Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Izba przyjęć › Kostnica › Seraphon 1000
Seraphon 1000
Operacja się udała, jednak pacjent nie przeżył...
Users browsing this topic: Brak
{ Forum locked explain } This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Whydak
Nieświadomy
Nieświadomy

Whydak

Offline

Joined: lip 27, 2016
Posts: 3

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Śr lip 27, 2016 08:46 AM
Reply with quote

Witam,
Generalnie bardziej chciałem zebrać opinie niż publikować rozpiskę bo w AoS nigdy nie grałem.
Po kilkuletniej przygodnie z WFB sprzedałem modele z powodu braku czasu. Teraz czas jest i zacząłem grać w W&H i jestem całkiem zadowolony.
Ale sentyment pozostał i jednak modele wolę od GW.
Nie udało mi się sprzedać Stegadona, 24 Saurusów i 24 skinków.
Jest plan, żeby sobie je ładnie pomalować i postawić na półkę w celu zbierania kurzu. Chcę też dokupić starter, Carnosaur bardzo dobrze nadaje się do stania na półce.

Dałoby się tym w AoS jakoś w miare sensownie pograć? Do tej pory mocno odstraszał mnie brak punktów i przegięte przywoływanie. Z tego co udało mi się dowiedzieć General's Handbook w miarę rozwiązuje te problemy. Trochę niepokoi też oglądanie raportów pt. mimo, że jest scenariusz to jedź wszystkim do przodu i turlaj kostkami aż skończą się modele. Jak to wygląda w praktyce?

Myślałem o czymś takim:

Scar veteran on carnosaur - 260
Stegadon - 240
5 x Saurus Knights - 120
20 x Saurus Warriors - 200 (pewnie włócznie)
20 x skins - 160 (pewnie dmuchawki)
W sumie:980

TLDR: da się tym pograć nie dokupując wielu modeli i nie mając cały czas mocno pod górkę?

Back to top
View user's profile
Virgil
Nieświadomy
Nieświadomy

Virgil

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 18

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Śr lip 27, 2016 11:48 AM
Reply with quote

Witam,

Moim zdaniem tak, gra jest grywalna w takiej formie z punktami i z pociętym przywoływaniem.

Mogę z swojej strony powiedzieć tak - rozegrałem w ciągu ostatnich 2 tyg ok 15 gier w AoS z różną modyfikacją zasad (ale w oparciu o GH), Scenariusze w moim odczuciu uniemożliwiają tzw "kocioł" na środku stołu i bardzo rzadko się tak zdarza żeby grało się do wycinki. Z tych 15 gier grają na 5-6 tur tylko 3 razy zdarzyło się że graczowi skończyły się modele a większość z tych bitew ok 10 było na 1000-1100 punktów.

Co do samych zasad ja w tej chwili z 2 kolegami testujemy lekką zmianę zasad :
- gramy tury na zmianę (bez losowania co turę) losujemy tylko pierwszą turę
- mierzymy od podstawek
- nie gramy na "leader,behemoth" special characterów

i gra się świetnie Very Happy

Co do rozpiski jeżeli Twoi przeciwnicy nie wyskoczą z Glotkinem czy innym Archaonem bardzo grywalna rozpiska. Ze względu że w tej chwili nie ma sceny turniejowej wielkiej ciężko powiedzieć jaka jest meta ale rozpiska na tle tego czym gram i przeciwko czemu grałem wygląda solidnie i na pewno nie jest skazana na porażkę.

Back to top
View user's profile
Whydak
Nieświadomy
Nieświadomy

Whydak

Offline

Joined: lip 27, 2016
Posts: 3

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Pt lip 29, 2016 08:31 AM
Reply with quote

Dzięki! Coś takiego chciałem wiedzieć.
Niestety w Vanaheimie w Krakowie widziałem 2 bitwy i był Glotkin, Vermin Lord i jakiś duży smok z niedorobionych space marines.

Back to top
View user's profile
UxY69
Nieświadomy
Nieświadomy

UxY69

Offline

Joined: lip 21, 2016
Posts: 9
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: Seraphon 1000
Posted: Pt lip 29, 2016 08:49 AM
Reply with quote

Virgil wrote:

- nie gramy na "leader,behemoth" special characterów

Mam nadzieje że jak już powstanie "scena turniejowa" to nie wykoszą imiennych tak jak było to w WFB. Był to jeden z głównych powodów dlaczego grałem w 40k a nie wykastrowane WFB Wink

Co do reszty to mierzenie od podstawek uważam za standard i szkoda że nie poszli tą drogą od razu, a co do tur to jeszcze sam nie wiem, ta losowość w zaczynaniu daje smaczku Smile Można czasem zaryzykować a nóż się uda Wink


_________________
Warning! For fun only!
Back to top
View user's profile
Whydak
Nieświadomy
Nieświadomy

Whydak

Offline

Joined: lip 27, 2016
Posts: 3

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Pt lip 29, 2016 09:29 AM
Reply with quote

Totalny zakaz special characeterów a "leader,behemoth" special character w bitwie na 1000 punktów to chyba dwa osobne tematy Very Happy

Back to top
View user's profile
Virgil
Nieświadomy
Nieświadomy

Virgil

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 18

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Pt lip 29, 2016 10:44 AM
Reply with quote

Dokładnie gramy na zasady Vanguard, myślę że powyżej 2000pts nie ma już takiego problemu Wink

Back to top
View user's profile
UxY69
Nieświadomy
Nieświadomy

UxY69

Offline

Joined: lip 21, 2016
Posts: 9
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: Seraphon 1000
Posted: Pt lip 29, 2016 11:45 AM
Reply with quote

Whydak wrote:
Totalny zakaz special characeterów a "leader,behemoth" special character w bitwie na 1000 punktów to chyba dwa osobne tematy Very Happy

To prawda Wink


_________________
Warning! For fun only!
Back to top
View user's profile
Sasomir
Nieświadomy
Nieświadomy

Sasomir

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 13
Location: Częstochowa

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Sb lip 30, 2016 12:49 AM
Reply with quote

Hejka, grałem dziś mecz z małżonką, który rozwiał moje wątpliwości co do giętości special characterów ;-).

Glottkin z podbitym save'm do 3+, który miał być moim nieubijalnym generałem, dostał w pape od 15 Bloodwarriorów z buffami:
+1 attack od bloodstokera
+1 to hit od generała w 3 calach (za allegiance chaos)
+1 to wound od generała z command ability (lord na jugerze)
I mieli przerzut 1 to hit za dwie siekiery. Podliczając 45 ataków na 2+ z rerollem i na 2+. Save na 3+ nie pomaga...

Turę wcześniej 10 putridów bez żadnych buffów dosłownie rozsmarowało po stole Skarbranda...

Zgadzam się, że na 1000 czy 1500 pkt bohater z 15 woundami jest często zbyt łatwy do kontrolowania, ergo daje przewagę, ale z drugiej strony jest też pojedynczym celem, na który łatwo się naboostować. Poza tym macie rację, znacznie lepiej wyglądają tacy herosi na 2k albo więcej.


_________________
'Tym razem musi się udać...' - gen. Luigi Cadorna przed dwunastą bitwą nad rzeką Isonzo
Back to top
View user's profile
wellofeternity
Nieświadomy
Nieświadomy

wellofeternity

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 15
Location: Ciekawe

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Pn sierp 08, 2016 09:56 AM
Reply with quote

A to nie jest tak, że przy ilości ataków jakie może wypłacić właściwie każda dobrze zbudowana (czytaj zbuffowana) armia, zdolności obronne (sv) tracą w zasadzie znaczenie (zwłaszcza przy dużych potworach, które w dodatku słabną w miare zadawanych im obrażeń)?
Żeby daleko nie szukać przykładu - w ubiegłym tygodniu grałem na 1000 - Bloodthirster, Bloodsecrator i dwa unity (20 i 30) bloodletterów. Ot klimacik. Zostałem rozsmarowany i wbity w stół przez zbuffowane na maksa Ghule, które zjadły mnajpierw jednych blodków a potem Bloodthirstera, który ustał wcześniej z crypt..czymś tam. Wniosek dla mnie jest jeden - zarówno specjal-szwaarz-charaktery jak i ogólnie monstra nie mogą równać się dobrze złożonej hordzie.


_________________
Więcej ciekawego o Age of Sigmar: wellofeternitypl.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Żbik
Nieświadomy
Nieświadomy

Żbik

Offline

Joined: list 19, 2012
Posts: 7
Location: Gdańsk

Post Post subject: Re: Seraphon 1000
Posted: Pn sierp 08, 2016 01:21 PM
Reply with quote

Z znajomymi dopuszczamy do gry specjali i dużego przeciągu na stołach nie robią. Na razie gramy na 1000 ptk. Nawet w jednej bitwie Tyrion z Teclisem znaleźli się w jednej rozpisce ale nie podołali hordzie Irongutów. Przy obecnych zasadach matched play nie widzę dużych przegięć ze strony specjali. Mimo że są silnym wyborem.

Back to top
View user's profile
Buldi
Nieświadomy
Nieświadomy

Buldi

Offline

Joined: sierp 23, 2016
Posts: 4

Post Post subject: Seraphon 1000
Posted: Cz wrz 01, 2016 10:11 PM
Reply with quote

Wracając do tematu i kończąc offtop- nie jest to najlepsze co armia jaszczurów może zaoferować na 1000, ale Twoja propozycja jest grywalna i się tym bawić. Jednakowoz zadam to nieszczęsne pytanie- czy to jedyne modele, którymi dysponujesz?


_________________
Beer for the Beer God! Cans for the Can Throne! Let the galaxy drink!
Back to top
View user's profile
{ Forum locked explain } This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Kostnica Mortal Nurgle Army [1000]
Czyli o tym jak niewiele modeli można upchnąc w 1000 punktów
8 wellofeternity 761 Re: Mortal Nurgle Army...
 Pt wrz 30, 2016 07:25 AM 
wellofeternity View latest post
No new posts Kostnica Skaveni 1000 1 WojpajekSeer 267 Skaveni 1000
 Cz wrz 08, 2016 09:45 AM 
Staś View latest post
No new posts Kostnica Bloodbound 1000 0 Buldi 266 Bloodbound 1000
 Sb wrz 03, 2016 12:25 PM 
Buldi View latest post
No new posts Kostnica Sylvaneth 1000 1 Loremaster 419 Sylvaneth 1000
 Pt lip 22, 2016 03:37 PM 
Virgil View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
Ankiety
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
Newsletter Pro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy