Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Obłęd...
[Warsztat] Obłęd...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Wt lip 26, 2016 08:49 PM
Reply with quote

Magus wrote:
Sorry za narzekanie , ale na początku wydało mi się to dziwne.
Nie ma problemu. Smile

Na początku może się tak wydawać.

Ale jeśli przeanalizować bliżej (fikcyjne bo fikcyjne Wink ) stwory jakimi są przykładowi Zielonoskórzy czy Zwierzoludzie, to ich zachowanie to często czysty obłęd - za przykład może posłużyć alkoholizm Centigorów, furia, nienawiść czy berserk.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 27, 2016 05:34 PM
Reply with quote

Apropos alkoholizmu. To czy tą chorobę będzie można również wyleczyć. Jest to choroba psychiczna. Chyba Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 27, 2016 05:38 PM
Reply with quote

Tak samo jak każdą inną chorobę psychiczną - przez operacje.

Ale nie dotyczy to Centigora bo w jego przypadku to zasada specjalna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Sb lip 30, 2016 07:31 AM
Reply with quote

o widzę, że dodałeś nowe schorzenia Smile pozwól, że podzielę się swoimi pomysłami, niestety ale bez opisów, tylko zasady:

Lekomania:
postać, która nie zaaplikuje medykamentów dostaje kary do wszystkich rzutów -1, oraz nie może biegać.
Jeżeli w zasięgu chorej osoby znajduję się mag/kapłan
, bohater musi na nią szarżować w celu zrabowania potrzebnych mu do przeżycia medykamentów, komponentów lub tego co choć wygląda jak lekarstwa - postać zyskuje dodatkowy atak.
Jeżeli bohater chory na lekomanie WzA! maga/kapłana z automatu zdaje te LD i rabuje daną postać. dodatkowo na 5+ znajduje potrzebne mu lekarstwa, bądź coś pochodnego.
Dodatkowo owa postać znajdująca się 6" od jakiegokolwiek budynku, musi zdać test LD, nie zdany powoduje tym, że bohater rusza na szaber, na 5+ znajduje lekarstwa itp.
postać pomimo połkniętych lekarstw musi szarżować/plądrować/szabrować.


tanatofobia - lęk przed śmiercią
przed rozgrywką postać rzuca k6, wynik 1 powoduje opuszczenie rozgrywki/misji z obawy o swoje życie.


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn sierp 01, 2016 11:41 PM
Reply with quote

Ja bym dal motyw ze jak operacja sie nie uda to nastepuje rzut k6
1 - smierc pacjenta
2 - 3 - przypadkowa lobotomia ( ld spada do 2, niezlomnosc, nie moze biegac ani wykonywac skomplikowanych czynnosci jak czarowanie itp oraz uzywanie przedmiotow specialnych czy broni dystansowej dodatkowo nie zdobywa pd )
4- 6 - nic sie nie stalo ale sie nie udalo

Bylo by zabawniej oraz bylo by troche niebezpieczniej.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Wt sierp 02, 2016 08:31 AM
Reply with quote

@krzychu88
Dzięki za propozycję ale mam już pełną listę 36 zaburzeń.

@Krnabrny
Dzięki ale nie skorzystam Wink

TUTAJ możecie przeczytać zasady obłędu do WFS.

Rozsądne komentarze, uwagi i sugestie mile widziane.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Cz sierp 04, 2016 06:57 PM
Reply with quote

Bardzo ciekawe. Może dodać kolorytu grze.
Bezdyskusyjnie musimy tego użyć w kampanii!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Cz kwiet 27, 2017 08:20 PM
Reply with quote

Zdobywanie Punktów Obłędu:
Punkty Obłędu (w skrócie oznaczone jako PO) służą do określenia stopnia szaleństwa. Im więcej PO posiada bohater, tym bliższy jest utraty zdrowych zmysłów. Punkty Obłędu przyznawane są w następujących sytuacjach:

+1 za zranienie krytyczne. Bohater otrzymuje +1 PO za każdym razem, gdy zostanie zraniony krytycznie, przy czym nie ma znaczenie efekt zranienia krytycznego.
+1 za nieudany test GROZY. Bohater otrzymuje +1 PO za każdym razem, gdy nie uda mu się wykonać testu GROZY.
+K3 za Wyłączenie z akcji!. Bohater otrzymuje +K3 PO za każdym razem, gdy zostanie Wyłączony z akcji!.

Należy zauważyć, że Punktów Obłędu nie otrzymują bohaterowie, którzy w trakcie zaistnienia jednej z powyższych sytuacji podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 7663 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 14354 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 1920 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 42197 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 178296 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: AreMas
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 1
Wszystkich: 459

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 11
_BBOT: 0
Razem: 11
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy