Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Kult Pogromców z Karak Kadrin
Kult Pogromców z Karak Kadrin
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Åšr sierp 10, 2016 09:00 PM
Reply with quote

Nie no, na marginesie mówiąc, bo dyskusji to nie dotyczy - zwykłe kraśki są dość mocną bandą. Na temat pogromców opinii nie mam.
A orki (a zwłaszcza dzikie) to jedne z mocniejszych band. Pierwsze po zwierzoludziach. Mimo animozji.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Åšr sierp 10, 2016 10:40 PM
Reply with quote

Qc, no to pozostaje protestować:-)


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Cz sierp 11, 2016 10:11 AM
Reply with quote

Qc - wybacz ale sie nie zgodze. Jedyna zaleta pogromcow to w miare wysokie ww jak na poczatek, dostep do piratow i wlasciwie tyle. W pozniejszych etapach kampani ( 10+ potyczka ) gdzie masz duzo zk i wlasciwie brak mozliwosci ich wydania gdzie przeciwnik ma dostep do wielu magicznych bajerow masz pozamiatane. Masz zabojce z ktory ma 5WT 5S i tak dalej a naprzeciw czlowieka z 1+ pancerza z przerzutem + magiczny pancerz + unik.

Krasnoludy maja przewage tylko jesli zrobisz z nich pancernego klocka oraz przeciwnik postanowi laskawie cie nie wystrzelac i isc w twoja strone. Absolutnie najmocniejsza opcja w grze krasnoludami ( balista + strzelanie na wszystkim + pancerze na wszystkim ) i tak przegrywa z ludzkim odpowiednikiem w tej samej cenie.

Moze tak - Warheim zrobil sie gra polegajaca na wypelnianiu celu misji. Krasnoludy nie sa szybkie, nie sa liczebne, sa wytrzymale ale proste do wymanewrowania. Nie walcza jakos wybitnie, nie bija wybitnie mocno, maja drogi sprzet i ciezki do pozyskania magiczny sprzet i brak wierzchowcow, magicznych nie liczacych sie do limitu kreaturek i tak dalej.

Co do zielonych - nie bralem pod uwage dzikich orkow a zwyklych ktorzy sa moim zdaniem tacy sobie jak na to ile kosztuja w ptk ale to kwestia gustu.

Moze tez wplywac na wszystko to ze raczej k6 nie 2k6 jest mi blizsze.

Co do kampanii - od wrzesnia planuje brac udzial w kampani takze bedziemy mieli szanse.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Cz sierp 11, 2016 10:24 AM
Reply with quote

Pogromcy nie mają pancerzy (nie licząc dowódcy i kowala run/inżyniera którzy mogą nosić zbroję) ale mają magiczną ochronę i mogą ją poprawiać. Krasnoludowie nie mają dużej szybkości ale niemal zawsze mogą biegać (niezależnie od warunków pogodowych) oraz mają dostęp do Żyrokoptera, który jest dobrą machiną wojenną. Runy/konceptu kosztują swoje ale także dają spore bonusy.

Jak każda drużyna Krasnoludowie mają swoje ograniczenia ale i mocne strony które umiejętnue wykorzystane pozwolą wygrywać. Ale trzeba pamiętać że żadna kompania nie wygra wszystkiego.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Cz sierp 11, 2016 05:16 PM
Reply with quote

Faktycznie - zapomnialem o zyro i bohaterach w pancerzach. W takim razie zwracam kompanii co jej.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Cz sierp 11, 2016 07:45 PM
Reply with quote

Jako że sam gram Krasnoludami mogę być nieco nieobiektywny ale uważam że do pełni szczęścia u Khazadów brakuje tego aby nie otrzymywali kar za ciężki pancerz, nawet fluffowo by to pasowało. Proponuję zdolność Krzepki jako zasadę specjalną bandy. Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam

Back to top
View user's profile
Findar
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Cz sierp 11, 2016 08:36 PM
Reply with quote

Ja sądzę, że jeśli dodać kraśkom jeszcze jedną zasadę specjalną to powinny latać na wielkich podstawkach ;);). Jedyną wadą Kraśków jest szybkość, którą jak pisali wyżej można żyrokopterem przeskoczyć. Po za tym trudno o bardziej dopieszczoną bandę (fakt, że twórca systemu ma 2 złożone i pomalowane bandy krasnoludów, a pewnie trzecią w odwodzie też coś o tym mówi Wink ;) ), tak, że na pewno nie jest to ekipa potrzebująca wzmocnienia.

Co do Wyklętych, to myślę, że 2k6 i wybór lepszej kości nie zmienia faktu, że pokonanie przez nich tych 18" cali od strefy rozstawienia do środka stołu zajmuje 4+ tury, czyli często gęsto kiedy dawno jest po zawodach. Skoro krasnoludy mają szybkość o 1" cal mniejszą od goblina, którego fanatyczna wersja jest tutaj jakimś odnośnikiem, to może ruch 2k6-2 (nie mniej niż 1cal). Bieg krasnoludów jest o 2 cale krótszy od goblińskiego - jakaś symetria zachowana, a Wyklęty nie przpomina problemów tego pana. ;);)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Cz sierp 11, 2016 08:58 PM
Reply with quote

Na chwilę obecną zostanie wersja z rzutem 2K6 i odrzuceniem niższego wyniku. W porównaniu z Fanatykiem Goblinów model Wyklętego jest dużo bardziej przewidywalny i wystarczy mu taki bonus do ruchu.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 09:53 AM
Reply with quote

Findar, tak faktycznie byłoby najlepiej, w końcu wyklety bylby przydatny. Nie wrzucajcie wszystkich kraśków do jednego kosza, te drużyny się mocno różnią.


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
Grish
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 10:13 AM
Reply with quote

A ja mam inną propozycje: może wyklęci poruszaliby sie zwykłym, krasnoludzkim ruchem, a wirowany ruch (2k6 z odrzuceniem niższej kości) obowiązywałoby dopiero, gdyby Wyklęty był dopiero w 12" od wroga? W końcu nawet oni nie kręcą sie non-stop, chociażby podczas podróży.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 11:18 AM
Reply with quote

@Grish

Ciekawy pomysł ale zbyt skomplikowany. Gracze i tak już zapominają o wielu elementach. Ponadto pozwalałby na mierzenie odległości.

Na razie zostanie 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Grish
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 12:41 PM
Reply with quote

To drugi pomysl: zwykly krasnoludzki ruch, a ruch wirowany jest odpalany przez gracza, z ruchem k6. Do rozwazenia, czy wiruje juz do konca gry, czy moze sie zatrzymac z karÄ… self-autohita na "1" przy rzucie k6.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 03:28 PM
Reply with quote

No to taki krasnolud z ruchem 2k6 to po bulki juz nie pojdzie do sklepu Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 08:40 PM
Reply with quote

No przy całym skomplikowaniuwh ten odpalany ruch to pikuś. Moze faktycznie odpalany ruch i rzut 2k6 odrzut slabszej??


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 12, 2016 09:29 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Na razie zostanie 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Sybarytów 1 plague 2417 Kult Sybarytów
 Pn sierp 26, 2018 08:14 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Purpurowej Dłoni
Subiektywna opinia.
12 Tzeentch 8146 Re: Kult Purpurowej DÅ...
 Pn lip 04, 2016 01:51 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Zapytanie o figurki (Pogromcy z Karak) 7 pan_sarin 7479 Re: Zapytanie o figurk...
 Pt czerw 13, 2014 11:53 AM 
pan_sarin View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] Kult Malala 1 Krnabrny 3285 Kult Malala
 Wt czerw 10, 2014 01:18 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [WIP] Kult Purpurowej Dłoni 9 Tzeentch 7073 Re: [WIP] Kult Purpuro...
 Åšr May 01, 2013 07:01 PM 
Sarmor View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy