Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Kult Pogromców z Karak Kadrin
Kult Pogromców z Karak Kadrin
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 09, 2016 03:23 PM
Reply with quote

Witajcie, chciałbym zacząć temat dotyczący drużyny krasnoludzkich pogromców. Wydaje mi
się, że tą drużynę można trochę dopieścić i poprawić. Jeśli macie jakieś propozycje to proszę
podzielcie się nimi.
Od siebie chciałbym zaproponować zmianę zasad poruszania się wyklętych. Ruch o K6
sprawia, że wyklęci mogą jedynie robić przeciąg na tyłach swojej kompani a powinni mieć szansę
dopaść przeciwnika jako pierwsi. Co sądzicie o tym by zmienić ich ruch na K6+(3 lub 2) cale? to dałoby
im szansę związania kogoś walką.
Małą zmianę warto by też zrobić w zasadach ładunków wybuchowych, mogłyby ranić cele w obrębie znacznika 3 calowego. Trzy cale wydaje się sporym
zasięgiem, ale w sumie nie mamy mniejszych:)
Co myślicie o tych zmianach? Dorzućcie swoje propozycje.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 09, 2016 08:41 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Witajcie, chciałbym zacząć temat dotyczący drużyny krasnoludzkich pogromców. Wydaje mi
się, że tą drużynę można trochę dopieścić i poprawić. Jeśli macie jakieś propozycje to proszę
podzielcie się nimi.
Od siebie chciałbym zaproponować zmianę zasad poruszania się wyklętych. Ruch o K6
sprawia, że wyklęci mogą jedynie robić przeciąg na tyłach swojej kompani a powinni mieć szansę
dopaść przeciwnika jako pierwsi. Co sądzicie o tym by zmienić ich ruch na K6+(3 lub 2) cale? to dałoby
im szansę związania kogoś walką.
Małą zmianę warto by też zrobić w zasadach ładunków wybuchowych, mogłyby ranić cele w obrębie znacznika 3 calowego. Trzy cale wydaje się sporym
zasięgiem, ale w sumie nie mamy mniejszych:)
Co myślicie o tych zmianach? Dorzućcie swoje propozycje.
Rozmawiałam o tym z QC i po długim dialogu stanęło na tym, że warto przetestować opcję rzut 2K6 i odrzucenie kostki z najniższym wynikiem.

Tyle, że jak QC słusznie zauważył, może to sprawić, że gracze Zielonoskórych zaczną domagać się podobnej zasady przy Squigach, które też powinny być szybkie a nie zawsze takie są.

Dlatego sceptycznie podchodzimy do tych propozycji.

Jeśli chodzi o modyfikację ładunków wybuchowych to użycie 3" wzornika odpada, to nie battle. Ładunki mają siłę K6 i tak zostanie.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 09, 2016 08:53 PM
Reply with quote

Ja bym na razie tego nie ruszał. Słaba mobilność to jedna z niewielu wad Krasnoludów i niech tak zostanie


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 09, 2016 10:27 PM
Reply with quote

Różnica polega na tym, że squig z 2k6 ma szanse kogoś zaatakować, natomiast krasnolud porudzajacy sie k6 . . . praktycznie niemożliwe. Jednostka staje się kompletnie niegrywalna a to bardzo obniża atrakcyjność całej drużyny w której jest ogólnie mało stronników do wyboru. To juz lepiej zostawic wykletym zwykły rych. Co do ładunków to się zgodzę. 3" było by za mocne.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 08:47 AM
Reply with quote

Zgadzam się z Torinem. Lepiej dać im zwykły ruch lub 2k6.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 09:13 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Zgadzam się z Torinem. Lepiej dać im zwykły ruch lub 2k6.
Najprawdopodobniej będzie zmiana, rzut 2K6 i odrzucenie kostki z najniższym wynikiem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 05:12 PM
Reply with quote

To już chyba lepiej pozostawić zwyczajny ruch. Losowy dystans ruchu to troche naciągane w ich przypadku.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 06:06 PM
Reply with quote

Torin wrote:
To już chyba lepiej pozostawić zwyczajny ruch. Losowy dystans ruchu to troche naciągane w ich przypadku.
Ruszają się tak samo jak Goblińscy fanatycy (tylko na krótszy dystans), nie widzę tutaj nic naciąganego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 07:29 PM
Reply with quote

Wyklety to nie naćpany goblin , jest pewna różnica.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 07:54 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Wyklety to nie naćpany goblin , jest pewna różnica.
Faktycznie Rolling Eyes

Quote::
Wielu Trollobójców popada w rozpacz i obłęd tak głęboki, iż zdaje im się, że nic nie może zmazać hańby jaką okryli siebie i swój ród. Ci z nich, którym nie udaje się znaleźć chwalebnej śmierci składają przed Ołtarzem Grimnira kolejne śluby i dołączają do tajemnej kasty Wyklętych - gwałtownych, pogrążonych w obłędzie wojowników, których jedynym celem jest niesienie zguby wrogom krasnoludzkiej rasy. Śmiertelnie niebezpieczni w walce Wyklęci przykuwają oręż długimi łańcuchami do swych przedramion, a w czasie walki zaczynają wirować, rozkręcając jednocześnie ostrza na łańcuchu do zawrotnej, niosącej nagłą śmierć, szybkości.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 08:25 PM
Reply with quote

QC nie oszukujmy sie - krasnoludy sa strasznie slabe w tej grze. Wytrzymale i drogie a w walce takie sobie conajmniej. Pogromcy sa niestety ale strasznie slabi. Brak pancerzy, maly zasieg szarzy, mala liczba atakow, slaba szansa rozwoju druzyny ( kolo 250 prestirzu tracisz wlasciwie wszystkie atuty wzgledem innych druzyn jakie posiadalo sie na poczatku tzn wytrzymalosc ).

Krasnoludy i Orkowie to obecnie chyba najslabsze druzyny w calej ksiazce. Orkowie glownie z powodu tego ze kosztuja duzo a moga sie sami pozabijac. Krasnoludy zeby jako tako dawaly rade albo powinny miec s4 wszystkie jak leci albo 5 ww bo obecnie to srednia kompania pod kazdym wzgledem.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 08:37 PM
Reply with quote

QC ten opis tłumaczy jedynie zasady Berserker i Obłąkany.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 08:37 PM
Reply with quote

Może się mylę Krnąbry ale moim zdaniem jest kompletnie na odwrót Wink Wojownicy klanowi są zdecydowanie groźniejsi od swoich ludzkich odpowiedników a kosztują tylko o 5zk więcej. Mogą wynająć czterech bochaterów i uzbrojone w mocne pancerze są naprawde trudne do pokonania. Nie wspominając o pistoletach , konceptach i runach.

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 08:41 PM
Reply with quote

Khazadzi z Gór Krańca Świata są dobrze zbalansowani to fakt w odróżnieniu od ich zhańbionych kuzynów:)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Śr sierp 10, 2016 08:45 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Khazadzi z Gór Krańca Świata są dobrze zbalansowani to fakt w odróżnieniu od ich zhańbionych kuzynów:)
Wystarczy grać nimi tak, jak pozwalają na to ich zasady Wink

@Magus
Krnąrbny lubi teoretyzować, gorzej z praktyką. Wink

Bez obrazy Krnąbrny ale zapraszam cię jak będziesz miał czas w czwartek do Innego Wymiaru, to empirycznie pokażę ci słabych Krasnoludów czy Zielonoskórych. Trzeba tylko regularnie grać w kampanię i zobaczyć jak wygląda drużyna po kilku bitwach. Smile

Quote::
WYKLĘTY: W każdej turze, w której model nie jest związany walką wręcz, nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! i nie Ucieka! musi wykonać ruch w ramach ruchów przymusowych fazy ruchu gracza i pokonuje zawsze pełny dystans po linii prostej – gracz wybiera kierunek ruchu przed rzutem. Aby określić dystans na jaki poruszy się Wyklęty należy wykonać rzut 2K6 i odrzucić kostkę z najniższym wynikiem. Jeśli uzyskany wynik prowadzi Wyklętego do kontaktu z wrogiem, ruch ten traktuje się jak deklarację szarży, która podlega zwykłym zasadom (atakowany model może zadeklarować reakcję na szarżę w zwykły sposób). Ponadto model stanowi ruchomy cel dla strzelców, a wszystkie wymierzone w Wyklętego ataki bronią dystansową wykonywane są z karą -1 do testu trafienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype

1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Sybarytów 1 plague 2522 Kult Sybarytów
 Pn sierp 26, 2018 08:14 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Purpurowej Dłoni
Subiektywna opinia.
12 Tzeentch 8647 Re: Kult Purpurowej D...
 Pn lip 04, 2016 01:51 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Zapytanie o figurki (Pogromcy z Karak) 7 pan_sarin 7645 Re: Zapytanie o figurk...
 Pt czerw 13, 2014 11:53 AM 
pan_sarin View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] Kult Malala 1 Krnabrny 3406 Kult Malala
 Wt czerw 10, 2014 01:18 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [WIP] Kult Purpurowej Dłoni 9 Tzeentch 7299 Re: [WIP] Kult Purpuro...
 Śr May 01, 2013 07:01 PM 
Sarmor View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 36
_BBOT: 0
Razem: 36
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy