Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Machiny wojenne Skavenów
Machiny wojenne Skavenów
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Machiny wojenne Skavenów
Posted: Pn lut 08, 2016 11:02 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:




- furia - moja propozycja jest taka :
Scalić furię i berserkera w jedno. Mianowicie odporność na testy psychologiczne + zawsze musimy atakować + 1 dodatkowy atak za każde trafienie do pierwszego pudła tzn trafiamy 1 atak dostajemy 2 , trafiamy 2 dostajemy 3 i tak dalej aż nie spudłujemy - w pierwszej turze walki jeśli szarżujemy.

uważam, że furia w obecnej postaci jest dobrze wyważona. a np. +2 do ataku w pierszej rundzie itd itp to już przegięcie.


@Sister_of_Mercy

przygotowałem kilka projektów dla skavenów.

Doomwheel:



tylko 'woźnica' brak miejsca dla innych załogantów



M WS BS S T W I A LD
DoomWheel 3d6 - - 5 5 5 - * -
szczurki - 2 - 3 - - 4 d6
Terror - dlaczego? Bo na co dzień mieszkańcy imperium nie widzą pędzącego ogromnego koła naszpikowanego ostrzami, które robi ze wszystkiego miazgę a na dodatek napierdziela spaczbłyskawicami

Odporność na psychologie – pilot tej maszyny ma wyrąbane na wszystko
Armor Save 4+
kierowca otrzymuje dodatkowe +2 do save-a

Ruch:
Ruch/ucieczka - 3d6
D3 S4 – ruch po trudnym oraz bardzo trudnym terenie  Doom-Wheel w odróżnieniu od rydwanów jest konstrukcją w cholerę wytrzymalszą i twardszą, tak więc lepiej sobie radzi jeśli z pokonywaniem przeszkód
D6 S7 – ruch po budynkach i terenie niedostępnym  chyba nie ma co tłumaczyc

Rozjeżdżanie – tak jak rydwan/powóz

Jeżeli pojazd się porusza i straci Wounda musi zrobić test ‘loss of Control’: przy stracie 1 wounda rzut kością. Wynik 1 oznacza ‘utratę kontroli’:
Gracz rzucą scatterką i wykonuje ruch 3d6 w wyznaczonym kierunku. Jeżeli model (sojusznik/wróg) stanie na drodze dostaje hita z S pojazdu

Ataki:
- impact hits z siłą pojazdu
- kierowca atakuje normalnie
- szczurki które ‘napędzają’ doom-wheel d6 S3 WS2
- atak wielkim kołem: S pojazdu <- to samo co atak zaprzęgu w rydwanie(możliwy tylko atak z przodu) – atak możliwy w każdej turze walki wręcz, oprócz szarży pojazdu.



Zzzzzap! Doomwheel strzela spacz błyskawicami, które oprócz głównego celu przechodzą do kolejnych dwóch modeli. Strzelanie wygląda tak, że gracz strzela do najbliższego modelu w zasięgu 18’’, nie ma znaczenia czy to sojusznik czy wróg. A następnie przechodzi do kolejnych dwóch najbliższych modeli. jeżeli nie trafi w pierwszy cel, kolejne rzuty są nie rozpatrywane.
spacz błyskawice uderzają d6 S + kośc arttleryska, jeżeli wypadnie misfie należy rzucic d6, a następnie rozpatrzyc wynik
Misfire:
1-2 Doom-Wheel otrzymuje d6 hit z S6 oraz – d6 ruchu. jeżeli ruch zostanie zredukowany do ) Doom-Wheel zostaje wyłączony z akcji!
3-5 Gracz rzucą scatterką i wykonuje ruch 3d6 w wyznaczonym kierunku. W tej sytuacji rozjeżdża wszystko co popadnie, czyli modele które staną na drodze dostają hita z odpowiednią siłą.
6 +d6 do ruchu


Ulepszenia
Ostrza +1 S (str554)
Wzmocniona konstrukcja (str554)
spaczeniowe iglice - daję zasadę 'zzzzzap!'

----------------------------------------------------

A teraz:
Doom-rocket
one use Only
skaven może wystrzelić rakietę. Wskazuje cel, który musi widzieć i deklaruje ilość kości (4-10 ). Wynik kości wyznaczą odległość z jaką poruszyła się rakieta. Duży znacznik wybuchu, S5 obrażenia.
Trzy ‘jedynki’ lub więcej przy rzucie na odległość: Misfire
K6:
1 – należy postawić duży znacznik nad modelem, który użył rakietki. Wszystko co znajduje się pod znacznikiem dostaje hit-a z S5
2-5 rakieta zmienia kierunek – kość artyleryjska
6 – pocisk zostaje wystrzelony normalnie, tyle tylko że nie wybuchł, należy postawić znacznik w miejscu gdzie rakieta spadła, jeżeli rakieta uderzyła model, to dostaje pojedyncze uderzenie z S5. W każdej kolejnej turze, na początku strzelania należy rzucić kością, na 4+ pocisk wybucha normalnie! Duży znacznik, S5 itd

--------------------------------------------------------

Doom-Flayer



Podstawka 50x25
Można wystawic jako wierzchowiec dla bohatera, lub wystawic jako drużyna ciężkich broni (2 harcowników).
Najlepsza obrona: przód modelu posiada 3+ sava, tył i boki 5+. (jeżeli ma posłuży jako wierzchowiec to +2 do armora)
Impact hits – S wynalazku
Atak:
Załoga atakuje normalnie
Doom-flayer: S4, wynik kości artyleryjskiej to ilość ataków, -2 save
Misfire:
1-2 duży znacznik wybuchu nad modelem maszynki, wszystko co jest w zasięgu dostaje hit z S4 -2 save, należy usunąc doom-flayer
3-5 maszynka i wszystkie modele stykające się z nią dostają pojedyncze trafienie z S4 -2 save
6 nie atakuje


------------------------------------------

ogólnie to moim zdaniem, rydwany nie pasują do skavenów, są mało klimatyczne - więźniarka jest ok. Fajnie by było gdybyście się temu przyjrzeli na spokojnie. Jak na razie to jest taki szkic do tych wynalazków, zawsze można coś dodac lub zmienic

--------------------------------------------

by inne klany nie czuły sie pokrzywdzone mam coś zamiast rydwanu:

altar of horned rat

działaby jak ołtarz u sióstr
lub
modele w promieniu 6-12'' wpadają w furię, i nie tracą jej.

model były ciągnięty przez 2 wilkoszczury

--------------------------------------------

a na koniec:

nowa zasada dla skaveńskiego kapitana!

Poczekaj tutaj, sprowadzę pomoc!
każdy wie, że skaveny nie słyną z odwagi, a ucieczka to żaden dyshonor dla nich.
tak więc, jeżeli kapitan jest zaangażowany w walkę wręcz, a obok niego znajduje się sojuszniczy model, dowódca ma możliwośc ucieczki. By to zrobic musi zdac test I, zdany daje szanse ucieczki! rzuca 2k6 na jej dł, a po przebytm dystansie, zdaje z automatu test LD. w następnej turze może wykonac ruch, rzucac czary, strzelac, ale nie biegac szarżowac




co sądzicie o tym wszystkim?


_________________
Your doom is coming, man-things!

Last edited by krzychu88 on Pn lut 08, 2016 12:45 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Machiny wojenne Skavenów
Posted: Pn lut 08, 2016 11:58 AM
Reply with quote

Wydzieliłem post do osobnego tematu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5711 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Handel & Rozboje Szukam metalowych skavenów eshinowców 1 Kadzik 2238 Szukam metalowych skav...
 Pt sierp 25, 2017 08:03 PM 
Pepe View latest post
No new posts Handel & Rozboje Kupię Bitsy od Skavenów 0 Apok 2667 Kupię Bitsy od Skaven...
 Pn grud 29, 2014 12:49 PM 
Apok View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Modele skavenów 2 Aenur 5595 Modele skavenów
 Pn czerw 26, 2011 04:26 PM 
Aenur View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy