Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 03, 2016 02:14 PM
Reply with quote

1. Nie stosujesz modyfikatorów. Trafiasz zawsze na podanej wartości Smile

2. Może rzucać na dostępność i grabić (o ile nie zabraniają mu inne zasady spechalne).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 04, 2016 06:46 PM
Reply with quote

QC dzięki za wyjaśnienia i już przybywam z kolejną porcją wątpliwości.
1. Czy żyrokopter z ładunkiem może latać?
2. Czy w efekcie grabieży po WzA przeciwnika można zabrać mu wierzchowca?
3. Jeśli zgrabione przedmioty można użyć dopiero od następnej gry to rozumiem że są traktowane jako łupy i bohater może ich zebrać dowolną ilość tak jak np. znaczników kosztowności?
4. Jeśli w promieniu 8 cali znajdują się przeciwnicy niewidoczni dla postaci (np. za ścianą) to może ona biegać?
5. Czy można się "wspinać" w poziomie np. przejście z okna do okna po zewnętrznej ścianie budynku?
6.Jeśli przyjazne postacie stoją bezpośrednio jedna za drugą to w przypadku strzelania przez drugą postać pierwsza również stanowi zasłonę?
7. Czy stronnik po awansie na bohatera może używać ekwipunku z listy bohaterów czy zostaje nadal przy liście dla stronników?
8. W tabeli rozwinięć dla stronników nie występuje rozwinięcie Wt i Żw, czy oznacza to że stronnicy nie mogą rozwinąć tych cech?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 04, 2016 07:38 PM
Reply with quote

1. Tak.
2. Tak (ale nie potwora).
3. Nie.
4. Tak.
5. Tak.
6. Tak.
7. Tak (ale nie dotyczy to fanatyka).
8. Tak, nie mogą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 04, 2016 09:03 PM
Reply with quote

Quote::
3. Jeśli zgrabione przedmioty można użyć dopiero od następnej gry to rozumiem że są traktowane jako łupy i bohater może ich zebrać dowolną ilość tak jak np. znaczników kosztowności?
Quote::
3. Nie.
Czyli liczą się do limitów broni, pancerza, przedmiotów, przedmiotów magicznych itp? To jeśli w takiej sytuacji bohater ma już max sztuk to musi wyrzucić coś ze swojego ekwipunku. Czy w takiej sytuacji wyrzucony ekwipunek przepada czy może zostać podniesiony przez inną postać?

Quote::
7. Czy stronnik po awansie na bohatera może używać ekwipunku z listy bohaterów czy zostaje nadal przy liście dla stronników?
Quote::
7. Tak (ale nie dotyczy to fanatyka).
Czyli np. Strażnik Polany z drużyny leśnych elfów po awansie na bohatera nie może używać procy i puklerza?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 04, 2016 09:14 PM
Reply with quote

3. Tak nad tym myślę i lepszym rozwiązaniem będzie jednak traktowac zagrabiony przedmiot jak znacznik. To wiele ułatwi.

7. Korzysta tylko z ekwipunku bohaterów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 04, 2016 09:48 PM
Reply with quote

Quote::
3. Tak nad tym myślę i lepszym rozwiązaniem będzie jednak traktowac zagrabiony przedmiot jak znacznik. To wiele ułatwi.

Ja też uważam że traktowanie zgrabionych przedmiotów jako łupy byłoby logiczniejszym rozwiązaniem i niejednokrotnie korzystniejszym dla obu stron.

Quote::
6.Jeśli przyjazne postacie stoją bezpośrednio jedna za drugą to w przypadku strzelania przez drugą postać pierwsza również stanowi zasłonę?
Quote::
6. Tak.

Grając w Mordheim we własnym gronie ustaliliśmy sobie zasadę że jeśli przyjazny model znajduje się poniżej połowy odległości pomiędzy strzelającym a celem to nie stanowi zasłony.
Połowa zasięgu w wielu przypadkach może być przesadą ale gdyby przyjazna postać w zasięgu powiedzmy do 6 cali od strzelającego nie stanowiła zasłony było by bardziej realne (tak wiem że to gra ;)).
Mogłoby to odzwierciedlać sytuację, w której "pierwszy szereg" oddaje strzał w postawie klęczącej a drugi stojącej lub gdy postać z tyłu krzykiem ostrzeże kompana o chęci oddania strzału np. "młody schyl się bo strzelam" Wink
Co o tym myślisz?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn kwiet 04, 2016 10:08 PM
Reply with quote

To skirmisz i wojownicy nie działają z zwartych formacjach, a w luźnych kupach, stąd taka zasada.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kharim
Nieświadomy
Nieświadomy

Kharim

Offline

Joined: May 16, 2016
Posts: 2
Filia Dolnośląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Pn May 16, 2016 09:12 PM
Reply with quote

Czy harpun Łowcy ze zwiadowczej kompanii liczy się jako kusza na potrzeby interakcji z umiejętnościami?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Pn May 16, 2016 09:24 PM
Reply with quote

Kharim wrote:
Czy harpun Łowcy ze zwiadowczej kompanii liczy się jako kusza na potrzeby interakcji z umiejętnościami?
Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: FAQ...
Posted: Wt May 17, 2016 10:16 AM
Reply with quote

Mam 3 horrory + maga. Każdy horror jest w osobnej grupie stronników. Ile kostek mocy posiadam ? 5 ( 1 z maga, 1 z drużyny, po 1 z horrora ) ?

Horrory mają losowe czary - czy jeśli posiadają tylko 1 kostkę mocy mogą wylosować czas którego nie mogą rzucić ?

Czy horrory losują czar co turę czy co grę czy przy rekrutacji ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Wt May 17, 2016 11:16 AM
Reply with quote

Strachulce mają swoją pulę, z której tylko one mogą korzystać.

Losujesz co turę.

Mogą wylosować zaklęcie, którego nie rzucą jako pojedynczy model.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: FAQ...
Posted: Wt May 17, 2016 08:49 PM
Reply with quote

Dobra a co z tym że 1 zaklęcie zawsze możemy zamienić na zerówkę ?

Btw jeśli tak to jak na swoje ptk są dość daremne biorąc pod uwagę że nie mogą generować kości dla maga.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Wt May 17, 2016 08:51 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Dobra a co z tym że 1 zaklęcie zawsze możemy zamienić na zerówkę ?

Btw jeśli tak to jak na swoje ptk są dość daremne biorąc pod uwagę że nie mogą generować kości dla maga.
1. Dotyczy to tylko MAGÓW bohaterów.
2. Nie musisz ich rekrutować, nie ma takiego obowiązku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
basic
Przytomny
Przytomny

basic

Joined: grud 27, 2015
Posts: 63
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Cz czerw 02, 2016 09:03 PM
Reply with quote

Znowu ja Smile

Po ostatniej potyczce zostaliśmy z dwoma zagwozdkami i byli byśmy wdzięczni gdyby ktoś nam je wyjaśnił:

- czy jeśli postać z zasadą berserk, wyrzuci na kości 1 oczko ale nie będzie miała w zasięgu żadnego przeciwnika do zaszarżowania, to czy po ruchu przymusowym, może jeszcze w fazie ruchu wykonać normalny ruch/bieg?

- Jeśli np. Szczurogr z 3 atakami, atakuje inny model który posiada broń parującą, to kiedy postać może zadeklarować parowanie (czy przed, czy po określeniu czy dany atak trafił i zranił, czy po wykonaniu rzutów na trafienie wszystkich ataków wybiera się ten który chce się sparować)?

Back to top
View user's profile Send e-mail
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz czerw 02, 2016 09:14 PM
Reply with quote

1. Nie. Wykonuje tylko ruch w kierunku najbliższego wroga.

2.
Quote::
Postać, która walczy bronią z cechą oręża PARUJĄCY może spróbować sparować tylko jedno celne trafienie, które nastąpi do końca fazy walki wręcz (własnej lub przeciwnika).
Parowanie deklaruje się po udanym trafieniu ale przed rzutem na zranienie. Gracz wybiera które trafienie będzie parował.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 1
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy