Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Makiety › Al-War-Aheim
Al-War-Aheim
Galeria spalonych budynków, splądrowanych dzielnic i zniszczonych miast.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr grud 09, 2015 08:43 AM
Reply with quote

Farbą akrylową. Jak malujesz pędzlem to możesz zmieszać z wikolem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Cz grud 10, 2015 08:37 AM
Reply with quote

Jako że w przysłowiowym między czasie ( do wycięcia wszystko idzie dopiero w poniedziałek ) zawsze jest trochę czasu postanowiłem zrobić kilka dodatkowych budynków. Tutaj mamy wieżę strażniczą w stylu takim "pseudo arabskim" co by pasowała do miasta. Wieża ma w podstawie 10 cali ( 6 cali wiezy + po 2 cale na schody z każdej strony co by nawet ogry mogły wejśc i nie płakać że nie mogo ). Wieża pewnie nie trafi na miasto ( chociaż może się ją gdzieś tam upchnie na dachu ale to muszę sprawdzić wymiarami czy wejdzie ) ale pewnie na jego przedpole ( przy grze na stole 48x72 np.

Biały pionek ma wymiary modelu na podstawce 20x20 i wysokości człowieka
Edit: Chyba się mocno przeskalowałem.

Na 90% zostane przy mniejszej wersji. Tutaj cała wieża i tak ma 10 cali wysokości, 1 cal szerokości schodów. Ogry zawsze moga się wspinać.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt kwiet 19, 2016 07:17 PM
Reply with quote

Dobry projekt Smile

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Al-War-Aheim
Posted: Śr kwiet 20, 2016 10:23 AM
Reply with quote

Zrób dach spadzisty z dachówkami, płaski wygląda tak własnie arabsko i mało fantasy jak dla mnie.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr kwiet 20, 2016 10:30 AM
Reply with quote

Eee tam dach spadzisty. Zrób coś w ogóle.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Cz kwiet 21, 2016 07:30 AM
Reply with quote

W sumie nawet mam to chyba powycinane nawet problem tylko brak czasu :/


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Takie tam makietowanie Krnąbrnego.
Posted: Śr wrz 28, 2016 04:37 PM
Reply with quote

Jako że mam l4 postanowiłem sobie coś podłubać. Okazało się że mimo bycia kłębkiem nerwów potrafię się czymś zająć z nawet ( nieoczekiwanie dla mnie ) nienajgorszym rezultatem.

Powstał wip chaty. Chata została przygotowa tak by można było zdejmować z niej kolejne piętra. Wszystkie platformy oraz wejścia zostały przystosowane do tego by pomieścić modele rozmiaru ludzkiego ( bo to ludzki dom był ). Całość zrobiona z pvc. + - 4 cale w podstawie, piętra po 1,5 - 2 cale. Do środka mieści sie całkiem sporo modeli ( cała banda 15 modeli wchodzi luzem nie zajmując nawet miejsca na kładkach. Teren robiony po to by był grywalny bardziej niż ładny.

Przód całości

Tył domu

Całość po rozłożeniu na części


Dodatkowo parę dni temu w ramach żalu nad stanem mojego powozu i brakiem zajęcia powstał nowy, lepszy powóz. Platforma mieści 6 modeli, kładka woźnicy dodatkowe 2.

Przód powozu

Tył powozu

Platforma powozu


Zapraszam do komentowania i udzielania rad czy też wygłaszania swoich sugestii.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 06:33 PM
Reply with quote

A te chłopy w tej chacie bez okien żyją? Może chociaż symboliczne zamknięte okiennice?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 06:40 PM
Reply with quote

Generalnie to są wszystko drzwi. Okien nie ma. W zamyśle ( wychodzi mi 20 budynków i 2 metry murków ) ma powstawać wioska z Sylvani ( szybko idzie robienie tych budynków bo to na dobra sprawę rozrysowywanie ich na arkuszu, wycięcie i sklejenie i właściwie tyle na te chwile ) a mieszkając w Sylvani to bym nie chciał mieć okien w domu ( w sensie vampiry, nietoperzowie i tak dalej ) a drzwi są tylko musze zrobić zamykanie/otwieranie drzwi.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 06:42 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Generalnie to są wszystko drzwi. Okien nie ma. W zamyśle ( wychodzi mi 20 budynków i 2 metry murków ) ma powstawać wioska z Sylvani ( szybko idzie robienie tych budynków bo to na dobra sprawę rozrysowywanie ich na arkuszu, wycięcie i sklejenie i właściwie tyle na te chwile ) a mieszkając w Sylvani to bym nie chciał mieć okien w domu ( w sensie vampiry, nietoperzowie i tak dalej ) a drzwi są tylko musze zrobić zamykanie/otwieranie drzwi.
Dosyć to ograniczy możliwość eksplorowania budynków.

I nie mieszaj tego co wiesz z tym co wiedzą sylwańczycy Wink Dla nich to normalka, że w dzień światło się do chałupy wpuszcza a w nocy okiennice zamyka. No chyba, że wszyscy to wampiry i światła słonecznego się boją Twisted Evil Wtedy rozumiem. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 06:56 PM
Reply with quote

W sumie w innych budynkach są okna zaplanowane ( na rysunkach ).

Tu na najwyższym piętrze pod dachem będa okna wstawione jeszcze.

Co do eksploracji to drzwi są przecież opisane w podręczniku jak je otwierać i tak dalej - jakich testów wymagają czyli jak się uzna że drzwi można otwierać/zamykać to nie powinno być moim zdaniem problemu ( i tak wyjdzie w praniu wszystko ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 07:04 PM
Reply with quote

Tu nie chodzi o zamykanie czy otwieranie drzwi ale o to, że zupełnie nie będzie się opłacało wchodzić do tych budynków.

Z drugiej strony możesz zrobić większą makietę (nawet modułową) jednej posiadłości. Takie coś to byłoby coś Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 07:06 PM
Reply with quote

powóz fajny, wygląda jak wieża oblężnicza Smile


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr wrz 28, 2016 07:14 PM
Reply with quote

QC - Plan jest podobny tzn miasteczko otoczone muro-płotem, 3 wieże na rogach, koszary w ostatnim rogu ( wysoki na 20 cm budynek z ściąganymi pietrami + 3 długie na 12 szerokie na 8 hale na dole ) w środku jakiś dziedzinco rynek na nim raturz ( 8 cali , 1 piętro + blanki na dachu ) do okoła droga i budynki po 1 piętro + 3, 2 piętrowe + 3 placo/ruiny między budynkami ) wychodzi między płotem o ile dobrze rozplanowałem a krawędzia stołu 8 cali czyli nikt sie nie wystawi w miasteczko-obozie o ile nie będzie takiego scenariusza.

Findar - dzięki, taki był zamysł. Mam zaczęty statko-powozo-wieżę oblęzniczą ale czeka mnie przy niej dużo pracy i jest ogromna ( u podstawy niby 10 cm długości ale na górze koło 25 cm.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy