Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magiczne Przedmioty
[Warsztat] Magiczne Przedmioty
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic szczery-do-bolu - Pn list 14, 2011 09:12 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Pn list 14, 2011 08:23 PM
Reply with quote

Państwo-draństwo pytało o listę przedmiotów magicznych dla konkretnych drużyn. Poniżej znajduje się takowa wraz z nieco zmodyfikowanymi przedmiotami magicznymi.

Zapraszam do lektury i komentowania:


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Pn list 14, 2011 09:11 PM
Reply with quote

Uff. Doczekałem się!!!
Super że zrobiłeś coś takiego, teraz widać czarno na białym co komu się należy. To znacznie ułatwi zarówno ekwipowanie własnej bandy jak i kontrolowanie ewentualnych błędów w wyposażaniu bandy przez przeciwnika. Przypadkowe oczywiście Wink
Ni mniej ni więcej stworzyłeś waść indeks magicznych przedmiotów, a skoro taki kawał roboty odwaliłeś sugeruję załączenie tego do księgi. Wystarczy dodać strony do nazw (bo widzę, że nie powstał na skutek automatycznego ideksowania) i będzie jak znalazł.
Każde szanujące się opracowanie naukowe powinno mieć coś takiego, więc dlaczego by nie i Twoje dzieło.
Teraz zamiast wertować dziesiątki stron skacząc z działu Amulety na Arkana itd wystarczyłoby otworzyć koniec booka i sprawdzić gdzie to jest Very Happy
Jeszce raz w imieniu graczy wielkie dzięki. Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Sb May 14, 2016 05:20 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
witajcie towarzysze/towarzyszki!

Jakiś czas temu QC rzucił hasło by dodać magiczne przedmioty dla sygnalistów, mam trzy propozycje:

flet szczurołapa
zasięg 12'', wszystkie skaveny które znajdą się pod wpływam tego magicznego fleta, muszą rzucić kośćmi na test CP, niepowodzenia oznacza, że model będzie podlegać Głupocie do następnej tury, jednak jeżeli zda odczuwa Nienawiść do modelu posiadającego ten przedmiot do następnej tury. dostępny dla wszystkich band, oprócz skavenów.


spaczony dzwon rogatego szczura
tylko dla skavenów, zasięg 12'', można użyć raz na potyczkę. wszystkie modele skavenów podlegają zasadzie Szał (357)



wuwuzela zagłady Wink
można użyć raz na potyczkę, wzornik płomienia, modele, które znajdują się w zasięgu wzornika, muszą rzucić test na WT, niepowodzenie skutkuje tym, że model zostaje PnZ!


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Pn May 15, 2016 08:15 PM
Reply with quote

Vuvuzela musi przejść.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Pn May 16, 2016 12:33 PM
Reply with quote

Ja wpadłem na razie na dwa takie pomysły, mam nadzieje, że nie przesadziłem:

Dudy pośpiechu
Zasięg 12”, wszystkie sprzymierzone jednostki mogą wykonać test Wt, w przypadku sukcesu wykonują dodatkowy ruch o dystans k6”, w przypadku porażki jednostką może wykonać tylko ruch o nominalną wartość Sz. (zasada Uporczywość nie ma zastosowania do tego efektu)
Dodatkowy ruch musi być wykonany w całości w zgodzie z rzutem.
Dudy pośpiechu są dostępne tylko dla drużyn Khazadów.

Dzwonek irytacji
Zasięg 12”, wszystkie modele próbujące rzucić zaklęcie lub modlitwę muszą wykonać test Cp, porażka oznacza, że bohater podlega zasadzie przekleństwo Tzeentch’a. Jeśli bohater podlegałby tej zasadzie zarówno z powodu rzutu kośćmi jak i działaniu Dzwonka Irytacji to jest automatycznie WzA.
Jeśli Sygnalista nie wykonał w swojej turze nic poza zwykłym ruchem to zasięg działania instrumentu zwiększa się do 24”
Sygnalista posiadający ten przedmiot nigdy nie może się ukrywać.
Dzwonek irytacji jest dostępny dla Grasantów Chaosu - Uczniów Tzeentcha, Kultu Purpurowej Dłoni, oraz Zbrojne Stado Zwierzoludzi - Tzaangorów

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Pn May 16, 2016 12:44 PM
Reply with quote

Dzwonek irytacji fajny ale za potężny. Myślę że wystarczy dodatkowa kostka dodawana do kostek mocy w celu sprawdzenia czy nie było przekleństwa.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne Przedmioty
Posted: Cz czerw 30, 2016 04:34 PM
Reply with quote

Poniżej magiczne instrumenty dla Łowców czarownic i Sióstr Sigmara:


Dzwon Dominacji:
Krew sześćdziesięciu czterech flagelantów użyta podczas odlewania dzwonu oraz liczne błogosławieństwa odmawiane przez ośmiu Prezbiterów Sigmara zamknęły w spiżu moc zdolną podporządkować sobie nawet przeklęte istoty przywołane przez niegodziwców z Immaterium.

Moc Dzwonu Dominacji ujawnia się na początku każdej tury przeciwnika. Każdy wrogi model, podlegający zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY i ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkie stworzenia o naturze CHAOTYCZNEJ, które na początku własnej tury znajdują się w odległości do 12” od sygnalisty podlegają zasadzie specjalnej GŁUPOTA.

UWAGI: Dzwon Dominacji jest dostępny wyłącznie dla modeli sygnalistów należących do kompanii Łowców czarownic oraz Sióstr Sigmara i Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 75+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.



Dzwon Magicznej Ochrony:
Powiadają, że dźwięczne uderzenia spiżowego dzwonu rozpraszają Wiatry Magii, skutecznie chroniąc przed zdradziecką magią .

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od Dzwonu Magicznej Ochrony otrzymują ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2).

UWAGI: Dzwon Magicznej Ochrony jest dostępny wyłącznie dla modeli sygnalistów należących do kompanii Łowców czarownic oraz Sióstr Sigmara i Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 45+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.



Kołatka Nienawiści:
Muzyka wydobywająca się z fletu, wykonanego z drzewca sztandaru Imperatora Sigismunda, napełnia serca walczących w pobliżu żołnierzy odwagą i niezłomnością prastarych bohaterów.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od Kołatki Nienawiści odczuwa żarliwą NIENAWIŚĆ do modeli podlegających zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY i ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkich stworzeń o naturze CHAOTYCZNEJ.

UWAGI: Kołatka Nienawiści jest dostępna wyłącznie dla modeli sygnalistów należących do kompanii Łowców czarownic oraz Sióstr Sigmara.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.



Werbel Niemocy:
Werbel Niemocy wykonany ze skór poległych w boju flagelantów nadwątla nieczystą moc wrogów, czyniąc ich podatniejszymi na ataki żołnierzy Sigmara.

Moc Werbla Niemocy obejmuje wszystkie wrogie modele podlegające zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY lub ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkie stworzenia o naturze CHAOTYCZNEJ znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty. Objęci mocą instrumentu Uciekający! wrogowie, w czasie przeprowadzania rzutu ucieczki określającego dystans ucieczki muszą użyć jednej kostki mniej niż wynika to z wartości współczynnika SZ oraz ewentualnych zasad specjalnych którym podlegają.

UWAGI: Werbel Niemocy jest dostępny wyłącznie dla modeli sygnalistów należących do kompanii Łowców czarownic oraz Sióstr Sigmara i Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 45+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.



Róg Słusznego Gniewu:
Prastare wersy Litanii Nienawiści wyryte na kościanym rogu rozpalają słuszny gniew w sercach wszystkich Sigmarytów znajdujących się w jego pobliżu.

Wszystkie sprzymierzone modele, które znajdują się w odległości do 6” od sygnalisty używającego Rogu Słusznego Gniewu podlegają zasadzie specjalnej FURIA nawet jeśli podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ. Co więcej odczuwają żarliwą NIENAWIŚĆ do modeli podlegających zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY i ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkich stworzeń o naturze CHAOTYCZNEJ.

UWAGI: Róg Słusznego Gniewu jest dostępny wyłącznie dla modeli sygnalistów należących do kompanii Łowców czarownic oraz Sióstr Sigmara.
CENA: 75+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 8235 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 15422 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 2123 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 43158 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 180121 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy