Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 01, 2011 09:00 AM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
ups to broń palna staje się rzeźnicza

QC zaraz to poprawi , spokojna głowa:)


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 01, 2011 09:21 AM
Reply with quote

Z tego co kumam, to mag Khornitów o któego pytałeś nie czaruje wcale, generuje za to rozpraszanie.

BTW - Pytanko. Mogę wziąć skilla dla mojego ogniomaga. Myślałem o czarostwie, bo za 25zk można mieć w walce wręcz save na 3+. Rozumiem jednak, że prócz czarostwa muszę jeszcze dołożyć do puli siłacza?


Last edited by drachu on Pt lip 01, 2011 10:46 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 01, 2011 11:20 AM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
Na ile właściwie starcza proch krasnoludzki?
Na jedną potyczkę.

sirwit713 wrote:
1. Gdy grasanci chaosu wybiorą na patrona Khorna to zaklęcia z jakiej domeny rzuca ich czarnoksiężnik?
Nie rzuca zaklęć.
Quote::
WOJOWNICY KHORNA:
Czarnoksiężnicy naznaczeni Znakiem Khorna nie mogą rzucać zaklęć oraz nie mogą zdobywać kolejnych poziomów, ponadto generowane przez modele Kostki Mocy, które nie zostały wykorzystane do rozproszenia zaklęć pozostających w grze, mogą zostać na początku fazy magii przeciwnika dodane do Puli Kostek Rozproszenia.

sirwit713 wrote:
2. Czy narzędzia i osobliwości (krasnoludzki proch) są dostępne dla zwykłych stronników? Czy tylko dla bohaterów?
Tylko bohaterowie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 02, 2011 04:43 PM
Reply with quote

mag skinków
do rozwijania leveli liczymy tylko znajomość czarów ze swojej domeny?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Sb lip 02, 2011 04:43 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 02, 2011 07:43 PM
Reply with quote

Doman wrote:
mag skinków
do rozwijania leveli liczymy tylko znajomość czarów ze swojej domeny?
Nie ma kogoś takiego jak mag skinków, jeśli chodzi o Kapłana Skinków, to:

Nie.
Podobnie jak w przypadku Maga Elfów Wysokiego Rodu liczą się wszystkie zaklęcia, które Kapłan Skinków nabył dzięki rozwojom. A więc jeśli chodzi o poziomy, to rozwija się znacznie szybciej niż na przykład ludzcy magowie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 02, 2011 08:16 PM
Reply with quote

czepiasz się nazewnictwa Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 02, 2011 08:21 PM
Reply with quote

Doman wrote:
czepiasz się nazewnictwa Wink
Zgadza się Twisted Evil Bo to ważne jest Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 02, 2011 09:05 PM
Reply with quote

Very Happy

Czy dostępność Draich nie powinna być zwiększona do 10? bo z 9tką to całkowicie psują rynek mieczy Wink

jest jeszcze ten pdf w którym do każdej kompanii były przypisane magiczne przedmioty?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 02, 2011 09:08 PM
Reply with quote

Nie powinna być.
Nie mam już tego pdfa, ale i tak był nieaktualny.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 03, 2011 10:48 PM
Reply with quote

Quote::
Rusznikarz:
Bohater jest mistrzem rusznikarstwa, a posiadana wiedza pozwala unikać mu wielu
niebezpiecznych sytuacji. Jeżeli miał miejsce NIEWYPAŁ! należy wykonać rzut K6.
Wynik 2+ oznacza, że dzięki zdolnościom rusznikarskim bohater otrzymuje dodatni
modyfikator +1 do rzutu na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.

1 jest niemodyfikowana przy rzucie na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn lip 03, 2011 10:49 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 03, 2011 10:53 PM
Reply with quote

Jaśniej, bo nie rozumiem o co pytasz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 03, 2011 10:57 PM
Reply with quote

bonus z umiejętności Rusznikarz obejmuje, rzut = 1 na Tabelę niewypału?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 03, 2011 11:03 PM
Reply with quote

Doman wrote:
bonus z umiejętności Rusznikarz obejmuje, rzut = 1 na Tabelę niewypału?
Tak jak jest napisane. Jeśli miał miejsce niewypał, czyli model w rzucie na trafienie bronią "zawodną" wyrzucił 1, to należy wykonać rzut K6: wynik 2+ oznacza, że do rzutu K6 na efekt niewypału, czyli do rzutu na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ otrzymuje +1.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 03, 2011 11:05 PM
Reply with quote

ok,
Zasada Szermierz teraz każda jednostka z tą zasadą
ma przerzut w czasie szarży, bez względu na broń którą walczy?
Bo kiedyś niektórzy tylko mogli przerzucać ataki wyprowadzane z pałek bądź mieczy? Teraz obojętnie czym walczą to przerzucają?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 03, 2011 11:11 PM
Reply with quote

Doman wrote:
Zasada Szermierz teraz każda jednostka z tą zasadą
ma przerzut w czasie szarży, bez względu na broń którą walczy?
Bo kiedyś niektórzy tylko mogli przerzucać ataki wyprowadzane z pałek bądź mieczy? Teraz obojętnie czym walczą to przerzucają?
Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57477 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9220 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 114203 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 350504 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 331727 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 15
_BBOT: 0
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy