Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Kult Pogromców z Karak Kadrin
Kult Pogromców z Karak Kadrin
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Sb sierp 13, 2016 08:04 PM
Reply with quote

Czyli dwa razy to co bylo:-\ Wiem Qc, męczę temat ale powyżej masz sporo lepszych rozwiązań:-)


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Sb sierp 13, 2016 08:24 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Czyli dwa razy to co bylo:-\ Wiem Qc, męczę temat ale powyżej masz sporo lepszych rozwiązań:-)
Odpowiem jeszcze raz, bom człowiek cierpliwy i pokornego serca Twisted Evil

Niska szybkość to jedna w niewielu wad Krasnoludów i IMO wprowadzone przez nas rozwiązanie, czyli rzut 2K6 z odrzuceniem niższego wyniku, jest już dużym ustępstwem.

Propozycje, by Krasnolud poruszał się na 2K6 cali to herezja Twisted Evil

Jeśli chcesz grać Pogromcami to przychodź na spotkania i nimi graj, a nie kombinuje jak dopieścić i tak nieźle dopieszczoną drużynę.

No chyba, że to teoretyczne rozważania? To wtedy nie będę przeszkadzał.

PS Przypominam, że drużyny traktujemy całościowo, a nie w wybranych aspektach. Całościowo drużyna Pogromców jest wystarczająco dobra, tylko jak każdą inną trzeba umieć nią grać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
inkofon
Przytomny
Przytomny

inkofon

Offline

Joined: kwiet 03, 2014
Posts: 107
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 14, 2016 01:18 PM
Reply with quote

mi generalnie się podoba ta drużyna- nawet na turnieju chciałem nimi zagrać ale nie skompletowałem modeli.
Krasnoludy niestety turniejowo się nie nadają za bardzo do gry przez szybkość ale poza tym bym za bardzo ich nie zmieniał.

Back to top
View user's profile
Findar
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 14, 2016 06:40 PM
Reply with quote

Nie wiem czy drużyna jest mocna czy słaba, nie widziałem jej jeszcze na stole, ale patrząc na to że są w niej krasnoludy które maja dużo wzmocnień na pewno daje radę.
Grając już parę lat w tą grę, widzę kiedy konkretny model jest niegrywalny.
Model za 75zk który porusza się średnio mniej niż 6" cali na turę jest po prostu wypełniaczem stron w podręczniku, jeśli jest za mocny pod względem umiejętności walki to może to mu obciąć. Przy stole 4x4 stopy krasnoludzkie 6" cali jest takim minimum które często nie starcza- mają za to mase innych plusów, dzięki czemu da się nimi fajnie pograć i wygrywać.
"Pełzający" będzie tylko ciekawostką, zawsze grając kampanię a nie konkretny jeden scenariusz będzie się bardziej opłacało wydać te 75zk na coś innego. Wyżej jest kilka pomysłów co zrobić, żeby wrzucić go do rozpiski - spodobał mi się pomysł z wypuszczaniem go do wirowania dopiero od pewnego momentu - nawet jest do tego odpowiedni model ze skullpassa (pan po środku) ;), wtedy może zostać nawet te k6. Rozważania są o tyle teoretyczne, że nikt nie gra tą bandą, a Torin rzadko przychodzi ;), ale skoro zasady może wrzucać SoM to nie ma co się czepiać częstotliwości pojawiania się na graniu :>


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 14, 2016 06:50 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Model za 75zk który porusza się średnio mniej niż 6" cali na turę jest po prostu wypełniaczem stron w podręczniku, jeśli jest za mocny pod względem umiejętności walki to może to mu obciąć.
To może warto porozmawiać o obniżeniu ceny rekrutacji a nie modyfikawaniu statystyk jednostki Question Mysli Gwizdze

Findar wrote:
ale skoro zasady może wrzucać SoM to nie ma co się czepiać częstotliwości pojawiania się na graniu :>
No od jakiegoś czasu mam dość daleko do Katowic ale dzięki temu służby mundurowe grają w WFS także w innych częściach Polski. Wink


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 14, 2016 08:11 PM
Reply with quote

Obniżenie ceny to nie jest zły pomysł.

Można nawet do 55 zk obniżyć Mysli


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 15, 2016 01:40 PM
Reply with quote

Qc, zdegraduj go choćby do krasnoluda żlebowego, byle on się ruszał:-) Chyba żebyśmy go używali jako pocisku do katapulty:-)
Ps: Oczywiście żartuję:-)


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 15, 2016 02:07 PM
Reply with quote

Wyklęty.

Cena 55 zk.
Ruch 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 15, 2016 08:37 PM
Reply with quote

Obniżenie ceny i tak nie rekompensuje wady ruchu. Z takim ruchem jest niegrywalny.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pn sierp 15, 2016 09:16 PM
Reply with quote

Równie niegrywalny jak wszyscy Krasnoludowie z Sz3.

Na szczęście jest kilkanaście innych kompanii którymi można poruszać się szybciej Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 06:28 AM
Reply with quote

Krasnoludowie w kazdej turze nawet jeśli jest wróg w 8 calach mogą biec na 6 dobrze, widzisz różnice i jaki ma wplyw na możliwości wykorzystania modelu, nie wiem czemu sie upierasz ze to dobry pomysł.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 06:47 AM
Reply with quote

Findar wrote:
...nie wiem czemu sie upierasz ze to dobry pomysł.
Ale że co jest dobrym pomysłem?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 07:42 AM
Reply with quote

To o czym dyskutujemy od kilku postów, ruch k6 bez względu czy z wyborem jednej z dwóch kości czy nie.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 08:29 AM
Reply with quote

Findar wrote:
To o czym dyskutujemy od kilku postów, ruch k6 bez względu czy z wyborem jednej z dwóch kości czy nie.
Bo ta jednostka tak ma, czyli rzucasz 2K6 i odrzucasz kostkę z niższym wynikiem i to jest jego wada, podobnie jak Sz 3 w przypadku krasnoludów jest wadą. Czy model staje się przez to niegrywalny? Nie. Jest trudny do gry ale nie niegrywalny. Zresztą Krasnoludami gra się zupełnie inaczej niż resztą kompanii.

Poza tym wiesz, niektóre jednostki mają też WADY. ZWIERZĘTA nie mogą korzystać z CP swojego DOWÓDCY. NIEUMARLI stronnicy znajdujący się poza zasięgiem dowodzenia DOWÓDCY nie mogą BIEGAĆ, Szczurogr klanu Skryre nie może w ogóle BIEGAĆ tylko wlecze się za Skavenami, itd.

Wadą Wyklętego jest losowy, niski ruch, jest to zabieg celowy, bo model jak już dotrze do zwarcia jest niezłym rzeźnikiem ale... Trzeba umieć wykorzystać jego zalety.

To nie jest Gobliński Fanatyk, który rusza ślepo do przodu i kosi wszystko na swojej drodze. Wyklęty to model, który wlecze się za swoimi kompanami, którego trzeba umiejętnie doprowadzić do zwarcia - zresztą w drużynie może być takich Wyklętych trzech, a to też różnica.

No ale to już wymaga tego, żeby usiąść nad zasadami drużyny, pomyśleć o jakiejś strategi gry, zaplanować coś a nie przesuwać na chybił trafił modele do przodu i narzekać, że ten on to nie chce mi gry wygrać bo model z tamtej drużyny to biega na 2K6 a mój nie Rolling Eyes


Cenię wasze uwagi i rady bo niejednokrotnie wnoszą wiele dobrego ale czasem trzeba trochę pograć daną drużyną, skorzystać z jej wszystkich możliwości i spojrzeć na nią jako na całość a nie wyrywać pojedyncze zasady z kontekstu i biadolić.

Dlatego proponujÄ™:
Cena 55 zk
Ruch 2K6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 09:47 AM
Reply with quote

Podsumowując przydlugi wywód, jest to swietne rozwiązanie tylko jesteśmy za glupi żeby to dostrzec z naszym graniem na pałę. Ucz nas mistrzu strategosie. Dla mnie EOT, ale jesli serio sobie cenisz uwagi to moze nie porownuj okraglymi slowkami rozmowcy ktory daje konstruktywną krytykę do debila Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Sybarytów 1 plague 2522 Kult Sybarytów
 Pn sierp 26, 2018 08:14 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Purpurowej Dłoni
Subiektywna opinia.
12 Tzeentch 8643 Re: Kult Purpurowej DÅ...
 Pn lip 04, 2016 01:51 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Zapytanie o figurki (Pogromcy z Karak) 7 pan_sarin 7644 Re: Zapytanie o figurk...
 Pt czerw 13, 2014 11:53 AM 
pan_sarin View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] Kult Malala 1 Krnabrny 3406 Kult Malala
 Wt czerw 10, 2014 01:18 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [WIP] Kult Purpurowej Dłoni 9 Tzeentch 7297 Re: [WIP] Kult Purpuro...
 Åšr May 01, 2013 07:01 PM 
Sarmor View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 0
Razem: 40
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy