Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 05:54 PM
Reply with quote

Zgadzam się ze krytyki za bardzo skrojone, po za ty ma wielu czasach zostało ze dają trafienie na 4+ to chyba pozostałość po 1k6?


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 06:33 PM
Reply with quote

Rowniez się zgadzam, dodanie dwóch "5" albo 10+ byłoby nie od rzeczy.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 07:35 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Zgadzam się ze krytyki za bardzo skrojone, po za ty ma wielu czasach zostało ze dają trafienie na 4+ to chyba pozostałość po 1k6?
Jeśli chodzi ci magistrze ostrza z czarów nr 11. To trafiają na 4+ i tak ma być.

Jeśli o coś innego to daj namiar.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 09:07 PM
Reply with quote

Np duszek u WE ;]

Nie róbmy sobie żartów ale :

KOROWÓD DZIERZB:
Dzierzby to podłe Licho, które przyjmują najczęściej postać malutkich czerwonoczubych
stworów niesionych na grzbietach czarnych ptaków, choć pojawiają się również jako
sowy o wielkich oczach, w których płonie nieziemskie światło. Inne przyjmują formę
skrzatów, unoszących się na ostrych niczym brzytwa skrzydłach, tudzież maleńkich
rycerzy dosiadających dużych owadów. Poruszają się błyskawicznie i mkną przez
puszczę, by uderzyć we wroga, atakując tętnice i oczy. Niektórzy twierdzą, że potrafią
nawet wnikać w ciała swych ofiar i zaatakować ich żywotne organy i porazić zmysły,
wywołując nieznośny ból, a czasem nawet śmierć.
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje
dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim.
Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 4+ zadając
ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać
& strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.

Brzmi jak bardzo ale to bardzo niesmaczny żart.

Generalnie cała tabelka zranień to niesmaczny żart.

Żeby z siła 1 zranić kogoś z WT 1 potrzebujemy 7+ , potem 8+ na WT 2 i tak dalej.

Żeby trafić kogoś z WS równym potrzebujemy już 8+ ( z jakiegoś dziwnego powodu stare 4+ zmieniło się na odpowiednik 5+ )

To może wprowadźmy 1 tabelkę ?

I dalej uważam że mechanika 2k6 jest z czapy pomysłem tylko komplikującym wszystko co akurat było dobre.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn stycz 31, 2016 09:24 PM
Reply with quote

W kilku miejscach zostało jeszcze pozostałości po mechanice K6, na przykład:

Strona 163:

***BYŁO***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.

***JEST***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.


Strona 429

***BYŁO***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy uzyska niemodyfikowalną 5 lub 6 w rzucie na trafienie. Jeżeli ZATRUTY ATAK trafia na 7+ (w przypadku zatrutej broni dystansowej), zasada niniejsza nie ma zastosowania. Jeżeli model trafił, należy rzucić na zranienie w zwykły sposób.

***JEST***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy w rzucie na trafienie uzyska dublet, czy to podczas strzelania, czy też podczas walki wręcz.


Kilkanaście razy prosiłem o przejrzenie podręcznika w wersji WIP i podzielenia się uwagami. Odzew był jaki był, no i kilka błędów zostało.

W trakcie gry żaden z przeciwników Elfów nie zwrócił na to uwagi, a gdy sam Doman się przyszedł upewnić to sprawa została wyjaśniona jak w erracie powyżej.



Co do mechaniki 2K6 to wszystko było już wyjaśnione w odpowiednich wpisach, włącznie z rozpisaniem procentowym szans na poszczególne efekty i wyjaśnieniem co jak i dlaczego. Oraz dlaczego w strzelaniu jest 8+.

Mechanika zostaje. Natomiast kwestia krytyków jest otwarta.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 04:34 PM
Reply with quote

W kwestii furii i krytyków mam taką propozycję, którą zresztą próbowałam przeforsować już wcześniej ale się nie udało Wink

Krytyki na udanym dublecie na zranienie, krytyki z umiejętności specjalnych na każdym dublecie. Na dwóch 1 rani siebie - negatywny krytyk.

Furia +1 Atak za udane trafienie i zranienie lub w wersji hardcore +1 Atak za każde udane trafienie i zranienie. Co wy na to?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 05:41 PM
Reply with quote

Jezeli model ktory wzbudza strach szarzuje na postac, ktora ma ta sama umiejetnosc, to nikt nie testuje CP?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 05:45 PM
Reply with quote

Tak. Model, który wzbudza STRACH jest także odporny na STRACH.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 06:10 PM
Reply with quote

Co do krytyków i furii, za dawno nie grałem żeby powiedzieć coś sensownego , ale na pewno protestuje przeciw jakimś negatywnym krytykom. Od razu w najgorszym sensie przypomina się rpg Śródziemie, gdzie bohater mógł w trakcie walki przy negatywnym krytyku odciąć sobie głowe itp. itd.
Im więcej postać ma ataków tym większa szansa na negatywnego krytyka, już widze jak ghule gryzą się same po rękach, pozostałe postacie nabijają na własne miecze lub radośnie okładają pałkami po łbach - te czasy mam nadzieje, już minęły i nie wrócą:P.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 06:12 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Krytyki na udanym dublecie na zranienie, krytyki z umiejętności specjalnych na każdym dublecie. Za wyjątkiem dwóch 1, które zawsze oznaczają niezranienie.

Furia +1 Atak za udane trafienie i zranienie...
Jak dla mnie powyższe OK. Niech ci będzie Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 01, 2016 10:24 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Sister_of_Mercy wrote:

Furia +1 Atak za udane trafienie i zranienie...
Jak dla mnie powyższe OK. Niech ci będzie Razz

No to teraz na 100% zobaczę piętnastu niziołków z kuszami Krnąbrnego Very Happy

A tak na serio to można by się też zastanowić na takim rozwiązaniem, że atak z furii wykonywany jest z karą -1 do trafienia i -1 do zranienia.

Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 12:04 AM
Reply with quote

nie znalazłem innego tematu więc wrzucam tutaj. mam kilka propozycji co do zmian,
a oto one:

halabarda :

- z tej racji, że broń jest wyposażona w w różnego rodzaju haki i ostrza, które pomagają blokowac i zatrzymywac ciosy powinna miec 'parowanie'

broń spaczeniowa:

- magiczne ataki, przecież zielone kamyczki mają właściwości magiczne!

Clan Skryre :

- Doomwheel zamiast rydwanu, wątpie by szanowany elektryk jeździł na rydanie. jeżeli jest steamtank czy żyrokopter, to czemu nie dac właśnie tego?

- doom rocket Smile

- warp lightning cannon

Clan Pestilens :

- maksymalny współczynnik WT 5 dla Diakona

Nurgle/Klan Pestilens :

- 'feel no pain' dla herosów, rzut ochronny na 4+ (można zniwelowac jeżeli przeciwnik bije z 2xwiększą S od WT celu)

Clan Mors

- rat łogr dostępny jako wierzchowiec, tylko dla kapitana

Clan Eshin

- łatwiejszy dostęp do trucizn (+1 dostępu do trucizn)

- 'unik' dla Nocarza

- petardy/granaty błyskowe, oczywiście przy 'trafieniu' padnie 1, takie coś spada pod nogi





wiem, że to nie jest koncert życzeń, ale może coś z tego podejdzie.

pozdrawiam


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 12:39 AM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
halabarda :
- z tej racji, że broń jest wyposażona w w różnego rodzaju haki i ostrza, które pomagają blokowac i zatrzymywac ciosy powinna miec 'parowanie'
Nie jest specjalistką od broni drzewcowej ale z tego co pamiętam, to halabarda służyła głównie do robienia kuku kawalerzystom. I jeśli już modyfikować halabardę to w tym kierunku - na przykład kawalerzysta trafiony i zraniony halabardą otrzymuje modyfikator -1 do testu jeździectwa.


krzychu88 wrote:
broń spaczeniowa:
- magiczne ataki, przecież zielone kamyczki mają właściwości magiczne!
Broń spaczeniowa ma większą Siłę. Nie widzę potrzeby wprowadzania dodatkowych cech oręża.

krzychu88 wrote:
Clan Skryre :
- Doomwheel zamiast rydwanu, wątpie by szanowany elektryk jeździł na rydanie. jeżeli jest steamtank czy żyrokopter, to czemu nie dac właśnie tego?
Zaproponuj rozsądne zasady dla takowej machiny. Chętnie je przeczytam.

krzychu88 wrote:
- doom rocket Smile
Jak wyżej.

krzychu88 wrote:
- warp lightning cannon
Nie. To nie battle. Nie wiem jak działają doom rocket ale spaczdziało jest co nieco za mocne.

krzychu88 wrote:
Clan Pestilens :
- maksymalny współczynnik WT 5 dla Diakona
Nie. Szczuroludzie mogą być żywotni ale nie twardzi.

krzychu88 wrote:
Nurgle/Klan Pestilens :
- 'feel no pain' dla herosów, rzut ochronny na 4+ (można zniwelowac jeżeli przeciwnik bije z 2xwiększą S od WT celu)
Nie. Piętno Nurgla jest wystarczającym bonusem.

krzychu88 wrote:
Clan Mors
- rat łogr dostępny jako wierzchowiec, tylko dla kapitana
Nie.

krzychu88 wrote:
Clan Eshin
- łatwiejszy dostęp do trucizn
Ciekawe. Można przetestować.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 08:26 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
W kilku miejscach zostało jeszcze pozostałości po mechanice K6, na przykład:

Strona 163:

***BYŁO***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.

***JEST***
KOROWÓD DZIERZB:
Model bohatera, któremu towarzyszy Korowód Dzierzb w fazie strzelania dysponuje dodatkowym, niezależnym od posiadanej broni dystansowej atakiem strzeleckim. Korowód Dzierzb jest atakiem strzeleckim o zasięgu 18”, które trafia na 8+ zadając ofierze trafienie o SILE 4 z cechą oręża STRZELEC WYBOROWY. Bohater nie może stać & strzelać przy użyciu Korowodu Dzierzb.


Strona 429

***BYŁO***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy uzyska niemodyfikowalną 5 lub 6 w rzucie na trafienie. Jeżeli ZATRUTY ATAK trafia na 7+ (w przypadku zatrutej broni dystansowej), zasada niniejsza nie ma zastosowania. Jeżeli model trafił, należy rzucić na zranienie w zwykły sposób.

***JEST***
WYJĄTKOWY DRAPIEŻNIK:
Doświadczone Skinki są mistrzami w zbieraniu i mieszaniu trucizn. Bohater, który walczy bronią z cechą oręża ZATRUTY ATAK, rani automatycznie swój cel w przypadku, gdy w rzucie na trafienie uzyska dublet, czy to podczas strzelania, czy też podczas walki wręcz.


Kilkanaście razy prosiłem o przejrzenie podręcznika w wersji WIP i podzielenia się uwagami. Odzew był jaki był, no i kilka błędów zostało.

W trakcie gry żaden z przeciwników Elfów nie zwrócił na to uwagi, a gdy sam Doman się przyszedł upewnić to sprawa została wyjaśniona jak w erracie powyżej.



Co do mechaniki 2K6 to wszystko było już wyjaśnione w odpowiednich wpisach, włącznie z rozpisaniem procentowym szans na poszczególne efekty i wyjaśnieniem co jak i dlaczego. Oraz dlaczego w strzelaniu jest 8+.

Mechanika zostaje. Natomiast kwestia krytyków jest otwarta.

Huh. Zgłaszałem i pytałem co do tego 4+ na Korowodzie ( było nie było wyłapałem z tego 4 rany łącznie i mocno się tym bulwersowałem ). Stwierdziłęś że było na 2+ trafienie w starym podręczniku więc teraz jest na 4+ bo to umiejętność i coś tam.


Edit: Sister - jeśli mogę się wypowiedzieć co do halabard. Halabarda to głównie broń kontroli tłumu.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:05 AM
Reply with quote

Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58946 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9629 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118370 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 350031 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36555 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy