Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
[Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 21 22 23
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 15, 2016 11:00 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Sb kwiet 16, 2016 07:41 PM
Reply with quote

Pojechali bo bandzie. Fajne figsy i nie skąpili!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8192
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Sb kwiet 16, 2016 07:49 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Pojechali bo bandzie. Fajne figsy i nie skąpili!
Byron wrote:
In the package i included the Zombie Dragon for the 1st prize winner, Ogre Gore Master II for 2nd place, & Ghoul King for 3rd.. also i included 1 metal dwarf for each winner.. Smile
Żywiczne modele bardzo fajne, szczególnie limitowany Ogre Gore Master II, którego wypuścili 100 sztuk, a ten ma nr 29 i własną metryczkę.

Ale najbardziej spodobał mi się ten metalowy Krasnolud Chaosu - czysty oldschool Smile Brawo


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Pn kwiet 18, 2016 09:15 AM
Reply with quote

Czyli jest parcie na szkło

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8192
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Pn kwiet 18, 2016 10:18 PM
Reply with quote

Bestia Nurgla

Brunatne plamy krwi i śluzu wyraźnie znaczyły trakt, którym podążał przemieniony w Bestię Nurgla nieszczęsny odmieniec. Zdrowa dłoń mutanta wciąż zaciskała się na sakwie z medykamentami i kosztownościami zabranymi z domu zielarza, a jego serce znów napełniła nadzieja. Jednak kapryśni Bogowie Chaosu raz jeszcze rzucili los nieszczęśnika na szalę i skierowali mutanta wprost pomiędzy zwaśnione kompanie, gotowe bez litości przeleć krew odmieńca i zakończyć jego nieszczęsny żywot. I zgasić nadzieję…
Nie ufaj nikomu. Zabij mutanta, spal heretyka, nawróć niewiernych…

Teren:
Zaleca się, aby potyczka Bestia Nurgla została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy podzielić stół na połowy oddzielone od siebie ulicą lub gościńcem o szerokości 2K6”. Następnie każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie odpowiednio elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.
Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać jedną z równoległych do traktu krawędzi stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
Następnie każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozstawia model reprezentujący Bestię Nurgla na wybranym przez siebie końcu traktu w odległości do 6” od brzegu stołu. Model Bestii Nurgla porusza się traktem o 2K6” w kierunku przeciwległej krawędzi stołu na początku rundy przed turą pierwszego z graczy. Jeśli uzyskany wynik prowadzi Bestię Nurgla do kontaktu z wrogiem, ruch ten traktuje się jak deklarację szarży, która podlega zwykłym zasadom (atakowany model może zadeklarować reakcję na szarżę w zwykły sposób).
Ponadto, za każdym razem gdy model Bestii Nurgla wykona ruch, należy umieścić w miejscu w którym stwór rozpoczął ruch jeden znacznik kosztowności reprezentujący skradzione z domu zielarza medykamenty i drogocenności.
Dowolny model bohatera, który w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów, będzie znajdował się w odległości do 1” od znacznika kosztowności może próbować odnaleźć precjoza. Należy wykonać rzut K6, wynik 4+ oznacza, że bohater odnalazł kosztowności zgodnie z zasadami przedstawionymi w Rozdziale IIII: Ruch. Natomiast rezultat 1 oznacza, że bohater zatruł się pozostawionym przez Bestię Nurgla śluzem i musi wykonać test WT, nieudany test oznacza, że traci 1 punkt ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza.
W scenariuszu Bestia Nurgla nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6, zaś otrzymany rezultat dodać do współczynnika WYTRZYMAŁOŚĆ DOWÓDCY. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę. Jeśli uzyskano taką samą sumę, należy ponownie rzucić K6, by rozstrzygnąć, kto rozpocznie grę.

Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest zabicie modelu Bestii Nurgla.
Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub Bestia Nurgla zostanie Wyłączona z akcji!. Jeżeli Bestia Nurgla przedostanie się do przeciwległej strefy rozstawienia lub jedna z drużyn nie zda testu rozbicia, gra kończy się przegraną obu graczy.

Code::
Charakterystyka Bestii Nurgla:

		Sz	WW	US	S	Wt	Żw	I	A	CP
Bestia Nurgla	2K6	3	-	3	4	3	3	K6	10

Broń/Pancerz: Bestia Nurgla posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża ZATRUTY ATAK. Bestia Nurgla nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
Zasady specjalne:
Bycza szarża, duży cel, niezłomność, przepastne trzewia, regeneracja, strach, uderza jako pierwszy, wielkolud.
Rój much: Chmury tłustych, czarnych, błyszczących i brzęczących much są nieodłącznym towarzystwem Bestii Nurgla. Owady, latając wokół potwora, wchodzą i wychodzą z ust, nosa lub innych otworów ciała. Przeciwnik atakujący Bestię Nurgla w walce wręcz zadaje ciosy z karą -1 do wyniku rzutu na trafienie, bowiem muchy atakują usta, nos i oczy.
Zbrojne kończyny: Bestia Nurgla zasypuje wrogów gradem ciosów. Na początku każdej fazy walki wręcz należy wykonać rzut K6, którego wynik oznacza liczbę ATAKÓW wykonywanych przez Bestię Nurgla w bieżącej fazie walki wręcz.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za znacznik kosztowności. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy znacznik kosztowności z którym zakończył rozgrywkę.
+2 za Wyłączenie z akcji! modelu Bestii Nurgla. Model który Wyłączy z akcji! model Bestii Nurgla otrzymuje +2 PD. Jeśli model Bestii Nurgla zostanie Wyłączony z akcji! przez stronnika, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała grupa stronników.

Ponadto, po zakończeniu potyczki należy wykonać rzut K6 za każdy znacznik kosztowności który bohaterowie zdołali wynieść z pola bitwy. Wynik 1-2 oznacza, że bohater znajduje w skrzyni Miksturę leczniczą (zobacz TRUCIZNY & MIKSTURY w ROZDZIALE XV: EKWIPUNEK). Wynik 3+ oznacza, że zamknięte w skrzyni kosztowności zwiększają ilość odnalezionych przez kompanię w fazie eksploracji Łupów! o +1
Ponadto, jeżeli potyczka zakończyła się Wyłączeniem z akcji! Pomiotu Chaosu zwycięska drużyna Łowców czarownic, Sióstr Sigmara lub dowolna kompania w szeregach której służy DUCHOWNY, KOWAL RUN lub INŻYNIER może spalić truchło Pomiotu Chaosu na stosie i odmówić święte litanie. Drużyna otrzymuje K6 Punktów Doświadczenia, które gracz powinien rozdzielić według własnego uznania pomiędzy bohaterów.
Natomiast zwycięskie drużyny w szeregach których służy model podlegający zasadzie specjalnej MAG mogą wykorzystać ciało Pomiotu Chaosu do przyrządzenia Esencji Chaosu (zobacz TRUCIZNY & MIKSTURY w ROZDZIALE XV: EKWIPUNEK).

Punktacja turniejowa:
+60 MP za WzA! modelu Bestii Nurgla.
+6 MP (maksymalnie +36 MP) za każdy podniesiony znacznik kosztowności z którym bohater zakończył rozgrywkę.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!



A TUTAJ w pedeefie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 04:46 AM
Reply with quote

QC w jakiej kolejności będą rozgrywane scenariusze?

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 05:25 AM
Reply with quote

regeneracja + minusy do trafienia wróże przegraną obu graczy w większości wypadków, to już większe szanse na wygranie z bestią byłyby gdyby zamiast regeneracji miała wytrzymałość 5. Jak testowaliśmy bestie slanesha to dwie rozwinięte bandy skupiły się na tłuczeniu w nią i ledwo zmieściliśmy się w czasie (około 12 ataków co turę, te które zdołały zranić regenerowała).


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8192
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 07:22 AM
Reply with quote

@Pepe
Slaanesh
Nurgle
Khorne
Tzeentch
Niepodzielony Chaos.

@Findar
Czyli wywalić regenerację?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 08:38 AM
Reply with quote

Po co ? Regenerację się przeskakuje głupią pochodnią albo płonącymi strzałami. Nie róbmy dziadostwa Razz


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 08:50 AM
Reply with quote

Findar wrote:
regeneracja + minusy do trafienia wróże przegraną obu graczy w większości wypadków, to już większe szanse na wygranie z bestią byłyby gdyby zamiast regeneracji miała wytrzymałość 5. Jak testowaliśmy bestie slanesha to dwie rozwinięte bandy skupiły się na tłuczeniu w nią i ledwo zmieściliśmy się w czasie (około 12 ataków co turę, te które zdołały zranić regenerowała).
Findar, zauważ że stwora Slaanesha nie mozna było związać walką wręcz, Bestie Nurgla mozna zatrzymać szarżujac na potwora.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 12:23 PM
Reply with quote

Zatrzymać się da, tylko czy da się ubić Smile Trzeba by zagrać parę razy i sprawdzić jak minusy do trafienia i potem +4 na wyparowanie ran, się sprawdzi. To, że bestia slanesha teleportowała ułatwiało jej ubicie, zazwyczaj nie wychodziła u nas teleportem po za zasięg szarży, wiec co turę bonusy z szarży:). Pewnie, że pochodnia czy płonąca strzała da radę, na ostatnim turnieju też by wystarczyły, a jednak Pepe swoim Strigojem wygrał;). Podsumowując jestem sceptyczny ale byłem też do skavenow w obecnym kształcie, a nie radzą sobie najgorzej :).


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8192
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 12:39 PM
Reply with quote

Każda banda trzeba umieć grać, i niemal każdą gra się inaczej. Smile

Ja bym nawet obniżył Wt ale zostawił regenerację bo to Nurgle w końcu i nie powinno się go zbyt łatwo ubić.

Pomysł na scenariusz z Khorne mam. A co z Chaosem Niepodzielonym - zdobywanie/oczyszczanie ćwiartek?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 01:29 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Pomysł na scenariusz z Khorne mam. A co z Chaosem Niepodzielonym - zdobywanie/oczyszczanie ćwiartek?

Pamietaj wyrzynce z "bratobojczymi" walkami k3 modeli Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8192
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 01:36 PM
Reply with quote

Grish ale to w zdarzeniach losowych. Bo każdy scenariusz będzie miał swoją tabele.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 19, 2016 03:38 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish ale to w zdarzeniach losowych. Bo każdy scenariusz będzie miał swoją tabele.

Mnie chodziło o propozycje daną jakiś czas temu:

Może wyrzynka, ale z zasadą: co turę gracze rzucają k6, na jedynce k3 stronników/bohaterów zwraca sie pod wpływem podszeptów mrocznych bóstw przeciwko swoim towarzyszom.
Ewentualnie, coby było sprawiedliwie, do rozważenia, czy jak jeden z graczy rzuci jedynkę, to automatycznie drugi gracz jest objęty działaniem tego zdarzenia.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Śr kwiet 20, 2016 06:51 AM
Reply with quote

Nie lepiej dać wszystkim Animozję a Orkom animozję na 1-2 ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 21 22 23
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 12, 13, 14 ]
203 quidamcorvus 13359 [Turniej] WarheimFS w ...
 Pn list 04, 2018 07:38 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Ostania Faktoria...
...1 z 2 oraz 2 z 2.
0 quidamcorvus 252 [Download] Podręcznik...
 Sb sierp 04, 2018 03:16 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 1658 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 471 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 702 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy