Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Kult Pogromców z Karak Kadrin
Kult Pogromców z Karak Kadrin
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 09:49 AM
Reply with quote

Nigdzie nie napisałem, że to świetnie rozwiązanie. Napisałem, że to WADA z którą można żyć, a to duża różnica Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 01:23 PM
Reply with quote

jak dla mnie rzut 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem nie jest złe, ewentualnie można by całkowicie zabrać losowy ruch i dać mu po prostu SZ3 tak jak każdy krasnolud

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 01:27 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
jak dla mnie rzut 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem nie jest złe, ewentualnie można by całkowicie zabrać losowy ruch i dać mu po prostu SZ3 tak jak każdy krasnolud
Ale chodzi o to, żeby Wyklęty miał jakąś wadę - i jest nią właśnie ten nieszczęsny losowy ruch.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 01:47 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
kozAa wrote:
jak dla mnie rzut 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem nie jest złe, ewentualnie można by całkowicie zabrać losowy ruch i dać mu po prostu SZ3 tak jak każdy krasnolud
Ale chodzi o to, żeby Wyklęty miał jakąś wadę - i jest nią właśnie ten nieszczęsny losowy ruch.

Imo lepsze by bylo, tak jak wczesniej pisalem, gdyby sam sobie wbijal rane na "1" przy kazdej turze, gdy wiruje, ale wirowanie powinno byc odpalane przez gracza. Masz wade (przy nieszczesciu sam sobie robi kuku), a jakos nie swieci mi sie, ze badz co badz inteligentny Krasnolud robi piruety, gdy wroga nawet nie ma jeszcze na horyzoncie.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 02:11 PM
Reply with quote

Inteligencja modelu lub jej brak nie mają tu nic wspólnego z zasadami.

I jak napisałem wcześniej to nie ma być kolejny gobliński fanatyk.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 285
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 03:20 PM
Reply with quote

Niestety te 2k6 niewiele zmieni ( potestujemy w czwartek jak się da, wiem QC) bo prócz tego że wyklęty się wlecze, to samo zaszarżowanie musi być wykonane w linii prostej . . . i tu jeśli ktoś choć trochę pomyśli to widzi że takiego żółwia można robić w konia jak się chce:) Narazie najlepszym pomysłem jest normalny ruch i odpalanie wirowania, balans można zrobić na cenie i statystykach.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 03:36 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Niestety te 2k6 niewiele zmieni ( potestujemy w czwartek jak się da, wiem QC) bo prócz tego że wyklęty się wlecze, to samo zaszarżowanie musi być wykonane w linii prostej . . . i tu jeśli ktoś choć trochę pomyśli to widzi że takiego żółwia można robić w konia jak się chce:)
Ale wiesz, że w drużynie masz jeszcze inne modele? Czy Wyklęty ma być taki super, że sam wygra ci potyczkę? Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 05:15 PM
Reply with quote

Zasadniczo te krasnoludy dupy nie urywają w porównaniu do ich pobratymców. Propozycja Grisha mi się podoba.
Btw jesteś strasznie uparty.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 05:20 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Btw jesteś strasznie uparty.
Zasadniczo muszę to jakoś w kupie trzymać i gdyby nie na upartość to WFS pewnie by nie powstał Wink

Propozycji jest dużo, wielu graczy lobbuje za swoimi ulubionymi drużynami. Zmiany można wprowadzać tam, gdzie są potrzebne i w odpowiednim stopniu.

Moim zdaniem obniżenie ceny do 55 zk i ruch 2k6 z odrzuceniem kostki z najniższym wynikiem to wystarczające zmiany.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 05:36 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Pepe wrote:
Btw jesteś strasznie uparty.
Zasadniczo muszę to jakoś w kupie trzymać i gdyby nie na upartość to WFS pewnie by nie powstał Wink

Propozycji jest dużo, wielu graczy lobbuje za swoimi ulubionymi drużynami. Zmiany można wprowadzać tam, gdzie są potrzebne i w odpowiednim stopniu.

Moim zdaniem obniżenie ceny do 55 zk i ruch 2k6 z odrzuceniem kostki z najniższym wynikiem to wystarczające zmiany.

Twoja gra - Twoje zasady, najwyżej sobie warheimowe PKZy skręcimy Wink Razz


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 05:45 PM
Reply with quote

Ja nie gram tą bandą po prostu patrzę obiektywnie na nią i widzę, że ten model nie jest wart wydania 55 zk. Są lepsze opcje. A skoro są lepsze to... model jest niegrywalny i nie dotknie stołu. Ot i cała historia.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 05:55 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Twoja gra - Twoje zasady, najwyżej sobie warheimowe PKZy skręcimy Wink Razz
Ja to proponuje spożytkować waszą energię którą tu prezentujecie w sposób twórczy. Chętnie przeczytam wasze propozycje zasad dla Postaci Dramatu, sensownego zrównoważenia zaklęć, może jakieś propozycje magicznych instrumentów lub korektę tych istniejących przedmiotów magicznych?

Możliwości jest sporo Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 06:10 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Twoja gra - Twoje zasady, najwyżej sobie warheimowe PKZy skręcimy Wink Razz
Ja to proponuje spożytkować waszą energię którą tu prezentujecie w sposób twórczy. Chętnie przeczytam wasze propozycje zasad dla Postaci Dramatu, sensownego zrównoważenia zaklęć, może jakieś propozycje magicznych instrumentów lub korektę tych istniejących przedmiotów magicznych?

Możliwości jest sporo Wink

Cierpliwości, banda sie pisze Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 06:12 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Cierpliwości, banda sie pisze Smile
Czekam cierpliwie Smile

Po prostu chciałbym podobną aktywność zobaczyć w innych wątkach Wink Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 285
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 06:29 PM
Reply with quote

Widac tu ta aktywność jest na miejscu, wyklety nie ma być wymaksowany, ma byc zbalansowany ale grywalny, przy małym wyborze stronników jest w tej bandzie potrzebnym elementem.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Sybarytów 1 plague 106 Kult Sybarytów
 Pn sierp 26, 2018 08:14 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Purpurowej Dłoni
Subiektywna opinia.
12 Tzeentch 2161 Re: Kult Purpurowej D...
 Pn lip 04, 2016 01:51 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Zapytanie o figurki (Pogromcy z Karak) 7 pan_sarin 3387 Re: Zapytanie o figurk...
 Pt czerw 13, 2014 11:53 AM 
pan_sarin View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] Kult Malala 1 Krnabrny 1177 Kult Malala
 Wt czerw 10, 2014 01:18 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [WIP] Kult Purpurowej Dłoni 9 Tzeentch 2313 Re: [WIP] Kult Purpuro...
 Śr May 01, 2013 07:01 PM 
Sarmor View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 1
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy