Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 12, 2011 12:34 PM
Reply with quote

następne pytanie Księga wiedzy tajemnej :
" Dopóki model MAGA posiada Ksi.g. wiedzy tajemnej może w fazie magii posługiwać się dodatkowym, rożnym od dotychczas poznanych, losowo wybranym zaklęciem zpraktykowanej Tradycji Magii."

Nekromancja nie jest Tradycją Magii jest zlepkiem wiatrów Dhar więc jak odnosi się księga dla np: nekromanty? czy ma nowy czar nekro czy jakiś czas z tradycji?

Edit: a plugawy wisior działa na model który go nosi czy tylko modele w kontakcie?

Edit 2 : Strzelanie- jeśli trafiam na 1+ i przeciwnik jest za lekka zasłoną (drugi model) i tak trafiam go na 2+ tylko mam pytanie czy jak rzucę ów 1 to trafiam go w model z lekkiej zasłony czy nie? I jeśli tak to jak jest z bronią palną bo na 1 jest ten niewypał też.

Revolvera: chyba jest nie zbalansowany bo przy wielokrotnym strzale prawie na 100% będzie 1! i wszystko w kij strzelił pozostałe strzały czy coś źle rozumiem?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 12, 2011 04:53 PM
Reply with quote

I
w kwestii zasad nekromencja to domena magii
działa normalnie

II
tylko na modele w kontacie

III
na 1nce zawsze nie trafiasz, bez względu na modyfikatory

IV
co do revolwer, chodzi Ci oto np. 3 strzały ->dwa trafione i jedna
"1", i co się dzieje z dwoma trafionymi?
BTW grając nic nie strzelaj ze wszystkich naboi zawsze warto zostawić coś na S&S Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 12, 2011 05:09 PM
Reply with quote

Doman wrote:

co do revolwer, chodzi Ci oto np. 3 strzały ->dwa trafione i jedna
"1", i co się dzieje z dwoma trafionymi?
tak właśnie o to mi chodzi co z tymi trafionymi?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 12, 2011 05:15 PM
Reply with quote

każde udane trafienie -> hit 4S
więc wszystkie udane trafienia wchodzą,


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 12, 2011 06:00 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
następne pytanie Księga wiedzy tajemnej :
" Dopóki model MAGA posiada Ksi.g. wiedzy tajemnej może w fazie magii posługiwać się dodatkowym, rożnym od dotychczas poznanych, losowo wybranym zaklęciem zpraktykowanej Tradycji Magii."

Nekromancja nie jest Tradycją Magii jest zlepkiem wiatrów Dhar więc jak odnosi się księga dla np: nekromanty? czy ma nowy czar nekro czy jakiś czas z tradycji?
Nowy czar z dziedziny nekromancji. Wtajemniczony będzie mógł posługiwać się dodatkowym zaklęciem z wybranej Dziedziny Magii Chaosu, a Piromanta dodatkowym zaklęciem Tradycji Ognia.
W podręczniku pojęcia Tradycja i Dziedzina czy Domena oznaczają konkretny rodzaj magii, a pojęcia Tradycji Magii nie należy utożsamiać wyłącznie z magią kolegialną.

Malakid wrote:
plugawy wisior działa na model który go nosi czy tylko modele w kontakcie?
Nie działa na noszącego. Działa na wszystkie modele, wrogie i sprzymierzone, pozostające w kontakcie z podstawką noszącego

Malakid wrote:
Strzelanie- jeśli trafiam na 1+ i przeciwnik jest za lekka zasłoną (drugi model) i tak trafiam go na 2+ tylko mam pytanie czy jak rzucę ów 1 to trafiam go w model z lekkiej zasłony czy nie? I jeśli tak to jak jest z bronią palną bo na 1 jest ten niewypał też.
1 na trafienie zawsze oznacza niepowodzenie, niezależnie od wartości WW czy US.
W przypadku broni palnej 1 oznacza niewypał. Należy wykonać rzut na tabelę niewypału i zastosować się do wyniku..

Malakid wrote:
Revolvera: chyba jest nie zbalansowany bo przy wielokrotnym strzale prawie na 100% będzie 1! i wszystko w kij strzelił pozostałe strzały czy coś źle rozumiem?
Strzelając z Revolvery wykonujesz rzut kolejno na każdą z luf, i ewentualne niewypały dotyczą konkretnej lufy - za wyjątkiem 1 - która oznacza zniszczenie broni.
Tak więc możesz "Zaciąć" pierwszą z luf, mieć "Niewypał" w drugiej, "częściowy zapłon" w trzeciej, strzał w czwartej i piątej i "Ka-buum" w szóstej lufie.
Należy też pamięć, że zasada "X-wielokrotny strzał" oznacza maksymalną ilość strzałów w rundzie, co nie oznacza, że tyle trzeba wykonać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 07:46 PM
Reply with quote

hehe z QC zawsze tak jest, że trzeba 5 razy pokazać że cos nie działa za nim zmieni...nie mówie, że to źle, ale czekam na szkieliety z UW 3:D

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 08:42 PM
Reply with quote

QC musi na własnej skórze odczuć Wink
BTW szkielet z 2 UW to będzie kupa, bo wiele jednostek czeka na taki UPDATE np. skinki, zealoci, wiesniaki, wiec UW 2 u nich jest dobre Razz
Prędzej zastanawiałbym się na obniżeniu kosztów kupna


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 10:23 PM
Reply with quote

pozostali zdobywają exp:P

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 11:11 PM
Reply with quote

twoi maja nice eq na start Wink
jak już szkieletom obniżyć koszt


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn marca 13, 2011 07:02 AM
Reply with quote

Obniżenia ceny szkieletów nie będzie, bo raz że posiadają odpowiednie zasady specjalne to jeszcze są całkiem nieźle wyposażone na start.
Ewentualnie można pomyśleć, nad dodaniem do kompanii nieumarłych "żywych" stronników, na przykład niewolników - służących jednocześnie za trzodę dla wampirów, zdobywaliby doświadczenie ale nie mogliby zostać bohaterami.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 13, 2011 10:02 AM
Reply with quote

Hm pomysł z "trzodą" mi się podoba.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 13, 2011 12:11 PM
Reply with quote

e tam za bardzo na siłe,
Findar pamiętaj o całkiem fajnych HS którzy normalnie expia


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 13, 2011 01:06 PM
Reply with quote

A dlaczego by nie wprowadzić milicji?
czy jak to ładnie nazwać "sługi" w końcu Sylvania to nie tylko truposze, ale też wsie i małe miasteczka. Sylvania jest zamieszkałą przez dysydentów lub odciętych od świata wieśniaków. Dysydenci z pewnością chcieli by stać się wampirami, a wampir nie tworzy od tak dregów, więc na zatrudnia sługi wykorzystując ich pragnienia zarazem nie mając chęci tworzyć z nich dregów manipuluje takimi ludźmi.

Sługa/dysytent: koszt: 25
Sz4 WW3 US3 S3 Wyt3 Zw1 In3 A1 Cp6
Sz5 WW6 US6 S4 Wyt4 Zw3 In6 A4 Cp8
Początkowe wyposażenie: sztylet
Zasady specjalne:
Zmanipulowany: gdy podczas rozwoju wypadnie chłopak ma talent należny przerzucić. (w końcu wampir sam wybiera sobie Dregów, a nie te namolne robaki)

Coś takiego Smile


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 13, 2011 01:19 PM
Reply with quote

jeszcze trochę to tam w ogóle undeadów nie będzie Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 13, 2011 01:31 PM
Reply with quote

eh niestety Doman masz rację, no nic potestuje jakieś najemne ostrza, ale tak czy siak jak chce grać Krwawymi Smokami na upiorach, skazuje się na 5 bohaterów do końca...zobaczymy, na razie jestem do przodu z bandą, więc mogę sprawdzać różne opcje Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58794 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9590 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 117829 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 362913 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 347892 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy