Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt kwiet 26, 2016 12:01 PM
Reply with quote

kilka pytań:

1. czy bezpośredni strzał kumuluje się z umiejką taran?

2. teraz coś takiego: postać z umiejętnością rajtar wykonuje w 1 turze dwa strzały z pary pistoletów, w 2 turze szarża na wroga i korzystamy z bezpośredniego strzału - przeciwnik zostaje wyłączony z akcji, w kolejnej 3 turze wykonuje pojedynczy strzał z klamki. czy coś takiego jest legalne? chodzi mi o to, czy po walce wręcz można od razu wykonać strzał do celu, zaszarżować i po raz kolejny skorzystać z bezpośredniego strzału itp itd, gdy się posiada umiejkę rajtar?

3. heros korzysta z kadzielnicy zarazy, przy rzucie 2k6 na trafienie wypadnie jedna 1 to dostaje hit-a? czy przy dublecie, jak przy cepie? błąd w zapisie?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt kwiet 26, 2016 12:08 PM
Reply with quote

1. Tak.

2. Tak, może.

3. Błąd w zapisie. Dublet tak jak w korbaczu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt kwiet 26, 2016 12:18 PM
Reply with quote

super dzięki Smile


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 27, 2016 07:24 PM
Reply with quote

Co dokładnie dodaje stwierdzenie, że centigor używający włóczni korzysta z zasad kawalerii? Dostaje atak z impaktu, czy może coś jeszcze?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 27, 2016 07:28 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Co dokładnie dodaje stwierdzenie, że centigor używający włóczni korzysta z zasad kawalerii? Dostaje atak z impaktu, czy może coś jeszcze?
Nie. To oznacza, że:
Quote::
Włócznia (kawaleria):
Zarówno cała kawaleria, jeźdźcy dosiadających potworów i walczący w rydwanie mogą z powodzeniem używać włóczni do nadziewania wrogów podczas ataku na jego szeregi. Szarżujący KAWALERZYSTA władający orężem otrzymuje premię +1 do SIŁY, ponadto włócznia posiada cechę oręża DRZEWCOWA oraz UDERZA JAKO PIERWSZY. ZASADY: premia +1 do SIŁY w czasie szarży, drzewcowa, uderza jako pierwszy. ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa. CENA: 10 zk; DOSTĘPNOŚĆ: Powszechna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 27, 2016 07:59 PM
Reply with quote

dla mnie jest to dziwne, że wojownik walczący bronią drzewcową z drugiego szeregu, może zostać zaatakowany. ok, rozumiem kiedy sprzymierzeniec z pierwszego szeregu jest oszołomiony/powalony na ziemię, to bijemy takiego delikwenta bez przeszkód, nikt nam wtedy nie przeszkadza i nie blokuje, ale w innym przypadku kiedy chcemy bić model z drugiego szeregu jest on raczej poza zasięgiem, no chyba, że też bije z broni drzewcowej ewentualnie dwurakiem.


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 27, 2016 08:05 PM
Reply with quote

Nie doszukuj się tutaj logiki. Wink

Ta zasada została dodana aby nieco podnieść wartość broni drzewcowej.

Gdyby możliwość ataku była tylko ze strony dzierżącego broń drzewcowa to ten oręż byłby zbyt potężny, a tak działa jak zasada sfora.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 27, 2016 08:27 PM
Reply with quote

rozumiem, chociaż to nie logiczne Very Happy teraz akurat gram Malborkiem, tzn Marienburgiem Wink to moi chłopcy bosakowcy byliby praktycznie nie do ubicia, no szkoda, szkoda Razz

hmm... to może w takim przypadku dać karę -1 do trafienia gdy chcemy bić taki model, który znajduje się w drugim szeregu?

tak na logikę Very Happy


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr kwiet 27, 2016 10:54 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
hmm... to może w takim przypadku dać karę -1 do trafienia gdy chcemy bić taki model, który znajduje się w drugim szeregu?
Nie Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 28, 2016 05:15 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Co dokładnie dodaje stwierdzenie, że centigor używający włóczni korzysta z zasad kawalerii? Dostaje atak z impaktu, czy może coś jeszcze?
Nie. To oznacza, że:
Quote::
Włócznia (kawaleria):
Zarówno cała kawaleria, jeźdźcy dosiadających potworów i walczący w rydwanie mogą z powodzeniem używać włóczni do nadziewania wrogów podczas ataku na jego szeregi. Szarżujący KAWALERZYSTA władający orężem otrzymuje premię +1 do SIŁY, ponadto włócznia posiada cechę oręża DRZEWCOWA oraz UDERZA JAKO PIERWSZY. ZASADY: premia +1 do SIŁY w czasie szarży, drzewcowa, uderza jako pierwszy. ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa. CENA: 10 zk; DOSTĘPNOŚĆ: Powszechna.

A atak "z kopyt" działa z drugiego szeregu?

I jeszcze, czy centigor albo inny model może używać dwóch włóczni jednocześnie?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz kwiet 28, 2016 06:50 AM
Reply with quote

1. Nie, nie działa z drugiego szeregu.

2. Nie. Włócznia nie podlega zasadzie broń ręczna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 04:54 PM
Reply with quote

witam ponownie:

dzisiaj z kolegą rozegraliśmy misję Zaginiona córka kupca ( str 477) i tak:
jeżeli zwycięski gracz przejął ów niewiastę, ale nie została odprowadzona do strefy rozstawienia, bo przeciwnik dobrowolnie się rozbił, to zadanie te zostaje zaliczone ?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 05:27 PM
Reply with quote

Warunkiem zwycięstwa jest przetransportowanie zaginionej do własnej strefy rozstawienia. Jeśli przeciwnik rozbił się i jego modele opuściły stół przed odstawieniem zaginionej to obaj gracze przegrywają.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 05:47 PM
Reply with quote

fajnie, dzięki Smile


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Wicio
Nieświadomy
Nieświadomy

Wicio

Offline

Joined: kwiet 22, 2016
Posts: 12
Location: Gliwice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 09:20 PM
Reply with quote

Witam, czy sieciarz Nocnych Goblinów może rozstawić kolejną pułapkę, gdy już wcześniej rozstawił inną?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 19098 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4586 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45600 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 10240 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 201570 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: AreMas
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 1
Wszystkich: 459

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 16
_BBOT: 0
Razem: 16
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy