Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1503
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 09, 2016 09:53 AM
Reply with quote

Wykryłem błęda, a może i dwa Smile

str. 556 jest dodatkowa tabela zwierzęta i transport
str. 560 psiszczur trafia na 1.

I pytanie.
Na turnieju Radzik twierdził, że mag HE i kapłan jaszczuroludzi przy losowaniu drugiego czaru mogą wybrać swoją domenę lub inną (losują jeden czar).
Moja interpretacja jest taka, że losują czar z własnej domeny + dodatkowy czar.
Czy dobrze myślę?
Quote::
MAGIA PRADAWNYCH: Kapłani Skinków bez trudu zgłębiają tajniki ośmiu Tradycji Magii. MAG który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ prócz zaklęcia z Dziedziny Magii Pradawnych może nauczyć się czaru z jednej z ośmiu Tradycji Magii. Aby, sprawdzić jakie zaklęcie poznał Kapłan Skinków należy wykonać rzut 2K6 i porównać wynik z wybraną listą ZAKLĘĆ TRADYCJI MAGII. Jeżeli wynik wskazuje na czar, które MAG już zna, należy powtarzać rzut, póki nie uzyska się innego wyniku.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8453
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 09, 2016 10:52 AM
Reply with quote

@Pepe

Dzięki. Poprawie błędy.

Co do zaklęć to masz rację w/w magowie otrzymują na poziom 2 zaklęcia. To jest ich zaletą.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 09, 2016 11:24 AM
Reply with quote

Czyli na 2 poziomie maga maja 4 czary ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8453
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 09, 2016 11:26 AM
Reply with quote

Nie. Ma 1 czar na 1 poziomie, kolejne 2 na 2 poziomie itd.

Po prostu szybciej zdobywa poziomy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 09, 2016 04:04 PM
Reply with quote

Czyli gość z 2 rozwinięciami może być magiem 3 poziomu ;D


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 06:52 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Czyli gość z 2 rozwinięciami może być magiem 3 poziomu ;D
Tak. Dotyczy to maga Elfów Wysokiego Rodu, Kapłana Skinków i Necrarchy.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 05:33 PM
Reply with quote

a ja mam taki pytanie, czy bohater mający 4siły oraz umiejętność silny cios który walczy bronią dwuręczną ma 7 siły?, kumulują się te modyfikatory?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8453
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 06:13 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
a ja mam taki pytanie, czy bohater mający 4siły oraz umiejętność silny cios który walczy bronią dwuręczną ma 7 siły?, kumulują się te modyfikatory?
Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Trawus
Śniący
Śniący

Trawus

Offline

Joined: stycz 25, 2016
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 06:49 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
kozAa wrote:
a ja mam taki pytanie, czy bohater mający 4siły oraz umiejętność silny cios który walczy bronią dwuręczną ma 7 siły?, kumulują się te modyfikatory?
Tak.
To znaczy że rozwala rydwan jednym ciosem?

Back to top
View user's profile
InCarius
Nieświadomy
Nieświadomy

InCarius

Offline

Joined: stycz 29, 2016
Posts: 16

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 07:09 PM
Reply with quote

Odnośnie rydwanu i jego niszczenia to w momencie gdy się go rozwali to znika z karty bandy? Czy tak jak za stronników się rzuca?

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 07:12 PM
Reply with quote

skoro modyfikatory się kumulują to bohater z S7 jednym ciosem niszczy rydwan Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8453
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 12, 2016 07:39 PM
Reply with quote

Cios z S7 ho cios z S7 Smile

Nz rydwan rzucasz K6. 1-2 zniszczony. 3-4 opuszcza jedną potyczkę. 5-6 naprawiony.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 82

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 13, 2016 10:57 PM
Reply with quote

katar może złamac magiczny np. miecz? czy tylko niemagiczne przedmioty?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8453
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 13, 2016 10:59 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
katar może złamac magiczny np. miecz? czy tylko niemagiczne przedmioty?
Niemagiczne.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 09:50 AM
Reply with quote

Co myślicie o tym żeby dało się grabić modele przeciwnika które są WzA! już po dobiciu ? Tzn nie ma żadnych okupów nie okupów. Zwyczajne dobicie i grabież.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
101 quidamcorvus 6102 Pytania i odpowiedzi.....
 Śr kwiet 17, 2019 11:36 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2763 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 31966 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 8045 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 174212 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy