Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 19, 2016 01:48 PM
Reply with quote

a można w jednej sekwencji po potyczce sprzedać więcej niż 8 łupów? Przykładowo ma 10 łupów, i bandę liczącą 12 modeli czy mogę sprzedać 8 łupów i następnie 2 łupy?

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 19, 2016 01:52 PM
Reply with quote

Nie, ale sprzedajesz wszystko na raz, albo część lub całość trzymasz i możesz sprzedać po następnej potyczce.

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 19, 2016 04:07 PM
Reply with quote

Czy czar "Naostrzenie Rembaków" z domeny Dużego Łomotu można rozproszyć? Rzuca się go automatycznie przed potyczką.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 19, 2016 04:16 PM
Reply with quote

"Należy zauważyć, że niektóre zaklęcia mogą zostać rzucane przed rozgrywką
(na przykład zaklęcie Władca Bestii z Tradycji Bestii czy Naostrzenie Broni z Tradycji Metalu), takie czary działają do końca potyczki i nie można ich rozpraszać."

Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 20, 2016 10:26 AM
Reply with quote

czy sztandarowy, który zakupi magiczny sztandar traci premię +1 do CP na rzecz magicznych zdolności nowego przedmiotu?

pewnie te pytanie padło, ale zapytam się: bohater, który jeździ na rumaku jest liczony jako Duży Cel , gdy podliczamy prestiż? czy jako 1 model + 1 wierzchowiec?

jeżeli stronnik zostaje awansowany na muzyka/chorążego to sztandar/ instrument muzyczny jest normalnie liczony do prestiżu? jako wartość w złocie (25/20 zk)?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 20, 2016 10:38 AM
Reply with quote

1. Nie traci. Premia +1 do CP zostaje.

2. Jako 1 model + 1 wierzchowiec

3. Nie. Liczy się tylko ewentualna wartość magicznych sztandarów.

Swoją drogą można by zrobić jeszcze magiczne instrumenty.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 20, 2016 07:07 PM
Reply with quote

Po ostaniej bitwie scenariusz daje mi możliwość nadania jednej broni cechy święta. Czy zwierzoludzie mogą korzystać z takiej broni w tej sytuacji?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 20, 2016 07:20 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 21, 2016 09:48 PM
Reply with quote

Czy snotling może użyć wybuchowych zarodników po ruchu/marszu?jest to atak strzelecki który trafia na 4+, czy rzucamy na trafienie 2k6 czy tylko jedną k6?. Co się dzieje keidy losowy ruch squiga doprowadza do kontaktu z przeszkodą? Może przeskoczyć prze murek np. czy musi się przed nim zatrzymać? czy może wskoczyć do budynku? Czy gobliński fanatyk liczy się jako goblin na potrzeby możliwej liczby squigów?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 21, 2016 11:42 PM
Reply with quote

1. Może rzucić.
2. Powinno być 8+, rzut 2k6.
3. Squig pokonuje zawsze pełen dystans ruchu - 2k6.
4. Może wskoczyć do budynku.
5. Nie. Liczą się tylko Gobliny (stronnicy).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 07:03 AM
Reply with quote

3. To w takim razie wysokość/rodzaj przeszkody nie ma znaczenia i jeśli przeciwnik stoi za murem, to o ile starczy dystansu, szarża jest udana?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 10:06 AM
Reply with quote

Czyli jak squig pokonuje zawsze pełen dystans ruchu, to stojąc np. przed budynkiem może go przeskoczyć jeśli mu wystarczy ruchu?, czy doskakuje do ściany i się zatrzymuje?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 12:19 PM
Reply with quote

W Warheim FS przeszkoda to:

Quote::
Do przeszkód zaliczamy płoty, żywopłoty i ogrodzenia, mury mierzące więcej niż 1” ale nie więcej niż 2” (przeszkody niższe niż 1” nie wpływają na ruch w żaden sposób.

Jeśli Squig trafi na wyższą ścianę, głaz, drzewo czy co tam jeszcze to się zatrzymuje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 12:44 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
W Warheim FS przeszkoda to:

Quote::
Do przeszkód zaliczamy płoty, żywopłoty i ogrodzenia, mury mierzące więcej niż 1” ale nie więcej niż 2” (przeszkody niższe niż 1” nie wpływają na ruch w żaden sposób.

Jeśli Squig trafi na wyższą ścianę, głaz, drzewo czy co tam jeszcze to się zatrzymuje.

To jeszcze jedno pytanie: jesli taki squig szarżujący/biegnący trafi na przeszkodę, to jaka część podstawki musi o nią zahaczyć, żeby go zatrzymać? Czy być może należy przyjąć, że wystarczy tyci-tycia część tej podstawki i squig staje?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:03 PM
Reply with quote

Squigi poruszają się po prostej. Więc jeśli ruch prowadzi przez element terenu, który blokuje ruch to zatrzymuje się przed nim jak każdy inny model


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58906 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9622 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118232 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349663 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36522 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy