Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Nowa karta postaci - projekt
Nowa karta postaci - projekt
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 04:41 PM
Reply with quote

Witam:)

Postanowiłem zabrać się za stworzenie klimatycznie wyglądającej karty drużyny, która oprócz ładnego wyglądu była by również bardziej przejrzysta/czytelna. Mam nadzieję, że nie urażę tym nikogo (zwłaszcza twórcy obecnej karty) jeśli zaproponuję nową wersję karty. Wydaje mi się, że można w niej poprawić funkcjonalność i przejrzystość ale jeśli się mylę, to proszę o zgłaszanie uwag. Nie jestem znawcą Warheima i nie rozegrałem zbyt wielu potyczek jak do tej pory więc proszę o wyrozumiałość jeśli napiszę coś niewłaściwego. Mój projekt w dużej mierze został zainspirowany znalezioną przed laty kartą postaci do fabularnego Warhammera, którą również tu zamieszczę. Obecny, wstępny projekt który tu zamieszczę, jest jeszcze wstępną - surową wersją. Proszę więc o uwagi względem ustawienie tabel i o rzeczową wymianę argumentów. Finalnej projekt będzie utrzymany w podobnym klimacie do karty postaci.
SPOILER! Click here to read.
SPOILER! Click here to read.

Back to top
View user's profile Send e-mail
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 04:54 PM
Reply with quote

Ok, przesadziłem z rozdzielczością - tym razem powinno być lepiej Smile
SPOILER! Click here to read.

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 05:06 PM
Reply with quote

Zamknąłem grafikę w spojlerach, bo trochę rozjeżdżala forum.

Ja się nie obrażam Smile

Cieszy mnie każda inwencja graczy aczkolwiek wielkiej rewolucji tu nie widzę. Zamieniłeś miejscami kilka tabelek ale czekam na efekt końcowy Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 231
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 08:20 PM
Reply with quote

Rozumiem że dla band z modelami dużymi pozazanaczasz inne kratki w doświadczeniu? Kratki były numerowane co 5,co było bardziej uniwersalne z uwagi na to, że różne modele zdobywają poziom w różnych miejscach.

Back to top
View user's profile
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 08:55 PM
Reply with quote

Przepraszam - nigdy w życiu nie wrzucałem, na żadne forum, pliku o tak wysokiej rozdzielczości i nie wiedziałem, że tak rozstrzeli się na stronie. Ze względu na małe rozeznanie w temacie nie wiedziałem czego mogę się spodziewać, ingerując w umiejscowienie pewnych treści na karcie. Jak już wspomniałem wcześniej - nie rozegrałem też zbyt wielu potyczek, żeby mieć rozeznanie w tym co jest irytujące, a co się sprawdza. W moim projekcie postanowiłem:

1) przenieść punkty kampanii i zasady specjalne na przód, tak żeby strona ta mieściła najważniejsze informacje. Jeśli dobrze rozumiem rubryka "zasady specjalne" odnosi się do specjalnych zasad wynikających z osiągnięcia pewnego stopnia w rubryce "punkty kampanii"?

2) Przenieść rubryki "nazwa kampani", "drużyna" i "natura" z boku karty na poziomą rubrykę żeby nie ograniczała miejsca rubryk ze statystykami i żeby cały tekst był czytany w poziomie. Informacja o nazwie powinna moim zdaniem rozpoczynać rubrykę z bohaterami ponieważ jest to informacja nadrzędna.

3) Napis "bohaterowie" i "stronnicy" umieściłem w nagłówkach stron, tak żeby nie powielać go w każdej rubryce bo zabiera to niepotrzebnie miejsce. W ten sposób natomiast daje od razu jasną informację co znajduje się w danym bloku tabel.

4) Zmienić czcionki na klimatyczne, darmowe ale i czytelne + zawierające polskie znaki. Czcionki użyte prze zemnie to "new rocker" i "pirate one". Ponadto wszystkie informacje na karcie zapisane są jedynie 1 czcionką (co nie powoduje chaosu) z rozróżnieniem na duże/małe litery i szeryfowanie (ogonki na końcach literek) co ułatwia czytanie.

5) Wszystkie informacje zawarte będą w tych samych rubrykach/polach. Wiadomość nadrzędna będzie w nagłówku, natomiast dane zawsze będą od niej na prawo; prawy-dół; dół, co sprzyja naturalnemu dla naszej kultury kierunkowi czytania (z góry na dół i z lewa na prawo). W obecnej wersji dane wypisane są w różnych położeniach względem nagłówka i nieraz w osobnej rubryce.

6) Przeniosłem cyfry do środka pól w rubrykach służących do zaznaczania postępu danej statystyki. Przeniesienie liczb do pól oznaczających pola graniczne dla rozwoju danej statystyki pozwala dodatkowo graczowi szybciej rozeznać się jaka suma potrzebna jest na dane/kolejne rozwinięcie.

7) Nieznacznie zwiększyłem rubrykę z poważnymi obrażeniami.

8 ) Zawęziłem boczne marginesy które zabierały sporo miejsca, choć nie wiem czy nie jest to akurat błędem ze względu na łapanie karty z boku i ewentualne zacieranie danych palcami :/

9) Przeniosłem rodzaje umiejętności znad statystyk, do większej rubryki z umiejętnościami, zaklęciami i modlitwami. Tam moim zdaniem bardziej pasuje choć nie wygląda to jeszcze najlepiej, więc jeśli ktoś w tym punkcie ma jakiś pomysł to proszę o informację. Usunąłem przy tym znacznik "&" gdyż moim zdaniem zaburza to jasność przekazu.

Zmiany są niewielkie i być może brzmi to śmiesznie jeśli piszę, że dany detal jest chaotyczny lub nieczytelny - jednak w pracy z layoutem (z którym zawodowo często się stykam) takie detale mają ogromne znaczenie i po odpowiednim ustawieniu sprawiają sporą różnicę. Obecny układ wydaje mi się już w porządku, jednak chciał bym zapoznać się jeszcze z opiniami wynikającymi z doświadczenia - jakie pola można ewentualnie zmniejszyć lub przenieść ponieważ są najmniej używane? Na tym etapie prac jest to o tyle ważne, że zmiana na późniejszym etapie pracy jest bardziej pracochłonna. Pewnie praca będzie posuwała się powoli ponieważ nie jestem zawodowym grafikiem a mam jeszcze inne projekty, jednak z pewnością to dokończę, a efekty zamieszczę na forum. Do tego czasu proszę wszystkich zainteresowanych, o zamieszczanie uwag. No, to tyle Smile Dzięki i pozdrawiam!


Last edited by basic on Cz marca 10, 2016 09:02 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 09:01 PM
Reply with quote

1. Tak.


Projektowi kibicuję. Jeśli uda ci się skończyć kartę, to z chęcią umieszczę ją w dziale download. Im większy wybór kart dla graczy tym lepiej Smile


Jedyny problem jaki widzę, to przyzwyczajenie do starej karty. Niektóre rzeczy ciężko się zmienia Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Re: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 09:18 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Rozumiem że dla band z modelami dużymi pozazanaczasz inne kratki w doświadczeniu? Kratki były numerowane co 5,co było bardziej uniwersalne z uwagi na to, że różne modele zdobywają poziom w różnych miejscach.

... :0 tego nie wiedziałem. Ile jest takich drużyn które mają odmienne progi zdobywania doświadczenia dla dużych modeli? Wydawało mi się, że wszystkie mają tak samo: "Postacie bohaterów mają prawo wykonania rzutu na rozwinięcie w momencie gdy zgromadzą 2, 4, 6, 8, 11, 14, 17, 20, 24, 28, 32, 36, 41, 46, 51, 57, 63, 69, 76, 83 i 90 Punktów Doświadczenia" .... Jeśli, to kwestia tylko podziału na drużyny z dużymi modelami (które jak rozumiem mają rozwinięcia oparte na innych progach) to być może wystarczy stworzyć osobną kartę z innymi progami chociaż wolał bym żeby ta karta była uniwersalna. QC może masz jakieś zdanie na ten temat ?

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 09:25 PM
Reply with quote

Quote::
Tempy:
Niektóre stworzenia nie słyną z wielkiego intelektu i w porównaniu z innymi istotami z trudem nabywają nowe umiejętności i przyswajają wiedzę. W grze odzwierciedla to zasada TEMPY, zgodnie z którą stwory zdobywają doświadczenie dwa razy wolniej. Bohaterowie mają prawo wykonania rzutu na rozwinięcie w momencie gdy zgromadzą 4, 8, 13, 17, 23, 30, 36, 42, 50, 58, 68, 78 i 90 Punktów Doświadczenia. Jednocześnie należy zauważyć, że liczba 90 wyznacza górną granicę maksymalnej ilości Punktów Doświadczenia jakie może zgromadzić bohater. Natomiast stronnicy podlegający zasadzie TEMPY otrzymują prawo wykonania rzutu na rozwinięcia w momencie gdy zgromadzą 4, 9 i 14 Punktów Doświadczenia. Należy także pamiętać, że liczba 14 wyznacza górną granicę maksymalnej ilości Punktów Doświadczenia jakie może zgromadzić stronnik. Ponadto, jeżeli w rzucie na TABELĘ ROZWOJU model uzyska wynik Chłopak ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera LISTY UMIEJĘTNOŚCI nie może wybrać UMIEJĘTNOŚCI AKADEMICKICH.

Odnośnie jednostek z zasadą TEMPY oraz MACHIN WOJENNYCH, to planuję zrobić dodatkową drugą stronę karty z tabelkami dla w/w stronników i tak to możesz rozwiązać. Kto będzie potrzebował, to sobie dodrukuje dodatkową kartę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 721
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 10, 2016 09:26 PM
Reply with quote

Jak dla mnie na podstawowej karcie drużyny w ogóle mogłoby nie być pól: punkty kampanii, zasady specjalne, pastisz drużyny, kosztowności i skarbiec. Podczas samej gry pola te są niemal nieużywane. Przydają sie podczas sekwencji po potyczce. Nie jestem zwolennikiem rozwlekają, ale gdyby pola te znalazły sie nawet na osobnej, trzeciej stronie - nie byłby to koniec świata.

Osobiście najbardziej brakuje mi miejsca na umiejętności bohaterów. Po kilku rozwodajach jest ich na tyle dużo, ze łatwo potem cos przeoczyć, jak nie są czytelnie opisane.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Re: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Pn marca 14, 2016 10:39 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Jak dla mnie na podstawowej karcie drużyny w ogóle mogłoby nie być pól: punkty kampanii, zasady specjalne, pastisz drużyny, kosztowności i skarbiec. Podczas samej gry pola te są niemal nieużywane. Przydają sie podczas sekwencji po potyczce. Nie jestem zwolennikiem rozwlekają, ale gdyby pola te znalazły sie nawet na osobnej, trzeciej stronie - nie byłby to koniec świata.

Osobiście najbardziej brakuje mi miejsca na umiejętności bohaterów. Po kilku rozwodajach jest ich na tyle dużo, ze łatwo potem cos przeoczyć, jak nie są czytelnie opisane.

Chyba faktycznie najlepszym rozwiązaniem jest zamieszczenie wszystkich danych potrzebnych w starciu na jednej karcie! Z przodu bohaterowie, a z tyłu stronnicy + 1 machina. Wszystkie pozostałe informacje można będzie przenieść na kolejną kartę i dorobić ewentualnie miejsce na spis przebytych kampanii, wyeliminowanych wrogów, fluffowe wstawki, mapki taktykę, uwagi itp. (ten pomysł może powoli już dojrzewać w głowach czytających ten temat, jednak obecnie wolał bym się skupić na karcie z bohaterami, stronnikami i machiną i wrócić do niego później). Na razie przydały by mi się jeszcze odpowiedzi na te pytania:

1. Ile przeważnie bohaterowie zbierają w ciągu całej gry daną kampanią "poważnych ran" jednym bohaterem (chodzi mi tu o zakres obejmujący wiele kampanii)?
2. Co oznacza skrót "OP" na końcu w tabelce z cechami bohatera?
3. Ile rzędów może się maksymalnie znajdować w tabelce "machiny"? Najwięcej naliczyłem 4 (nie licząc rzędu ze skrótami cech) przykład: powóz - 1, koło - 2, koń - 3, koń - 4.
4. czy mógł by ktoś proszę zamieścić zdjęcie/skan karty swojej bardzo doświadczonej kompanii? Chciałbym zobaczyć które pola są najbardziej zapełniane i w jaki sposób (np. czy jest tam miejsce na pisanie pełnymi wyrazami, czy trzeba pisać skrótami itp.).
5. Czy w rubryce "bohatera" z umiejętnościami/modlitwami/zaklęciami mogą pojawić się (tak jak to zrobiłem - zasady specjalne)? Może powinno pojawić się tam coś jeszcze?
6. Czy w rubryce zasady specjalne "stronników" powinny pojawić się jeszcze jakieś informacje? Nie znam wszystkich band, więc nie wiem czy czasem któryś ze stronników nie posiada jakichś specjalnych mocy(!)

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Pn marca 14, 2016 10:59 PM
Reply with quote

1. Różnie. Niektórzy w ogóle, inni za każdym razem. Nie ma reguły.
2. OP to Ochrona Pancerza.
3. Wystarczą 3. Machina/Koło/Zwierzę pociągowe. Przy czym przy zwierzęciu pociągowym można zostawić miejsce na liczbę zwierząt.
4. Może jutro się uda.
5. Zwykle tam są wpisywane.
6. Niektórzy stronnicy podlegają zasadom specjalnym.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Re: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Pn marca 14, 2016 11:46 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Różnie. Niektórzy w ogóle, inni za każdym razem. Nie ma reguły.
2. OP to Ochrona Pancerza.

QC jak zwykle na straży Very Happy

Ad. 1. Możesz proszę powiedzieć ile zdarzyło Ci się najwięcej zebrać w ciągu całej gry, ciężkich obrażeń jednym bohaterem?

Ad. 2. Nie jest tak czasem, że ochrona nieraz się zmienia np. nawet odwrócony tyłem model nie otrzyma już bonusu z trzymanej tarczy i broni ręcznej, a jedynie za posiadany pancerz? Są pewnie i inne sytuacje, w związku z czym nie należało by może zostawić dodatkowego okienka pod OP wolnego (tak jak w przypadku pozostałych cech)?

Oto efekt mojej pracy z ustawianiem ramek. Postanowiłem wywalić rodzaje umiejętności ponieważ zajmowały miejsce (źle też to wyglądało i robiło bałagan), a gracz jak będzie chciał to i tak sobie może wpisać te które go dotyczą w danym okienku. Postanowiłem usunąć też numerację z okienek PD skoro jest trochę band z 1 tępym bohaterem lub stronnikiem (nie mówiąc już o całej bandzie kompanii Ogrów). Każdy gracz zaznaczy sobie po prostu robiąc kropkę w środku okienka, które jest polem granicznym. Diagonalnie ustawione okienka rozstawiłem co 5 okienek (można ewentualnie rozstawić co 10). W ten sposób na 1 stronie znajdzie się jedynie 6 miejsc do wpisania bohaterów na odwrocie zaś 6 miejsc na wpisanie grup stronników i jednej machiny (mam nadzieje, że nie ma bandy, która może używać 2 machin :/ )

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Pn marca 14, 2016 11:50 PM
Reply with quote

1. Powinieneś zapytać Bahiora Razz Wydaje mi się, że miejsce na 3/4 będzie OK.

2. Powinno się wpisać maksymalną Ochronę Pancerza posiadaną przez bohatera, a od tej wartości odejmować modyfikatory itd.

Co do paska z PDkami to IMO lepiej i czytelniej wygląda to z numeracją i zaznaczeniem miejsca awansu. Gracze ogrów sobie poradzą.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Cz marca 17, 2016 10:31 PM
Reply with quote

Obecnie jestem na poziomie wpasowywania pola machiny na koniec strony ze stronnikami. Potrzebuję info:

1. Czy drużyna oprócz np. powozu/rydwanu może podczas bitwy mieć na stole wystawionego najemnika (np. puszkarza) z działem (czyli czy jest jakiś sposób na posiadanie 2 machin w grze).

2. Czy na każdą machinę można załadować ładunek (podejrzewam, że nawet jeśli tylko część machin tak ma, to będę musiał zrobić rubrykę "ładunek/pasażerowie")?

3. Czy pasażerów machiny wpisuje się razem z ich statystykami w odpowiednie okienko machiny czy bez statystyk? Można to też ewentualnie zaznaczać czy są pasażerami w zasadach specjalnych przy ich postaci, jeśli są wpisani już na karcie kompanii w innym miejscu. Jeśli do tej pory istniał jakiś znormalizowany sposób zapisywania posiadanej machiny to proszę o jakiś wzór Smile

4. Czy w rubryce machiny ze statystykami powinno się również pojawić okienko na "OP" jeśli np. konie są w kropierzach lub jakiś element po wzmocnieniu/zmodyfikowaniu ma właściwości ochronne?

5. ile może być (lub ilu maksymalnie ktoś w grze z Wami zatrudnił) najemnych ostrzy w kompanii? Najemne ostrza mogą wylosować umiejętności przy rozwoju więc rubryka stronników powinna posiadać w polu zasady specjalne jeszcze umiejętności - tak mi się wydaje. Jeśli natomiast tylko 1 najemnika gracz jest w stanie zatrudnić (bo inaczej się nie opłaca lub nie da), to zrobię jedynie ostatnią rubrykę stronnika z umiejętnościami obok zasad specjalnych.

Jak zwykle dziękuję z góry za czas poświęcony czas na czytanie mojego bełkotu i odpowiedzi Wink

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Nowa karta postaci - projekt
Posted: Pt marca 18, 2016 12:23 AM
Reply with quote

1. Można mieć na przykład rydwan i działo równocześnie.

2. Na każdy rydwan i powóz można załadować ładunek.

3. Nie. Wpisuje się tylko współczynniki zwierząt pociągowych. Dla pasażerów wystarczy tylko rubryka na ilość.

4. Tak. Machiny mają swoją OP.

5. 3 to rozsądną ilość.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 1196 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Karta drużyny...
...do Obozowiska.
6 quidamcorvus 285 Re: [Warsztat] Karta d...
 Sb lut 11, 2017 02:55 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
95 Findar 5801 Kampania Warheim - wrz...
 Pn grud 11, 2016 01:20 PM 
Findar View latest post
No new posts Endless war... Endless war... v0.1 - projekt zasad
science fiction skirmish game
10 Bahior 352 Endless war... v0.1 - ...
 Pt list 04, 2016 09:23 AM 
Grish View latest post
No new posts Dodatki [Mordheim] Nowa banda THE CAVALCADE- Tuomas Pirinen
Banda stworzona prze jednego z twórców Mordheim
7 NoName 1681 Nowa banda THE CAVALCA...
 Pn sierp 17, 2015 09:05 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 1
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy