pistoletem.


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 30, 2016 12:44 PM
Reply with quote

Ok. Rozumiem. Tak przeciwnik ma -3 do OP.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb stycz 30, 2016 12:46 PM
Reply with quote

dzięki Smile


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 04:26 PM
Reply with quote

To ja mam uwagę co do obrażeń krytycznych, dobrze by było zmienić szansę na ich wypadnięcie i dodać dublet piątek. Co o tym myślicie?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile

1 2 3 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58882 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9618 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118143 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349292 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36484 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy