Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Turnieje, pokazy i konwenty z WARHEIM FS w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Wt May 24, 2016 11:26 AM
Reply with quote

Co do powyższego scenariusza, to umieszczę poprawiony w poście wyżej.
Tym czasem wrzucam kolejny:
31 Krasnoludzka karawana
Wśród uciekających przed orczą inwazją, znajdowała się również krasnoludzka karawana kupiecka, która miała nadzieję na schronienie w jednej z niezdobytych twierdz.
Niestety uciekając przed najeźdźcami wpadli w łapy jednej z lokalnych grup zielonoskórych, kompaniie awanturników z daleka słyszały odgłosy walki. Wynik potyczki stał się jasny, kiedy na horyzoncie pojawił się czarny słup dymu. Krasnoludzkie kosztowności na pewno przepadły, jednak to co przykuło uwagę innych uciekających grup, to fakt, że pomimo dużego obciążenia, krasnoludy zawsze potrafiły wyprzedzić pozostałych, czasem wyjeżdżając z pozornie nieprzejezdnego starego gościńca, lub zawalonego kamieniami wąwozu. Jest szansa, że wśród zgliszczy, znajdzie się legendarny Kamień Ścieżek – magiczny przedmiot spełniający funkcje mapy i klucza, otwierającego ukryte krasnoludzkie przejścia w Górach Czarnych. Żeby go zdobyć, trzeba przejąć kontrolę nad pozostałościami karawany.

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Należy wykonać
rzut K3+1, którego wynik określi ilość makiet reprezentujących należące do karawany
zniszczone powozy, które należy umieścić w okręgu o średnicy 12” od środka stołu. Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w
celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu wiejskiego
(należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie.
Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy.
Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego
się nie skończą.
Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy
postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału
paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.
Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym
wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz,
ktory rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na ktorej
rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej
krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości
do 6” od brzegu stołu.
Rozpoczęcie potyczki :
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym
wynikiem rozpoczyna potyczkę.
Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest przejęcie kontroli nad zniszczonymi furgonami.
Rozgrywka zostaje zakończona po upływie 8 rund lub gdy jedna z drużyn nie
zda testu rozbicia. Zwycięzcą zostaje gracz, ktory zajął więcej powozow. Jeżeli obie
drużyny nie zajęły żadnego furgonu lub zdobyły tyle samo powozow, gra kończy się
przegraną obu graczy.
Powóz może zostać zajęty przez dowolny model bohatera oraz te modele
stronników (nie podlegające zasadzie NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH
oraz DEMON lub ZWIERZĘ), które znajdą się w odległości do 1" od krawędzi makiety
reprezentującej wóz, model może na raz zajmować tylko jeden wóz. Model nie może ‘zdobyć’ powozu jeśli jest Oszołomiony!, został
Powalony na ziemię! lub Ucieka!. Jeżeli w odległości do 1" od krawędzi makiety
reprezentującej wóz znajdują się modele należące do rożnych drużyn, powóz zostaje
zajęty przez gracza który umieścił w pobliżu furgonu więcej modeli, w innym
przypadku walka o powóz będzie trwała dopóki jeden z graczy nie umieścić w
pobliżu wozu kolejnych modeli.
Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWODCA drużyny, ktora osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za ‘zdobycie. Model, należący do zwycięskiej drużyny, ktory zajmie powoz
otrzymuje +1 PD. Jeśli furgon ‘zdobył’ stronnik, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała
grupa stronników.
Ponadto, zwycięska drużyna odnajduje w zniszczonych powozach Kamień Ścieżek, którego właściwości pozwalają oddalić się od Hordy jednorazowo o jeden dzień.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Cz czerw 30, 2016 09:36 AM
Reply with quote

Ostatni scenariusz, jednak nie będzie wyścigiem, po konsultacjach z QC postawiłem na trochę inny pomysł.
55 Wróg mojego wroga.

Mroczni bogowie uwielbiają plątać ścieżki losu śmiertelników. Udowodnili to po raz kolejny, stawiając przed śmiertelnymi wrogami wybór: współpraca albo zagłada.
Dwie uciekające bandy awanturników przedostały się przez most wiszący nad wąwozem, którego dnem płynie rwąca górska rzeka. Zielonoskórzy depczą im po piętach, a strzały goblińskich łuczników dziurawią płachty wozów. Jedynym ratunkiem jest zwalenie mostu, za nim dopadnie ich dzika horda.

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Kostką rozrzutu należy wybrać jedną z krawędzi stołu, wyznaczyć jej środek i ustawić na nim makiety symbolizujące pylony podtrzymujące konstrukcje mostu. Pylony mają wymiar 25mmx25mm i każdy znajduje się 3” od środka krawędzi, tworząc most o szerokości 6”. Następnie w 10” od tejże krawędzi należy zostawić pusty teren, a dalej każdy z graczy rzuca K6 wcelu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie.
Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.

Pogoda:

Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy
postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału
paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:

Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać narożnik krawędzi przeciwległej do mostu. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległym narożniku tej samej krawędzi. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 12” od narożnika stołu.

Rozpoczęcie potyczki :
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.
Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest zniszczenie pylonów podtrzymujących konstrukcje mostu. Każdy z pylonów posiada WT 8 i ŻW 5. W 10” calach od krawędzi na której znajduje się most wszystkie modele narażone są na ostrzał golińskich łuczników. Za każdy model w tej strefie, przed turą pierwszego gracza należy wykonać rzut na trafienie US 2, S3, trafienia krytyczne dla broni strzeleckich.
Z początkiem piątej tury, przed turą pierwszego gracza przez most przedostaje się troll, który zaszarżuje losowo wybrany model, będzie próbował związać walką jak największą ilość przeciwników i losowo rozdzielał ataki pomiędzy ich maksymalną ilość.
Potyczka kończy się przegraną obu graczy, kiedy którakolwiek drużyna nie zda testu rozbicia, lub zostaną zniszczone oba pylony.


Punkty Doświadczenia:

+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWODCY drużyn, po zrealizowaniu scenariusza otrzymują +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za uszkodzenie pylona. Model, który zdejmie punkt żywotności pylonowi dostaje +1 PD. Jeśli pylon uszkodził stronnik, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała grupa stronników, premia ta nie kumuluje się za kolejne punkty żywotności za wyjątkiem - patrz punkt niżej.
+1 za zdjęcie ostatniego punktu żywotności z pylona, +1 PD dostaje model bohatera lub grupa stronników do której należał model za zdjęcie ostatniego punktu żywotności pylona.

Ponadto, zwycięskie drużyny po potyczce mogą podjąć handel i wymienić się sprzętem, uzyskując dostęp do przedmiotów, których normalnie nie są wstanie kupić.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Śr lip 13, 2016 08:20 PM
Reply with quote

Ok, myślę, że czas dodać pdfa z kampanią do Warheim, na razie wersja przyjazna drukowaniu, jeśli się uda powinna pojawić się, bardziej "wyczesana" niebawem. TADDDAM link też w pierwszym poście pod obrazkiem z orkami.
Proszę też pod tym postem wpisywać osoby, które wiedzą, że na 90% we wrześniu wezmą udział w kampanii, w pierwszym poście powstanie lista.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Śr lip 13, 2016 08:32 PM
Reply with quote

Będę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Śr lip 13, 2016 08:55 PM
Reply with quote

Ja też będę.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Śr lip 13, 2016 09:03 PM
Reply with quote

Na mnie też można liczyć.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Śr lip 13, 2016 09:42 PM
Reply with quote

Zgłaszam sie.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Cz lip 14, 2016 07:38 AM
Reply with quote

Ja również.

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Cz lip 14, 2016 09:12 PM
Reply with quote

Będę na 100%.

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pn sierp 14, 2016 09:37 PM
Reply with quote

Kiedy planowane są pierwsze gry?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Śr sierp 17, 2016 10:43 AM
Reply with quote

Od 01.09, umawiasz się z kimś z listy i wrzucacie na forum wynik Smile


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt sierp 19, 2016 08:29 AM
Reply with quote

Mam pomysl taki, zeby zrobic tabele z czwartkami na kazdy miesiąc (wiadomo, na razie wrzesien), gdzie kazdy gracz moglby zaznaczyc swoja dostepnosc. Latwiej bedzie parowac gry.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Pn sierp 22, 2016 07:13 PM
Reply with quote

Powoli zbliża się wrzesień, doszedłem do wniosku, że czytelniej będzie jak założę nowy temat w którym będziemy umawiać się na gry, wpisywać ich wyniki itd. Tutaj zostawię temat, do dyskusji nad "mięchem" kampanii czyli zasadami, usprawnieniami itd. Jeśli ktoś w innym mieście chciałby kiedyś rozegrać tą kampanie, łatwiej będzie mu się w tym odnaleźć. Tak, że temat PROJEKT jeśli chcemy coś pozmieniać, temat ROZGRYWKI jeśli chcemy się umówić na gry, lub wrzucić wyniki.
Po rozmowie z QC, ustaliliśmy, że na razie gramy jedną grę na miesiąc, nie więcej nie mniej, żeby nikt nie odskoczył, albo nie został za bardzo w tyle.
Powoli też róbcie rozpiski w nowym temacie na pierwszej stronie wrzuce gracz - banda - rating - rozegrane potyczki, ilość dni zapasu przed orkami.
Oraz tabelkę z czwartkami o której pisze wyżej Grish.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Pn sierp 22, 2016 08:50 PM
Reply with quote

Kilka pytań :
1 - Czy jak mam 2 powozy ( jest taka możliwość ) to czy mogę podzielić łupy między powozy ?
2 - czy ten bazowy powóz można ulepszać ?
3 - Czy jeśli sprzedamy wszystkie łupy gra się kończy ? Bo jest zapis ze jak pozostaje tylko 1 łup to przegrywamy ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Posted: Pn sierp 22, 2016 08:59 PM
Reply with quote

Nie wiem, czy jedna gra/miesiąc to nie za rzadko. Przy całym hypie początkowym może nam opaść motywacja w okolicach listopada, jak będzie to dopiero trzecia gra. Poza tym wrzesień ma 5 czwartków.

Moja propozycja: dwie gry/miesiąc, w dowolnych dniach. Nieodbyte gry można nadrobić.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 51825 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7048 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 8177 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7883 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7536 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy