Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 81

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 11:51 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Co myślicie o tym żeby dało się grabić modele przeciwnika które są WzA! już po dobiciu ? Tzn nie ma żadnych okupów nie okupów. Zwyczajne dobicie i grabież.


ciekawe, ale moim zdaniem to już duże przegięcie. bandy z niższym prestiżem, traciłby łatwo sprzęt i stawałby się jeszcze bardziej słabsze

a co myślicie o nowej zasadzie dla skaveńskiego dowódcy:

Poczekaj tutaj, sprowadzę pomoc!
każdy wie, że skaveny nie słyną z odwagi, a ucieczka to żaden dyshonor dla nich.
tak więc, jeżeli kapitan jest zaangażowany w walkę wręcz, a obok niego znajduje się sojuszniczy model, dowódca ma możliwośc ucieczki. By to zrobic musi zdac test I, zdany daje szanse ucieczki! rzuca 2k6 (teraz 3k6) na jej dł, a po przebytm dystansie, zdaje z automatu test LD. w następnej turze może wykonac ruch, rzucac czary, strzelac, ale nie biegac szarżowac


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 01:20 PM
Reply with quote

A dla krasnoludów Krzepki z automatu :), jako zdolność rasowa

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 02:11 PM
Reply with quote

@krzychu88
Jedynie na zasadzie umiejętności specjalnej dla dowódcy. Ale wtedy trzeba by jakąś usunąć.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 81

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 08:20 PM
Reply with quote

@QC

może zamiast dodatkowej umiejki specjalnej, dać im to na start, tylko zwiększyć koszt takiego dowódcy?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 08:45 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
@QC

może zamiast dodatkowej umiejki specjalnej, dać im to na start, tylko zwiększyć koszt takiego dowódcy?
A co z innymi dowódcami? Każdy ma coś dostać?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 81

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 14, 2016 10:09 PM
Reply with quote

no tak, inni też powinni coś dostać. cofam poprzednią wypowiedź


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 07:01 AM
Reply with quote

Lepsze wrogiem dobrego ja bym zostawił jak jest


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 08:01 AM
Reply with quote

Ja również, im mniej rozwinięć na początku, tym lepiej.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 08:10 AM
Reply with quote

I ja jestem tego samego zdania. "Less is more".

Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 81

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 09:25 AM
Reply with quote

czy Mag może rzucać zaklęcia gdy ubierze pancerz? pewnie to głupie pytanie, ale jestem przyzwyczajony do tego, że magowie w Battlu nie nosili opancerzenia (nie licząc hałaśników)


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 09:39 AM
Reply with quote

MAG może założyć pancerz tylko wtedy, gdy ma takowy na liście ekwipunku.

Zaklęcia w pancerzu może rzucać tylko wtedy gdy ma odpowiednią umiejętność.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 81

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 09:51 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
MAG może założyć pancerz tylko wtedy, gdy ma takowy na liście ekwipunku.

Zaklęcia w pancerzu może rzucać tylko wtedy gdy ma odpowiednią umiejętność.


np. Kapłan-Wojownik ? ok, już przez chwilę myślałem, że Diakon może nosić pancerz i rzucać czary.
dzięki Smile


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 12:07 PM
Reply with quote

Magowie mają swoją. Zdaje się że czarostwo ale nie mam podręcznika pod ręką.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 301
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 15, 2016 01:59 PM
Reply with quote

W umiejętnościach magów poszczególnych dziedzin jest umiejętność:
"Czarostwo:
Magister Magii, który posiadł tę umiejętność poznał kolejne sekrety Magii Bitewnej. MAG może chronić się w walce dowolnym PANCERZEM i rzucać zaklęcia, ignorując ograniczenia wynikające z zapisów LISTY EKWIPUNKU. Należy jednak zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu."

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 16, 2016 11:01 AM
Reply with quote

żyrokopter daje jakieś bonusy do pancerza pilotowi? i czy sam ma jakiś armor save lub może korzystać z armor save pilota? I nie wiem czy dobrze rozumiem ale pilot jeśli leci żyrokopterem to nie może strzelić ze swojej broni ale może strzelać z kuszy powtarzalnej żyrokoptera?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2830 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2234 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 21046 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 6470 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 149606 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy