Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:05 PM
Reply with quote

Czyli Squig który stoi przy ścianie i w zasięgu swojej inicjatywy ma model znajdujący się za nią nie jest w stanie na niego zaszarżować? Bo musiałby zakręcić?

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:15 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Squigi poruszają się po prostej. Więc jeśli ruch prowadzi przez element terenu, który blokuje ruch to zatrzymuje się przed nim jak każdy inny model

Pomyslalbym tutaj i jakims zdroworozsadkowym rozwiazaniu, gdzie potrzeba, aby np. polowa podstawki tafiajaca na przeszkode unieruchamiala squiga. Wydaje mi sie, ze rozpedzona gora miecha, ktora zawadzi o plotek nie zatrzyma sie ot tak, w miejscu. Poza tym w duzym zageszczeniu terenowym squigi robia sie lekko niegrywalne.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:30 PM
Reply with quote

Pewnie dla tego zieloni nie mieszkają w miastach, a bardziej w lesie Very Happy

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:35 PM
Reply with quote

Ale tam sie biega jeszcze trudniej Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:36 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czyli Squig który stoi przy ścianie i w zasięgu swojej inicjatywy ma model znajdujący się za nią nie jest w stanie na niego zaszarżować? Bo musiałby zakręcić?
Tak.

W gęstym terenie trzeba nimi się sporo poodbijać od ścian zanim trafią w przeciwnika.

Ale model wart bodajże 15 zk z S5 i A2 musi mieć jakieś minusy Wink

Grish wrote:
Ale tam sie biega jeszcze trudniej Wink
Dla nich las to 2k6 cali ruchu. Przecież nie rozpatruje się każdego drzewa osobno.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:45 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Pepe wrote:
Czyli Squig który stoi przy ścianie i w zasięgu swojej inicjatywy ma model znajdujący się za nią nie jest w stanie na niego zaszarżować? Bo musiałby zakręcić?
Tak.

W gęstym terenie trzeba nimi się sporo poodbijać od ścian zanim trafią w przeciwnika.

Ale model wart bodajże 15 zk z S5 i A2 musi mieć jakieś minusy Wink

Tak, ale w przypadku squigów, zakręt zajmuje dwie tury i to pod warunkiem, że przeciwnik stoi w miejscu.

Grish wrote:
Ale tam sie biega jeszcze trudniej Wink
Dla nich las to 2k6 cali ruchu. Przecież nie rozpatruje się każdego drzewa osobno.[/quote]

Tu mi chodziło o oddanie "realiów" bardziej Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 02:49 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Tak, ale w przypadku squigów, zakręt zajmuje dwie tury i to pod warunkiem, że przeciwnik stoi w miejscu.
Zaaaa... Co? Nie przeceniasz czasem strategii Zielonoskórych? Wink




_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 22, 2016 11:00 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Tak, ale w przypadku squigów, zakręt zajmuje dwie tury i to pod warunkiem, że przeciwnik stoi w miejscu.
Zaaaa... Co? Nie przeceniasz czasem strategii Zielonoskórych? Wink



Ja wiem, ze Orkowi uczą się wolniej od gołębi, ale jednak się uczą Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr lut 24, 2016 10:23 PM
Reply with quote

Pytanie: czy po rzucie na Chłopak ma talent, rzucam potem rozwiniecie jak dla bohatera oraz jeszcze jeden jak na stronnika?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr lut 24, 2016 10:29 PM
Reply with quote

Dla modelu który awansował rzucasz jak dla bohatera. I w kolejnych etapach sekwencji po potyczce traktujesz go jak bohatera, na przykład w czasie rzutu na eksplorację itd.

Natomiast jeśli grupa stronników liczyła więcej modeli to dla pozostałych rzucasz jak dla stronników.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr lut 24, 2016 11:07 PM
Reply with quote

Ok, zle zinterpretowałem zapis przy ChMT.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 25, 2016 01:48 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
I w kolejnych etapach sekwencji po potyczce traktujesz go jak bohatera, na przykład w czasie rzutu na eksplorację itd.

A to coś nowego. Gram w tą grę już kilka lat ale nadal mnie zaskakujesz QC. Gdzie to jest napisane?
Zawsze mówiłeś/pisałeś, że wszelkie rozwinięcia jakie nabędzie bohater/drużyna liczą się od następnej potyczki.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 25, 2016 02:03 PM
Reply with quote

Wynika to z kolejnosci sekwencji po potyczce. Podczas rzutu na eksplorację taki awansowany stronnik jest już bohaterem i generuje kostkę eksploracji.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 25, 2016 02:07 PM
Reply with quote

Warto by to doprecyzować w podręczniku, bo faktycznie jest to chyba jedyna sytuacja, która wpływa jeszcze na bieżącą sekwencję po potyczce.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 25, 2016 02:13 PM
Reply with quote

A jak jesteśmy przy sekwencji po bitwie - gdy stronnik (bądź bohater) ginie w wyniku tabeli poważnych obrażeń to jego ekwipunek jest tracony?
Bo spotkałem się z sytuacja gdy przeciwnik twierdził, że ekwipunek stronnika zostaje w skarbcu po śmierci właściciela.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57910 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9385 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115387 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337529 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 35311 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 19
_BBOT: 0
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy