Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 10:01 AM
Reply with quote

Nie dalej niż 1" cal od celu, i zasłania część podstawki - nie koniecznie ponad połowę.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 10:05 AM
Reply with quote

Findar wrote:
Nie dalej niż 1" cal od celu, i zasłania część podstawki - nie koniecznie ponad połowę.
Podstawki może w ogóle nie zasłaniać ważne żeby model był zakryty. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 10:33 AM
Reply with quote

No tutaj znowu dochodzimy do tego na ile ma to być logiczne a na ile przejrzyste szachy wersus realia - różne modele są różnie ustawione na podstawce, jeden siedzi w kucki, drugi skacze na jednej nodze wymahując żelastwem ;). Ja bym chciał, żeby sytuacja na stole bez względu na to była klarowna- model jest zasłonięty w jakiś sposób osłoną plus jest od niej w odległości cal lub mniej równa się to temu, że może się za nią chować na potrzeby strzałów przeciwnika. Dla mnie najłatwiej jest patrzeć na podstawkę - jest choćby rogiem zasłoniętą to znaczy że jest zasłona. Zasada z połową modelu wprowadza niepotrzebne zamieszanie. Osłabienie zasłon przez to, że trzeba znajdować się przy nich wyrówna to, że może zasłonięta być w rzeczywistości tylko jedna noga modelu.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 10:53 AM
Reply with quote

Patrząc w ten sposób to tak naprawdę nic się nie zmieni. Z jednej strony trudniej o osłonę bo trzeba byc do 1 cala ale z druguej strony wiecej elemtów może być osłoną. A nawet przypuszczam, że gracze częściej zaczną znajdować osłony chowając podstawki za różnymi elementami terenu.

Bo wg twojej propozycji łatwiej będzie o osłonę.

Moim zdaniem obecne zasady są OK.

Przeciwnik ma kucajacy model? Nie ma problemu łatwiej mu się schować ale i sam mniej widzi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 10:59 AM
Reply with quote

Dla mnie sytuacja jest oczywista. Ma być max 1" od osłony (nieważne czy to płot, murek, ruiny, pomnik czy d..a konia), druga sprawa jeżeli ma być wzięty na cel strzału to musi go być trochę widać. I tu przychylam się do QC. Jeżeli model ukrywający się chce strzelać, czarować to musi wystawać za przeszkody i tym samym naraża się na kontrę od przeciwnika. Ważne jest określenie, że ma znajdować się 1" od przeszkody i być ukryty przynajmniej w połowie przed wzrokiem strzelca.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 11:34 AM
Reply with quote

Kucający zwierzoczłek, widzi wystarzająco, żeby szarżować, ale cały czas i za wszystkim ma zasłone, zabójca troli z modelem skaczącem, albo harpie Szczerego nie będą miały zasłony. Według mojej propozycji zasłona dalej musi być wysoka przynajmniej na 1 cal przy naszej skali gry 1"cal i tak średnio sięga ponad połowę standardowej figurki człowieka stojącej w pozycji wyprostowanej. A w ten sposób sformułowana zasada ucina dyskusje przy stole.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 11:43 AM
Reply with quote

A gdzie ty widziałeś kucającego zwierzoczłeka? Pytam no chętnie taki model zobaczę?

Definicji osłony nie zmienię bo jest dobra.

Pytanie czy chcecie tą odległość do 1" od osłony.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 12:26 PM
Reply with quote

Wink myślałem, że jasne jest że podałem to tylko w ramach przykładu, ale specjalnie dla ciebie jeszcze skradające się orki
Jak mówie, chciałem to zmienić, żeby uprościć sytuację z zasłonami które najczęściej są poddawane dyskusji i z tego względu obecna definicja jest kiepska. Jak wszystkim pasuje, to niech tak zostanie. Co do tego czy wprowadzić utrudnienie w chowaniu się, bo do tego się to sprowadza wole nie. Balans pomiędzy armiami strzelającymi a tymi bez jakiegokolwiek strzelania teraz jest ok.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 12:38 PM
Reply with quote

Cal od przeszkody jest marnym pomysłem, rzeczy na drodze do celu utrudniają celowanie, i to też trzeba brać pod uwagę. Tak jak teraz, jest ok, łatwo się co do tego ugadać. W ostateczności zostaje rzut kością.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 12:42 PM
Reply with quote

1" brzmi od osłony brzmi ok.
co do drugiej kwestii, to podzielam zdanie Findara.
mój Grey Seer będzie miał ciężko się osłonić Wink a wtedy trzeba by przerabiać podstawki.
[img][/img]

[img][/img]


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 01:09 PM
Reply with quote

Nikt nikomu nie każe takich podstawek robić Wink

Więcej widzisz trudniej się ukryć.;)


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 02:03 PM
Reply with quote

Obiecuje, że to ostatni post w tej sprawie, wymienie plusy mojej propozycji:
-zawsze jasne czy masz zasłone czy nie
-możesz mieć wyczesaną podstawkę i nie przeszkadza to w grze
-dużo mniejsze szanse, że ktoś skonwertuje swojego trolla chaosu na czołgającego się Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 06:48 PM
Reply with quote

W kwestii formalnej, ta koza nie kuca, ona klęczy:-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn czerw 27, 2016 07:42 PM
Reply with quote

ja myślę że tak jak jest teraz jest dobrze

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt lip 01, 2016 08:09 AM
Reply with quote

Można przed pierwszą potyczką złożyć jakiś ekwipunek startowy do skarbca drużyny? Czy trzeba się wystawić ze startowym ekwipunkiem i dopiero po pierwszej potyczce można coś do skarbca schować?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58882 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9618 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118143 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349287 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36484 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy