Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz lut 25, 2016 03:14 PM
Reply with quote

W Warheim FS ekwipunek zostaje w skarbcu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 26, 2016 07:47 PM
Reply with quote

... poza przypadkiem, gdy stronnikiem jest najemne ostrze/postać dramatu - wtedy ekwipunek przepada wraz z nim :).

Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 26, 2016 11:16 PM
Reply with quote

mam kilka pytań odnośnie skilla Rajtar

w 1 turze mogę strzelic z dwóch pistoletów naraz, w 2 turze z jednego, czy w 3 mogę znów strzelac z dwóch? czy muszę odczkac turę by miec możliwośc strzału z obu?

małpa/artylerzysta zmniejsza czas przeładowywania, majac w dodatku rajtara mogę prowadzic ostrzał z pary pistoletów co turę?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 26, 2016 11:27 PM
Reply with quote

1.
Ogólnie zasada jest tak, że załadowanie jednej lufy zajmuje 1 turę, pod warunkiem że model wykonał jedynie ruch.

Rajtar znosi warunek, czyli model ładuje jedną lufę na turę niezależnie od innych czynności.

Mając rajtara możesz w 1 rundzie wystrzelić z dwóch pistoletów, a potem w każdej kolejnej rundzie z 1 pistoletu, lub co drugą rundę z 2 pistoletów.

2.
Nie. Dalej jest to 1 lufa na rundę. Ale gdyby bohater posiadał umiejętność artylerzysta i małpę to szybciej ładowałby na przykład garłacz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lut 26, 2016 11:30 PM
Reply with quote

dzięki za szybką odpowiedź


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Vulturius
Nieświadomy
Nieświadomy

Vulturius

Offline

Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 12:06 AM
Reply with quote

Co jeśli na dwóch bohaterów szarżuje jednostka posiadająca zasadę specjalną strach, jeden z bohaterów nie zdaje testu. W trakcie walki pierwszy bohater rani jednostkę wzbudzającą strach i w wyniku rzutu na zranienie ta jednostka zostaje oszołomiona. Czy bohater, który nie zdał testu strachu może teraz trafić oszołomionego wroga automatycznie czy musi mieć dublet?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 12:17 AM
Reply with quote

Trafia automatycznie - model jest Oszołomiony! i nie trzeba wykonywać rzutu na trafienie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 05:32 PM
Reply with quote

Salut!

Może się ktoś proszę wypowiedzieć w kwestii podstawek? Czy dopuszczalne (głównie na turniejach) jest używanie modeli na okrągłych podstawkach? Wiem, że w podręczniku wspomniane jest, że z reguły jednostki piechoty osadza się na kwadratowych podstawkach o podanych wymiarach ale istnieją od tego wyjątki jak np. goblińscy fanatycy (z konkretnych przyczyn wynikających z zasad). Kwadratowe podstawki nie mają jednak większego odniesienia do zasad, poza tym, że wiadomo gdzie dokładnie jest tył danego modelu ale dalej dla samej walki (poza brakiem możliwości parowania) nie wnosi to znaczących zmian. Chciałem wiedzieć czy rozważacie może wprowadzenie możliwości używania okrągłych podstawek? W starym Mordheimie nie znalazłem zapisu o kształcie podstawek dla modeli i widziałem wiele gier rozgrywanych przy użyciu modeli na okrągłych podstawkach. W niektórych grach (np. Space Hulk) kierunek głowy modelu wyznacza jego przód, w związku z czym łatwo jest również wyznaczyć jego tył.

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 05:37 PM
Reply with quote

Rozmiar podstawki ma znaczenie w przypadku niektórych zasad specjalnych i zaklęć.

Na upartego da się grać, ale w przypadku niektórych zasad specjalnych i zaklęć trzeba pamiętać na jakiej podstawce model powinien występować.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 05:42 PM
Reply with quote

Dzięki Smile

Pytam bo chciałem zamówić w końcu podstawki do zrobienia, a nie wiem czy kiedyś się nie wybiorę na turniej do Katowic. Ostatnio GW wznawia sporo starych tytułów i myślałem, że może jeśli wydadzą kiedyś jakąś ciekawą wersję Mordheima z poprawionymi zasadami, to może będziecie się chcieli przerzucić na okrągłe podstawki.

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 05:47 PM
Reply with quote

GW juz wydało Mordheim na zasadach AoS, zasady były do ściągnięcia ze strony jednego ze sklepów. Zajmowały zdaje się 4 strony.

Co do okrągłych podstawek to jest to kwestia odległej przyszłości, aczkolwiek raczej nieuchronna.

A na turniej zapraszam. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 08:18 PM
Reply with quote

Czy fanatyk goblinski prowadzony może być celem ostrzału, magii (jeśli tak to jakiej ),animacji i czy może wchodzić bez przeszkód na różne tereny?

Czy squig musi wykonać ruch?A jak jest z poruszaniem sie po terenie trudnym i bardzo trudnym? Wink

I moja propozycja furii -to co jest + model przerzuca udane trafienia Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 09:35 PM
Reply with quote

1.
Quote::
NISZCZYCIELSKA SIŁA: Gobliński Fanatyk nie może być celem szarż, może być natomiast celem ataków z broni dystansowej i zaklęć. Należy jednak pamiętać, że model stanowi ruchomy cel dla strzelców, a wszystkie wymierzone w Goblińskiego Fanatyka ataki bronią dystansową wykonywane są z karą -1 do testu trafienia.
Magia i broń dystansowa działają normalnie.
Nie może być szarżowany więc Zombie z animacji nie może go zaszarżować.
Wleczony fanatyk na tereny wchodzi normalnie.

2. Nie musi. Zawsze rusza się o 2k6" bez względu na teren.

3. Ciekawe ale wydłuża grę i IMO trochę za bardzo osłabia furię


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 09:40 PM
Reply with quote

Nie chodzi o szare, tylko o postawienie zombiego na fanatyku (jedna z opcji wza fanatyka to zakończenie na nim ruchu modelu ).

Furia jest za mocna,to by ją trochę wywazyło;).Dłuższa gra-to dla mnie na plus:)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb lut 27, 2016 10:14 PM
Reply with quote

Nie możesz postawić zombie na modelu. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57901 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9384 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115352 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337441 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 35297 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy