Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › [warsztat] jednostki dodatkowe
[warsztat] jednostki dodatkowe
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pt stycz 11, 2013 06:57 AM
Reply with quote

Przygotuj zasady dla Relikwiarza to się zobaczy Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pt stycz 11, 2013 08:07 AM
Reply with quote

Hehe okej, jak będe miał gotowa bandę Bretończyków to napiszę wszystkie moje propozycje, bo to będzie najlepsza motywacja :D:P


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr lut 17, 2016 08:17 PM
Reply with quote

W ósmej edycji była taka jednostka jak nasty skulkers. Czy nie można by wprowadzić dodatkowej jednostki na zasadzi nasty lub fanatyk?
Statystki goblina, zabójczy cios, zasadzka. Trochę by to urozmaiciło i może wzmocniło tą bandę (NG).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr lut 17, 2016 08:19 PM
Reply with quote

Może jako Najemne Ostrze lub Postać Dramatu?

Napisałbyś szkic zasad?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr lut 17, 2016 08:21 PM
Reply with quote

Jeżeli miałoby to być Najemne ostrze to musi być bardziej gięte. Bo nie oszukujmy się mało jest takich które opłaca się najmować w ogóle.
Postaram się coś spłodzić (nie dzieci tych mam już wystarczająco Very Happy )

Back to top
View user's profile
Vulturius
Nieświadomy
Nieświadomy

Vulturius

Offline

Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr marca 23, 2016 09:39 AM
Reply with quote

Przeglądałem ostatnio podręcznik i zdziwiłem się dlaczego Leśne Elfy nie mają możliwości zakupienia jeleni jako wierzchowców. Moja propozycja

R WW US S Wt Żw I A CP
9 3 0 4 3 1 4 1 5
Żadne stworzenie z Athel Loren nie jest tak bardzo cenione jak jelenie. Stworzenia, które Leśne Elfy utożsamiają z prawdziwą duszą lasu. Szybkie i zwinne są wspaniałymi wierzchowcami, jednakże Jelenie z Athel Loren są trudne do wytropienia i tylko Leśne Elfy potrafią nakłonić je do współpracy, aby słuszyły im jako wierne wierzchowce, którym nie straszna żadna przeszkoda. Jelenie zajmują również poczesne miejsce w pieśniach, wierszach i legendach Leśnych Elfów, które uważają zobaczenie jelenia w dniu bitwy za dobry omen.
Zasady: zwierze, wierzchowiec, pomiot kniei,
Szarża porożem: Szarżujący jeleń to niepowstrzymana siła wsparta potężnym porożem. Z tego też powodu jelenie uzyskuję premię +2 do SIŁY
podczas szarży.
UWAGI: Jelenie posiadają zdolność broń naturalna. Jeleń jest dostępny wyłącznie dla Leśni Elfowie z Athel Loren

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr marca 23, 2016 11:19 AM
Reply with quote

Nie ma Jeleni, bo po pierwsze o ile dobrze kojarzę w czasach gdy powstawały zasady dla WE te jeździły na Rumakach.

Po drugie z tego co piszesz to Jeleń to taki Rumak z szarżą dzików. A ma jakieś minusy? Bo na przykład Dziki są nieco wolniejsze.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Vulturius
Nieświadomy
Nieświadomy

Vulturius

Offline

Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr marca 23, 2016 01:21 PM
Reply with quote

Myślałem, że WE miały możliwość jazdy na jeleniach, przynajmniej od 7 ed, a chyba jakoś wtedy zaczął powstawać Warheim?
Na pewno by kosztował więcej od dzika,
ok, może za mocny ten bonus do szarzy, to zmniejszyć bonus w szarży do +1,
i dodatkowo
Trudna woltyżerka: test jeździectwa dla modelu dosiadającego Jelenia przeprowadza się rzucając 2k6 i odrzuca się mniejszy wynik

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr marca 23, 2016 03:49 PM
Reply with quote

Modele pojawiły się o ile mnie pamięć nie myli dopiero w 8 ed?

Jak dla mnie mozna dodać tylko trzeba odpowiednio dobrac dostępność i cenę.

Bonus +2 też można zostawić.

Pytanie tylko czy dać te jelenie na wyposażeniu Jeźdźców Polany?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Vulturius
Nieświadomy
Nieświadomy

Vulturius

Offline

Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr marca 23, 2016 04:34 PM
Reply with quote

sprawdziłem w 7 ed był tylko 1 model dla bohatera, a dopiero w 8 ed wyszedł cały oddział. Jeźdzców polany według mnie trzeba zostawić tak jak są (ew. pozostawić możliwość wyboru), a dać możliwość tylko bohaterom, żeby nie naruszało to zbyt balansu gry

Back to top
View user's profile
Zgłębiczart
Nieświadomy
Nieświadomy

Zgłębiczart

Offline

Joined: paźdź 31, 2014
Posts: 18

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Sb sierp 18, 2018 07:53 PM
Reply with quote

WILCZARZ CHAOSU lub

TUSKGOR (jak dla mnie to była zawsze chaotyczna świnia):
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-5 (tak jak wilczarz)
KOSZT REKRUTACJI: 20 ZK (tak jak wilczarz)
DOSTĘPNOŚĆ: 7 (tak jak wilczarz)
PODSTAWKA: 50 X 25 MM (tak jak wilczarz)
Code::
 Sz | WW | US |  S | Wt | Żw |  I |  A | Cp
  7 |  3 |  0 |  3 |  4 |  1 |  2 |  1 |  5

BROŃ/PANCERZ: Tuskgory posiadają zdolność broń naturalna. Tuskgory nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
POMIOT KNIEI, ZWIERZĘ.
RĄCZY: Dzika Świnia może pokonywać bez żadnych kar do ruchu przeszkody mierzące nie więcej niż 2”. (świnie potrafią być naprawdę skoczne, ale mało kto o tym wie)
TUSKGOR (ta zmutowana świnia) Podczas szarży ma +1 do siły. (może mieć +2 jak w rydwanie, wtedy to będzie faktycznie Tuskgor, ale może być mocne, jednocześnie będzie miało wtedy mniejszą wartość Cp i brak poniższej zasady - warto wspomnieć przy tego typu dywagacjach, że w odróżnieniu od wilczarza nie ma zasadzki)
Tuskgory są samowystarczalne, ryją w ziemi, mają grube futro i często oddalają się od "nowego stada" nie czując więzi, często Jeżeli na początku fazy ruchu Tuskgor znajdzie się poza zasięgiem 12" od zaprzyjaźnionego modelu (nawet innego Tuskgora) to wykonuje ruch w kierunku najbliższej krawędzi stołu po najkrótszej ścieżce.

Powód:
( 1) Mnie osobiście bardziej to pasuje niż "wilki" (wilczarze chaosu) w kozach Wink
( 2) Gamezone ma fajne modele do tego (i nawet szczelina pomiędzy dwoma pasującymi do siebie elementami nie jest za duża ;))
( 3) Ot przyszło mi to kiedyś do głowy więc wpisuję by się podzielić Wink

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20412 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61188 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5698 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80668 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 334848 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy