Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 18 19 20 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 16, 2016 05:12 PM
Reply with quote

witajcie! takie pytanie na szybkości przed meczem:
jeżeli stronnik np Błędny Rycerz awansuje na bohatera to dalej korzysta z ekwipunku dla stronników czy już dla herosów?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 16, 2016 05:46 PM
Reply with quote

Jeżeli stronnik nie podlega zasadzie specjalnej fanatyk (lub innym zasadom, które tego zabraniają), to po awansie korzysta z ekwipunku bohatera.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
beszcza
Przytomny
Przytomny

beszcza

Offline

Joined: list 05, 2011
Posts: 83
Location: Chełmża
Filia Kujawsko-Pomorska
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 11:06 AM
Reply with quote

Mam pytanie. Czy po rozlosowaniu scenariusza wystawiam tereny jak chcę? To znaczy nie ma rzutów na ilość terenów coś w stylu np. 3k6?? Nie znajduję nic na ten temat w podręczniku więc proszę o pomoc.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 11:14 AM
Reply with quote

beszcza wrote:
Mam pytanie. Czy po rozlosowaniu scenariusza wystawiam tereny jak chcę? To znaczy nie ma rzutów na ilość terenów coś w stylu np. 3k6?? Nie znajduję nic na ten temat w podręczniku więc proszę o pomoc.

Informacje są w opisie scenariuszy:
Quote::
Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Makiety należy rozstawić tak aby na jednej części stołu ustawione zostały elementy terenu miejskiego, na drugiej zaś elementy terenu wiejskiego. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu się nie skończą.

Quote::
Przygotowanie pola bitwy ‘wewnątrz murów’: Kiedy dobiegnie końca rekrutacja kompanii lub gracze zakończą sekwencję po potyczce, przychodzi czas na przygotowanie pola bitwy, na którym rozegra się potyczka. Zgodnie z zasadami podanymi w rozgrywanym scenariuszu gracze rozstawiają wspólnie elementy terenu, takie jak makiety budynków, ruiny, nawiedzone lasy, skaliste wzgórze, drogi, rzeki, a nawet magiczne monumenty. Dobrze przygotowane pole bitwy nie dość, że jest wyzwaniem dla strategicznych umiejętności graczy, to na dodatek wspaniale wygląda. Daje to graczom szansę przygotowania scenerii potyczki i sprawienia, by część Starego Świata ożyła. Gracze rozstawiając elementy terenu powinni wziąć pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze przynajmniej połowa pola bitwy powinna być zastawiona elementami terenu, a połowa z wystawionych elementów terenu powinna być wzniesieniami lub budynkami piętrowymi o wysokości przynajmniej 2”. Należy jednocześnie pamiętać, że ustawienie wzniesień lub budynków piętrowych na obrzeżach pola bitwy spowoduje, że kompanie specjalizujące się w strzelaniu zyskają znaczną przewagę. Z kolei umieszczenie wzniesień lub budynków piętrowych w rejonie środka pola bitwy sprawi, że szanse drużyn się wyrównają a elementy terenu nabiorą w trakcie rozgrywki większego znaczenia. Warto też udostępnić wiele dróg przejścia, takich jak drzwi, schody, drabiny czy kładki, pozwalając w miarę możliwości wszystkim modelom zaangażowanym w potyczkę na poruszanie się po wzniesieniach lub budynkach piętrowych. Przy czym, aby urozmaicić rozgrywkę nie każdy element terenu będący wzniesieniem lub budynkiem piętrowym powinien być łatwo dostępny.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
beszcza
Przytomny
Przytomny

beszcza

Offline

Joined: list 05, 2011
Posts: 83
Location: Chełmża
Filia Kujawsko-Pomorska
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 11:29 AM
Reply with quote

czyli tak naprawdę sami decydujemy ile elementów terenu chcemy tak? Warunek jest taki czy gramy w mieście czy poza ponieważ trzeba odpowiednie tereny przygotować.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 11:48 AM
Reply with quote

Tak. Sami decydujecie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 11:52 AM
Reply with quote

Co daje zasada "Magiczne ataki"?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 12:00 PM
Reply with quote

Po takim ataku figurka mieni się w kolorach tęczy Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 12:13 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Co daje zasada "Magiczne ataki"?
Możesz ranić istoty eteryczne.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 23, 2016 12:24 PM
Reply with quote

Które mienią się kolorami tęczy później Very Happy

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt czerw 24, 2016 09:48 AM
Reply with quote

a ja mam pytanie odnośnie trafienia z uderzenia wierzchowca a konkretnie dzika, czy dzik zadaje to trafienie z siłą 3 ? czy też liczy się bonus +2 do siły za szarżę?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt czerw 24, 2016 10:03 AM
Reply with quote

kozAa wrote:
a ja mam pytanie odnośnie trafienia z uderzenia wierzchowca a konkretnie dzika, czy dzik zadaje to trafienie z siłą 3 ? czy też liczy się bonus +2 do siły za szarżę?
Liczy się bonus
Uderza z S5.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt czerw 24, 2016 11:29 AM
Reply with quote

ok:), to fajnie , i jeszcze jedno pytanie na szybkości: czy jak deklaruję szarżę mogę obrócić model w stronę celu tak żeby znalazł się w polu widzenia? Czy można tylko szarżować na modele w polu widzenia, bez obrotu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt czerw 24, 2016 11:58 AM
Reply with quote

Model możesz obracać na początku każdej fazy. Jeśli nie zrobiłeś tego na początku fazy ruchu i nie masz przeciwnika w polu widzenia to nie możesz szarżować.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 26, 2016 05:28 AM
Reply with quote

czyli wychodzi na to , ze dziki dostają +2 S nawet przy impact hit-ach? srogo.

squig jeżeli był w poprzedniej turze oszołomiony! może w następnej rundzie normalnie się poruszać?
błędni rycerze mają konie bojowe czy rumaki? w wyposażeniu jest napisane, że mają konika, a w tabeli rumaka, a to jest różnica Wink
koń, który ma kropierz dostaje +1S przy impact hitach, ta premia też tyczy się gdy konik "normalnie" atakuje?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 18 19 20 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58894 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9619 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118177 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349427 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36497 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy