Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 04, 2016 08:32 AM
Reply with quote

Ewentualnie każda drużyna w osobny pdf


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 04, 2016 08:35 AM
Reply with quote

Ale każda część będzie osobnym plikiem ze swoim spisem treści itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Online

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1505
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 04, 2016 09:39 AM
Reply with quote

Ale strony będą w każdej części od 1 do ... ? Czy po prostu podzielisz aktualną wersję i numeracja zostanie taka jak jest?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 04, 2016 09:55 AM
Reply with quote

Od 1. To będą osobne pliki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 10, 2016 02:55 PM
Reply with quote

Mam pytanie czy model kawalerzysty, pilot żyrokoptera może w walce wręcz używać dwóch broni ręcznych/ broni dwuręcznej albo kombinacji broń ręczna + tarcza? I jeśli model kawalerzysty szarżuje i powali na ziemie trafieniem z uderzenia swojego przeciwnika to czy jeździec może go dobić? Czy tylko będzie wybierać się ewentualny najgorszy efekt zranienia? Trafienie z uderzenia zadaje koń, rydwan, żyrokopter więc jeździec, pilot mógłby go dobić logicznie rozumując. Co innego np. ogr. I co w przypadku gdy dwa modele o tej samej inicjatywie zaszarżują przeciwnika? Czy jeden może powalić przeciwnika a drugi go dobić? Czy mogę wybrać który z tych modeli będzie działał pierwszy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 10, 2016 04:30 PM
Reply with quote

1. Nie. Dwóch broni ręcznych lub broń ręczna + tarcza tylko Piechota.

2. Wybierasz gorszy efekt zranienia.

W przypadku potwora może dobić.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 10, 2016 09:11 PM
Reply with quote

Z racji przymusu spędzania czasu w pozycji chory-zontalnej i co za tym idzie doskwierajacej nudy myślałem dziś nad zagadnieniem kampanii.
Dla czego właśnie nad tym.
"Kampanijność" Warheim uważam jego największy atut.
Ale jak wszystko na świecie i to nie jest idealne.
Przyglądam się pojedynczym rozgrywkom i na ich końcu widzę jakiś cel. Nawet nie jeden. Możliwość relaksu w towarzystwie współgracza-to raz. Możliwość wygrania scenariusza-to dwa.
I tego mi brakuje w kampanii - możliwości wygrania.
Oczywiście przy rozgrywaniu kolejnych kampanii umawialiśmy sie nieraz na taki bądź inny sposób zakończenia wygraną.
Może warto byłoby dać kilka możliwości-sugestii na wygranie kampanii zarówno graczom rozpoczynającym przygodę z WFS jak i starym wyjadaczom. Oczywiście w formie drobnego tekściku w rozdziale "Kampania"
Do głowy przychodzą mi następujące możliwości wygrania kampanii:
1. Osiągnięcie określonej przez graczy sumy punktów kampanii.
2. Osiągnięcie określonej sumy punktów prestiżu.
3. Wypełnienie określonej ilości zadań specjalnych.
4. Zebranie ustalonej przez graczy ilości niespieniężonych łupów.
5. Wypełnienie jednego z warunków 1-4 przy ustaleniu wszystkich na początku kampanii.

To daje kolejne możliwości np. gracze mogą tworzyć dedykowane konkretnej kampanii zadania do spełnienia w kolejnych scenariuszach itd.

Spytacie może po co?
Żeby nie grać do momentu stwierdzenia "to możemy już skończyć tą kampanię".
Żeby prócz zabawy i relaksu mieć jasny cel kampanii.
I wreszcie, żeby kampanię można było nazwać, rozegrać i zakończyć mówiąc "oto ten gracz wygrał kampanię".

Co wy na to?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 10, 2016 09:27 PM
Reply with quote

Tak naprawdę, to my dawno nie graliśmy kampanii. Zwykle gramy luźno powiązane ze sobą potyczki na zasadach kampanii.

Wymienione przez ciebie warunku są jak najbardziej OK, trzeba to tylko ustalić na początku kampanii Smile

A co do tekściku to zredaguj takowy to chętnie umieszczę go w odpowiednim rozdziale. Very Happy


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 02:00 PM
Reply with quote

To można by dopisać w podręczniku że modele o tej samej inicjatywie nie mogą kolejno powalić/oszałomić a następnie wyłączyć z akcji model przeciwnika. Jest tylko zapis że model mający dwa ataki nie może tak zrobić.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 02:04 PM
Reply with quote

To nie jest kwestia inicjatywy. Kawalerzysta jest traktowany jak jeden model, podobnie modele w machinach wojennych.

Bohater i potwór to dwa osobne modele.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
inkofon
Przytomny
Przytomny

inkofon

Offline

Joined: kwiet 03, 2014
Posts: 107
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 02:24 PM
Reply with quote

wczoraj grając z Bahiorem i rzucając na magiczna ochronę za pogromcę krasnoludzkiego pomyślałem sobie, że może fajnie byłoby oprócz zakupu magicznych przedmiotów itp np dorabiać sobie tatuaże ochronne itp.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 02:37 PM
Reply with quote

To zagraj sobie Kultem Pogromców z Karak Kadrin Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 03:04 PM
Reply with quote

QC to że kawalerzysta jest jednym modelem to jest jasne:) ,mi chodziło o np. dwóch stronników( dwaj wojownicy klanowi), mają taką samą inicjatywę i szarżują i chodziło mi o to czy jeden z nich może powalić,oszałomić a drugi dobić model przeciwnika. A licząc prestiż za żyrokopeter liczę 25 za machnę wojenną, 20 za duży cel i 5 za wierzchowca?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 03:19 PM
Reply with quote

Pytania z inicjatywą nie zauważyłem.

Modele uderzają w kolejności deklaracji szarż. Więc jeśli jeden O! lub PnZ! wroga to drugi może go WzA!.

Żyrokopter tak. Tylko nie +5 za wierzchowca a +5 za stronnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt marca 11, 2016 03:43 PM
Reply with quote

ok to wszystko jasne :), dzięki za odpowiedź Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
106 quidamcorvus 6690 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn May 06, 2019 07:43 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2825 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33141 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 8218 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 177672 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 1
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
Pepe > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy