
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM |
Findar
Świadomy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 05:54 PM
|
|
Zgadzam się ze krytyki za bardzo skrojone, po za ty ma wielu czasach zostało ze dają trafienie na 4+ to chyba pozostałość po 1k6?
_________________ diariuszrpg.blogspot.com/
|
|
Back to top
|
|
 |
Grish
Świadomy
Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 06:33 PM
|
|
Rowniez się zgadzam, dodanie dwóch "5" albo 10+ byłoby nie od rzeczy.
_________________ fatlazypainter.blogspot.com
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 07:35 PM
|
|
Findar wrote: |
Zgadzam się ze krytyki za bardzo skrojone, po za ty ma wielu czasach zostało ze dają trafienie na 4+ to chyba pozostałość po 1k6? |
Jeśli chodzi ci magistrze ostrza z czarów nr 11. To trafiają na 4+ i tak ma być.
Jeśli o coś innego to daj namiar.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Krnabrny
Widzący
Joined: May 24, 2014
Posts: 1073
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 09:07 PM
|
|
Np duszek u WE ;]
Nie róbmy sobie żartów ale :
KOROWÓD DZIERZB:
Dzierzby to podłe Licho, które przyjmują najczęściej postać malutkich czerwonoczubych
stworów niesionych na grzbietach czarnych ptaków, choć pojawiają się również jako
sowy o wielkich oczach, w których płonie nieziemskie światło. Inne przyjmują formę
skrzatów, unoszących się na ostrych niczym brzytwa skrzydłach, tudzież maleńkich
rycerzy dosiadających dużych owadów. Poruszają się błyskawicznie i mkną przez
puszczę, by uderzyć we wroga, atakując tętnice i oczy. Niektórzy twierdzą, że potrafią
nawet wnikać w ciała swych ofiar i zaatakować ich żywotne organy i porazić zmysły,
wywołując nieznośny ból, a czasem nawet śmierć.
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje
dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim.
Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 4+ zadając
ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać
& strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.
Brzmi jak bardzo ale to bardzo niesmaczny żart.
Generalnie cała tabelka zranień to niesmaczny żart.
Żeby z siła 1 zranić kogoś z WT 1 potrzebujemy 7+ , potem 8+ na WT 2 i tak dalej.
Żeby trafić kogoś z WS równym potrzebujemy już 8+ ( z jakiegoś dziwnego powodu stare 4+ zmieniło się na odpowiednik 5+ )
To może wprowadźmy 1 tabelkę ?
I dalej uważam że mechanika 2k6 jest z czapy pomysłem tylko komplikującym wszystko co akurat było dobre.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 09:24 PM
|
|
W kilku miejscach zostało jeszcze pozostałości po mechanice K6, na przykład:
Strona 163:
***BYŁO***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.
***JEST***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.
Strona 429
***BYŁO***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy uzyska niemodyfikowalną 5 lub 6 w rzucie na trafienie. Jeżeli ZATRUTY ATAK trafia na 7+ (w przypadku zatrutej broni dystansowej), zasada niniejsza nie ma zastosowania. Jeżeli model trafił, należy rzucić na zranienie w zwykły sposób.
***JEST***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy w rzucie na trafienie uzyska dublet, czy to podczas strzelania, czy też podczas walki wręcz.
Kilkanaście razy prosiłem o przejrzenie podręcznika w wersji WIP i podzielenia się uwagami. Odzew był jaki był, no i kilka błędów zostało.
W trakcie gry żaden z przeciwników Elfów nie zwrócił na to uwagi, a gdy sam Doman się przyszedł upewnić to sprawa została wyjaśniona jak w erracie powyżej.
Co do mechaniki 2K6 to wszystko było już wyjaśnione w odpowiednich wpisach, włącznie z rozpisaniem procentowym szans na poszczególne efekty i wyjaśnieniem co jak i dlaczego. Oraz dlaczego w strzelaniu jest 8+.
Mechanika zostaje. Natomiast kwestia krytyków jest otwarta.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Repentia.Vlk
Świadomy
Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 04:34 PM
|
|
W kwestii furii i krytyków mam taką propozycję, którą zresztą próbowałam przeforsować już wcześniej ale się nie udało
Krytyki na udanym dublecie na zranienie, krytyki z umiejętności specjalnych na każdym dublecie. Na dwóch 1 rani siebie - negatywny krytyk.
Furia +1 Atak za udane trafienie i zranienie lub w wersji hardcore +1 Atak za każde udane trafienie i zranienie. Co wy na to?
_________________
Quote:: |
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki. |
|
|
Back to top
|
|
 |
krzychu88
Przytomny
Joined: list 10, 2015
Posts: 83
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 05:41 PM
|
|
Jezeli model ktory wzbudza strach szarzuje na postac, ktora ma ta sama umiejetnosc, to nikt nie testuje CP?
_________________ Your doom is coming, man-things!
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 05:45 PM
|
|
Tak. Model, który wzbudza STRACH jest także odporny na STRACH.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Findar
Świadomy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 06:10 PM
|
|
Co do krytyków i furii, za dawno nie grałem żeby powiedzieć coś sensownego , ale na pewno protestuje przeciw jakimś negatywnym krytykom. Od razu w najgorszym sensie przypomina się rpg Śródziemie, gdzie bohater mógł w trakcie walki przy negatywnym krytyku odciąć sobie głowe itp. itd.
Im więcej postać ma ataków tym większa szansa na negatywnego krytyka, już widze jak ghule gryzą się same po rękach, pozostałe postacie nabijają na własne miecze lub radośnie okładają pałkami po łbach - te czasy mam nadzieje, już minęły i nie wrócą:P.
_________________ diariuszrpg.blogspot.com/
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
Pepe
Widzący
Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
krzychu88
Przytomny
Joined: list 10, 2015
Posts: 83
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 12:04 AM
|
|
nie znalazłem innego tematu więc wrzucam tutaj. mam kilka propozycji co do zmian,
a oto one:
halabarda :
- z tej racji, że broń jest wyposażona w w różnego rodzaju haki i ostrza, które pomagają blokowac i zatrzymywac ciosy powinna miec 'parowanie'
broń spaczeniowa:
- magiczne ataki, przecież zielone kamyczki mają właściwości magiczne!
Clan Skryre :
- Doomwheel zamiast rydwanu, wątpie by szanowany elektryk jeździł na rydanie. jeżeli jest steamtank czy żyrokopter, to czemu nie dac właśnie tego?
- doom rocket
- warp lightning cannon
Clan Pestilens :
- maksymalny współczynnik WT 5 dla Diakona
Nurgle/Klan Pestilens :
- 'feel no pain' dla herosów, rzut ochronny na 4+ (można zniwelowac jeżeli przeciwnik bije z 2xwiększą S od WT celu)
Clan Mors
- rat łogr dostępny jako wierzchowiec, tylko dla kapitana
Clan Eshin
- łatwiejszy dostęp do trucizn (+1 dostępu do trucizn)
- 'unik' dla Nocarza
- petardy/granaty błyskowe, oczywiście przy 'trafieniu' padnie 1, takie coś spada pod nogi
wiem, że to nie jest koncert życzeń, ale może coś z tego podejdzie.
pozdrawiam
_________________ Your doom is coming, man-things!
|
|
Back to top
|
|
 |
Repentia.Vlk
Świadomy
Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 12:39 AM
|
|
krzychu88 wrote: |
halabarda :
- z tej racji, że broń jest wyposażona w w różnego rodzaju haki i ostrza, które pomagają blokowac i zatrzymywac ciosy powinna miec 'parowanie' |
Nie jest specjalistką od broni drzewcowej ale z tego co pamiętam, to halabarda służyła głównie do robienia kuku kawalerzystom. I jeśli już modyfikować halabardę to w tym kierunku - na przykład kawalerzysta trafiony i zraniony halabardą otrzymuje modyfikator -1 do testu jeździectwa.
krzychu88 wrote: |
broń spaczeniowa:
- magiczne ataki, przecież zielone kamyczki mają właściwości magiczne! |
Broń spaczeniowa ma większą Siłę. Nie widzę potrzeby wprowadzania dodatkowych cech oręża.
krzychu88 wrote: |
Clan Skryre :
- Doomwheel zamiast rydwanu, wątpie by szanowany elektryk jeździł na rydanie. jeżeli jest steamtank czy żyrokopter, to czemu nie dac właśnie tego? |
Zaproponuj rozsądne zasady dla takowej machiny. Chętnie je przeczytam.
krzychu88 wrote: |
- doom rocket  |
Jak wyżej.
krzychu88 wrote: |
- warp lightning cannon |
Nie. To nie battle. Nie wiem jak działają doom rocket ale spaczdziało jest co nieco za mocne.
krzychu88 wrote: |
Clan Pestilens :
- maksymalny współczynnik WT 5 dla Diakona |
Nie. Szczuroludzie mogą być żywotni ale nie twardzi.
krzychu88 wrote: |
Nurgle/Klan Pestilens :
- 'feel no pain' dla herosów, rzut ochronny na 4+ (można zniwelowac jeżeli przeciwnik bije z 2xwiększą S od WT celu) |
Nie. Piętno Nurgla jest wystarczającym bonusem.
krzychu88 wrote: |
Clan Mors
- rat łogr dostępny jako wierzchowiec, tylko dla kapitana |
Nie.
krzychu88 wrote: |
Clan Eshin
- łatwiejszy dostęp do trucizn |
Ciekawe. Można przetestować.
_________________
Quote:: |
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki. |
|
|
Back to top
|
|
 |
Krnabrny
Widzący
Joined: May 24, 2014
Posts: 1073
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 08:26 AM
|
|
quidamcorvus wrote: |
W kilku miejscach zostało jeszcze pozostałości po mechanice K6, na przykład:
Strona 163:
***BYŁO***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.
***JEST***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.
Strona 429
***BYŁO***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy uzyska niemodyfikowalną 5 lub 6 w rzucie na trafienie. Jeżeli ZATRUTY ATAK trafia na 7+ (w przypadku zatrutej broni dystansowej), zasada niniejsza nie ma zastosowania. Jeżeli model trafił, należy rzucić na zranienie w zwykły sposób.
***JEST***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy w rzucie na trafienie uzyska dublet, czy to podczas strzelania, czy też podczas walki wręcz.
Kilkanaście razy prosiłem o przejrzenie podręcznika w wersji WIP i podzielenia się uwagami. Odzew był jaki był, no i kilka błędów zostało.
W trakcie gry żaden z przeciwników Elfów nie zwrócił na to uwagi, a gdy sam Doman się przyszedł upewnić to sprawa została wyjaśniona jak w erracie powyżej.
Co do mechaniki 2K6 to wszystko było już wyjaśnione w odpowiednich wpisach, włącznie z rozpisaniem procentowym szans na poszczególne efekty i wyjaśnieniem co jak i dlaczego. Oraz dlaczego w strzelaniu jest 8+.
Mechanika zostaje. Natomiast kwestia krytyków jest otwarta. |
Huh. Zgłaszałem i pytałem co do tego 4+ na Korowodzie ( było nie było wyłapałem z tego 4 rany łącznie i mocno się tym bulwersowałem ). Stwierdziłęś że było na 2+ trafienie w starym podręczniku więc teraz jest na 4+ bo to umiejętność i coś tam.
Edit: Sister - jeśli mogę się wypowiedzieć co do halabard. Halabarda to głównie broń kontroli tłumu.
_________________ The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.
Age of Sigmar na części
|
|
Back to top
|
|
 |
kozAa
Przebudzony
Joined: list 21, 2015
Posts: 307
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:05 AM
|
|
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Sticky
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
129 |
quidamcorvus |
57875 |
Pytania i odpowiedzi..... Wt sierp 27, 2019 09:03 AM quidamcorvus  |
|
Frostgrave
|
Pytania
|
7 |
Staś |
9377 |
Pytania Śr sierp 10, 2016 01:28 PM drachu  |
Normal
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[
Go to page:
1 ... 18, 19, 20 ]
|
296 |
quidamcorvus |
115250 |
Dyskusja ogólna (pyta... Pn stycz 15, 2018 03:09 PM quidamcorvus  |
|
Pytania & odpowiedzi [Mordheim]
|
Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[
Go to page:
1 ... 26, 27, 28 ]
|
407 |
Izwor |
337017 |
Pytania różne Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM M.T.  |
|
Kostnica
|
Pytania i odpowiedzi [AoS]
[
Go to page:
1, 2, 3 ]
|
42 |
Staś |
35266 |
Pytania i odpowiedzi [... Śr marca 22, 2017 02:12 PM wellofeternity  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|