Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Kult Pogromców z Karak Kadrin
Kult Pogromców z Karak Kadrin
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
View previous topic :: View next topic
Author Message
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 06:50 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Widac tu ta aktywność jest na miejscu, wyklety nie ma być wymaksowany, ma byc zbalansowany ale grywalny, przy małym wyborze stronników jest w tej bandzie potrzebnym elementem.
Masz obniżoną cenę o 20 zk na sztuce.

Z losowym ruchem tych modeli powiązane są też zasady zgodnie z którymi przeciwnicy trafiający Wyklętego mają -1 do trafienia zarówno w walce wręcz jak i w czasie strzelania.

Jeśli usunąć losowy ruch odpadną też te zasady, a wtedy nie będzie się wiele różnił od Pogromców Trolli.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 07:39 PM
Reply with quote

Ok, ale po rozpoczęciu wirowania zasady będą działać. Cena modelu wcale nie dodaje mu atrakcyjności, nawet jak by był za 20zk to dalej jest niegrywalny, coś ciężko wam to zrozumieć:-)


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
Pepe
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 08:10 PM
Reply with quote

Chyba mega ciężko.

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 08:18 PM
Reply with quote

Haha, chciałem być delikatny:-) Ale coś w tym jest.


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
Pepe
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 08:24 PM
Reply with quote

Sorry... ja nie chciałem być brutalny Wink

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 08:36 PM
Reply with quote

Ja się nie obrażam Smile Po prostu się z wami nie zgadzam Wink

Możemy sobie tak dalej dyskutować jeśli macie taką potrzebę, choć ja już swoje argumenty przedstawiłem wcześniej.

Wyklęty to nie Gobliński fanatyk i nie będzie podlegał takim zasadom.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 10:54 PM
Reply with quote

To ja tez sie może wypowiem ;]

W każdej grze sa modele w stylu musthave ( np psy w łowcach czarownic ) i takie porażki które raczej stół to tylko z półki zobaczą z jakiegoś powodu ( właśnie wyklęci są jednymi z takich jednostek ). Tu nie chodzi że ona jest jakoś wybitnie słaba - jest na tle kompani tak słaba i nieprzewidywalna a do tego są dużo lepsze alternatywy że raczej jej wystawianie tylko osłabia drużynę która to robi ( za ten sam koszt można wystawić właściwie cokolwiek i będzie lepiej ).


Co do magii jeszcze bym dodał jedną rzecz - magia nie powinna być zrównowarzona. Powinny być silnie magiczne bandy i bandy o słabej magii. Dodaje to grze kolorytu. Kiedyś było fajnie - bandy miały różne czary - jedne bardzo silne drugie słabe inne średnie. Potem z jakiegoś powodu uznaliście że wszyscy absolutnie muszą mieć podobne zaklęcia. I w ten sposób szaman hobgoblinów śpiący w jurcie i średnio ogarniający co się dzieje dokoła oraz szaman nocnych goblinów posługują się praktycznie równie potężną magią co czarownik wysokich elfów.

Nikt by nie miał za złe jakby magowie mniej ogarniętych ras czy mniej magicznych frakcji byli tańsi i mieli dostęp do słabszych zaklęć niż ich droższe odpowiedniki z fabularnie bardziej magicznych frakcji.

Tak jeszcze co do tego co Pepe mówił - również krasnoludami nie gram. Nie zamierzam grać i zwyczajnie mi tej bandy trochę żal. Są drodzy jak na swoje możliwości a dodatkowo posiadają właściwie tylko jedną opcję rozwoju ( w sensie banda zabójców ) która może dać jako takie efekty w walkach z niektórymi przeciwnikami. W przypadku walki wręcz każda drużyna stworzona do niej zrobi z krasnoludów marmoladę ( middenheim oparty o halabardy np nie mówiąc już o ograch gdzie można zwyczajnie krasnoludy wymanewrować i zbyczoszarżować cały klocek albo podeptać małe grupki z racji na ogromny zasięg szarży ). Strzelające bandy właściwie też mogą zrobić z zabójcami co chcą ( elf z łukiem dosłownie może strzelać przez dobrych kilka tur zanim dojdzie do jakiejś konfrontacji b2b ). Bandy magiczne obecnie raczej nie istnieją ( mając 1 maga czy tam góra 3 czarujace modele ( tenczowy mag + duplikat maga + 3 horrory ) i tak specjalnie nie zdziałamy za dużo przez to że magia jest krótko mówiąc dość kiepska obecnie jeśli chodzi o jej ofensywne zdolności na to żeby na niej bandę opierać ))

Także moim zdaniem ( podkreślam moim ) wyklęty jak i cała kompania zabójców potrzebuje czegoś co pozwoli im rywalizować na równi z bandami o podobnej charakterystyce.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Wt sierp 16, 2016 11:24 PM
Reply with quote

Co do magii to nie masz racji w tej kwestii, że o ile zaklęcia są faktycznie podobne* (przynajmniej magiczne pociski, zbroja i ostrze mocy) to już wykształceni magowie (elfowie czy magowie z kolegium) mają dostęp do umiejętności które podnoszą ich zdolności oraz efektywność zaklęć. Nie mówiąc już o magach którzy zdobywają 2 zaklęcia zamiast 1. Więc różnica pomiędzy szkolonym magiem a samoukiem jest spora.

*A kwestia ujednolicenia zaklęć to też zresztą był postulat ze strony graczy. Jak widać wszystkim się nie dogodzi. Wink


Co do Pogromców to trudno od nich oczekiwać uniwersalności. To mocno jednokierunkowa drużyna i trzeba się z tym liczyć przy wyborze. Krasnoludowie są wolni ale twardzi, a Elfowie szybcy ale miękcy. Zresztą nawet dobry łucznictwo ma w WFS problem z opancerzonym Krasnoludem co nieraz widać było na stole. A co pewnie potwierdzi Szczery grający przeciw Krasnoludom QC.

A co do Wyklętego to proponuje pograć a nie teoretyzować, bo na stole trochę inaczej to wyglada niż na papierze.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 19, 2016 08:04 AM
Reply with quote

I jak Torin, Findar, QC graliście w czwartek?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 19, 2016 07:15 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
I jak Torin, Findar, QC graliście w czwartek?
Graliśmy Twisted Evil

Ale Findar i Torin nie chcą pochwalić się porażką Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Pt sierp 19, 2016 10:29 PM
Reply with quote

Tak było grane, niestety po jednej potyczce trudno coś powiedzieć. Napewno jest lepiej, ale pogramy wiecej to sie wypowiemy:-) Tak, porazka zaliczona, ale niewiele brakowalo:-)


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
Findar
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Sb sierp 20, 2016 07:40 AM
Reply with quote

Na razie ustalilismy ze QC gra pilowanymi koscmi i tyle;)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Sb sierp 20, 2016 08:17 AM
Reply with quote

Findar wrote:
Na razie ustalilismy ze QC gra pilowanymi koscmi i tyle;)
Very Happy Army Painter robi zdecydowanie lepsze kości niż GW Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia ÅšlÄ…ska

Post Post subject: Kult Pogromców z Karak Kadrin
Posted: Sb sierp 20, 2016 09:29 AM
Reply with quote

No tak, coś w tym jest:-) Ale najlepszy moment potyczki - dwuch wyklętych wyłączyło sie automatycznie w tym samym momencie, tym samym wynikiem:-)


_________________
A.Åš.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Sybarytów 1 plague 2535 Kult Sybarytów
 Pn sierp 26, 2018 08:14 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Kult Purpurowej Dłoni
Subiektywna opinia.
12 Tzeentch 8696 Re: Kult Purpurowej DÅ...
 Pn lip 04, 2016 01:51 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Zapytanie o figurki (Pogromcy z Karak) 7 pan_sarin 7677 Re: Zapytanie o figurk...
 Pt czerw 13, 2014 11:53 AM 
pan_sarin View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] Kult Malala 1 Krnabrny 3413 Kult Malala
 Wt czerw 10, 2014 01:18 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [WIP] Kult Purpurowej Dłoni 9 Tzeentch 7348 Re: [WIP] Kult Purpuro...
 Åšr May 01, 2013 07:01 PM 
Sarmor View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy