Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:21 AM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
halabarda :
- z tej racji, że broń jest wyposażona w w różnego rodzaju haki i ostrza, które pomagają blokowac i zatrzymywac ciosy powinna miec 'parowanie'
Nie jest specjalistką od broni drzewcowej ale z tego co pamiętam, to halabarda służyła głównie do robienia kuku kawalerzystom. I jeśli już modyfikować halabardę to w tym kierunku - na przykład kawalerzysta trafiony i zraniony halabardą otrzymuje modyfikator -1 do testu jeździectwa.

masz rację, zgadza się Smile ale ogólnie to halabarda była bronią uniwersalną. raz, mogła ściągac kawalerzystów z i ch rumaków ( mój pierwszy zamysł
był taki by halabarda miała taką umiejkę - przy udanym rzucie na trafienie i zranienie halabardnik może sróbowac zrzucic jeźdzca -> rzut K6, 1-5 bez skutku, 5-6 kawlerzysta zostaje powalony na ziemię, należy zdjąc jeźdźca z rumaka i ustawic znacznik PnZ! ale chyba to byłoby zbyt koksiarskie lub ewentualnie +1 do rzutu Efekt Zranienia gdy walczy z kawalerią)
a dwa, to przede wszystkim używano halabardy do walki przeciwko pikinierom i miecznikom. właśnie te ostrza blokowały/parowały ciosy, by twój sąsiad mógł dziabnąc przeciwnika. z kolegami siedzimy w reko to się trochę interesujemy Wink

Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
broń spaczeniowa:
- magiczne ataki, przecież zielone kamyczki mają właściwości magiczne!
Broń spaczeniowa ma większą Siłę. Nie widzę potrzeby wprowadzania dodatkowych cech oręża.

zabawki skavenów są losowe, ale za to bardzo mordercze, siejąc pogrom w szeregach wroga, no i oczywiście swoich Wink domyślam się by ukazac ich losowośc to te K6 S jest tego odzwierciedleniem. może byc, ale to, że nie mają atutu magiczne ataki to już nie jest fajne i jako weteran tej armii aż serce mi się kraje gdy to widzę.
w każdym podręczniku, bitewniaku/rpg jest napisane ''[...] Skaven often use the highly unstable magical energies of warpstone to create devilishy deadly weapons"; "[...]all warpstone attacks count as magic [...] plague censers hits and gas, [...] warp-blades, warplock pistol'' itd itd
bez tego atutu, bronie te tracą swoją prawdziwą siłę oraz klimat



Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
Clan Skryre :
- Doomwheel zamiast rydwanu, wątpie by szanowany elektryk jeździł na rydanie. jeżeli jest steamtank czy żyrokopter, to czemu nie dac właśnie tego?
Zaproponuj rozsądne zasady dla takowej machiny. Chętnie je przeczytam.

chętnie napiszę, ale najpierw muszę skończyc pisac raport z ostatniej potyczki

Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
- doom rocket Smile
Jak wyżej.

jak wyżej.


Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
Clan Pestilens :
- maksymalny współczynnik WT 5 dla Diakona
Nie. Szczuroludzie mogą być żywotni ale nie twardzi.

ogólnie klan pestilens, to ten 'twardszy' klan. jeśli mnich dożył, a wiadomo w ich społeczeństwie to różnie bywa, awansu na Diakona, to świadczy o jego niezwykłej przebiegłości i sprytu, ale tak samo o wytrzymałości na plagi, choroby, pasożyty oraz odporności na ból i obrażenia, gdyby nie to, to by kopnął w kalendarz o wiele wcześniej. tak więc powinien miec możliwośc rozwinięcia WT do 5


Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
Clan Eshin
- łatwiejszy dostęp do trucizn
Ciekawe. Można przetestować.

git


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:30 AM
Reply with quote

kozAa wrote:
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.

Pamiętaj, że nie ma takiego prostego przełożenia z k6 na 2k6, z tego co pamiętam wynik 7 ma największą szanse wypadnięcia na 2k6: 5+2,3+4,6+1.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:32 AM
Reply with quote

A co do Furii to mogłaby dawać +1 atak w pierwszej rundzie walki wręcz. A z zasadami broni nie ma co za bardzo kombinować im więcej dodatkowych rzutów tym mniej to upłynnia rozgrywkę i sprawia że można o tym zapomnieć. Halabarda mogłaby dostać przebicie pancerza ewentualnie i jest spoko, a + 1 do siły to naprawdę jest dużo, zwłaszcza że nadal bijesz po inicjatywie


Last edited by kozAa on Wt lut 02, 2016 10:35 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:33 AM
Reply with quote

kozAa wrote:
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.
To celowy zabieg. Przy takim rozłożeniu progów w porównaniu z K6 trafia się o ok 8% trudniej ale rani o ok 8% łatwiej. Trudniej trafić, łatwiej zranić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 10:42 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
kozAa wrote:
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.
To celowy zabieg. Przy takim rozłożeniu progów w porównaniu z K6 trafia się o ok 8% trudniej ale rani o ok 8% łatwiej. Trudniej trafić, łatwiej zranić.
@krzychu88
Halabarda z +1 do S i cechą drzewcowa jest juz dość potężna. Toporem i młotem też można parować, a nie posiadają tej cechy.

Nie da się przełożyć realistycznie i prosto życia mechanikę, dlatego jest jak jest.

Co do magicznych ataków broni spaczeniowej to co miałyby robić?

Za żywotność Nurglowców odpowiada przede wszystkim współczynnik Żw, a nie Wt.

@kozAa
Ciekawy pomysł z furią, choć +1 w pierwszej rundzie to trochę słabo. Może Ax2 w pierwszej rundzie?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 11:27 AM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:


Co do magicznych ataków broni spaczeniowej to co miałyby robić?


po prostu dostają zasadę 'magiczne ataki' : zdejmujesz warda 'leśnym duchom', możesz atakowac 'istoty eteryczne' itd.

trzeba zaznaczyc, że broń spaczniowa nie jest liczona jako 'broń magiczna'! to nie artefakty

co do halabard, wiekszego WT Diakonowi, masz racje, niech tak zostanie.


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 11:41 AM
Reply with quote

byłbym za powyższym bonusem do spaczeniowych broni - istot eterycznych za dużo nie ma, a jak już szczur stanie do walki z driadą i nie ucieknie to niech coś z tego ma Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 11:41 AM
Reply with quote

Zbytnie osłabienie furii też nie jest dobre. Obecna jest silna ale daje też całkiem sporo minusów ( nie uciekamy, nie parujemy i tak dalej ). Ja bym wprowadził zapis że zawsze musi się poruszać w kierunku przeciwnika jeśli go widzi i wystarczy. Ukruci to możliwość kitrania kultystów.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 11:47 AM
Reply with quote

Jeżeli chodzi o broń spaczeniową to można by wprowadzić dodatkową zasadę dla bohatera coś na wzór inżyniera czy też kowala run. Z tą różnicą, że zamiast płacić dodatkową kasę poświęcaliby jeden kawałek upiorytu na spaczenie broni. Tylko nie wiem czy każdą broń można by spaczyć (do walki i do strzelania).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 11:53 AM
Reply with quote

@krzychu88
Leśne duchy i Demony mają MO między innymi dlatego, że nie zdobywają PD. Nie widzę powodu, żeby je dodatkowo osłabiać.


Spaczinżynier jest jeden i ma swoje zabawki. Akurat Skaveny nie potrzebują dodatkowych bonusów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 12:13 PM
Reply with quote

Pepe - w Warheim nie ma upiorytu Very Happy Tu sie kradnie gobeliny, skarby i złote bożki.

QC - czyli miałem rację co do tego że leśne licho jest bugnięte ! Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 12:41 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:

QC - czyli miałem rację co do tego że leśne licho jest bugnięte ! Very Happy
Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 01:02 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeżeli chodzi o broń spaczeniową to można by wprowadzić dodatkową zasadę dla bohatera coś na wzór inżyniera czy też kowala run. Z tą różnicą, że zamiast płacić dodatkową kasę poświęcaliby jeden kawałek upiorytu na spaczenie broni. Tylko nie wiem czy każdą broń można by spaczyć (do walki i do strzelania).

za dużo by było tego, nie przeginajmy Wink


@ QC
no tak, ale wiadomo skaveny nie są jakimś super fajterami, a ich odwaga... no cóż Smile ale właśnie dzięki takim zabawkom mają szansę kogoś ubic, to zawsze było ich głównym atutem, obok liczebności.


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 01:32 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
no tak, ale wiadomo skaveny nie są jakimś super fajterami, a ich odwaga... no cóż Smile ale właśnie dzięki takim zabawkom mają szansę kogoś ubic, to zawsze było ich głównym atutem, obok liczebności.
Proszę cię. Rolling Eyes Powiedz czego brakuje Szczuroludziom? Bo Reikland też nie ma super fajterów Wink


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 02, 2016 01:53 PM
Reply with quote

Szczury są mega szybkie i mega liczebne - kto twierdzi że są słabe nigdy z nimi nie grał chyba Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 4 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58844 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9605 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118008 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 348699 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36431 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 45
_BBOT: 0
Razem: 45
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy